Image
Image
Image
Image

JCK 2024 Διεθνή Έκθεση Κοσμήματος

JCKLogo

Εννέα Ελληνικές Εταιρείες έδωσαν το δυναμικό παρόν τους

JCK 1

Στις 3 Ιουνίου 2024 έπεσε η αυλαία για την Διεθνή Έκθεση Κοσμήματος JCK στο Λας Βέγκας της Αμερικής με πάνω από 1900 εκθέτες από 20 διαφορετικές χώρες (σύμφωνα με τα στοιχεία της διοργάνωσης) με τις εννέα εκ’ των οποίων να είναι Ελληνικές.
Από της 29 Μαΐου άνοιξε τις πύλες της η Luxury hall, με αποκλειστικές προσκλήσεις για πιο διάσημους και εύπορους κοσμηματοπώλεις και από της 31 Μαΐου έως και τις 3 Ιουνίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η φετινή διοργάνωση.
Με προσέλευση η οποία ξεπέρασε τους 17000 επαγγελματίες, η φετινή έκθεση λειτούργησε σαν πόλος έλξης προς αναζήτηση νέων υπηρεσιών και προϊόντων για την επερχόμενη εμπορική περίοδο.

JCK 2

Τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας σε συνδυασμό με την τεχνολογία αιχμής όπως ο σαρωτής όλων των επισκεπτών, δημιούργησαν ένα κλίμα υψηλής ασφάλειας και άψογης λειτουργικότητας για όλους τους εμπλεκόμενους.
Στη φετινή διοργάνωση δεν έλειψαν και οι παράλληλες εκδηλώσεις με θέματα όπως: η Ανάπτυξη, η Διοίκηση Επιχειρήσεων, οι Πωλήσεις καθώς και η The Social Stage με συζήτηση για το πώς να εφαρμοστούν όλα στην πράξη.
Δεν έλειπαν και οι ευχάριστες βραδιές με το JCK Rocks Tao Beach, μια νοσταλγική αναδρομή στις μέρες του Rocks The Beach. Η βραδιά ξεκίνησε στο Facets, μια βραδιά προς όφελος των Jewelers for Children, συγκεντρώνοντας πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια για παιδικούς φιλανθρωπικούς σκοπούς.

JCK 3

Χάρη στην Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου) και στους ανθρώπους της μαζί με την Asap Athens, εννέα Ελληνικές εταιρείες συμμετείχαν και παρουσίασαν τα υψηλής αισθητικής και άριστης ποιότητας προϊόντα τους στους επισκέπτες της διεθνούς έκθεσης.

Το Jewel Time συνομίλησε και με τους 9 επαγγελματίες που έδωσαν φέτος το παρόν στην άλλη άκρη του πλανήτη και σας μεταφέρουμε τη δική τους εμπειρία.

 


 

Diamondjools

diamondjools 1

Μαζί με την Υπεύθυνη Εκθέσεων του Enterprise Greece Στέλλα Γιαννοπούλου

Λευτέρης Ηλιάκης
Ενδιαφέρουσα έκθεση αλλά με δύσκολο κοινό που όμως δημιουργεί ευκαιρίες

diamondjools 2

Για εμένα ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα στην συγκεκριμένη έκθεση και σαν πρώτη εντύπωση θα αναφέρω τη διοργάνωση και τη φιλοξενία, η οποία ήταν ό,τι πιο κορυφαίο έχω δει.
Η προσέλευση ήταν ικανοποιητική αλλά μειωμένη σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, από ό,τι μας ενημέρωσαν και κυρίως από την αμερικανική αγορά.
Επίσης οι τεχνολογίες και οι παροχές που είχαμε να αξιοποιήσουμε σαν εκθέτες ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσαν να μας προσφέρουν.
Σχετικά με τους δικούς μας στόχους, η αλήθεια είναι ότι ξεκινήσαμε με υψηλές προσδοκίες όπως και σε κάθε έκθεση και τελικά το αποτέλεσμα ήταν απλώς ικανοποιητικό, αλλά αρκετό για να συνεχίσουμε και για την επόμενη χρονιά.

diamondjools 3

 


 

Dionysios Fine Jewels

dionysios 1

Χρύσα Διονυσοπούλου
Χαμηλή προσέλευση κόσμου

dionysios 2

Και για εμάς ήταν η πρώτη φορά και στην Αμερική αλλά και γενικά ήταν η πρώτη μας φορά στο εξωτερικό με την συγκεκριμένη εταιρεία.
Η Enterprise Greece μας βοήθησε πάρα πολύ και πρέπει να ομολογήσω ότι ενδεχομένως εάν δεν ήταν μπορεί και να μην πηγαίναμε τελικά στην συγκεκριμένη έκθεση.
Την επισκεψιμότητα την είδα σε πολύ χαμηλά επίπεδα παρότι μπορεί να έφταιγε το σημείο που ήμασταν εμείς, αλλά συνομιλώντας και με άλλους μας είπαν ότι φέτος η προσέλευση ήταν μικρότερη. Παρόλα αυτά εμείς ήρθαμε σε επαφή με αρκετό κόσμο από χώρες όπως η Αυστραλία.
Σχετικά με το εάν είμαστε ικανοποιημένοι θα πω πως σαν πρώτη μας φορά είμαστε ευχαριστημένοι και με τις επαφές και με τις γνωριμίες που κάναμε όμως πιστεύω ότι εάν υπήρχε περισσότερος κόσμος τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα.
Σαν παράπονο το μόνο που έχω να πω είναι ότι δεν μας ανέφεραν σαν εκπροσώπους της Ελλάδας πουθενά από την πλευρά της έκθεσης.
Παρόλα αυτά η θέληση μας είναι του χρόνου να λάβουμε ξανά μέρος.

dionysios 3

Μαζί με την Υπεύθυνη Εκθέσεων του Enterprise Greece Στέλλα Γιαννοπούλου

 


 

Dinos Karalis

karalis 1

Ντίνος Καραλής
Η Enterprise Greece δίπλα μας συνεχώς

karalis 2

Στην συγκεκριμένη έκθεση ήταν η πρώτη μας φορά και μου την προτείναν συνάδελφοι που ήδη συμμετέχουν και έτσι μαζί με την βοήθεια της Enterprise Greece το πήραμε απόφαση.
Όμως λόγω της εμπειρίας μας από διεθνείς εκθέσεις στο εξωτερικό όπως η συμμετοχή μας στην Vicenza, πιστεύω ότι θα πρέπει να συμμετέχεις τουλάχιστον 4 – 5 φορές για να σε μάθουν.
Θα πω και εγώ ότι φέτος η προσέλευση ήταν αρκετά χαμηλή ενώ την περίμενα να είναι λίγο καλύτερη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν αρνητική, και επειδή ψάχνουμε συγκεκριμένους επισκέπτες, ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει τι θα κάνουμε για του χρόνου.
Αυτό που είδα σε σχέση με τους Ευρωπαίους πελάτες είναι ότι στην Αμερική τους ενδιαφέρει πρώτα η τιμή και μετά η ποιότητα ενώ στην Ευρώπη ισχύει το ανάποδο, η ποιότητα παίζει πρωταρχικό ρόλο.
Εντυπωσιάστηκα πολύ θετικά από τους ανθρώπους της Enterprise Greece στο πόσο συνεργάσιμοι ήταν και στο πόσο πολύ ήθελαν να μας βοηθήσουν σε ό,τι και εάν τους λέγαμε και σε ό,τι τους ζητούσαμε.
Πιστεύω ότι η εξωστρέφεια γενικά είναι μονόδρομος και θα πρέπει συνολικά το κράτος να βοηθήσει τις παραγωγικές επιχειρήσεις.
Το να συμμετέχεις σε μια έκθεση στο εξωτερικό σημαίνει επίσης ότι έρχεσαι αντιμέτωπος και με τις ανταγωνιστικές χώρες όπως είναι η Ιταλία και η Τουρκία και σε αυτές τις χώρες οι επιχειρήσεις λαμβάνουν αρκετή βοήθεια από το κράτος τους σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα.
Αυτό είναι πολύ πιο ορατό ιδίως σε μια μεγάλη έκθεση όπως είναι στην Αμερική που οι οικονομικές συναλλαγές εκεί είναι σε άλλη κλίμακα, σε πολύ πιο μεγάλα μεγέθη.

 


 

Eros Psyche

apostolopoulou 1

Μαρία Αποστολοπούλου
Ενδυναμώνεσαι ως ένας Έλληνας δημιουργός κοσμήματος και ως καλλιτέχνης και ως επαγγελματίας

apostolopoulou 2

Στην συγκεκριμένη έκθεση την JCK ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχαμε, αλλά στο παρελθόν έχουμε λάβει μέρος σε πάρα πολλές εκθέσεις του εξωτερικού.
Σαν πρώτο μου σχόλιο θα ήθελα να αναφέρω πως η συμμετοχή σε μια τόσο μεγάλη έκθεση σε κάνει να συνειδητοποιείς τη σπουδαιότητα όσων κάνεις και να ενδυναμώνεσαι ως ένας Έλληνας δημιουργός κοσμήματος, καλλιτέχνης και επαγγελματίας, για πολλούς λόγους. Καταρχήν αναγκάζεσαι να εξελιχθείς καλλιτεχνικά, σχεδιαστικά, τεχνικά αλλά και ποιοτικά ώστε να μπορείς να ανταπεξέλθεις στις εκεί απαιτήσεις.
Επιπλέον αυτό το οποίο με εντυπωσίασε είναι η οργάνωση που διαθέτουν -και είναι μια διαφορά με τις ευρωπαϊκές εκθέσεις-, η οποία στοχεύει στο να σε βοηθήσει να πουλήσεις καθώς και στο να βοηθήσει τον αγοραστή να βρει τον προμηθευτή που χρειάζεται, δηλαδή φέρνουν κοντά με τέλειο τρόπο αυτούς τους δύο πόλους τις αγοράς.
Από τη δική μας πλευρά εντυπωσιάστηκα με την Enterprise Greece στο πόσο υποστηρικτικοί ήτανε, πέραν από την οικονομική βοήθεια, η συνεργασία τους με την Asap Athens ήταν υποδειγματική και καταφέραν από κοινού να επικοινωνήσουν το Ελληνικό κόσμημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σχετικά τώρα με την προσέλευση από ότι ακούγαμε διότι δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης ήταν μειωμένη, παρόλα αυτά για εμάς είναι μια νέα αγορά και δεν δυσκολευτήκαμε να έρθουμε σε επαφή με αυτούς που ψάχνουν για πιο ιδιαίτερα και σπάνια κοσμήματα. Μου άρεσε που επιβεβαιώνεται αυτό που πάντα πίστευα: «Υπάρχει ένας μαγικός συνδυασμός που σε βοηθάει να ξεχωρίζεις, να διαθέτεις υψηλή αισθητική, άριστη τεχνογνωσία, εξειδίκευση, να έχεις πάθος, να δουλεύεις σκληρά και να έχεις αυτογνωσία με χιούμορ και θετική αύρα»
Και τέλος θα ήθελα να αναφερθώ και εγώ στην εξαιρετική εφαρμογή που μας διέθεταν, την Emperia, με τη βοήθεια της οποίας στο τέλος κάθε ημέρας μας έστελναν στο mail μας όλες τις επαφές που είχαμε, τι ενδιέφερε τους επισκέπτες μας, μαζί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την επικοινωνία μας.
Θα ήθελα επίσης να αναφερθώ και στην ευκαιρία που μας δόθηκε με την συμμετοχή μας στην JCK Hologram για τους σχεδιαστές να εκφράσουμε τη λέξη «Αγάπη» που ήταν το σύνθημα της φετινής διοργάνωσης. Είπαμε τα εξής:
«Στην ελληνική γλώσσα η λέξη κόσμημα έχει τη ρίζα της σε έναν αρχαίο όρο που σημαίνει αρμονία, ισορροπία, ομορφιά εξωτερική αλλά και εσωτερική. Σχεδιάζω κοσμήματα γιατί αποζητώ να προσφέρω αυτή την ιδανική ομορφιά στην ανθρωπότητα, ομορφιά που φοριέται από το σώμα και από την ψυχή. Η πρόθεση μου αυτή πηγάζει από αγνή ΑΓΑΠΗ για τον άνθρωπο».

 


 

Gerochristo Jewelry

gerochristos 1

Σοφία Γεροχρήστου
Η παρουσία μιας εταιρείας στο εξωτερικό βοηθάει και τις πωλήσεις της στην Ελλάδα

gerochristos 2

Για εμάς ήταν η τρίτη συνεχόμενη φορά στη συγκεκριμένη έκθεση και η τέταρτη συνολικά.
Η άποψη μου για την JCK είναι ότι λόγω του μεγάλου μεγέθους της δεν είναι μια «εύκολη έκθεση» με την έννοια του ότι το να σε βρουν μερικές φορές μπορεί να είναι και τυχαίο γεγονός.
Εμείς φέτος επιλέξαμε να ρισκάρουμε και να συμμετέχουμε στη Luxury hall με μικρότερο περίπτερο αλλά για περισσότερες μέρες για να αποκτήσουμε εικόνα και άποψη με τους προσκεκλημένους επισκέπτες από τα πιο καλά κοσμηματοπωλεία της Αμερικής τις πρώτες δύο ημέρες και τελικά αυτό μας βγήκε σε καλό.
Καταφέραμε να κλείσουμε καλύτερες συνεργασίες και να επεκταθούμε σε περισσότερες πολιτείες.
Η Enterprise Greece έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στη συμμετοχή μας στην συγκεκριμένη έκθεση και χωρίς αυτούς θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να παίρναμε την απόφαση να πάμε στην Αμερική. Μην ξεχνάμε ότι είναι ένα συνολικά ακριβό ταξίδι μαζί με τα αεροπορικά εισιτήρια την διαμονή μας κτλ.
Επίσης το γραφείο που συνεργάζεται η Enterprise Greece μας βοηθάει πολύ από το πως να στηθούν τα περίπτερα μέχρι και καθ’ όλη μας την παρουσία εκεί, και παίζει και αυτό καθοριστικό ρόλο.
Η προσέλευση στο Luxury που ήμασταν -χωρίς να έχουμε μέτρο σύγκρισης από το συγκεκριμένο hall- ήταν πάρα πολύ ικανοποιητική. Το δύσκολο κομμάτι αρχίζει μετά την έκθεση με το να ολοκληρωθεί η επικοινωνία και να εκτελεστούν όλες οι παραγγελίες που έχουμε πάρει.
Οι διαφορές που υπάρχουν ως προς το δειγματισμό στους πελάτες του εξωτερικού είναι ότι προτιμούν να έχουν λιγότερους κωδικούς προϊόντων αλλά σε μεγαλύτερες ποσότητες ενώ οι Έλληνες πελάτες προτιμούν μεγαλύτερη ποικιλία και λιγότερα τεμάχια.
Επιπρόσθετα η εφαρμογή που έχουν για να σκανάρουμε τα ταμπελάκια των επισκεπτών και να γνωρίζουμε ακριβώς με ποιον μιλάμε μας βοηθάει πάρα πολύ, όπως επίσης και η πλατφόρμα της έκθεσης που σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξεις το προφίλ της επιχείρησης σου μαζί με φωτογραφικό υλικό και με αυτό τον τρόπο να μπορούν να σε βρουν οι επισκέπτες στις διάφορες αναζητήσεις που κάνουν.
Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ιδέα που θα μπορούσαμε να υιοθετήσουμε και εμείς στην δική μας έκθεση.

gerochristos 3

Μαζί με την Υπεύθυνη Εκθέσεων του Enterprise Greece Στέλλα Γιαννοπούλου

 


 

Giannakakis Jewellery

giannakakis 1

Μαζί με την Υπεύθυνη Εκθέσεων του Enterprise Greece Στέλλα Γιαννοπούλου

Βασίλης Γιαννακάκης
Η τάξη και οι κανόνες δημιουργούν σεβασμό

giannakakis 2

Για εμάς ήταν η δεύτερη φορά που συμμετείχαμε στην JCK και θα πάμε και του χρόνου με την βοήθεια της Enterprise Greece όπου χωρίς τη δική τους συμμετοχή θα ήταν αρκετά πιο δύσκολα.
Μας ενδιαφέρει η εξωστρέφεια και γενικά είναι στο στόχαστρο μας οι αγορές του εξωτερικού, όπως πιστεύω θα έπρεπε να είναι και για κάθε επιχείρηση στην Ελλάδα εάν θέλει να προχωρήσει, χωρίς αυτό να σημαίνει να πάψει να ασχολείται και με την εγχώρια αγορά που τόσα χρόνια την έχει στηρίξει.
Σε σχέση με πέρσι ήταν μικρότερη η προσέλευση καθώς και η ποιότητα των επισκεπτών θεωρώ ότι ήταν λίγο πιο υποδεέστερη.
Οι στόχοι μου δεν πιάστηκαν παρόλο που σαν κλείσιμο επαφών και παραγγελιών ήταν το ίδιο με την προηγούμενη μου χρόνια, αλλά φέτος πήγαινα με μεγαλύτερη προσδοκία καθώς είχα ήδη εμπειρία και είχα διορθώσει τα περσινά μου λάθη, τα οποία δεν είχα σκοπό να τα επαναλάβω.
Οι Αμερικάνοι έχουν έναν δικό τους τρόπο αντίληψης σε σχέση πάντα με τους Ευρωπαίους και αυτό που προσωπικά μου αρέσει, είναι παραδείγματος χάριν ότι είναι διατεθειμένοι από μόνοι τους να σου δώσουν χρήματα προκαταβολής ενώ κάτι τέτοιο στους Ευρωπαίους πρέπει να το ζητήσεις.
Επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω ότι ήταν πολύ εξυπηρετικό να έχουμε όλες τις επαφές που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής απλά και μόνο σκανάρωντας το ταμπελάκι του επισκέπτη.
Αυτό οφείλεται κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στην εξαιρετική διοργάνωση της έκθεσης, η οποία διασφάλιζε να περνάνε σωστά όλα τα στοιχεία των επισκεπτών στην εξαιρετική πλατφόρμα που διαθέτουν.
Νομίζω ότι έχουμε φύγει πλέον από την εποχή που έλεγες «δώστε μου μια κάρτα σας» και πολλές φορές σου απαντούσαν «..μου τελείωσαν»
Και τέλος επειδή προσωπικά μου αρέσει και η τάξη και οι κανόνες οφείλω να πω πως λειτουργούν σε όλη την έκθεση και λόγω της τάξης υπάρχει και διάχυτο αυτό που ονομάζουμε σεβασμός. Σεβασμός στους επισκέπτες, στους διοργανωτές, στους εκθέτες παντού.

 


 

Kouzoupis Jewellery

kouzoupis 1

Μαζί με την Υπεύθυνη Εκθέσεων του Enterprise Greece Στέλλα Γιαννοπούλου

Αντώνης Κουζούπης
Η JCK έχει έντονο κοινωνικό χαρακτήρα

kouzoupis 2

Εμείς σαν εταιρεία ξεκινήσαμε να συμμετέχουμε στην JCK με τον Ντίνο Κουζούπη από την πρώτη χρονιά λειτουργίας της περίπου πριν από 30 χρόνια, έπειτα σταματήσαμε για ένα διάστημα όταν βιώσαμε την παρακμάζουσα οικονομία της Ελλάδας, και από το 2018 έχουμε ξανά ξεκινήσει να συμμετέχουμε πάλι κάθε χρόνο με μόνο μας διάλειμμα τις χρονιές του Covid.
Σχετικά με την βοήθεια του κράτους στη συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις θεωρώ ότι είναι κάτι παραπάνω από πολύτιμη και πιστεύω ότι θα έπρεπε σαν κλάδος επίσημα να στέλναμε κάθε φορά μια επιστολή προς την Enterprise Greece δείχνοντας έμπρακτα με αυτό τον τρόπο τις ευχαριστίες μας.
Τώρα σχετικά με την JCK, αυτό που βλέπω και που μου αρέσει πέρα από το ότι είναι η μεγαλύτερη έκθεση της Αμερικής, είναι και το ότι είναι πολύ καλά οργανωμένη με μια σωστή ομαδοποίηση των εκθετών, των μεγάλων brand, των πολύτιμων πετρών, των χρυσών κοσμημάτων, των εργαλείων, πράγμα που δεν υπάρχει στην Ελληνική έκθεση.
Επιπλέον υπάρχουν πάρα πολλά events που διοργανώνουν όπως επίσης και πάρτι για τους εκθέτες, που έχουν ένα κοινωνικό χαρακτήρα.
Ως προς την επισκεψιμότητα η Αμερική είναι μια αχανής αγορά που έδειξε και αυτή φέτος ότι όπως όλες οι αγορές έτσι και εκείνη είναι σε μια ύφεση άρα η προσέλευση δεν ήταν όπως την αναμέναμε. Παρόλα αυτά γνωρίζουμε ότι μια χρονιά μπορεί μια έκθεση να πάει καλά μια άλλη να μην πάει, και όποιος στοχεύει σ’ αυτή την αγορά πρέπει να συνεχίσει να πηγαίνει.
Αυτό που θα ήθελα να αλλάξει είναι να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε και εμείς το Greek Pavilion όπως έχουν και οι υπόλοιπες χώρες και να υπάρχει εμφανώς και στους χάρτες που υπάρχουν σχετικά για την ελληνική συμμετοχή.
Ως προς τους στόχους μας σαν εταιρεία, θα πρέπει να επισημάνω ότι εγώ γενικά έχω πιο συγκρατημένες προσδοκίες και δεδομένου της γενικότερης ύφεσης που υπάρχει είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Ήρθαν οι πελάτες που έχουμε στην Αμερική μας έβαλαν παραγγελίες, αυτό σημαίνει ότι πουλήσαν τα προϊόντα μας και μας αναζήτησαν, κάναμε νέες επαφές και συνεχίζουμε.
Όλες οι εκθέσεις θέλουν επιμονή, συνέπεια, παρουσία, το να πας μια χρονιά και να κάνεις δουλεία δεν σημαίνει κάτι, όπως και το να πας και να μην κάνεις κάτι πάλι δεν σημαίνει τίποτα, οι εκθέσεις είναι επένδυση.

 


 

Maramenos & Pateras

pateras 1

Μαζί με την Υπεύθυνη Εκθέσεων του Enterprise Greece Στέλλα Γιαννοπούλου

Αντώνης Πατέρας
Η αγορά εκεί είναι τεράστια και οι δυνατότητες μεγάλες

pateras 2

Και εμείς ξεκινήσαμε να συμμετέχουμε στην JCK πριν από περίπου 30 χρόνια με ένα μεγάλο διάλλειμα και ξανά ξεκινήσαμε πάλι με την Enterprise Greece το 2018 εκτός από τα 2 χρόνια του Covid.
Η Enterprise Greece είναι πολύ πιο οργανωμένη από ότι ήταν παλαιότερα ο αντίστοιχος οργανισμός που και εκείνος βοηθούσε αρκετά.
Όταν εμείς καλέσαμε την Enterprise το 2018 και τους δηλώσαμε το ενδιαφέρον μας για την ελληνική συμμετοχή μας στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Αμερική αμέσως ανταποκρίθηκαν και υλοποιήθηκε η επιθυμία μας.
Τώρα η JCK είναι η μεγαλύτερη έκθεση της Αμερικής και γενικά η προσέλευση είναι ικανοποιητική παρόλο που φέτος ήταν λίγο μειωμένη ίσως και λόγω των εκλογών. Αυτό το είχαμε παρατηρήσει και παλαιότερα, ότι δηλαδή η αμερικάνικη αγορά επηρεάζεται από τις προεδρικές εκλογές και ιδίως φέτος που τα πράγματα είναι λίγο πιο ρευστά. Μπορεί επίσης αυτή η λίγο πιο υποτονική προσέλευση του κόσμου να οφείλεται και σε άλλους παράγοντες όπως είναι οι πόλεμοι που συνεχίζουν και συγκλονίζουν τον πλανήτη.
Θεωρώ όμως ότι αυτό σύντομα θα ξεπεραστεί. Η αγορά εκεί είναι τεράστια και οι δυνατότητες μεγάλες.
Οι προσδοκίες μας έχουν αναθεωρηθεί διότι μετά το κενό με τον Covid πιστεύω ότι είναι μόλις η τρίτη μας χρονιά που ξεκινήσαμε να χτίζουμε ένα πελατολόγιο στην Αμερική και όπως προανέφερα επειδή και η έκθεση και η αγορά είναι πάρα πολύ μεγάλη πρέπει να αφιερώσεις κάποια χρόνια συνεχούς παρουσίας για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
Ολοκληρώνοντας θα έλεγα ότι η εξωστρέφεια είναι πολλή σημαντική γιατί δεν υπάρχει κανένα όριο αλλά μην ξεχνάμε ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές δυνατότητες λόγω του τουρισμού μας, μια έμμεση εξωστρέφεια. Κρίνοντας μάλιστα και από τις μεγάλες εταιρείες που συνεχίζουν και επενδύουν μεγάλα ποσά στην Ελλάδα ανοίγοντας μπουτίκ, ο λόγος που το κάνουν δεν είναι προφανώς για να πάρουν λεφτά από εμάς τους Έλληνες, που είμαστε οι δεύτεροι φτωχότεροι της Ευρώπης, αλλά από τον τουρισμό μας.
Καλό είναι τέλος να γνωρίζουμε ότι χρειάζεται στήριξη μια συμμετοχή στο εξωτερικό για μερικά χρόνια για να δει κάποιος εάν αποδίδει ή όχι. Η αγορά στην Αμερική είναι τεράστια, τα νούμερα που βάζει κάποιος σαν στόχο είναι πάρα πολύ λίγα σε σχέση με την αγορά, χρειάζεται όμως υπομονή και επιμονή.

 


 

Taloumis

taloumis

Μαζί με την Υπεύθυνη Εκθέσεων του Enterprise Greece Στέλλα Γιαννοπούλου

Νίκος Ταλούμης
Η Αμερική είναι μια αγορά που μας ενδιαφέρει όλους

Ξεκινήσαμε να συμμετέχουμε στην JCK από το 2022, και φέτος ήταν η τρίτη μας φορά.
Η Αμερική είναι μια χώρα που όπως ενδιαφέρει όλους τους κατασκευαστές κοσμημάτων έτσι και για εμάς αποτελούσε στόχο και την είχαμε στο πρόγραμμα μας.
Τεράστιο βοηθητικό ρόλο έπαιξε η στήριξη της Enterprise Greece και οι άνθρωποι που την πλαισιώνουν οι οποίοι είναι εξαιρετικοί και έτσι ένας δικός μας στόχος υλοποιήθηκε.
Εμείς δεν συμμετέχουμε μαζί με την υπόλοιπη Ελληνική αποστολή αλλά είμαστε στην κάτω αίθουσα μαζί με τα εξαρτήματα και τα μηχανήματα.
Προσωπικά φέτος δεν έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος συγκρινόμενα με τις δύο προηγούμενες χρονιές οι οποίες ήταν εξαιρετικές πάντα σε σχέση με την προσέλευση και την ποιότητα του κόσμου.
Αυτό θεωρώ ότι οφειλόταν σε ένα μεγάλο βαθμό στις αλλαγές που έκανε η έκθεση και μας μετέφεραν όλους στην άκρη της αίθουσας και αυτό είχε αρνητικά αποτελέσματα γιατί απλά ο κόσμος δεν ερχόταν μέχρι εκεί.
Βέβαια να επισημάνω ότι γενικά η αγορά φέτος έχει ξεκινήσει λίγο περίεργα και σίγουρα η τιμή του χρυσού δεν βοηθάει την κατάσταση, αλλά πιστεύω ότι ο κύριος λόγος είναι η τοποθεσία του περιπτέρου, καθώς τις προηγούμενες χρονιές ήμασταν σε κεντρικό σημείο.
Η JCK από θέμα διοργάνωσης με την εμπειρία που έχουμε από τις υπόλοιπες διεθνείς εκθέσεις που συμμετέχουμε στην Vicenza, στην Inhorgenta στο Hong Kong και στην Mumbai, κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετική και μαζί με το γραφείο τους στην Αθήνα, το Asap, κάνουν εκπληκτική δουλειά.
Όσον αφορά στις νοοτροπίες του κόσμου που επισκέπτεται την JCK νομίζω ότι πρώτον στους Αμερικάνους αρέσει πιο πολύ αυτό που ονομάζουμε cash and carry, να αγοράζουν δηλαδή επιτόπου αυτό που θέλουν, και δεύτερον έχω διαπιστώσει ότι οι Αμερικάνοι πολύ συχνά ακυρώνουν τις παραγγελίες που έχουν βάλει, πράγμα που στις υπόλοιπες εκθέσεις της Ευρώπης και της Ασίας δεν συμβαίνει.
Επιπρόσθετα σχετικά με τα θετικά της διοργάνωσης θα αναφέρω και εγώ για την εφαρμογή που διαθέτουν με το σκανάρισμα και το πόσο πολύ νωρίς ξεκινάει ο προγραμματισμός για την επόμενη έκθεση που εμάς που συμμετέχουμε σε πολλές εκθέσεις μας βοηθάει απίστευτα.

 


Ολοκληρώνοντας την συνομιλία μας και με τις εννέα εταιρείες που συμμετείχαν φέτος στην JCK ελπίζουμε να καταφέραμε να σας μεταδώσουμε την άποψη τους καθώς και τις εμπειρίες τους από τη φετινή διοργάνωση.
Εμείς από την πλευρά μας να ευχηθούμε να μεγαλώνουν συνεχώς οι συμμετοχές των ελληνικών εταιρειών στο εξωτερικό, οι οποίες δεν έχουνε να ζηλέψουνε τίποτα ως προς την ποιότητα και την αισθητική των προϊόντων τους από άλλες μεγαλύτερες χώρες.

 

 

Οι δίδυμες εκθέσεις

hktdc 1

Κοσμημάτων στο Χονγκ Κονγκ έσπασαν τα ρεκόρ της διεθνούς συμμετοχής

hktdc 2

Σύμφωνα με το Jewellery Monthly Magazine, η 40η HKTDC Hong Kong International Jewellery Show και η 10η HKTDC Hong Kong International Diamond, Gem & Pearl Show ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, σηματοδοτώντας μια σημαντική άνοδο στην παγκόσμια συμμετοχή.
Αυτές οι εκδηλώσεις, που φιλοξενήθηκαν στο Χονγκ Κονγκ, προσέλκυσαν συνολικά περίπου 81.000 αγοραστές από 137 χώρες, καταδεικνύοντας μια ισχυρή αναζωπύρωση της παγκόσμιας δέσμευσης της βιομηχανίας κοσμημάτων στην αγορά.

hktdc 3

Κύρια σημεία και αποτελέσματα
Οι εκθέσεις, χωρισμένες μεταξύ του Συνεδριακού και Εκθεσιακού Κέντρου του Χονγκ Κονγκ και της AsiaWorld-Expo, χρησίμευσαν ως μεγάλη σκηνή για περισσότερους από 4.000 εκθέτες από 44 έθνη, επιβεβαιώνοντας τον κεντρικό ρόλο του Χονγκ Κονγκ στο διεθνές εμπόριο κοσμημάτων.
Το Diamond, Gem & Pearl Show είδε πάνω από 31.000 αγοραστές, ενώ το Jewellery Show προσέλκυσε περισσότερους από 49.000 συμμετέχοντες, με σημαντική εκπροσώπηση επισκεπτών από την ηπειρωτική Κίνα, την Ινδία, την Ιαπωνία, τις Φιλιππίνες, την Ταϊλάνδη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ένα ενθαρρυντικό συναίσθημα επικράτησε μεταξύ των συμμετεχόντων, όπως αποδεικνύεται από μια επιτόπια έρευνα. Από τους 1.435 ερωτηθέντες, το 62,3% αναμένει ανάκαμψη των πωλήσεων τους επόμενους 12 έως 24 μήνες, με σημαντικό αριθμό να αναμένει σταθερές πωλήσεις, παρουσιάζοντας θετικές προοπτικές για το μέλλον του κλάδου.

hktdc 4

hktdc 5

Πληροφορίες για τον κλάδο και μελλοντικές κατευθύνσεις
Η Sophia Chong, Αναπληρώτρια Εκτελεστική Διευθύντρια του HKTDC, δήλωσε: «Οι δίδυμες εκθέσεις κοσμημάτων ενθάρρυναν με επιτυχία αγοραστές από όλο τον κόσμο να έρθουν στο Χονγκ Κονγκ και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό.» Οι εκθέτες δήλωσαν ότι οι αγοραστές είχαν δείξει θετικό συναίσθημα για τις αγορές και είχαν συνδεθεί με νέους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των ανερχόμενων κοσμηματοπωλών, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και του κλάδου.
Οι ερωτηθέντες εκθέτες και αγοραστές μοιράστηκαν μια αισιόδοξη άποψη για τις προοπτικές πωλήσεων, με αξιοσημείωτο ενδιαφέρον για τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία, τα νησιά του Ειρηνικού, την Ινδία, και τη Βόρεια Αμερική ως πολλά υποσχόμενες αγορές κοσμημάτων. Τα «μοντέρνα κοσμήματα μόδας», τα «πολύτιμα κοσμήματα» και τα «κοσμήματα σχεδιαστών» αναδείχθηκαν ως οι κατηγορίες με το υψηλότερο δυναμικό αγοράς, δείχνοντας προς τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.

hktdc 6

Τάσεις προϊόντων και δυναμική αγοράς
Ο λευκός χρυσός, ο κίτρινος χρυσός και ο ροζ χρυσός παραμένουν τα μέταλλα επιλογής μεταξύ των εκθετών, με τα διαμάντια να έχουν την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολύτιμων λίθων. Η ζήτηση για ρουμπίνια και μαργαριτάρια παραμένει επίσης ισχυρή, υποδεικνύοντας ένα διαφοροποιημένο ενδιαφέρον της αγοράς. Αυτή η ποικιλομορφία υπογραμμίζει τις εξελισσόμενες προτιμήσεις στην αγορά κοσμημάτων, καθοδηγώντας ενδεχομένως τις μελλοντικές εξελίξεις προϊόντων και τις στρατηγικές μάρκετινγκ για τους επιχειρηματίες της βιομηχανίας.

hktdc 7

Συμπερασματικά, η υβριδική τεχνολογία βελτιώνει την προσβασιμότητα των εμπορικών εκθέσεων και οι πρόσφατες εκθέσεις κοσμημάτων στο Χονγκ Κονγκ απέδειξαν την αξία της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις παραδοσιακές εμπορικές πλατφόρμες.
Η χρήση μιας υβριδικής μορφής έκθεσης, που συνδυάζει προσωπικά και διαδικτυακά στοιχεία, μαζί με την εισαγωγή μιας υπηρεσίας αυτοελέγχου ταυτότητας για ταχύτερη πρόσβαση στον χώρο, αποτελούν βασικά βήματα για τον εκσυγχρονισμό των εκδηλώσεων του κλάδου. Αυτές οι τεχνολογικές βελτιώσεις υποστηρίζουν μια πιο εξορθολογισμένη, αποτελεσματική εμπειρία εμπορικών εκθέσεων, προσφέροντας στους κοσμηματοπώλεις σύγχρονα εργαλεία για να συνεργαστούν αποτελεσματικά με τους αγοραστές.

INHORGENTA

INHORGENTA

Διεξήχθη η απονομή των διεθνών βραβείων της

inhorgenta 1

Στη 50η επέτειο της INHORGENTA έλαβε μέρος και η τελετή απονομής των βραβείων INHORGENTA, υπό την αιγίδα της Messe Munchen. Η τελετή διεξήχθη στις 16 Φεβρουαρίου 2024, στο Showpalast Munich.
Οι κριτές που παρευρέθησαν αποτελούν πασίγνωστα πρόσωπα του χώρου και απένειμαν το επιθυμητό τρόπαιο στους νικητές για κάθε μία από τις 9 κατηγορίες βραβείων. Φέτος, για πρώτη χρονιά, προστέθηκε στην τελετή και το βραβείο με τίτλο «Luxury Watch of the Year» («Πολυτελές Ρολόι της Χρονιάς»).

inhorgenta 2

Οι απονομές ήταν οι εξής:

• Στην κατηγορία «Fine Jewelry of the Year» («Άριστα κοσμήματα της χρονιάς») ξεχώρισε ο ο Hans D. Krieger με εργονομικά και κομψά σκουλαρίκια από την Hans D. Krieger KG. Η κατηγορία αφορούσε κοσμήματα των οποίων οι τιμές ξεκινούν από τα 2.000 ευρώ σε λιανική.
• Στην κατηγορία «High Jewelry of the Year» («Κοσμήματα Υψηλής Τέχνης της Χρονιάς»), η οποία αναφέρεται σε κοσμήματα με αρχική τιμή λιανικής 30.000, νικήτρια του βραβείου ήταν η Autore με το επιβλητικό αλλά ευκολοφόρετο κολιέ “Autore Serpent”.
• Στην κατηγορία «Fashion Jewelry of the Year» («Μοντέρνα Κοσμήματα της Χρονιάς»), η οποία αφορούσε τρέντι κοσμήματα με τιμή λιανικής έως τα 2.000 ευρώ, το βραβείο απονεμήθηκε στη Seinerzeit Flora & Fauna με το παιχνιδιάρικο κόσμημα «Ms Roxy»
• Στην κατηγορία «Designer of the Year» («Σχεδιαστής της Χρονιάς») διακρίθηκε η Yana Nesper με το καινοτόμο σχέδιο «LOVE Collier».
• Στην κατηγορία «Design Newcomer of the Year» («Νέος Σχεδιαστής της Χρονιάς»), για χειροποίητα και αυτοσχέδια κοσμήματα ή ρολόγια, το βραβείο απονεμήθηκε στη Thea Thiessen (Juwelier Laufer) με το “Nautilus”.
• Στην κατηγορία «Watch Design of the Year» («Σχεδιασμός Ρολογιών της Χρονιάς»), νικήτρια του βραβείου ήταν η η Porsche Design με το «Chronograph 1 Utility – Limited Edition», με τη δυνατή, αθλητική αύρα του.
• Στην κατηγορία «Gemstone Design of the Year» («Σχεδιασμός Πολύτιμων Λίθων της χρονιάς»), νικητής του βραβείου ήταν ο Josef Michel με το «Boulder-Opal Mountain Landscape», που διεγείρει τη φαντασία.
• Στην κατηγορία «Next Generation Retail of the Year» («Επιχειρήσεις της Νέας Γενιάς της Χρονιάς») νίκησε το σχέδιο του καταστήματος Bucherer στο Βερολίνο, σχεδιασμένο από τους blocher partners. Οι κριτές επιδοκίμασαν το αισθητικό κονσεπτ της παραδοσιακής εταιρείας ρολογιών και κοσμημάτων της Ελβετίας, καθώς το κατάστημα συνδυάζει αστικά στοιχεία με μια πολυτελή ατμόσφαιρα, αντικατοπτρίζοντας την ίδια την πρωτεύουσα της Γερμανίας.
• Τέλος, στην καινούργια κατηγορία «Luxury Watch of the Year» («Πολυτελές Ρολόι της Χρονιάς»), η οποία αναφέρεται σε μηχανικά ρολόγια καρπού με λιανική τιμή από 5.000 ευρώ, νικητής ήταν η Lang & Heyne με το «Lang & Heyne Anton Manufaktur Edition». Το πολυτελές ρολόι εντυπωσίασε όχι μόνο όσον αφορά την κίνηση και την εξαιρετική τεχνοτροπία, αλλά και όσον αφορά τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.

inhorgenta 3

inhorgenta 4

Επρόκειτο για μία πολύ εντυπωσιακή τελετή, την οποία στελέχωσαν διάσημες προσωπικότητες και καλλιτέχνες. Γιορτάζοντας τα 50 χρόνια ζωής της INHORGENTA, την τίμησαν με την παρουσία τους κορυφαία πρόσωπα όπως ενδεικτικά το μοντέλο Franziska Knuppe, η Ολυμπιονίκης Jessica von Bredow-Werndl, η ηθοποιός Lara Joy Körner και η Βαυαρή πριγκίπισσα και ορνιθολόγος Auguste von Bayern.

36 Athens International Jewellery Show

logo aijs

Ενισχυμένη ποσοτικά και ποιοτικά

aijs 1

Έτοιμες για την επόμενη Athens International Jewellery Show, εμφανίζονται επιχειρήσεις που συμμετείχαν, αλλά και άλλες που δεν είχαν παρουσία στη φετινή διοργάνωση.
Η φετινή κλαδική έκθεση κέρδισε, με αξιώσεις, το στοίχημα της επισκεψιμότητας, καθώς οι επισκέπτες προήλθαν από 12 χώρες και συγκεκριμένα από: Αίγυπτο, Αλβανία, Αλγερία, Αυστραλία, Βουλγαρία, ΗΠΑ, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία και Ελλάδα. Μάλιστα ο αριθμός των επισκεπτών ήταν ενισχυμένος κατά 22% έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης, γεγονός που καταδεικνύει την ελκυστικότητα της διοργάνωσης που φέτος ήταν εμπλουτισμένη με μια σειρά παράλληλων εκδηλώσεων.

aijs 2

Πρωταγωνιστική θέση κατείχε η παρουσίαση της ταινίας μικρού μήκους για το ελληνικό κόσμημα με τίτλο «LOVE IN THE MAKING».
Πρόκειται για ένα κινηματογραφικό «ταξίδι» στην ιστορία του ελληνικού κοσμήματος, διάρκειας περίπου 10 λεπτών, το οποίο δημιούργησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ). Την προβολή πρεμιέρας του ντοκιμαντέρ, που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια, προλόγισε η πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, η οποία ξεναγήθηκε στους χώρους της Athens International Jewellery Show. Η κα Γκερέκου, αφού ενημερώθηκε από τον πρόεδρο της ΠΟΒΑΚΩ Πέτρο Καλπακίδη για τις προσπάθειες που κάνει ο κλάδος, ώστε να ενταχθεί στην Ανώτατη Βαθμίδα Εκπαίδευσης, εμφανίστηκε θετική και τόνισε πως θα στηρίξει την προσπάθεια.
Την πρεμιέρα της ταινίας τίμησαν με την παρουσία τους: Ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά κ. Γεώργιος Παπαμανώλης – Ντόζας, εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Λευκάδας κ. Σ. Άγριος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ – HELEXPO κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, το στέλεχος του υπουργείου ανάπτυξης κα Αικατερίνη Τριβέλη, ο π. προϊστάμενος διεύθυνσης επιχειρηματικότητας του υπουργείου ανάπτυξης κ. Γιώργος Φρυσαλάκης και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος δημοτικής περιουσίας δ. Αθηναίων, κ. Τρύφων Καββαθάς.
Αρωγοί της προσπάθειας της ΠΟΒΑΚΩ για την πραγματοποίηση της ταινίας Love in the making είναι: Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά, Επιμελητήριο Ηρακλείου, Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών, Επιμελητήριο Μεσσηνίας, ΓΣΕΒΕΕ, ΔΕΘ – HELEXPO.

aijs 3

Στο περιθώριο των εγκαινίων της διοργάνωσης, τα οποία πραγματοποίησε η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, τόνισε πως θα στηρίξει την προσπάθεια της ΠΟΒΑΚΩ προκειμένου το ντοκιμαντέρ να αποτελέσει έναν ουσιαστικό πρεσβευτή για την προβολή και τη διάχυση της ιστορίας του ελληνικού κοσμήματος, που αποτελεί αλληλένδετο κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Μεγάλο ενδιαφέρον συγκέντρωσαν και οι υπόλοιπες παράλληλες εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, που διήρκεσε από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου, με ομιλητές τους ειδικούς της γεμολογίας-αδαμαντολογίας, κα Εύα Κουντουράκη και κ. Γιώργο Σπυρομήλιο.

aijs 4

aijs 5

Η ΠΟΒΑΚΩ θέλοντας να δώσει ένα επιπλέον «κίνητρο» στους επισκέπτες της διοργάνωσης, αποφάσισε να πραγματοποιήσει μία έκπληξη για τους επισκέπτες στην έκθεση.
Πιο συγκεκριμένα το δελτίο εισόδου της, συνόδευε ένα «χρυσό λαχείο». Ο τυχερός, κερδίζει ένα μοναδικό χρυσό νόμισμα περίπου 20gr, 750°, φιλοτεχνημένο από την Ομοσπονδία. Την τελευταία ημέρα της Έκθεσης πραγματοποιήθηκε η κλήρωση, αναδεικνύοντας το λαχνό με το νούμερο 1389 ως τον τυχερό αριθμό.

aijs 6

Οι συμμετοχές
Η 36η Athens International Jewellery Show φιλοξένησε συνολικά 370 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), μεταξύ των οποίων οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου του κοσμήματος, των ωρολογίων και των πολύτιμων λίθων. Από τους 370 εκθέτες οι άμεσοι ήταν 240 και προήλθαν από Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Τουρκία, Ινδία, Γερμανία, Βέλγιο και Εσθονία, ενώ οι έμμεσοι ήταν 130.
Σημειώνεται πως μια σειρά επισήμων τίμησαν με την παρουσία τους την 36η Athens International Jewellery Show.
Στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης πραγματοποιήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά και το DESIGNSECTION με συμμετοχές Ελλήνων σχεδιαστών, που ανέδειξε την ελληνική σχεδιαστική δυναμική του κλάδου, ενώ «έτρεξε» και πρόγραμμα προσκεκλημένων ξένων εμπορικών επισκεπτών από Μάλτα, Βέλγιο, Βόρεια Μακεδονία και Ηνωμένο Βασίλειο με επιχειρηματικές συναντήσεις.

aijs 7

Α. Γκερέκου: Το ελληνικό κόσμημα πρέπει να συμβαδίζει με τον τουρισμό
Την ανάγκη να στηριχτεί το ελληνικό κόσμημα και μέσω του δημιουργικού τουρισμού, όπου ο επισκέπτης δεν αναζητά απλά εμπειρίες αλλά τις συνδημιουργεί με τις τοπικές κοινότητες, υπογράμμισε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, προλογίζοντας την προβολή της ταινίας «Love in the making. A way of life for Greek Jewelers», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 36ης Διεθνούς Έκθεσης «Athens International Jewellery Show».
Η ταινία δημιουργήθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών, με βασικό στόχο να συνδέσει το ελληνικό κόσμημα με τη διαχρονικότητα του ελληνικού πολιτισμού και να το προβάλει σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η κα Γκερέκου αναφέρθηκε στη μακραίωνη ιστορία του ελληνικού κοσμήματος, σημειώνοντας πως αποτελεί τεράστιο και πολύτιμο κομμάτι του πολιτισμού μας, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά «ο τουρισμός πρέπει να συμβαδίζει με τον υλικό και τον άυλο πολιτισμό. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του ελληνικού τουρισμού μπορούν να ευνοήσουν πολλαπλά και τον κλάδο του κοσμήματος».

aijs 8

Ακόμα, αναφέρθηκε στα ψηφιακά μέσα του ΕΟΤ, μέσω των οποίων προωθούνται διεθνώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ο τομέας των τουριστικών αγορών (shopping) σε κάθε γωνιά της χώρας, και διαβεβαίωσε ότι ο οργανισμός θα συμβάλει με όλα τα μέσα που διαθέτει στην πολύμορφη προβολή της δουλειάς των Ελλήνων δημιουργών.

aijs 9

aijs 10

Vicenzaoro

Ιανουαρίου 2024

voro 1

Η Vicenzaoro, η διάσημη έκθεση χρυσού και κοσμημάτων έλαβε χώρα στις 19-22 Ιανουαρίου 2024 στην Ιταλία γιορτάζοντας παράλληλα τα 70 χρόνια λειτουργίας της.
Σημείωσε αύξηση 3% στη συμμετοχή, εδραιώνοντας τη διεθνή της θέση ως κεντρικός παγκόσμιος χώρος εμπορικών συνδιαλέξεων και συναλλαγών. Συγκέντρωσε επισκέπτες από 141 χώρες, με τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Τουρκία και την Ισπανία στην πρώτη γραμμή. Επίσης, στην έκθεση παρουσιάστηκαν πάνω από 1.300 εμπορικά σήματα, εκτέθηκαν προηγμένα μηχανήματα χρυσοχοΐας αλλά και η ακμάζουσα συλλογή παλαιών ρολογιών VO Vintage. Η συμμετοχή άλλων χωρών έφτασε το 60%, με σημαντικές αυξήσεις από Κίνα και Ιαπωνία.
Υπήρξε επίσης τεράστιο θετικό αντίκτυπο στην αγορά εργασίας της βιομηχανίας, καθώς εκπαίδευση και βιομηχανία συναντήθηκαν μέσα από τη συμμετοχή τουλάχιστον 490 φοιτητών στα προγράμματα εκδηλώσεων της έκθεσης (VIOFF).

voro 2

Ταυτόχρονα, η ορατότητα στα μέσα έφτασε τις περίπου 260 χιλιάδες προβολές των προφίλ εκθετών από επαγγελματίες στην πλατφόρμα B2B του The Jewelry Golden Cloud, με αύξηση 30%. Η διεθνής εμβέλεια του Vicenzaoro ενισχύθηκε από την παρουσία παγκόσμιων εμπλεκόμενων και θεσμικών εταίρων, ενώ τονίστηκαν οι εξελισσόμενες τάσεις στη βιομηχανία κοσμημάτων, με έμφαση στη φορητότητα, την ευελιξία και την καινοτομία. Οι σπουδαίοι οίκοι κοσμημάτων υψηλής πολυτελείας προτίμησαν πολυσχιδείς σχεδιασμούς για διάφορες περιστάσεις. Η Fabergé ανταποκρίθηκε στην καθημερινή μεταβλητότητα προσφέροντας κοσμήματα κατάλληλα για πιο ανεπίσημες περιστάσεις. Η Picchiotti διευρύνθηκε με ανατρεπτικά κομμάτια στη συλλογή Xpandable, προσαρμοζόμενα άψογα για διαφορετικές φάσεις της καθημερινότητας. Η Marina B παρουσίασε ιδιαίτερα σκουλαρίκια, και η Fope συνέχισε την καινοτομία με το σύστημα Flex’it, παρουσιάζοντας νέα σχέδια κολιέ και βραχιολιών.
Όσον αφορά μελλοντικά σχέδια, η έναρξη των εργασιών για ένα νέο αμφιθέατρο 22.000 τετραγωνικών μέτρων, με επένδυση 60 εκατομμυρίων ευρώ, αναμένεται να ενισχύσει τις μελλοντικές εκθέσεις και την εμπειρία των επισκεπτών. Επίσης, ένα νέο προζεκτ, το “The Vicenza Symposium,” που πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2025, θα επικεντρώνεται στην επίλυση καίριων προβλημάτων του χώρου σε συνεργασία με κορυφαίους εκπροσώπους της βιομηχανίας.
Συνολικά, επρόκειτο για μία πολύ πετυχημένη έκθεση, προσαρμοσμένη άρτια στις ανάγκες των καταναλωτών. Η επόμενη έκθεση προγραμματίζεται από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024.

35η Athens International Jewellery Show

40% αυξημένος ο αριθμός των επισκεπτών
Πέτυχε τη μεγαλύτερη προσέλευση της δεκαετίας

AIJS

Με τη μεγαλύτερη προσέλευση της τελευταίας δεκαετίας ολοκληρώθηκε η 35η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων & Εξοπλισμού, Athens International Jewellery Show (AIJS), η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου στο Metropolitan Expo στην Αττική. Ειδικότερα, οι επισκέπτες –εμπορικοί στο σύνολό τους- ανήλθαν σε 4.500, αριθμός αυξημένος κατά 40% έναντι της περσινής χρονιάς. Εμπλουτισμένος ήταν και ο διεθνής χαρακτήρας της διοργάνωσης, με τους ξένους εμπορικούς επισκέπτες να προέρχονται από χώρες όπως οι ΗΠΑ, Γερμανία, Βέλγιο, Γαλλία, Ιταλία, Κύπρος, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ελβετία και Ινδία.

AIJS2

Στην έκθεση, η οποία αναπτύχθηκε σε εκθεσιακό χώρο 12.000 τ.μ., συμμετείχαν συνολικά 373 εκθέτες (235 άμεσοι και 138 έμμεσα εκπροσωπούμενοι οίκοι), μέγεθος αυξημένο κατά 20% έναντι της διοργάνωσης του 2022.

AIJS3

Επίσης, στο πλαίσιο της φετινής AIJS πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο: «συνθετικά διαμάντια», το οποίο είχε ως σκοπό να τονίσει τις ομοιότητες και να αναδείξει τις διαφορές μεταξύ ορυκτών και συνθετικών διαμαντιών τόσο σε εργαστηριακό όσο και σε εμπορικό επίπεδο. Εισηγητής ήταν ο ειδικευμένος γεμολόγος-αδαμαντολόγος, εκτιμητής, κ. Γεώργιος Σπυρομήλιος.

AIJS4

Η Athens International Jewellery Show, που διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-HELEXPO και την ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών), είναι η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα, αναδεικνύει κάθε χρόνο τις νέες τάσεις σε χρυσό, ασήμι και ρολόι, ενημερώνει τους επαγγελματίες του κλάδου για σύγχρονα υλικά και τεχνοτροπίες, ενώ αποτελεί το καλύτερο εφαλτήριο για συνεργασίες ανάμεσα σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις.

Athens International Jewellery Show

3-6 Μαρτίου η 35η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων,
Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων & Εξοπλισμού
στο Metropolitan Expo

AIJS

Ό,τι λάμπει είναι χρυσός και ασήμι στην 35η Διεθνή Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων & Εξοπλισμού, Athens International Jewellery Show (AIJS), η οποία πραγματοποιείται από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου 2023 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αττική.

Η Athens International Jewellery Show, που διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-HELEXPO και την ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών), είναι η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας κάθε χρόνο τις νέες τάσεις σε χρυσό, ασήμι και ρολόι. Η AIJS ενημερώνει τους επαγγελματίες του κλάδου για σύγχρονα υλικά και τεχνοτροπίες, ενώ παρέχει το ιδανικό πλαίσιο για την ανάπτυξη συνεργασιών ανάμεσα σε εταιρείες από τη χώρα μας και το εξωτερικό.

Στη φετινή διοργάνωση περισσότεροι από 270 εκθέτες από την Ελλάδα, αλλά και από 16 χώρες του εξωτερικού θα υποδεχτούν για 4 ημέρες χιλιάδες επαγγελματίες από τον χώρο της λιανικής πώλησης κοσμημάτων και ωρολογίων, αλλά και κατασκευαστές, ιδιοκτήτες εργαστηρίων και σχεδιαστές.

Στα 12.000 τμ της Έκθεσης οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες τάσεις και να ανανεώσουν τις συλλογές τους με φόντο τη νέα θερινή, τουριστική περίοδο.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Athens International Jewellery Show παρουσιάζει το DESIGN section, στοχεύοντας στην προβολή και την ανάδειξη του πρωτότυπου ελληνικού κοσμήματος. Οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους με ελεύθερο θέμα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός του Hall 1 του Metropolitan Expo.

Η είσοδος στην Έκθεση είναι μόνο για εμπορικούς επισκέπτες.

Θα υπάρχει δωρεάν μεταφορά με Λεωφορεία από/προς τον Σταθμό Μετρό «ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ» και από/προς το αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος».

Greek Jewelry Show

Το δυναμικό ποδαρικό για τη νέα χρονιά

Με την «Greek Jewelry & Art Show - 77η Έκθεση Σύγχρονες Δημιουργίες και Εικαστικό τμήμα»,
η οποία πραγματοποιήθηκε το τετραήμερο 13 με 16 Ιανουαρίου 2023, σηματοδοτήθηκε ένα δυναμικό ξεκίνημα για τη νέα χρονιά.

papageorgiou

Οι εκθέτες που γέμισαν το Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο – MEC δικαιώθηκαν για την επιλογή της συμμετοχής τους μιας και οι εμπορικοί επισκέπτες πλημμύρισαν το χώρο δημιουργώντας εικόνες που θύμιζαν προ κρίσης εποχές.

Ουρές επισκεπτών σχηματίζονταν στα τμήματα εισόδου ήδη από την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου, γεγονός που προ οικονομούσε την απόλυτη επιτυχία της έκθεσης, ενώ ο κόσμος παρέμεινε αμείωτος και τις επόμενες μέρες, αφήνοντας τους εκθέτες πλήρως ικανοποιημένους.

Συμπερασματικά, επρόκειτο για μία έκθεση που αναζωπύρωσε τις προσδοκίες τόσο των επισκεπτών όσο και των εκθετών.

Οι πρώτοι, έχοντας στραμμένη την προσοχή τους στην επερχόμενη σεζόν, δικαιώθηκαν καθώς ενημερώθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο βλέποντας από κοντά ολοκληρωμένες συλλογές και νέα προϊόντα τόσο των προμηθευτών τους όσο και άλλων εν δυνάμει συνεργατών τους.

Από την άλλη οι εκθέτες, μέσα από τη μεγάλη προσέλευση κόσμου μπόρεσαν να παρουσιάσουν τις συλλογές τους σε ένα ευρύ κοινό προσδοκώντας στην επέκταση των δραστηριοτήτων τους.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στη μεγάλη επιτυχία της έκθεσης έπαιξε σημαντικό ρόλο και η άψογη οργάνωση της διοργανωτικής εταιρείας «ΑΩ Οργάνωση Εκθέσεων».

36 KOSMIMA

Αυξημένη επισκεψιμότητα, θετικός απόηχος, πλήθος εμπορικών επαφών

1.550 εμπορικοί επισκέπτες στη φετινή διοργάνωση

Πλήρης ικανοποίηση των εκθετών για την προσέλευση

KOSMIMA 4

Με αυξημένη επισκεψιμότητα και συγκεκριμένα 1.550 εμπορικούς επισκέπτες, ιδιαίτερα θετικό απόηχο και πλήθος εμπορικών επαφών ολοκληρώθηκε η 36η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων, Εξοπλισμού KOSMIMA, που διοργανώθηκε από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στην KOSMIMA, που μέτρησε 40 εκθεσιακές συμμετοχές μεταξύ των οποίων και εκθέτες από Ινδία, Βουλγαρία, Τουρκία, Εσθονία και Ιταλία, σημαντική ήταν η παρουσία εμπορικών επισκεπτών. Ειδικότερα, οι Έλληνες επισκέπτες προήλθαν από Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Σέρρες, Χαλκιδική, Φλώρινα, Κατερίνη, Πέλλα, Βόλο, Ξάνθη, Λευκάδα, Λασίθι, Αρκαδία, Άρτα, Αττική, Λάρισα, Χίο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καβάλα, Καστοριά, Βέροια, Δράμα, Δωδεκάνησα, Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή, ενώ η έκθεση προσέλκυσε και ξένους εμπορικούς επισκέπτες από Κύπρο, Σερβία, Αλβανία, Κόσοβο και Τουρκία.

KOSMIMA 5

Τα αυξημένα μεγέθη της φετινής τουριστικής σεζόν αποτυπώθηκαν στη διοργάνωση, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου επανήλθαν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε εμπορικές πράξεις και να εφοδιάσουν τα καταστήματά τους με νέα εμπορεύματα. Οι εκθέτες εξέφρασαν μάλιστα την πλήρη ικανοποίησή τους για την προσέλευση εμπορικών επισκεπτών, ενώ ήρθαν σε επαφή και με νέους πελάτες.

Το αισιόδοξο κλίμα που δημιουργήθηκε στην έκθεση αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένη προσέλευση εκθετών και επισκεπτών και στο ATHENS INTERNATIONAL JEWELLERY SHOW που θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου του 2023 στην Αθήνα.

Στο πλαίσιο της KOSMIMA διοργανώθηκε και ο 33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος με θέμα «1922-2022: η Μικρά Ασία στο Ελληνικό Κόσμημα 100 χρόνια μετά» από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Aργυροχρυσοxόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo. Τα έργα μάλιστα παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Το επόμενο ραντεβού για την KOSMIMA στη Θεσσαλονίκη είναι στις 21-23 Οκτωβρίου του 2023.

KOSMIMA 2022

Αναβαθμισμένη και με αισιόδοξη προοπτική

kosmima 1

Το τριήμερο από το Σάββατο 5 Νοέμβρη έως τη Δευτέρα 7 Νοέμβρη 2022 πραγματοποιήθηκε η 36η Διεθνής Έκθεση κοσμήματος, ωρολογίων, πολύτιμων λίθων, μηχανημάτων και εξοπλισμού στο διεθνές εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Θεσσαλονίκης, με αρκετή επιτυχία.

kosmima 2

Το περιοδικό Jewel Time για ακόμη μία φορά, σας μεταφέρει τον παλμό της έκθεσης, ο οποίος ήταν ελπιδοφόρος.

Ο αριθμός των εκθετών ήταν αυξημένος σε σχέση με την περσυνή χρονιά, γεγονός που είναι αισιόδοξο όμως και πάλι τα νούμερα ήταν αρκετά χαμηλά.

Από την άλλη ο αριθμός των επισκεπτών, ήταν πολύ ικανοποιητικός και με καλή διάθεση για τις χειμωνιάτικες παραγγελίες / αγορές -πάντα όμως αναλογικά με τον αριθμό των εκθετών-.

kosmima 3

Επίσης πολύ ενδιαφέρον ήταν ο 33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησησς Σχεδίου Κοσμήματος, ο οποίος πραγματοποιήθηκε για την ανάδειξη και ανάπτυξη του ελληνικού κοσμήματος και ολοκληρώθηκε με την επιβράβευση των νικητών.

Στα κακώς κείμενα της έκθεσης μπορεί να συμπεριληφθεί το γεγονός ότι για να φτάσει κανείς στην κύρια είσοδο έπρεπε να περάσει από σκάλες, κάτι που ενδεχομένως ήταν αποτρεπτικό για τα άτομα με κινητικές δυσκολίες ή αναπηρία. Ωστόσο υπήρξε αργότερα η ενημέρωση για μία δεύτερη είσοδο, η οποία διέθετε ράμπα και διευκόλυνε σημαντικά την πρόσβαση στην έκθεση, για όσους το χρειάζονταν.

kosmima 4

Δεύτερη παρατήρηση που αξίζει να αναφερθεί είναι η απουσία της μοκέτας. Η οργάνωση δήλωσε ότι έγινε για μια πιο αισθητική παρέμβαση, ενώ πολλοί από τους εκθέτες βρήκαν κάτι τέτοιο μη λειτουργικό ή μη ελκυστικό.

kosmima 5

Με μεγάλη μας χαρά είδαμε να γίνεται πράξη η παρότρυνση που διαδίδουμε σαν περιοδικό -ότι οφείλουμε να συμμετέχουμε όλοι οι επαγγελματίες στις κλαδικές εκθέσεις-, καθώς η μεγαλύτερη συμμετοχή εκθετών φέτος έκανε τη διαφορά και έφερε ως αποτέλεσμα και την αύξηση των επισκεπτών.

Πιστεύουμε έντονα πως εκεί βρίσκεται το κλειδί, στη συλλογική σκέψη και πράξη δίνοντας το παρόν, όχι μόνο για τον εαυτό μας αλλά και επειδή γνωρίζουμε ότι η παρουσία μας μετράει.

Ο κλάδος της αργυροχρυσοχοΐας είναι ισομερώς μοιρασμένος στα χέρια του κάθε επαγγελματία του χώρου και όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να φέρουμε την επιθυμητή ανάπτυξη.