Image
Image
Image
Image

Οι δίδυμες εκθέσεις

hktdc 1

Κοσμημάτων στο Χονγκ Κονγκ έσπασαν τα ρεκόρ της διεθνούς συμμετοχής

hktdc 2

Σύμφωνα με το Jewellery Monthly Magazine, η 40η HKTDC Hong Kong International Jewellery Show και η 10η HKTDC Hong Kong International Diamond, Gem & Pearl Show ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, σηματοδοτώντας μια σημαντική άνοδο στην παγκόσμια συμμετοχή.
Αυτές οι εκδηλώσεις, που φιλοξενήθηκαν στο Χονγκ Κονγκ, προσέλκυσαν συνολικά περίπου 81.000 αγοραστές από 137 χώρες, καταδεικνύοντας μια ισχυρή αναζωπύρωση της παγκόσμιας δέσμευσης της βιομηχανίας κοσμημάτων στην αγορά.

hktdc 3

Κύρια σημεία και αποτελέσματα
Οι εκθέσεις, χωρισμένες μεταξύ του Συνεδριακού και Εκθεσιακού Κέντρου του Χονγκ Κονγκ και της AsiaWorld-Expo, χρησίμευσαν ως μεγάλη σκηνή για περισσότερους από 4.000 εκθέτες από 44 έθνη, επιβεβαιώνοντας τον κεντρικό ρόλο του Χονγκ Κονγκ στο διεθνές εμπόριο κοσμημάτων.
Το Diamond, Gem & Pearl Show είδε πάνω από 31.000 αγοραστές, ενώ το Jewellery Show προσέλκυσε περισσότερους από 49.000 συμμετέχοντες, με σημαντική εκπροσώπηση επισκεπτών από την ηπειρωτική Κίνα, την Ινδία, την Ιαπωνία, τις Φιλιππίνες, την Ταϊλάνδη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ένα ενθαρρυντικό συναίσθημα επικράτησε μεταξύ των συμμετεχόντων, όπως αποδεικνύεται από μια επιτόπια έρευνα. Από τους 1.435 ερωτηθέντες, το 62,3% αναμένει ανάκαμψη των πωλήσεων τους επόμενους 12 έως 24 μήνες, με σημαντικό αριθμό να αναμένει σταθερές πωλήσεις, παρουσιάζοντας θετικές προοπτικές για το μέλλον του κλάδου.

hktdc 4

hktdc 5

Πληροφορίες για τον κλάδο και μελλοντικές κατευθύνσεις
Η Sophia Chong, Αναπληρώτρια Εκτελεστική Διευθύντρια του HKTDC, δήλωσε: «Οι δίδυμες εκθέσεις κοσμημάτων ενθάρρυναν με επιτυχία αγοραστές από όλο τον κόσμο να έρθουν στο Χονγκ Κονγκ και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό.» Οι εκθέτες δήλωσαν ότι οι αγοραστές είχαν δείξει θετικό συναίσθημα για τις αγορές και είχαν συνδεθεί με νέους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των ανερχόμενων κοσμηματοπωλών, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και του κλάδου.
Οι ερωτηθέντες εκθέτες και αγοραστές μοιράστηκαν μια αισιόδοξη άποψη για τις προοπτικές πωλήσεων, με αξιοσημείωτο ενδιαφέρον για τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία, τα νησιά του Ειρηνικού, την Ινδία, και τη Βόρεια Αμερική ως πολλά υποσχόμενες αγορές κοσμημάτων. Τα «μοντέρνα κοσμήματα μόδας», τα «πολύτιμα κοσμήματα» και τα «κοσμήματα σχεδιαστών» αναδείχθηκαν ως οι κατηγορίες με το υψηλότερο δυναμικό αγοράς, δείχνοντας προς τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.

hktdc 6

Τάσεις προϊόντων και δυναμική αγοράς
Ο λευκός χρυσός, ο κίτρινος χρυσός και ο ροζ χρυσός παραμένουν τα μέταλλα επιλογής μεταξύ των εκθετών, με τα διαμάντια να έχουν την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολύτιμων λίθων. Η ζήτηση για ρουμπίνια και μαργαριτάρια παραμένει επίσης ισχυρή, υποδεικνύοντας ένα διαφοροποιημένο ενδιαφέρον της αγοράς. Αυτή η ποικιλομορφία υπογραμμίζει τις εξελισσόμενες προτιμήσεις στην αγορά κοσμημάτων, καθοδηγώντας ενδεχομένως τις μελλοντικές εξελίξεις προϊόντων και τις στρατηγικές μάρκετινγκ για τους επιχειρηματίες της βιομηχανίας.

hktdc 7

Συμπερασματικά, η υβριδική τεχνολογία βελτιώνει την προσβασιμότητα των εμπορικών εκθέσεων και οι πρόσφατες εκθέσεις κοσμημάτων στο Χονγκ Κονγκ απέδειξαν την αξία της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις παραδοσιακές εμπορικές πλατφόρμες.
Η χρήση μιας υβριδικής μορφής έκθεσης, που συνδυάζει προσωπικά και διαδικτυακά στοιχεία, μαζί με την εισαγωγή μιας υπηρεσίας αυτοελέγχου ταυτότητας για ταχύτερη πρόσβαση στον χώρο, αποτελούν βασικά βήματα για τον εκσυγχρονισμό των εκδηλώσεων του κλάδου. Αυτές οι τεχνολογικές βελτιώσεις υποστηρίζουν μια πιο εξορθολογισμένη, αποτελεσματική εμπειρία εμπορικών εκθέσεων, προσφέροντας στους κοσμηματοπώλεις σύγχρονα εργαλεία για να συνεργαστούν αποτελεσματικά με τους αγοραστές.

INHORGENTA

INHORGENTA

Διεξήχθη η απονομή των διεθνών βραβείων της

inhorgenta 1

Στη 50η επέτειο της INHORGENTA έλαβε μέρος και η τελετή απονομής των βραβείων INHORGENTA, υπό την αιγίδα της Messe Munchen. Η τελετή διεξήχθη στις 16 Φεβρουαρίου 2024, στο Showpalast Munich.
Οι κριτές που παρευρέθησαν αποτελούν πασίγνωστα πρόσωπα του χώρου και απένειμαν το επιθυμητό τρόπαιο στους νικητές για κάθε μία από τις 9 κατηγορίες βραβείων. Φέτος, για πρώτη χρονιά, προστέθηκε στην τελετή και το βραβείο με τίτλο «Luxury Watch of the Year» («Πολυτελές Ρολόι της Χρονιάς»).

inhorgenta 2

Οι απονομές ήταν οι εξής:

• Στην κατηγορία «Fine Jewelry of the Year» («Άριστα κοσμήματα της χρονιάς») ξεχώρισε ο ο Hans D. Krieger με εργονομικά και κομψά σκουλαρίκια από την Hans D. Krieger KG. Η κατηγορία αφορούσε κοσμήματα των οποίων οι τιμές ξεκινούν από τα 2.000 ευρώ σε λιανική.
• Στην κατηγορία «High Jewelry of the Year» («Κοσμήματα Υψηλής Τέχνης της Χρονιάς»), η οποία αναφέρεται σε κοσμήματα με αρχική τιμή λιανικής 30.000, νικήτρια του βραβείου ήταν η Autore με το επιβλητικό αλλά ευκολοφόρετο κολιέ “Autore Serpent”.
• Στην κατηγορία «Fashion Jewelry of the Year» («Μοντέρνα Κοσμήματα της Χρονιάς»), η οποία αφορούσε τρέντι κοσμήματα με τιμή λιανικής έως τα 2.000 ευρώ, το βραβείο απονεμήθηκε στη Seinerzeit Flora & Fauna με το παιχνιδιάρικο κόσμημα «Ms Roxy»
• Στην κατηγορία «Designer of the Year» («Σχεδιαστής της Χρονιάς») διακρίθηκε η Yana Nesper με το καινοτόμο σχέδιο «LOVE Collier».
• Στην κατηγορία «Design Newcomer of the Year» («Νέος Σχεδιαστής της Χρονιάς»), για χειροποίητα και αυτοσχέδια κοσμήματα ή ρολόγια, το βραβείο απονεμήθηκε στη Thea Thiessen (Juwelier Laufer) με το “Nautilus”.
• Στην κατηγορία «Watch Design of the Year» («Σχεδιασμός Ρολογιών της Χρονιάς»), νικήτρια του βραβείου ήταν η η Porsche Design με το «Chronograph 1 Utility – Limited Edition», με τη δυνατή, αθλητική αύρα του.
• Στην κατηγορία «Gemstone Design of the Year» («Σχεδιασμός Πολύτιμων Λίθων της χρονιάς»), νικητής του βραβείου ήταν ο Josef Michel με το «Boulder-Opal Mountain Landscape», που διεγείρει τη φαντασία.
• Στην κατηγορία «Next Generation Retail of the Year» («Επιχειρήσεις της Νέας Γενιάς της Χρονιάς») νίκησε το σχέδιο του καταστήματος Bucherer στο Βερολίνο, σχεδιασμένο από τους blocher partners. Οι κριτές επιδοκίμασαν το αισθητικό κονσεπτ της παραδοσιακής εταιρείας ρολογιών και κοσμημάτων της Ελβετίας, καθώς το κατάστημα συνδυάζει αστικά στοιχεία με μια πολυτελή ατμόσφαιρα, αντικατοπτρίζοντας την ίδια την πρωτεύουσα της Γερμανίας.
• Τέλος, στην καινούργια κατηγορία «Luxury Watch of the Year» («Πολυτελές Ρολόι της Χρονιάς»), η οποία αναφέρεται σε μηχανικά ρολόγια καρπού με λιανική τιμή από 5.000 ευρώ, νικητής ήταν η Lang & Heyne με το «Lang & Heyne Anton Manufaktur Edition». Το πολυτελές ρολόι εντυπωσίασε όχι μόνο όσον αφορά την κίνηση και την εξαιρετική τεχνοτροπία, αλλά και όσον αφορά τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.

inhorgenta 3

inhorgenta 4

Επρόκειτο για μία πολύ εντυπωσιακή τελετή, την οποία στελέχωσαν διάσημες προσωπικότητες και καλλιτέχνες. Γιορτάζοντας τα 50 χρόνια ζωής της INHORGENTA, την τίμησαν με την παρουσία τους κορυφαία πρόσωπα όπως ενδεικτικά το μοντέλο Franziska Knuppe, η Ολυμπιονίκης Jessica von Bredow-Werndl, η ηθοποιός Lara Joy Körner και η Βαυαρή πριγκίπισσα και ορνιθολόγος Auguste von Bayern.

36 Athens International Jewellery Show

logo aijs

Ενισχυμένη ποσοτικά και ποιοτικά

aijs 1

Έτοιμες για την επόμενη Athens International Jewellery Show, εμφανίζονται επιχειρήσεις που συμμετείχαν, αλλά και άλλες που δεν είχαν παρουσία στη φετινή διοργάνωση.
Η φετινή κλαδική έκθεση κέρδισε, με αξιώσεις, το στοίχημα της επισκεψιμότητας, καθώς οι επισκέπτες προήλθαν από 12 χώρες και συγκεκριμένα από: Αίγυπτο, Αλβανία, Αλγερία, Αυστραλία, Βουλγαρία, ΗΠΑ, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία και Ελλάδα. Μάλιστα ο αριθμός των επισκεπτών ήταν ενισχυμένος κατά 22% έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης, γεγονός που καταδεικνύει την ελκυστικότητα της διοργάνωσης που φέτος ήταν εμπλουτισμένη με μια σειρά παράλληλων εκδηλώσεων.

aijs 2

Πρωταγωνιστική θέση κατείχε η παρουσίαση της ταινίας μικρού μήκους για το ελληνικό κόσμημα με τίτλο «LOVE IN THE MAKING».
Πρόκειται για ένα κινηματογραφικό «ταξίδι» στην ιστορία του ελληνικού κοσμήματος, διάρκειας περίπου 10 λεπτών, το οποίο δημιούργησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ). Την προβολή πρεμιέρας του ντοκιμαντέρ, που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια, προλόγισε η πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, η οποία ξεναγήθηκε στους χώρους της Athens International Jewellery Show. Η κα Γκερέκου, αφού ενημερώθηκε από τον πρόεδρο της ΠΟΒΑΚΩ Πέτρο Καλπακίδη για τις προσπάθειες που κάνει ο κλάδος, ώστε να ενταχθεί στην Ανώτατη Βαθμίδα Εκπαίδευσης, εμφανίστηκε θετική και τόνισε πως θα στηρίξει την προσπάθεια.
Την πρεμιέρα της ταινίας τίμησαν με την παρουσία τους: Ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά κ. Γεώργιος Παπαμανώλης – Ντόζας, εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Λευκάδας κ. Σ. Άγριος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ – HELEXPO κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, το στέλεχος του υπουργείου ανάπτυξης κα Αικατερίνη Τριβέλη, ο π. προϊστάμενος διεύθυνσης επιχειρηματικότητας του υπουργείου ανάπτυξης κ. Γιώργος Φρυσαλάκης και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος δημοτικής περιουσίας δ. Αθηναίων, κ. Τρύφων Καββαθάς.
Αρωγοί της προσπάθειας της ΠΟΒΑΚΩ για την πραγματοποίηση της ταινίας Love in the making είναι: Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά, Επιμελητήριο Ηρακλείου, Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών, Επιμελητήριο Μεσσηνίας, ΓΣΕΒΕΕ, ΔΕΘ – HELEXPO.

aijs 3

Στο περιθώριο των εγκαινίων της διοργάνωσης, τα οποία πραγματοποίησε η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, τόνισε πως θα στηρίξει την προσπάθεια της ΠΟΒΑΚΩ προκειμένου το ντοκιμαντέρ να αποτελέσει έναν ουσιαστικό πρεσβευτή για την προβολή και τη διάχυση της ιστορίας του ελληνικού κοσμήματος, που αποτελεί αλληλένδετο κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Μεγάλο ενδιαφέρον συγκέντρωσαν και οι υπόλοιπες παράλληλες εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, που διήρκεσε από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου, με ομιλητές τους ειδικούς της γεμολογίας-αδαμαντολογίας, κα Εύα Κουντουράκη και κ. Γιώργο Σπυρομήλιο.

aijs 4

aijs 5

Η ΠΟΒΑΚΩ θέλοντας να δώσει ένα επιπλέον «κίνητρο» στους επισκέπτες της διοργάνωσης, αποφάσισε να πραγματοποιήσει μία έκπληξη για τους επισκέπτες στην έκθεση.
Πιο συγκεκριμένα το δελτίο εισόδου της, συνόδευε ένα «χρυσό λαχείο». Ο τυχερός, κερδίζει ένα μοναδικό χρυσό νόμισμα περίπου 20gr, 750°, φιλοτεχνημένο από την Ομοσπονδία. Την τελευταία ημέρα της Έκθεσης πραγματοποιήθηκε η κλήρωση, αναδεικνύοντας το λαχνό με το νούμερο 1389 ως τον τυχερό αριθμό.

aijs 6

Οι συμμετοχές
Η 36η Athens International Jewellery Show φιλοξένησε συνολικά 370 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), μεταξύ των οποίων οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου του κοσμήματος, των ωρολογίων και των πολύτιμων λίθων. Από τους 370 εκθέτες οι άμεσοι ήταν 240 και προήλθαν από Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Τουρκία, Ινδία, Γερμανία, Βέλγιο και Εσθονία, ενώ οι έμμεσοι ήταν 130.
Σημειώνεται πως μια σειρά επισήμων τίμησαν με την παρουσία τους την 36η Athens International Jewellery Show.
Στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης πραγματοποιήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά και το DESIGNSECTION με συμμετοχές Ελλήνων σχεδιαστών, που ανέδειξε την ελληνική σχεδιαστική δυναμική του κλάδου, ενώ «έτρεξε» και πρόγραμμα προσκεκλημένων ξένων εμπορικών επισκεπτών από Μάλτα, Βέλγιο, Βόρεια Μακεδονία και Ηνωμένο Βασίλειο με επιχειρηματικές συναντήσεις.

aijs 7

Α. Γκερέκου: Το ελληνικό κόσμημα πρέπει να συμβαδίζει με τον τουρισμό
Την ανάγκη να στηριχτεί το ελληνικό κόσμημα και μέσω του δημιουργικού τουρισμού, όπου ο επισκέπτης δεν αναζητά απλά εμπειρίες αλλά τις συνδημιουργεί με τις τοπικές κοινότητες, υπογράμμισε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, προλογίζοντας την προβολή της ταινίας «Love in the making. A way of life for Greek Jewelers», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 36ης Διεθνούς Έκθεσης «Athens International Jewellery Show».
Η ταινία δημιουργήθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών, με βασικό στόχο να συνδέσει το ελληνικό κόσμημα με τη διαχρονικότητα του ελληνικού πολιτισμού και να το προβάλει σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η κα Γκερέκου αναφέρθηκε στη μακραίωνη ιστορία του ελληνικού κοσμήματος, σημειώνοντας πως αποτελεί τεράστιο και πολύτιμο κομμάτι του πολιτισμού μας, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά «ο τουρισμός πρέπει να συμβαδίζει με τον υλικό και τον άυλο πολιτισμό. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του ελληνικού τουρισμού μπορούν να ευνοήσουν πολλαπλά και τον κλάδο του κοσμήματος».

aijs 8

Ακόμα, αναφέρθηκε στα ψηφιακά μέσα του ΕΟΤ, μέσω των οποίων προωθούνται διεθνώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ο τομέας των τουριστικών αγορών (shopping) σε κάθε γωνιά της χώρας, και διαβεβαίωσε ότι ο οργανισμός θα συμβάλει με όλα τα μέσα που διαθέτει στην πολύμορφη προβολή της δουλειάς των Ελλήνων δημιουργών.

aijs 9

aijs 10

Vicenzaoro

Ιανουαρίου 2024

voro 1

Η Vicenzaoro, η διάσημη έκθεση χρυσού και κοσμημάτων έλαβε χώρα στις 19-22 Ιανουαρίου 2024 στην Ιταλία γιορτάζοντας παράλληλα τα 70 χρόνια λειτουργίας της.
Σημείωσε αύξηση 3% στη συμμετοχή, εδραιώνοντας τη διεθνή της θέση ως κεντρικός παγκόσμιος χώρος εμπορικών συνδιαλέξεων και συναλλαγών. Συγκέντρωσε επισκέπτες από 141 χώρες, με τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Τουρκία και την Ισπανία στην πρώτη γραμμή. Επίσης, στην έκθεση παρουσιάστηκαν πάνω από 1.300 εμπορικά σήματα, εκτέθηκαν προηγμένα μηχανήματα χρυσοχοΐας αλλά και η ακμάζουσα συλλογή παλαιών ρολογιών VO Vintage. Η συμμετοχή άλλων χωρών έφτασε το 60%, με σημαντικές αυξήσεις από Κίνα και Ιαπωνία.
Υπήρξε επίσης τεράστιο θετικό αντίκτυπο στην αγορά εργασίας της βιομηχανίας, καθώς εκπαίδευση και βιομηχανία συναντήθηκαν μέσα από τη συμμετοχή τουλάχιστον 490 φοιτητών στα προγράμματα εκδηλώσεων της έκθεσης (VIOFF).

voro 2

Ταυτόχρονα, η ορατότητα στα μέσα έφτασε τις περίπου 260 χιλιάδες προβολές των προφίλ εκθετών από επαγγελματίες στην πλατφόρμα B2B του The Jewelry Golden Cloud, με αύξηση 30%. Η διεθνής εμβέλεια του Vicenzaoro ενισχύθηκε από την παρουσία παγκόσμιων εμπλεκόμενων και θεσμικών εταίρων, ενώ τονίστηκαν οι εξελισσόμενες τάσεις στη βιομηχανία κοσμημάτων, με έμφαση στη φορητότητα, την ευελιξία και την καινοτομία. Οι σπουδαίοι οίκοι κοσμημάτων υψηλής πολυτελείας προτίμησαν πολυσχιδείς σχεδιασμούς για διάφορες περιστάσεις. Η Fabergé ανταποκρίθηκε στην καθημερινή μεταβλητότητα προσφέροντας κοσμήματα κατάλληλα για πιο ανεπίσημες περιστάσεις. Η Picchiotti διευρύνθηκε με ανατρεπτικά κομμάτια στη συλλογή Xpandable, προσαρμοζόμενα άψογα για διαφορετικές φάσεις της καθημερινότητας. Η Marina B παρουσίασε ιδιαίτερα σκουλαρίκια, και η Fope συνέχισε την καινοτομία με το σύστημα Flex’it, παρουσιάζοντας νέα σχέδια κολιέ και βραχιολιών.
Όσον αφορά μελλοντικά σχέδια, η έναρξη των εργασιών για ένα νέο αμφιθέατρο 22.000 τετραγωνικών μέτρων, με επένδυση 60 εκατομμυρίων ευρώ, αναμένεται να ενισχύσει τις μελλοντικές εκθέσεις και την εμπειρία των επισκεπτών. Επίσης, ένα νέο προζεκτ, το “The Vicenza Symposium,” που πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2025, θα επικεντρώνεται στην επίλυση καίριων προβλημάτων του χώρου σε συνεργασία με κορυφαίους εκπροσώπους της βιομηχανίας.
Συνολικά, επρόκειτο για μία πολύ πετυχημένη έκθεση, προσαρμοσμένη άρτια στις ανάγκες των καταναλωτών. Η επόμενη έκθεση προγραμματίζεται από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024.

35η Athens International Jewellery Show

40% αυξημένος ο αριθμός των επισκεπτών
Πέτυχε τη μεγαλύτερη προσέλευση της δεκαετίας

AIJS

Με τη μεγαλύτερη προσέλευση της τελευταίας δεκαετίας ολοκληρώθηκε η 35η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων & Εξοπλισμού, Athens International Jewellery Show (AIJS), η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου στο Metropolitan Expo στην Αττική. Ειδικότερα, οι επισκέπτες –εμπορικοί στο σύνολό τους- ανήλθαν σε 4.500, αριθμός αυξημένος κατά 40% έναντι της περσινής χρονιάς. Εμπλουτισμένος ήταν και ο διεθνής χαρακτήρας της διοργάνωσης, με τους ξένους εμπορικούς επισκέπτες να προέρχονται από χώρες όπως οι ΗΠΑ, Γερμανία, Βέλγιο, Γαλλία, Ιταλία, Κύπρος, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ελβετία και Ινδία.

AIJS2

Στην έκθεση, η οποία αναπτύχθηκε σε εκθεσιακό χώρο 12.000 τ.μ., συμμετείχαν συνολικά 373 εκθέτες (235 άμεσοι και 138 έμμεσα εκπροσωπούμενοι οίκοι), μέγεθος αυξημένο κατά 20% έναντι της διοργάνωσης του 2022.

AIJS3

Επίσης, στο πλαίσιο της φετινής AIJS πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο: «συνθετικά διαμάντια», το οποίο είχε ως σκοπό να τονίσει τις ομοιότητες και να αναδείξει τις διαφορές μεταξύ ορυκτών και συνθετικών διαμαντιών τόσο σε εργαστηριακό όσο και σε εμπορικό επίπεδο. Εισηγητής ήταν ο ειδικευμένος γεμολόγος-αδαμαντολόγος, εκτιμητής, κ. Γεώργιος Σπυρομήλιος.

AIJS4

Η Athens International Jewellery Show, που διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-HELEXPO και την ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών), είναι η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα, αναδεικνύει κάθε χρόνο τις νέες τάσεις σε χρυσό, ασήμι και ρολόι, ενημερώνει τους επαγγελματίες του κλάδου για σύγχρονα υλικά και τεχνοτροπίες, ενώ αποτελεί το καλύτερο εφαλτήριο για συνεργασίες ανάμεσα σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις.

Athens International Jewellery Show

3-6 Μαρτίου η 35η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων,
Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων & Εξοπλισμού
στο Metropolitan Expo

AIJS

Ό,τι λάμπει είναι χρυσός και ασήμι στην 35η Διεθνή Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων & Εξοπλισμού, Athens International Jewellery Show (AIJS), η οποία πραγματοποιείται από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου 2023 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αττική.

Η Athens International Jewellery Show, που διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-HELEXPO και την ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών), είναι η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας κάθε χρόνο τις νέες τάσεις σε χρυσό, ασήμι και ρολόι. Η AIJS ενημερώνει τους επαγγελματίες του κλάδου για σύγχρονα υλικά και τεχνοτροπίες, ενώ παρέχει το ιδανικό πλαίσιο για την ανάπτυξη συνεργασιών ανάμεσα σε εταιρείες από τη χώρα μας και το εξωτερικό.

Στη φετινή διοργάνωση περισσότεροι από 270 εκθέτες από την Ελλάδα, αλλά και από 16 χώρες του εξωτερικού θα υποδεχτούν για 4 ημέρες χιλιάδες επαγγελματίες από τον χώρο της λιανικής πώλησης κοσμημάτων και ωρολογίων, αλλά και κατασκευαστές, ιδιοκτήτες εργαστηρίων και σχεδιαστές.

Στα 12.000 τμ της Έκθεσης οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες τάσεις και να ανανεώσουν τις συλλογές τους με φόντο τη νέα θερινή, τουριστική περίοδο.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Athens International Jewellery Show παρουσιάζει το DESIGN section, στοχεύοντας στην προβολή και την ανάδειξη του πρωτότυπου ελληνικού κοσμήματος. Οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους με ελεύθερο θέμα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός του Hall 1 του Metropolitan Expo.

Η είσοδος στην Έκθεση είναι μόνο για εμπορικούς επισκέπτες.

Θα υπάρχει δωρεάν μεταφορά με Λεωφορεία από/προς τον Σταθμό Μετρό «ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ» και από/προς το αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος».

Greek Jewelry Show

Το δυναμικό ποδαρικό για τη νέα χρονιά

Με την «Greek Jewelry & Art Show - 77η Έκθεση Σύγχρονες Δημιουργίες και Εικαστικό τμήμα»,
η οποία πραγματοποιήθηκε το τετραήμερο 13 με 16 Ιανουαρίου 2023, σηματοδοτήθηκε ένα δυναμικό ξεκίνημα για τη νέα χρονιά.

papageorgiou

Οι εκθέτες που γέμισαν το Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο – MEC δικαιώθηκαν για την επιλογή της συμμετοχής τους μιας και οι εμπορικοί επισκέπτες πλημμύρισαν το χώρο δημιουργώντας εικόνες που θύμιζαν προ κρίσης εποχές.

Ουρές επισκεπτών σχηματίζονταν στα τμήματα εισόδου ήδη από την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου, γεγονός που προ οικονομούσε την απόλυτη επιτυχία της έκθεσης, ενώ ο κόσμος παρέμεινε αμείωτος και τις επόμενες μέρες, αφήνοντας τους εκθέτες πλήρως ικανοποιημένους.

Συμπερασματικά, επρόκειτο για μία έκθεση που αναζωπύρωσε τις προσδοκίες τόσο των επισκεπτών όσο και των εκθετών.

Οι πρώτοι, έχοντας στραμμένη την προσοχή τους στην επερχόμενη σεζόν, δικαιώθηκαν καθώς ενημερώθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο βλέποντας από κοντά ολοκληρωμένες συλλογές και νέα προϊόντα τόσο των προμηθευτών τους όσο και άλλων εν δυνάμει συνεργατών τους.

Από την άλλη οι εκθέτες, μέσα από τη μεγάλη προσέλευση κόσμου μπόρεσαν να παρουσιάσουν τις συλλογές τους σε ένα ευρύ κοινό προσδοκώντας στην επέκταση των δραστηριοτήτων τους.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στη μεγάλη επιτυχία της έκθεσης έπαιξε σημαντικό ρόλο και η άψογη οργάνωση της διοργανωτικής εταιρείας «ΑΩ Οργάνωση Εκθέσεων».

36 KOSMIMA

Αυξημένη επισκεψιμότητα, θετικός απόηχος, πλήθος εμπορικών επαφών

1.550 εμπορικοί επισκέπτες στη φετινή διοργάνωση

Πλήρης ικανοποίηση των εκθετών για την προσέλευση

KOSMIMA 4

Με αυξημένη επισκεψιμότητα και συγκεκριμένα 1.550 εμπορικούς επισκέπτες, ιδιαίτερα θετικό απόηχο και πλήθος εμπορικών επαφών ολοκληρώθηκε η 36η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων, Εξοπλισμού KOSMIMA, που διοργανώθηκε από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στην KOSMIMA, που μέτρησε 40 εκθεσιακές συμμετοχές μεταξύ των οποίων και εκθέτες από Ινδία, Βουλγαρία, Τουρκία, Εσθονία και Ιταλία, σημαντική ήταν η παρουσία εμπορικών επισκεπτών. Ειδικότερα, οι Έλληνες επισκέπτες προήλθαν από Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Σέρρες, Χαλκιδική, Φλώρινα, Κατερίνη, Πέλλα, Βόλο, Ξάνθη, Λευκάδα, Λασίθι, Αρκαδία, Άρτα, Αττική, Λάρισα, Χίο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καβάλα, Καστοριά, Βέροια, Δράμα, Δωδεκάνησα, Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή, ενώ η έκθεση προσέλκυσε και ξένους εμπορικούς επισκέπτες από Κύπρο, Σερβία, Αλβανία, Κόσοβο και Τουρκία.

KOSMIMA 5

Τα αυξημένα μεγέθη της φετινής τουριστικής σεζόν αποτυπώθηκαν στη διοργάνωση, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου επανήλθαν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε εμπορικές πράξεις και να εφοδιάσουν τα καταστήματά τους με νέα εμπορεύματα. Οι εκθέτες εξέφρασαν μάλιστα την πλήρη ικανοποίησή τους για την προσέλευση εμπορικών επισκεπτών, ενώ ήρθαν σε επαφή και με νέους πελάτες.

Το αισιόδοξο κλίμα που δημιουργήθηκε στην έκθεση αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένη προσέλευση εκθετών και επισκεπτών και στο ATHENS INTERNATIONAL JEWELLERY SHOW που θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου του 2023 στην Αθήνα.

Στο πλαίσιο της KOSMIMA διοργανώθηκε και ο 33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος με θέμα «1922-2022: η Μικρά Ασία στο Ελληνικό Κόσμημα 100 χρόνια μετά» από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Aργυροχρυσοxόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo. Τα έργα μάλιστα παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Το επόμενο ραντεβού για την KOSMIMA στη Θεσσαλονίκη είναι στις 21-23 Οκτωβρίου του 2023.

KOSMIMA 2022

Αναβαθμισμένη και με αισιόδοξη προοπτική

kosmima 1

Το τριήμερο από το Σάββατο 5 Νοέμβρη έως τη Δευτέρα 7 Νοέμβρη 2022 πραγματοποιήθηκε η 36η Διεθνής Έκθεση κοσμήματος, ωρολογίων, πολύτιμων λίθων, μηχανημάτων και εξοπλισμού στο διεθνές εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Θεσσαλονίκης, με αρκετή επιτυχία.

kosmima 2

Το περιοδικό Jewel Time για ακόμη μία φορά, σας μεταφέρει τον παλμό της έκθεσης, ο οποίος ήταν ελπιδοφόρος.

Ο αριθμός των εκθετών ήταν αυξημένος σε σχέση με την περσυνή χρονιά, γεγονός που είναι αισιόδοξο όμως και πάλι τα νούμερα ήταν αρκετά χαμηλά.

Από την άλλη ο αριθμός των επισκεπτών, ήταν πολύ ικανοποιητικός και με καλή διάθεση για τις χειμωνιάτικες παραγγελίες / αγορές -πάντα όμως αναλογικά με τον αριθμό των εκθετών-.

kosmima 3

Επίσης πολύ ενδιαφέρον ήταν ο 33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησησς Σχεδίου Κοσμήματος, ο οποίος πραγματοποιήθηκε για την ανάδειξη και ανάπτυξη του ελληνικού κοσμήματος και ολοκληρώθηκε με την επιβράβευση των νικητών.

Στα κακώς κείμενα της έκθεσης μπορεί να συμπεριληφθεί το γεγονός ότι για να φτάσει κανείς στην κύρια είσοδο έπρεπε να περάσει από σκάλες, κάτι που ενδεχομένως ήταν αποτρεπτικό για τα άτομα με κινητικές δυσκολίες ή αναπηρία. Ωστόσο υπήρξε αργότερα η ενημέρωση για μία δεύτερη είσοδο, η οποία διέθετε ράμπα και διευκόλυνε σημαντικά την πρόσβαση στην έκθεση, για όσους το χρειάζονταν.

kosmima 4

Δεύτερη παρατήρηση που αξίζει να αναφερθεί είναι η απουσία της μοκέτας. Η οργάνωση δήλωσε ότι έγινε για μια πιο αισθητική παρέμβαση, ενώ πολλοί από τους εκθέτες βρήκαν κάτι τέτοιο μη λειτουργικό ή μη ελκυστικό.

kosmima 5

Με μεγάλη μας χαρά είδαμε να γίνεται πράξη η παρότρυνση που διαδίδουμε σαν περιοδικό -ότι οφείλουμε να συμμετέχουμε όλοι οι επαγγελματίες στις κλαδικές εκθέσεις-, καθώς η μεγαλύτερη συμμετοχή εκθετών φέτος έκανε τη διαφορά και έφερε ως αποτέλεσμα και την αύξηση των επισκεπτών.

Πιστεύουμε έντονα πως εκεί βρίσκεται το κλειδί, στη συλλογική σκέψη και πράξη δίνοντας το παρόν, όχι μόνο για τον εαυτό μας αλλά και επειδή γνωρίζουμε ότι η παρουσία μας μετράει.

Ο κλάδος της αργυροχρυσοχοΐας είναι ισομερώς μοιρασμένος στα χέρια του κάθε επαγγελματία του χώρου και όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να φέρουμε την επιθυμητή ανάπτυξη.

Greek Jewelry Show

76η Έκθεση Σύγχρονες Δημιουργίες

exhibition papageorgiou 1

Ο απόηχος μιας έκθεσης με ενδιαφέρουσα προσέλευση

exhibition papageorgiou 2

Η 76η Έκθεση «Σύγχρονες Δημιουργίες» που έλαβε μέρος στο Μ.Ε.Κ. Παιανίας κατά το τετραήμερο 16 με 19 Σεπτέμβρη 2022, ολοκληρώθηκε με επιτυχία

exhibition papageorgiou 3

Το περιοδικό Jewel Time δίνοντας το παρόν για μία ακόμη φορά, είναι σε θέση να μεταφέρει τον παλμό της έκθεσης, ο οποίος σε γενικές γραμμές ήταν ο αναμενόμενος.
Συμμετείχαν συνολικά 130 εκθέτες, νούμερο μεγαλύτερο σε σχέση με τις συμμετοχές της αντίστοιχης έκθεσης της προηγούμενης χρονιάς, όχι όμως σε σχέση με τις συμμετοχές προ κόβιντ. Ως προς τους επισκέπτες η προσέλευση ήταν αρκετά ικανοποιητική τις πρωινές ώρες της Παρασκευής, το Σάββατο και τη Δευτέρα όμως ήταν υποτονική. Από την άλλη, η κίνηση την Κυριακή αρκετά ζωηρή, όπως ήταν το αναμενόμενο.
Μία εξήγηση για αυτή την προσέλευση των επισκεπτών σύμφωνα με τους εκθέτες, είναι το ότι η έκθεση έλαβε χώρα αρκετά νωρίς ημερολογιακά, σε μία περίοδο που η τουριστική αγορά είναι ακόμη ανοιχτή και οι χριστουγεννιάτικες παραγγελίες φαντάζουν αρκετά μακρινές. Παρά το γεγονός όμως της μικρής προσέλευσης, σύμφωνα πάλι με τους εκθέτες, οι επισκέπτες ήταν αρκετά υψηλού αγοραστικού ενδιαφέροντος. Αυτό είναι ένα δεδομένο που προκαλεί την αισιοδοξία ότι πάρα το αποκαρδιωτικό κλίμα που μεταδίδεται συνεχώς από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η περίοδος που έρχεται ενδεχομένως θα ξεπεραστεί ευκολότερα απ’ ό, τι αναμένεται.

exhibition papageorgiou 4

Παρ΄ όλα αυτά η άποψή μας σαν περιοδικό του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας είναι ότι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο σε επίπεδο χονδρικής πώλησης θα πρέπει να συμμετέχουν στις κλαδικές εκθέσεις, διότι είναι το μοναδικό μέρος που μπορούν να συναντιούνται απευθείας τα καταστήματα με τους προμηθευτές τους και να έρχονται ταυτόχρονα σε επαφή με ενδεχόμενους νέους συνεργάτες. Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός εκθετών είναι ένα πολύ δυνατό στοιχείο και πολύ εύκολα μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για τους επισκέπτες/καταστήματα.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι η επισκεψιμότητα των κλαδικών εκθέσεων είναι διπλής όψεως, με την έννοια ότι όπως οι εκθέτες ελκύουν τους επισκέπτες, έτσι ισχύει και το ακριβώς αντίστροφο. Η παρουσία όλων των επαγγελματιών του χώρου είναι εξίσου σημαντική και καθοριστική για την πορεία των εκθέσεων και είναι αναγκαίο αυτές να υποστηρίζονται από τους ενδιαφερόμενους, για την καλύτερη δυνατή ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας

exhibition papageorgiou 5 exhibition papageorgiou 6

 

Το επόμενο ραντεβού της έκθεσης κοσμήματος «Σύγχρονες Δημιουργίες» δίνεται στις 13 με 16 Ιανουαρίου 2023, στο Μ.Ε.Κ. Παιανίας για την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν.