Η LUCARA ΑΝΑΚΤΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ 549 ΚΑΡΑΤΙΩΝ WHITE GEM DIAMOND ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ KAROWE

1 Lucara

Η Lucara Diamond Corp. ανακοίνωσε την ανάκτηση ενός αδιατάρακτου άσπρου διαμαντιού 549 καρατιών εξαιρετικής καθαρότητας από το ορυχείο Karowe Diamond που της ανήκει στο 100% που βρίσκεται στη Μποτσουάνα. Η πέτρα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη που ανακτήθηκε από το ορυχείο και το δεύτερο μεγάλο, υψηλής ποιότητας διαμάντι που ανακτήθηκε ήδη φέτος, ανέφερε η εταιρεία.

2 Lucara

Το διαμάντι των 549 καρατιών ανακτήθηκε από την άμεση άλεση μετάλλων που προέρχονται από τη μονάδα EM / PK (S) του Νότου Lobe, από όπου ανακτήθηκε πρόσφατα μια πέτρα 176 καρατιών υψηλής ποιότητος, ανέφερε η Lucara.
Η Εταιρεία πρόσθεσε ότι θα λάβει απόφαση για την πώληση των διαμαντιών 176 και 549 καρατιών σε εύθετο χρόνο.
“Το EM / PK (S) συνεχίζει να παράγει μεγάλα διαμάντια ποιότητας πολύτιμων λίθων σύμφωνα με τις προσδοκίες και αποτελεί σημαντικό οικονομικό οδηγό για το πιθανό υπόγειο ορυχείο στο Karowe. Έχει επίσης παραδώσει άλλα διαμάντια υψηλής αξίας, συμπεριλαμβανομένου του 1.758 καρατιών Sewelô, του 1.109 καρατιών Lesedi La Rona και του 813 καρατιών διαμαντιών Constellation, σύμφωνα με τη δήλωση της εταιρείας.
Σημαντικά, το διαμάντι των 549 καρατιών είναι η πρώτη μεγάλη πέτρα που ανακτάται στο κύκλωμα MDR (Mega Diamond Recovery) XRT που επιτρέπει την ανάκτηση διαμαντιών μετά την πρωτογενή σύνθλιψη και πριν από το άλεσμα, ενώ το δεύτερο διαμάντι ανακτάται από το σύστημα το οποίο τέθηκε σε λειτουργία το 2017 Μέχρι το 2020. Το Karowe παρήγαγε 6 διαμάντια μεγαλύτερα των 100 καρατιών.

3 merlin

“Η Lucara είναι εξαιρετικά ευχαριστημένη που ξεκινάει το 2020 με την ανάκτηση δύο μεγάλων και υψηλής ποιότητας διαμαντιών που βασίζεται στη θετική ορμή που δημιουργήθηκε μετά την ολοκλήρωση μιας ισχυρής τετραμηνιαίας πώλησης το Δεκέμβριο και την ανακοίνωση της σχετικά με την πρωτοποριακή συνεργασία της με την Louis Vuitton για το Sewelô τον Ιανουάριο. Το αδιάσπαστο διαμάντι των 549 καρατιών είναι το τέταρτο μεγαλύτερο διαμάντι που ανακτάται στο Karowe και το πρώτο μεγάλο κόσμημα που ανακτάται μέσω του MDR. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την επιτυχία στο Karowe για ολόκληρο το συναρπαστικό 2020”.

Η DE BEERS GROUP ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ

Ο εργαστηριακός βραχίονας διαμαντιών του ομίλου De Beers, Element Six, κέρδισε την υπόθεση παράβασης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας κατά της IIa Technologies στη Σιγκαπούρη

4 xlarge trans

Η IIa Technologies διαπιστώθηκε από το High Court της Σιγκαπούρης ότι παραβίασε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Element Six για ιδιόκτητα προϊόντα συνθετικών διαμαντιών και τη μέθοδο παρασκευής τους (Σιγκαπούρη δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με αριθμό 115872).
Το εν λόγω δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αφορά στην παραγωγή υλικού, το οποίο είναι επιθυμητό τόσο για χρήση σε εργαστηριακά αναπτυσσόμενα κοσμήματα με διαμάντια, όσο και σε οπτικές εφαρμογές όπως φασματοσκοπία υπερύθρου και οπτικά συστήματα λέιζερ υψηλής ισχύος.
Ένα δευτερεύον δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Element Six σχετικά με τη θεραπεία του συνθετικού διαμαντιού CVD (αριθμός δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Σιγκαπούρης 110508) δεν βρέθηκε να ισχύει στη Σιγκαπούρη και το Element Six εξετάζει τις νομικές του επιλογές όσον αφορά αυτήν την απόφαση.

5 E6 CVD

Η Element Six έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για περισσότερα από 60 χρόνια για να γίνει ο κορυφαίος παραγωγός συνθετικού υλικού διαμαντιών, αναπτύσσοντας νέο υλικό για να αντιμετωπίσει μερικές από τις πιο δύσκολες προκλήσεις της επιστήμης και της βιομηχανίας.
Οποιαδήποτε χρήση των ευρεσιτεχνιών Element Six, χωρίς τη συγκατάθεσή της, επηρεάζει αρνητικά την ικανότητά της να αποκομίσει πλήρη απόδοση από την επένδυσή της και υπονομεύει την ικανότητά της να διεξάγει περαιτέρω σημαντική έρευνα και ανάπτυξη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Element Six, Walter Hühn, παρατηρεί: “Αυτή η απόφαση επιβεβαιώνει την ισχύ του διπλώματός μας για την παραγωγή συνθετικών διαμαντιών CVD και διατηρούμε παρόμοιες ευρεσιτεχνίες σε πολλές δικαιοδοσίες. Θα συνεχίσουμε να είμαστε σε επαγρύπνηση για οποιαδήποτε άλλη πιθανή προσβολή των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας σε ολόκληρο τον κόσμο και θα υπερασπιστούμε με σθένος τα δικαιώματά μας - όπως και κάθε εταιρεία - επειδή η προστασία της ικανότητάς μας να αποκομίσουμε πλήρη απόδοση στις επενδύσεις μας στην R&D είναι ζωτικής σημασίας για το μελλον μας”.

6 Selection of Lightbox Jewelry

Η Element Six παράγει συνθετικά διαμάντια για το εμπορικό σήμα της De Beers, το Lightbox Jewellery και για μια σειρά βιομηχανικών και τεχνολογικών εφαρμογών, όπως η γεώτρηση και η εξόρυξη, ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας και της αεροδιαστημικής, οπτικά συστήματα, ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και εφαρμογές επόμενης γενιάς ως κβαντικοί ενεργοποιημένοι αισθητήρες.

Η ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ LOUIS VUITTON ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙΟΥ LEMON-SIZED

Είναι ένα σημαντικό γεγονός στο χώρο των κοσμημάτων

7 Diamond

Με ένα λαμπερό δείπνο στο Παρίσι σφράγισε και σηματοδότησε τα σχέδιά του στην αγορά κοσμημάτων με την αγορά του δεύτερου μεγαλύτερου διαμαντιού στον κόσμο.
Ως σήμα πρόθεσης, υπάρχουν μερικές κινήσεις τόσο ισχυρές όσο η αγορά του μεγαλύτερου αδιάτρητου διαμαντιού στον κόσμο. Όλα τα μάτια, λοιπόν, στην Louis Vuitton, που την περασμένη εβδομάδα αγόρασαν το διαμάντι Sewelo, μια πέτρα μεγέθους 1.758 καρατιών, περίπου το μέγεθος ενός μεγάλου λεμονιού, και μαζί του, άφησε μια φωτοβολίδα σχετικά με τις προθέσεις της στον κόσμο των κοσμημάτων υψηλής τεχνολογίας.
Ανακαλύφθηκε το περασμένο έτος στο ορυχείο Karowe της Μποτσουάνα και το μεγαλύτερο ακατέργαστο διαμάντι που βρέθηκε από το 1905, ο ιδιοκτήτης του ορυχείου, η Lucara Diamond Corp, με έδρα το Καναδά, είπε προηγουμένως ότι το Sewelo δεν ήταν το είδος του διαμαντιού που αποδίδει κορυφαία κοσμήματα πρότυπο πολύτιμων λίθων. “Με βάρος σχεδόν 352 γραμμαρίων και με διάμετρο 83mm x 62mm x 46mm, το διαμάντι έχει χαρακτηριστεί ως πολύτιμος λίθος μεταβλητής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων τομέων υψηλής ποιότητας λευκό κόσμημα”, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2019, όταν το Sewelo αποκαλύφθηκε στον κόσμο.

8 alicia vikander louis vuitton jewelry launch at paris fashion week 01 21 2020 0

Η Alicia Vikander και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Louis Vuitton Michael Burke γιορτάσανν την απόκτηση του διαμαντιού Sewelo στο Παρίσι στις 21 Ιανουαρίου 2020.

9 michael burke gq 14mar19 getty b

Πρέπει να έχει αναθεωρήσει τη γνώμη του: το Sewelo, που σημαίνει “σπάνιο εύρημα”, αγοράστηκε πρόσφατα από την Louis Vuitton για ένα άγνωστο ποσό που πιστεύεται ότι ανέρχεται σε δεκάδες εκατομμύρια λίρες. Στο πίσω μέρος της πρόσφατης εξαγοράς της LVMH της Tiffany & Co, στο πλαίσιο συμφωνίας ύψους 12,3 δισ. Στερλινών (16 δισ. Δολ.), Ήταν κάτι μικρό για τους ανταγωνιστές της.
Και, για να εντυπωσιάσει, πήγε στην πόλη του φωτός, δείχνοντας το διαμάντι σε όλη την σπάνια δόξα του στην Haute Couture Week στο Παρίσι με ένα δείπνο που παρακολούθησε η σουηδική ηθοποιός και πρεσβευτής της οικογένειας Alicia Vikander, ο καλλιτέχνης Alex Israel ο φωτογράφος Craig McDean και μια σειρά από συντάκτες μόδας και ανθρώπους της επιρροής.

10 Diamond

Το διαμάντι Sewelo εμφανίστηκε στο Παρίσι πριν ξεκινήσει μια παγκόσμια περιοδεία.

“Κανείς δεν περιμένει να δώσουμε μια τέτοια έμφαση στα υψηλά κοσμήματα”, δήλωσε ο Michael Burke, διευθύνων σύμβουλος της Louis Vuitton στους The New York Times. Είναι η πρώτη φορά που η Louis Vuitton αγόρασε μια τραχιά πέτρα χωρίς να έχει πελάτη να περιμένει. “Νομίζω ότι θα ξυπνήσουμε τη βιομηχανία κοσμημάτων”, δήλωσε ο Burke.
Το διαμάντι είναι πράγματι μια ασυνήθιστη αγορά για την Louis Vuitton για πολλούς λόγους. Ιδρύθηκε ως κατασκευαστής το 1854, η ετικέτα έχει επεκταθεί από μια μάρκα δερμάτινων ειδών σε ένα μεγαλοπρεπές μεγαθήριο που συνήθως αναφέρεται ως το κόσμημα στο στέμμα της αυτοκρατορίας 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων του Bernard Arnault. Το πρώτο κομμάτι κοσμημάτων σχεδιάστηκε από τον Marc Jacobs το 2001, όταν ο τότε δημιουργικός διευθυντής σχεδίασε ένα βραχιόλι γοητείας με συλλεκτικά μπιχλιμπίδια, συμπεριλαμβανομένου ενός μικρού Πύργου του Άιφελ. Η ζήτηση ήταν αρχικά υψηλή, αλλά η παραγωγή έπεφτε.
Η εταιρεία ξεκίνησε μια εξαιρετική συλλογή κοσμημάτων το 2004 και, το 2008, κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δύο διακοσμητικά κομμάτια σαν πέταλο για να μιμηθούν το μονόγραμμά της. Το 2009, ξεκίνησε το υψηλό κόσμημα - το γεμολογικό ισοδύναμο της υψηλής ραπτικής - και το 2012 άνοιξε την πρώτη του μεγάλη boutique στο Paris Vendôme του Παρισιού. Το 2018, σημείωσε την πρόθεσή της να επεκτείνει περαιτέρω την κατηγορία με το διορισμό της Francesca Amfitheatrof ως καλλιτεχνικού διευθυντή ρολογιών και κοσμημάτων. Ο σχεδιαστής κοσμημάτων ήταν πρώην διευθυντής σχεδίασης στην Tiffany & Co.

11 Alicia Vikander

Ακόμα, υπάρχει κίνδυνος που σχετίζεται με την αγορά ενός ακατέργαστου διαμαντιού, κυρίως επειδή υπάρχουν πολύ λίγοι άνθρωποι στον κόσμο που κατέχουν την ικανότητα να κόψουν ένα τέτοιο μέγεθος και επειδή η απόδοσή του - ο αριθμός των καρατιών υψηλής ποιότητας που μπορούν να ληφθούν από αυτό - είναι μέχρι τώρα άγνωστο. Τα περισσότερα ωραία κοσμηματοπωλεία συνήθως αγοράζουν πέτρες που έχουν κοπεί και γυαλιστεί.
Η εξαγορά της Louis Vuitton ακολουθεί μια αυξανόμενη ώθηση ανάμεσα στις μάρκες υψηλής μόδας για να ξεκινήσουν ή να επεκτείνουν τις υψηλές προσφορές κοσμημάτων τους. Η Rachel Garrahan, ως διευθυντής κοσμημάτων και ρολογιών της βρετανικής Vogue, δήλωσε: “Μόνο μερικοί οίκοι στον κόσμο - κοσμηματοπωλεία όπως η Cartier και η Boucheron, οι οίκοι μόδας Chanel και Dior - δημιουργούν σε αυτό το επίπεδο, αναζητούν τα πιο σπάνια πετράδια και δουλεύουν με μια εξαιρετική μπάντα βιοτεχνών για να παράγει μοναδικά κομμάτια που μπορούν να έχουν ετικέτες με τιμές επτά ψηφίων. “Πέρυσι, η Gucci και η Armani ξεκίνησαν συλλογές υψηλής μόδας κοσμημάτων, με την Prada και τον Brunello Cucinelli να ακολουθούν με ωραία κοσμήματα. Η αγορά της Louis Vuitton είναι συνετή, όχι μόνο σε νομισματικούς όρους, αλλά και σε μάρκες μάρκετινγκ. Ποια είναι η συνέχεια για το διαμάντι Sewelo; Είναι σε μια παγκόσμια περιοδεία.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

12 Lab Grown Diamonds02 GQ 10122018 3x2

Η εταιρεία Michael Hill International (MHI) έχει επικριθεί για τη διαφήμισή της γύρω από τα εργαστηριακά διαμάντια (LGD), στην Αμερική. Ο διευθύνων σύμβουλος της ALTR, Amish Shah, χρησιμοποιώντας μια τοπική παροιμία που λέει: : “Οι πρωτοπόροι τελειώνουν με βέλη στην πλάτη και οι άποικοι κερδίζουν χρήματα”, είπε ότι έχει αφαιρέσει πολλά βέλη από την πλάτη του, με την εισαγωγή των βιτρινών ALTR Created Diamonds στα καταστήματα. Ενώ κάποιοι μπορεί να επικρίνουν την κίνηση, η MHI θα πρέπει να χειροκροτηθεί από το εμπόριο για το άνοιγμα των θυρών ευρύτερα, αποδεχόμενοι ότι τα LGD έχουν μια θέση στη βιομηχανία και στα καταστήματά της. Με τη σύγχυση στη βιομηχανία γύρω από συνθετικά ή δημιουργημένα ή εργαστηριακά αναπτυσσόμενα διαμάντια, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι έμποροι λιανικής μπερδεύονται επίσης όταν προωθούν τα LGD στον καταναλωτή.

13 Lab Grown Diamonds

Τα σχέδια της CIBJO για τη δημιουργία μιας επιτροπής διαμαντιών με εργαστηριακή διάθεση για τη διαχείριση των ραγδαίων αλλαγών αρχίζουν να εμφανίζονται στον κλάδο. Όμως, οι νέες εξελίξεις στο τμήμα των LGD, δείχνουν την ταχεία ανάπτυξη στον τομέα. Από την είδηση των αλλαγών στους κανονισμούς των τιμοκαταλόγων για τα εργαστηριακά διαμάντια, την εκτόξευση των εργαστηριακών διαμαντιών της Goldmark την περασμένη εβδομάδα και την ανακοίνωση του Michael Hill ότι η δοκιμή των εργαστηριακών διαμαντιών τους θα αυξηθεί περαιτέρω τους επόμενους έξι μήνες. Ο κλάδος έχει επιταχύνει να προετοιμαστεί για μια απότομη καμπύλη ανάπτυξης, που παρατηρήθηκε στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια.
Μια συνέντευξη αυτό το μήνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ALTR Created Diamonds, στην εταιρεία Fox News στις ΗΠΑ, αναφερόταν στα εργαστήρια διαμαντιών Lab-Created ως βιομηχανία των ΗΠΑ αξίας 150 εκατομμυρίων δολαρίων το 2016, αλλά εκτιμά ότι το 2020 θα είναι μια βιομηχανία 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.

14 Lab Grown graphic

Για τους παρατηρητές της βιομηχανίας, το μέγεθος αυτής της αλλαγής ήταν προβλέψιμο. Ο “βραχυπρόθεσμος και υψηλός δυναμικός αντίκτυπος” ήταν ο τρόπος με τον οποίο η Bain & Co. ταξινόμησε τρεις διασυνδεδεμένες τάσεις που επηρέασαν τη βιομηχανία διαμαντιών στην έκθεσή τους για το 2018 - ψηφιακές τεχνολογίες, εξελίξεις σε διαμάντια που καλλιεργούνται σε εργαστήριο και γενετικές αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η έκθεσή τους προέβλεπε ότι ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του τομέα θα είναι μεταξύ 15% και 20%.
Τον περασμένο μήνα, η Grand View Research Inc δημοσίευσε στοιχεία που δείχνουν ότι ενώ το Global Diamond Market στο σύνολό του αναμένεται να αυξηθεί με ρυθμό 3% (CAGR) για να φτάσει πάνω από 120 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, Τα LGD θα αυξηθούν σε περισσότερο από τριπλάσιο ρυθμό, σε 10% CAGR και αναμένεται να καλύψει 15 δισ. δολάρια μέχρι το 2035.

15 diamond is forever e1433753957258

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η Stockhead.com ανέφερε τον ανεξάρτητο αναλυτή διαμαντιών Paul Zimnisky, “βλέπω ότι η αγορά κοσμημάτων με διαμάντια αυξήθηκε από 2 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα σε 15 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2035, με το μερίδιο αγοράς να παραβιάζει περισσότερο την αγορά κοσμημάτων μόδας από την αγορά πολύτιμων κοσμημάτων”.
Άλλοι ήταν πιο διογκωμένοι, η εκκίνηση των LGD, αναφέρει ο Martin Roscheisen, που δημοσιεύτηκε στο Diamond Foundry, τον Δεκέμβριο του 2018, λέγοντας ότι η βιομηχανία θα μπορούσε να εκλείψει τα διαμαντιών εξόρυξης μέχρι το 2030, αναφέροντας τον διπλασιασμό της παραγωγής και των πωλήσεων κάθε τρίμηνο.

16 Why are people liking lab created diamonds more

Η “καινοτομία ή η κατάρρευση” είναι μια φθαρμένη απόκλιση στις περισσότερες βιομηχανίες που έχουν ήδη αισθανθεί τον πόνο της ψηφιακής αναστάτωσης - στην παραδοσιακά αργά κινούμενη βιομηχανία κοσμημάτων, ωστόσο, ένα παλιρροιακό κύμα αλλαγών έρχεται. Η βιομηχανική αναταραχή αναφέρθηκε ως ο όγδοος μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετωπίζει η βιομηχανία ορυχείων και μετάλλων σε μια έκθεση του 2019-2020 σχετικά με το θέμα από την ΕΕ. Για τις βιομηχανίες μεταλλείων και μεταλλικών βιομηχανιών, οι συμβουλές ήταν σαφείς: “Βρισκόμαστε τώρα σε μια εποχή συνεχούς διακοπής και προέρχεται από απροσδόκητες τοποθεσίες. Αντί να το βλέπετε ως απειλή, θα πρέπει να το δούμε σαν μια μεγάλη ευκαιρία για καινοτομία, εξέλιξη και ευημερία”, δήλωσε ο Paul Mitchell - Ευρωπαίος Σύμβουλος Ορυχείων και Μεταλλευμάτων.

17 lab diamond engagement ring

Στο αντίθετο άκρο του φάσματος, ένας μεγάλος πωλητής της Αυστραλίας που καινοτομεί στον χώρο αυτό, είναι ο Michael Hill, όπου έχουν ήδη επεκτείνει την αρχική δοκιμή των LGD από 11 καταστήματα σε 23 καταστήματα σε τρεις χώρες, καθώς και το online κανάλι τους τελευταίους μήνες, μια επέκταση των αγορών κατά τους επόμενους έξι μήνες. Ας σκεφτούμε επίσης τι κάνει η MHI για τη βιομηχανία με τη στρατηγική της μάρκετινγκ. Όλες οι διαφημίσεις της MHI είναι για να προωθήσουν το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα τους, και να διεγείρει τον καταναλωτή για μια αγορά κοσμημάτων από την οποία όλοι επωφελούνται.
Σύμφωνα με τον Michael Hill, CEO, ο Daniel Bracken ο οποίος είναι λίγο περισσότερο από ένα χρόνο στην εργασία, λέει ότι η δοκιμή είναι η πρώτη του είδους για έναν σημαντικό λιανοπωλητή στην Αυστραλία.
Αναφέρεται σε δύο βασικούς παράγοντες που οδηγούν στην ταχεία ανάπτυξη του τομέα των διαμαντιών που αναπτύσσεται στο εργαστήριο: Η εκκίνηση του DeBeers ‘Laboratory Grown Lightbox Jewellery και η προγραμματισμένη αποκάλυψη, το 2020, της εγκατάστασης DeBeers αξίας 94 εκατομμυρίων δολαρίων στο Όρεγκον.
Από τις ΗΠΑ, λέει: “Είναι μια πολύ πιο ώριμη αγορά εκεί και ορισμένοι λιανοπωλητές λένε ότι τα εργαστηριακά αναπτυσσόμενα διαμάντια αποτελούν το 20 τοις εκατό της επιχείρησης νυφικών”.
Ανταποκρινόμενη στις κατηγορίες ότι ο Michael Hill δεν ήταν πλήρως συμβατός στη γλώσσα του περιγράφοντας τα διαμάντια που καλλιεργούσαν το εργαστήριο σε όλα τα εμπορικά του υλικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος δήλωσε:
“Ο Michael Hill προσπάθησε πάντα να είναι διαφανής στην αγορά και να δείξει στους πελάτες με μεγάλη σαφήνεια τη διαδικασία με την οποία κατασκευάζονται τα διαμάντια που παράγονται από εργαστήρια. Ως η πρώτη μας επιχείρηση στην αγορά με εργαστηριακά διαμάντια που καλλιεργούμε, έχουμε δοκιμάσει και μαθαίνουμε την προσέγγιση καθώς βελτιώνουμε συνεχώς την ανταπόκρισή μας.

18 shutterstock 1170386515 2

Ο κ. Bracken αναφέρει επίσης ότι η αντιπαράθεση δεν προκαλεί έκπληξη, επικαλούμενη την εμπειρία των ΗΠΑ ως “χούφτα δυσφημιστών”, πριν η βιομηχανία κατανοήσει και υιοθετήσει τις συμβάσεις για την εμπορία των διαμαντιών που καλλιεργούνται στο εργαστήριο.
“Αυτό είναι ένα παιχνίδι αλλαγής για τη βιομηχανία με την πάροδο του χρόνου, ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε την εκπαίδευση των καταναλωτών κατά μήκος του τρόπου”.
Ενώ πολλοί έχουν σκεφτεί για τη συνεχιζόμενη κίνηση των DeBeers στη βιομηχανία τόσο για να εξασφαλίσουν την εξόρυξη των επιχειρήσεων διαμαντιών τους και να επενδύσουν σε μεγάλο βαθμό στο χώρο LGD. Άλλοι, όπως ο διευθύνων σύμβουλος του Diamond Foundry Martin Roscheisen, ισχυρίστηκαν ότι η DeBeers έχει “νομιμοποιήσει πρωτίστως την ανθρωπογενή κατηγορία”.
Η νομιμότητα είναι στο επίκεντρο της διαμάχης που αφορά τα εργαστηριακά αναπτυσσόμενα διαμάντια και είναι αυτή που βρίσκεται σε παρακμή καθώς οι αντιλήψεις των καταναλωτών εξελίσσονται και τα LGD κερδίζουν δημοτικότητα λόγω της υψηλής προσιτότητας και του χαμηλού κόστους.
Μια έρευνα αγοράς της εταιρείας MVI έδειξε ότι η ελκυστικότητα ενός LGD για μια αγορά δέσμευσης είχε αυξηθεί από 55 τοις εκατό το 2016 σε σχεδόν 70 τοις εκατό το 2018.
Προτείνει επίσης ότι η βιομηχανία μπορεί να έχει αμφότερους τους τρόπους με την προσβασιμότητα των διαμαντιών που καλλιεργούνται σε εργαστήρια για μια ευρύτερη καταναλωτική αγορά, θα μπορούσαν να αυξήσουν τις απαιτήσεις για διαμάντια εν γένει.

Ο ΟΜΙΛΟΣ DE BEERS GROUP ΚΑΙ CHRISTIE’S

Δίνουν λάμψη στη σκοτεινή τέχνη της ταξινόμησης διαμαντιών

debeers 1

Ο οποιοσδήποτε με ένα στοιχειώδη ενδιαφέρον για τα διαμάντια γνωρίζει για τα τέσσερα C (κόψιμο, καράτια, σαφήνεια και χρώμα) που χρησιμοποιούνται για να βαθμολογούν τις πέτρες και να καθορίζουν την αξία τους. Αλλά οι διαδικασίες που εμπλέκονται στην ταξινόμηση διαμαντιών είναι απίστευτα περίπλοκες, απαιτούν χρόνια επαγγελματικής κατάρτισης καθώς και ένα βαθμό φυσικής ικανότητας (για να μην αναφέρουμε ένα εξαιρετικό μάτι για λεπτομέρειες).
Ο όμιλος De Beers και η Christie’s συνεργάστηκαν σε μια τετραήμερη έκθεση αφιερωμένη στα διαμάντια και έδωσαν στους πολίτες την ευκαιρία να δουν αν κατέχουν την ικανότητα να ταξινομούν τα διαμάντια.
Η έκθεση με τίτλο “Σπάνιοι Θησαυροί της Γης”, διεξάχθηκε από τις 8 έως τις 12 Νοεμβρίου στο κεντρικό κτίριο της Christie’s King Street, και στόχευε να εκπαιδεύσει τους πελάτες για κάθε στάδιο του διαμαντιού, από βαθιά μέσα στη γη μέχρι στη δημιουργία ενός μυθικού κοσμήματος.

debeers 2

Η εκδήλωση περιλάμβανε σπάνια φανταχτά χρωματιστά διαμάντια (τα οποία αντιπροσωπεύουν μόνο ένα στα 10.000 διαμάντια) συμπεριλαμβανομένου του Cullinan Dream, ενός φανταχτερό μπλε διαμαντιού Fancy Intense 24.18ct, παράλληλα με την εμφάνιση ασυνήθιστων ορυκτών και κρυστάλλων από όλο τον κόσμο.
Ειδικοί των διαμαντιών από το Ινστιτούτο Διαμαντιών του Ομίλου De Beers ήταν σε ετοιμότητα για να μοιραστούν την εμπειρία τους και θα οδηγήσουν τις διαδραστικές εκδηλώσεις. Οι επισκέπτες ήταν σε θέση να δοκιμάσουν με το χέρι τους την ταξινόμηση του χρώματος των ακατέργαστων διαμαντιών, να εξετάσουν τα μικροσκοπικά εγκλείσματα που καθορίζουν την ποιότητα καθαρότητας της πέτρας χρησιμοποιώντας μικροσκόπια υψηλής αντοχής και να συγκρίνουν τις επιδόσεις των διαφόρων διαμαντιών για να κατανοήσουν τη σημασία της κοπής.
Και φυσικά, αν ένας συλλέκτης επιθυμούσε να αποκτήσει μια από τις σπάνιες πέτρες που εκτίθενται, θα μπορούσε κατόπιν αιτήσεως να πληροφορηθεί για τις τιμές μέσω του τμήματος ιδιωτικών πωλήσεων κοσμημάτων Christie’s.

debeers 3

Είναι η πρώτη φορά που ο οίκος δημοπρασιών συνεργάστηκε με μια εταιρία διαμαντιών με αυτόν τον τρόπο. Η έκθεση είναι η πρώτη εκδήλωση “γιορτή κοσμημάτων που μοιράζεται με το κοινό, μοιράζοντας τις ιδέες για τις πέτρες στην καρδιά των κοσμημάτων που φορούμε, θαυμάζουμε και φιλοδοξούμε να έχουμε”, λέει η Mei Giam, Διευθυντής Ιδιωτικών Πωλήσεων Κοσμημάτων της Christie.
“Ο Όμιλος De Beers και η Christie’s μοιράζονται ένα πάθος για τα θαύματα της φύσης που είναι τα διαμάντια και πώς παίζουν κεντρικό ρόλο στον πολυτελές κόσμο”, λέει ο Jonathan Kendall, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Διαμαντιών του Ομίλου De Beers.
«Με τις γνώσεις διαμαντιών του Ομίλου De Beers που βασίζονται σε μια κληρονομιά πάνω από 100 χρόνια στην πρωτοπορία της βιομηχανίας, οι κορυφαίες εκθέσεις διαβάθμισης του Ινστιτούτου Διαμαντιών παρέχουν στους συλλέκτες της Christie’s τη διασφάλιση και τη διορατικότητα που αναζητούν για αυτές τις εξαιρετικές πολύτιμες πέτρες”.

ΣΤΟ ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ CIBJO

Για το πλαίσιο του εμπορίου των εργαστηριακών διαμαντιών

cibjo 1

Το Παγκόσμιο Συνέδριο της Συνομοσπονδίας Κοσμημάτων CIBJO του 2019 διεξάχθει στο Μπαχρέιν και συζητήθηκε ένα σχέδιο για το εμπόριο εργαστηριακών διαμαντιών, ανοίγοντας διάλογο μεταξύ των φυσικών και συνθετικών βιομηχανιών.
Η CIBJO συγκέντρωσε τους ηγέτες της βιομηχανίας κοσμημάτων από όλο τον κόσμο σε μια ετήσια διάσκεψη για την ενημέρωση ενός πλαισίου για το εμπόριο κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων.

cibjo 2

Το συνέδριο CIBJO στις 18 με 20 Νοεμβρίου στο Μπαχρέιν σημάδεψε την πρώτη φορά που υπήρξε ένας ανοιχτός διάλογος μεταξύ των ηγετών των φυσικών και συνθετικών κοινοτήτων σε ένα τέτοιο φόρουμ μιας και η σχέση μεταξύ των δύο αυτών τμημάτων της αγοράς είναι αρκετά “σφιχτή”.
Ένα έγγραφο συζήτησης για τα εργαστηριακά διαμάντια που υποβλήθηκε στους αντιπροσώπους περιλάμβανε συστάσεις για την ονοματολογία και την ταξινόμηση διαμαντιών καθώς και μια έκκληση για εποικοδομητική σχέση μεταξύ προμηθευτών φυσικών και συνθετικών διαμαντιών.
“Αυτές οι αρχές θα πρέπει να διεξάγονται με αμοιβαία εκτίμηση από όλες τις πλευρές, ώστε να μην βλάπτονται οι τομείς φυσικού ή εργαστηριακά αναπτυσσόμενου διαμαντιού στην εμπορία των αντίστοιχων προϊόντων τους”, ανέφερε το έγγραφο.

cibjo 3

Στην αρχή δημιουργήθηκε πίεση αφού οι προμηθευτές των εργαστηριακά αναπτυσσόμενων διαμαντιών κατηγόρησαν τους ανθρακωρύχους διαμαντιών για μη βιώσιμες πρακτικές, τις οποίες οι ανθρακωρύχοι απέρριψαν, αμφισβητώντας τις απαιτήσεις βιωσιμότητας των συνθετικών παραγωγών, όμως γρήγορα επανήλθαν στο κλίμα του συνεδρίου.
“Αυτή την εβδομάδα είναι η πιο αισιόδοξη”, δήλωσε ο Jonathan Kendall, πρόεδρος της De Beers Group Industry Services και παγκόσμιος αντιπρόεδρος της CIBJO.

cibjo 4

Ο πρωταρχικός στόχος του εγγράφου συζήτησης για τα εργαστηριακά αναπτυσσόμενα διαμάντια ήταν η προστασία της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, ώστε οι καταναλωτές να λαμβάνουν πλήρη και αδιαμφισβήτητα στοιχεία σχετικά με το τι αγοράζουν.
Το έγγραφο, το οποίο δημιουργήθηκε από μια ομάδα εργασίας της CIBJO, περιέγραψε δύο επιλογές για την ταξινόμηση εργαστηριακών διαμαντιών, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος “4 C” που εφαρμόζεται επί του παρόντος για φυσικά διαμάντια ή ενός παράλληλου και ξεχωριστού προτύπου που χρησιμοποιεί διαφορετική ορολογία.
Το έγγραφο θα μεταβεί στη συνέχεια στο διοικητικό συμβούλιο της CIBJO, το οποίο θα συζητήσει εάν θα το υιοθετήσει.
“Μια μεγάλη ιστορία σε αυτό το συνέδριο της CIBJO αφορά τη διάβρωση φυσικών προϊόντων υπέρ των δημιουργημένων”, δήλωσε ο John Henn, στο συνέδριο.
“Για το μέλλον μας, οι εξελίξεις αυτές πρέπει να αντιμετωπιστούν προσεκτικά”.
Ο Kendall δήλωσε ότι αναμένει ότι οι τιμές των εργαστηριακά αναπτυσσόμενων διαμαντιών θα συνεχίσουν να μειώνονται, πιέζονται από την αύξηση των προμηθειών και ότι θα μπορούσαν τελικά να εκτοπίσουν την αγορά των CZ κοσμημάτων.

cibjo 5

Στο συνέδριο επίσης ακούστηκε και η έκκληση για τα “καλλιεργημένα” μαργαριτάρια να ονομάζονται “εκτρεφόμενα” μαργαριτάρια, εν μέσω της εννοίας ότι η ευρεία χρήση της έκφρασης “καλλιεργημένα διαμάντια” αφορά τα εργαστηριακά διαμάντια και θα μπορούσε να οδηγήσει σε παρεξήγηση των καλλιεργημένων μαργαριταριών.
“Τα καλλιεργημένα διαμάντια καλλιεργούνται σε εργαστήρια και τα καλλιεργημένα μαργαριτάρια καλλιεργούνται σε μονάδες μαργαριταριών σε μερικά από τα πιο παρθένα και όμορφα μέρη του πλανήτη και έτσι η αντίληψη των καταναλωτών θα αρχίζει να μετατοπίζεται πιο γρήγορα”, δήλωσε ο Jeremy Shepherd, της Pearl Association της Αμερικής.

ΣΠΑΝΙΟ ΜΠΛΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟ ΟΡΥΧΕΙΟ

Το διαμάντι των 29,6 καρατιών έχει εκτιμηθεί σε περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια

gemologies 1

Ένα εξαιρετικό διαμάντι 29,6 καρατιών μεγέθους βελανιδιάς έχει ανακαλυφθεί σε ένα νοτιοαφρικανικό ορυχείο, καθιστώντας το ένα από τα πιο σπάνια και πολυπόθητα στον κόσμο.
Το ορυχείο Cullinan κοντά στην Πρετόρια, το οποίο ανήκει στην Petra Diamonds από το 2008, ήταν επίσης το σημείο όπου το Cullinan Diamond βρέθηκε το 1905 - που περιγράφεται ως το μεγαλύτερο ακατέργαστο διαμάντι πολύτιμων λίθων που ανακτήθηκε ποτέ και ζυγίζει 3,106 καράτια.

gemologies 2

Το 2013, ένα μπλε διαμάντι Cullinan 25,5 καρατίων ανακαλύφθηκε επίσης στο ορυχείο και πωλήθηκε για 16,9 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Petra Diamonds Johan Dippenaar δήλωσε ότι η πιο πρόσφατη ανακάλυψη του μπλε διαμαντιού θα μπορούσε να είναι η πιο σημαντική πέτρα που έχουν ανακάμψει ποτέ “με κάποιο περιθώριο”.
“Οι πέτρες του περασμένου έτους πωλούνται πολύ πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια ανά καράτι”, πρόσθεσε. “Αυτό δεν είναι το απόσπασμα μου, αυτό είναι ενημερώσεις στην αγορά.”
Ο αναλυτής Cailey Barker εκτιμά στους μεσίτες Numis ότι το διαμάντι θα μπορούσε να συγκεντρώσει μεταξύ 15 εκατομμυρίων δολαρίων και 20 εκατομμυρίων δολαρίων σε δημοπρασία.

gemologies 3

Τα διαμάντια τόσο από το ορυχείο Cullinan στη Νότια Αφρική όσο και από τις εγκαταστάσεις του Williamson στην Τανζανία, τα οποία ανήκουν στην Petra, εμφανίστηκαν στο παλάτι του Λονδίνου Buckingham και θεωρούνται από τα πιο σπάνια και πολυτιμότερα στον κόσμο.
Το διαμάντι Cullinan του 1905 κόπηκε σε δύο πέτρες - το πρώτο αστέρι της Αφρικής και το δεύτερο αστέρι της Αφρικής - και αποτελούν μέρος των Crown Jewels της Βρετανίας που κρατιούνται στον Πύργο του Λονδίνου.

ΤΟ GIA ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ

Σε μια σειρά από διαλέξεις στη Νέα Υόρκη

gemologies 4

Το Gemological Institute of America διοργανώνει τριμηνιαίες συνεδρίες στη Νέα Υόρκη, όπου οι ερευνητές της GIA θα μοιραστούν τις τελευταίες γεμολογικές ανακαλύψεις τους σχετικά με το σχηματισμό φυσικών διαμαντιών και τα διαμάντια που καλλιεργούνται σε εργαστήρια.
Οι συνομιλίες, “GIA New York Science Talks Series”, είναι ελεύθερες και ανοιχτές στο κοινό. Σύμφωνα με την GIA, αυτές θα δώσουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να μάθουν για τις τελευταίες εξελίξεις στη γερμολογική έρευνα. Οι ωριαίες βραδινές συνεδρίες ξεκινούν στις 5 μ.μ. στην εκπαιδευτική πανεπιστημιούπολη του GIA στον 8ο όροφο του Διεθνούς Πύργου Gem στην οδό 50 W 47th Street, Νέα Υόρκη 10036.

gemologies 5

Προγραμματίζονται τέσσερις αρχικές συνεδρίες. Οι ημερομηνίες και τα θέματα υπόκεινται σε αλλαγές:
• Στις 30 Οκτωβρίου του 2019: Ο ερευνητής της GIA, Δρ. Evan Smith, θα μοιραστεί την πρωτοποριακή έρευνά του με εξαιρετικά μεγάλα διαμάντια υψηλής διαύγειας και αυτό που αποκαλύπτουν για τη γεωλογία της γης.
• Στις 19 Φεβρουαρίου του 2020: Ο ερευνητής της GIA, Dr. Karen Smit, θα παρουσιάσει έρευνα σχετικά με τα φυσικά διαμάντια που δείχνουν για το σχηματισμό της ηπείρου.
• Τον Μάιο του 2020: Ο ερευνητής της GIA, Δρ Chunhui Zhou, θα μιλήσει για το τι υποδηλώνουν τα ισότοπα οξυγόνου στα μαργαριτάρια για το παλαιοκλίμα.
• Τον Αύγουστο του 2020: Συνεργάτης του Μεταδιδακτορικού Εργαστηρίου της GIA Ο Δρ. Chloe Peaker θα επιδοθεί στα μεταβατικά μέταλλα που προκαλούν χρώμα πολύτιμων λίθων και διαμαντιών.

gemologies 6

“Με την έρευνα που είναι η βάση της εμπειρίας και των δραστηριοτήτων της GIA - συμπεριλαμβανομένων των εργαστηριακών υπηρεσιών, της εκπαίδευσης και των οργάνων - είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε αυτές τις άτυπες και ενημερωτικές συνομιλίες στην πανεπιστημιούπολη της Νέας Υόρκης για να δώσουμε στο κοινό, τους μαθητές και τα μέλη του εμπορίου την ευκαιρία να ακούσουν από πρώτο χέρι για τις ανακαλύψεις της GIA και την αποστολή της έρευνας μας”, δήλωσε ο Tom Moses, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του GIA και επικεφαλής εργαστηριακός και ερευνητικός υπεύθυνος.

ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΈΣ ΕΥΚΑΙΡΊΕΣ

Στον τομέα των πολύτιμων λίθων

gemologies 7

Οι επιχειρηματικές προοπτικές αφθονούν στη βιομηχανία χρωματιστών πολύτιμων λίθων, χάρη στο διατηρούμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα κλασικά αγαπημένα, όπως τα ρουμπίνια, τα ζαφείρια και τα σμαράγδια, καθώς και οι πολλά υποσχόμενες επιλογές για πολύτιμους λίθους.
Με τις σύγχρονες επιχειρηματικές ιδέες, τις εξελισσόμενες προτιμήσεις αγοραστών και μια πιο εξελιγμένη πελατεία υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για έμπορους πολύτιμων λίθων.
Σύμφωνα με τους φορείς της βιομηχανίας, οι σημερινοί αγοραστές επενδύουν όλο και περισσότερο σε χρωματιστούς πολύτιμους λίθους υψηλής ποιότητας και επιλέγουν πολύχρωμα κοσμήματα για να εκφράσουν καλύτερα την ατομικότητά τους.

gemologies 8

Τα πολυαγαπημένα ρουμπίνια της Βιρμανίας, τα ζαφείρια του Κασμίρ ή τα κολομβιανά σμαράγδια - τα οποία έχουν αιώνια επώνυμη φήμη στο εμπόριο - επιβάλλουν επίσης ρεκόρ τιμών σε δημοπρασίες.
Ο τομέας έχει υποστεί μακροοικονομικές αβεβαιότητες και σημείωσε σημαντική αύξηση κατά τα τελευταία 10 χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Clement Sabbagh, πρόεδρο της ICA.
Τα στοιχεία από το Ινστιτούτο Φυσικών Πόρων που εδρεύει στη Νέα Υόρκη ανέφεραν ότι η παγκόσμια βιομηχανία πολύτιμων λίθων, συμπεριλαμβανομένων των διαμαντιών, αποτιμήθηκε μεταξύ 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με εκτιμώμενες πωλήσεις ακατέργαστων σμαραγδένια, ρουμπίνια και ζαφείρια στα 1,5 δισεκατομμύρια δαλάρια έως 2,5 δισεκατομμύρια δαλάρια. Η Jade από μόνη της ανήλθε από 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε 6 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ άλλοι έγχρωμοι πολύτιμοι λίθοι κατέγραψαν πωλήσεις ύψους από 250 εκατομμύρια δολάρια έως 750 εκατομμύρια δολάρια.
“Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες: Ορισμένες νέες τοποθεσίες παράγουν καλούς όγκους από πολύτιμους λίθους, οι αναδυόμενες αγορές, ιδίως η Κίνα, έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη παιδεία σχετικά με τους χρωματισμένους πολύτιμους λίθους και έχουν προκαλέσει έναν κατακλυσμό νέων καταναλωτών και τα μεγάλα σπίτια μόδας χρησιμοποιούν περισσότερο χρώμα στα σχέδιά τους”, αποκάλυψε ο Sabbagh.
Εκτός από το λαμπερό triumvirate των ρουμπίνια, ζαφείρια και σμαράγδια, άλλα πολύτιμοι λίθοι έχουν επίσης αυξηθεί σε σημασία και δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών.

Επανάσταση στο χρώμα
Τα διάφορα χρώματα συνεχίζουν να δημιουργούν ντόρο στον κόσμο των χρωματιστών πολύτιμων λίθων, με τις κόκκινες, ροζ και μπλε παραλλαγές να κινούνται ταχύτερα κατά τη διάρκεια των εμπορικών εκθέσεων.
Τα πράσινα πετράδια, όπως τα ρωσικά και τα ναμίμπια διαμάντια οι γρανάδες της Κένυα και Τανζανικά tsavorites είναι υψηλά στους καταλόγους αγορών των αγοραστών, επίσης.

gemologies 9

Τα γοητευτικά μπλουζ και πορφύρα έχουν επίσης μια ισχυρή συνέχεια, αποδεδειγμένη από τις ισχυρές πωλήσεις των τουρμαλίνης Paraiba και των βαθιά κορεσμένων μοβ γρανάδες από την ανατολική Αφρική και την Ινδία. Ένα άλλο αστέρι στην έγχρωμη κοινότητα πολύτιμων λίθων είναι τα opals, ειδικά τα μαύρα και οι ογκόλιθοι από την Αυστραλία. Πολυάριθμες ποικιλίες οπάλων του Μεξικού, της Βραζιλίας και της Αιθιοπίας σε τεράστιες ποσότητες κερδίζουν ομοίως την προβολή στην αγορά.
Ο Josh Saltzman, διευθυντής της εταιρείας Nomad’s Lapidary Co Inc, δήλωσε ότι οι πελάτες του είναι ιδιαίτερα ελκυστικοί στα κόκκινα. Τα Aquamarines σε ζωντανά χρώματα, καθώς και οι τουρμαλίνες και οι τσαβόριτες της λιμνοθάλασσας είναι επίσης οι κύριοι κινητήρες.
“Αυτά τα χρώματα είναι εξαιρετικά ευνοημένα τώρα. Τα κόκκινα και τα πράσινα είναι πάντα δημοφιλή στην Κίνα. Οι λιμνοθάλασσες, που είναι ένα ευχάριστο μίγμα πράσινων και μπλε, έχουν μια πιο οικουμενική έκκληση”, παρατήρησε ο Saltzman.
Σε μεγάλες εμπορικές εκθέσεις κοσμημάτων ωστόσο, τα μεγάλα χρωματιστά εξακολουθούν να τραβούν την μεγαλύτερη προσοχή από τους αγοραστές.
Ο Mehul Patel, διευθύνων σύμβουλος της Krish Creations Co Ltd, δήλωσε ότι τα ασπρόμαυρα πετράδια και τα βασιλικά μπλε ζαφείρια από 1 έως 5 καράτια ήταν τα κορυφαία τον Ιούνιο στην Hong Kong Jewellery & Gem Fair. Σημείωσε επίσης την έλλειψη προσφοράς από ζαφείρι Kashmir premium, καθιστώντας αυτά τα πολύτιμα πετράδια πολύ ακριβά για να αγοράσουν.

gemologies 10

“Οι άνθρωποι ζητούν πλέον ζαφείρια Βιρμανίας και Σρι Λάνκα. Οι τιμές παραμένουν απότομες, καθώς πρόκειται για υλικά υψηλής ποιότητας”, συνέχισε ο Patel.
Τα ρουμπίνια ήταν εξίσου ιδιαίτερα περιζήτητα, ιδίως από αγοραστές από την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, σύμφωνα με τον Phuket Khunaprapakorn, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Gemburi Co Ltd.
Τόσο στη Μοζαμβίκη όσο και στη Βιρμανία τα κοσμήματα που παραγγέλθηκαν από τους αγοραστές αποτελούνταν από μικρότερες πέτρες ή 3 καράτια και κάτω, καθώς και πέτρες υψηλής ποιότητας από 5 έως 10 καράτια.
“Βιρμανικά ρουμπίνια προτιμώνται για την ιστορική τους σημασία και φήμη, αλλά η προσφορά είναι σφιχτή. Οι αγοραστές πάντως πηγαίνουν για ρουμπίνια της Μοζαμβίκης, τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα στην αγορά”, σημείωσε ο Khunaprapakorn.
Οι τιμές ήταν σχετικά καλές. Για τις πέτρες υψηλής ποιότητας, οι τιμές αυξήθηκαν κατά περίπου 20% από πέρυσι ενώ οι τιμές για πέτρες ωραίας ποιότητας είναι 5 με 10% υψηλότερες. Μικρότερα μεγέθη ή 3 καρατιών και κάτω παρουσιάζουν αύξηση των τιμών κατά 10 έως 20%.

gemologies 11

Η κατάσταση του εμπορίου
Οι αβεβαιότητες που προκύπτουν από την εμπορική διαμάχη μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας καθώς και οι πολιτικές αναταραχές στο Χονγκ Κονγκ επηρεάζουν δυσμενώς το κλίμα των καταναλωτών, αλλά οι έμποροι και οι τράπεζες του κλάδου, παραμένουν σταθεροί στην ανθεκτικότητα σύμφωνα με τον Sabbagh.
“Μια ακμάζουσα αγορά ειδών πολυτελείας ευδοκιμεί σε ευτυχείς, σίγουρους καταναλωτές που αισθάνονται καλά για τη ζωή. Οι μακροοικονομικοί και γεωπολιτικοί λόξυγγες γενικά οδηγούν σε αργές πωλήσεις κοσμημάτων”, ανέφερε ο αξιωματούχος της ICA. “Το Χονγκ Κονγκ, για παράδειγμα, έχει επιζήσει πολλών δυσκολιών στο παρελθόν. Θα συνεχίσει να είναι ένας πολύ σημαντικός κόμβος πολύτιμων λίθων και κοσμημάτων”.
Ο Khunaprapakorn της Gemburi δήλωσε ότι αναμένει βραδύτερη επιχειρηματική δραστηριότητα στην έκθεση του Ιουνίου λόγω της πολιτικής κατάστασης, αλλά οι επισκέπτες, κυρίως από την Ασία, ήρθαν και έβαλαν παραγγελίες.

gemologies 12

Ο Saltzman, από την πλευρά του, δήλωσε ότι η κατάσταση μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας είχε ελάχιστες έως ασήμαντες επιπτώσεις στη βιομηχανία. “Σίγουρα ασκεί πίεση στην ασιατική αγορά, αφού τα πράγματα έχουν επιβραδυνθεί, αλλά εξακολουθούμε να βλέπουμε τη σταθερή ζήτηση”, συνέχισε.
Ο Πρόεδρος της AG Χέιμαν Φοφαλιά, εν τω μεταξύ, δήλωσε ότι λιγότεροι άνθρωποι ήρθαν στην έκθεση του Ιουνίου στο Χονγκ Κονγκ, που εντοπίστηκε στην τοπική πολιτική κατάσταση. Ένα γενικά ασθενέστερο επιχειρηματικό κλίμα μπορεί επίσης να αποδοθεί στις εμπορικές εντάσεις των ΗΠΑ-Κίνας.
Η Κίνα αποτελούσε το κέντρο των επιχειρήσεων πολύτιμων λίθων και κοσμημάτων, αλλά η αγορά έχει αλλάξει από τότε, με την πλειοψηφία των κινεζικών εμπόρων να εκφορτώνουν ακόμα τα πλεονάζοντα αποθέματα από χρόνια ενεργητικής αγοράς, σημείωσε.
“Εστιάζουμε σε μια διαφοροποιημένη αγορά - τους Ευρωπαίους, τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και την Ινδία, όχι μόνο την Κίνα. Προσφέρουμε επίσης προϊόντα εκτός από τους tanzanite, και τους τσαβόριτες. Η πιο ελπιδοφόρα αγορά για εμάς τώρα είναι οι ΗΠΑ”, εξήγησε ο Φοφάλιια.
Μια άλλη πρόκληση που αντιμετωπίζει η βιομηχανία χρωματιστών πολύτιμων λίθων είναι η προσέλκυση μιας νέας γενιάς καταναλωτών και η αποτελεσματική πώλησή τους, σύμφωνα με τον Sabbagh.
Οι νέοι καταναλωτές χρειάζονται πλήρεις, ανοικτές και ειλικρινείς αποκαλύψεις και βελτιώσεις για να θέλουν να αγοράσουν με αυτοπεποίθηση τους πολύτιμους χρωματιστούς λίθους που προέρχονται από υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο. Η ICA εργάζεται επίσης σε μερικά έργα για να ενθαρρύνει τις χιλιετηρίδες και την Gen Z να εργαστούν στη βιομηχανία. “Μπορούν να πουλήσουν σε νέους επειδή μιλάνε την ίδια γλώσσα”, σημείωσε. “Θέλουμε να πούμε ιστορίες μετακινούμενων και αναταράξεων στη βιομηχανία για να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους. Χρειαζόμαστε νέο αίμα στον τομέα μας”.
Η εκπαίδευση είναι μια σημαντική πτυχή του εμπορίου, καθώς οι καταναλωτές που μαθαίνουν μπορούν να παίρνουν ενημερωμένες αποφάσεις για την αγορά τους. Για παράδειγμα, το εμπόριο έχει γίνει πιο δεκτικό στις πέτρες από μη παραδοσιακές πηγές όπως η Ζάμπια και η Βραζιλία για σμαράγδια ή η Μοζαμβίκη για ρουμπίνια.

gemologies 13

Στην Κίνα, οι αγοραστές διακλαδίζονται σε άλλους πολύτιμους λίθους, όπως σπινέλλα, οπάλια και τσαβόριτες, αποκάλυψε ο Sabbagh.
Ο υπάλληλος της ICA τόνισε επίσης τη σημασία της θέσπισης εναρμονισμένων προτύπων, πρακτικών και ονοματολογίας στον τομέα του χρωματισμένου πολύτιμου λίθου για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.
“Οι παίκτες της βιομηχανίας πρέπει να είναι σε θέση να αισθάνονται σίγουροι για τη διασφάλιση μόνο μιας γεμολογικής έκθεσης. Δεν πρέπει να υπάρχει ανάγκη για δεύτερη ή τρίτη γνώμη, πράγμα που σημαίνει πρόσθετο κόστος”, αποκάλυψε ο Sabbagh. “Χρειαζόμαστε μεγάλους συλλόγους, αντιπροσώπους και εργαστήρια γερμολογίας για να συμφωνήσουμε σε αυτό το σύνολο προτύπων. Θα περιλαμβάνει τη συνεργασία μεταξύ των φορέων της βιομηχανίας”.
Επί του παρόντος, η ICA, η Αμερικανική Ένωση Εμπορίου Gem και η Παγκόσμια Συνομοσπονδία Κοσμημάτων (CIBJO) ακολουθούν έναν Κοινό Κώδικα Αποκάλυψης. Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι ένα σύνολο βιομηχανικών προτύπων που είναι αποδεκτά από παγκόσμιους αντιπροσώπους, εργαστήρια πολύτιμων λίθων και άλλους ενδιαφερόμενους, πρόσθεσε.

gemologies 14

Ελπιδοφόρο μέλλον
Η εταιρεία Krish Creations Patel βλέπει ισχυρή ζήτηση για ζαφείρια από 1 έως 5 καράτια, ιδιαίτερα από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και άλλες ασιατικές χώρες, καθώς αυτές είναι οι πιο δραστήριες στην αγορά. Η ζήτηση από την Κίνα μπορεί να παραμείνει υποτονική, με τους αγοραστές να ζητούν αδιάκοπα πιο προσιτά στοιχεία, πρόσθεσε. Το μέλλον είναι εξίσου εκθαμβωτικό για τα ρουμπίνια, ειδικά στον επερχόμενο Σεπτέμβριο στο Hong Kong Jewellery & Gem Fair, σημείωσε ο Khunaprapakorn της Gemburi, προσθέτοντας ότι μια μεγαλύτερη έκθεση σίγουρα θα προσελκύσει έναν μεγαλύτερο αριθμό σοβαρών αγοραστών. Τα ρουμπίνια και τα ζαφείρια πιθανόν να αγοραστούν για απογραφή λόγω έλλειψης πέτρινων ειδών στην αγορά.
Ο Saltzman της Nomad είναι επίσης αισιόδοξος για τις προοπτικές των επιχειρήσεων, λέγοντας ότι οι καταναλωτές αναμένεται να επανέλθουν από τις καλοκαιρινές τους διακοπές και να αρχίσουν να ανεφοδιάζουν από τον Σεπτέμβριο. “Με βάση τα αποτελέσματα της Έκθεσης του Ιουνίου, είμαστε αρκετά θετικοί. Για τους περιφερειακούς πελάτες, έχουμε δει αυτούς από την Ιαπωνία, την Κίνα, την Ταϊβάν και τη Σιγκαπούρη, και όλοι έκαναν ενεργά την προμήθεια λίθων. Φαίνεται ελπιδοφόρα αν δεν υπάρξει σημαντική εξέλιξη”, σημείωσε.

gemologies 15

Η Santpal Sinchawla της Sant Enterprises διατηρεί επίσης μια σταθερή προοπτική παρά τις αβεβαιότητες που κυμαίνονται πάνω από την αγορά.
“Δεν αισθανόμαστε ακόμα την επίδραση του εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, αλλά θα υπάρξει κάποια επίδραση. Η κινεζική αγορά εξακολουθεί να αγοράζει όπως συνηθίζει”, σημείωσε. “Η επιχείρηση θα είναι σταθερή. δεν πρόκειται να είναι μια περίοδος άνθησης, αλλά δεν θα υπάρξουν τεράστια προβλήματα. Είναι θέμα σταθερότητας”.
Ο Sabbagh, από την πλευρά του, είπε ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς θα συνεχίσει να βιώνει ενθουσιώδη ζήτηση και να είναι λιγότερο ευαίσθητο στις τιμές. “Ελπίζουμε ότι η μεσαία και χαμηλότερη τιμή της αγοράς θα σημειώσει κάποια ανάπτυξη καθώς τα σημερινά παγκόσμια οικονομικά οδοφράγματα επιλύονται σταδιακά”, σημείωσε.

Η DE BEERS ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ TRACR ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

Μια ψηφιακή πλατφόρμα με σκοπό την προέλευση την αυθεντικότητα και την ανιχνευσιμότητα των διαμαντιών

debeers 1

Η Tracr, η πλατφόρμα ανίχνευσης διαμαντιών από άκρο σε άκρο που αναπτύχθηκε από τον όμιλο De Beers σε συνεργασία με τη βιομηχανία διαμαντιών, ξεκίνησε την κοινότητα Tracr για την εκπαίδευση και τη συνεργασία των συμμετεχόντων στη βιομηχανία.

debeers 2

Η κοινότητα Tracr αποτελεί έναν εκπαιδευτικό πόρο και χώρο συνεργασίας για όλα τα θέματα που σχετίζονται με τη βιομηχανία διαμαντιών. Η τεχνολογική εκπαίδευση και το υλικό επιβίβασης θα επιτρέψουν στους συμμετέχοντες της βιομηχανίας να προετοιμαστούν για την πλατφόρμα Beta Tracr που θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι. Καθώς αναπτύσσεται η κοινότητα Tracr, θα χρησιμεύσει ως βάση γνώσεων για πρότυπα δεδομένων, τεχνική ετοιμότητα και βέλτιστες πρακτικές επεξεργασίας που θα επιτρέψουν την ομαλή ενσωμάτωση στην πλατφόρμα Tracr.
Η κοινοτική ανάπτυξη του Tracr αποτελεί το σήμα της βιομηχανίας διαμαντιών ότι η φάση σχηματισμού της πλατφόρμας έχει λήξει. Τώρα ξεκινά η μετάβαση στην πλατφόρμα Beta, η οποία είναι η λύση βιομηχανικής ποιότητας.
Καθώς το οικοσύστημα Tracr μεγαλώνει, η Κοινότητα θα γίνει ένα ζωντανό περιβάλλον επικοινωνίας, συνεργασίας και εκπαίδευσης της ευρύτερης βιομηχανίας διαμαντιών για θέματα προέλευσης, αυθεντικότητας και ανιχνευσιμότητας.

debeers 3

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tracr, Jim Duffy, συμμερίζεται: “Καθώς η υιοθέτηση του Tracr από τη βιομηχανία αυξάνεται, θα συνεχίσουμε να ευαισθητοποιούμε για τις απαιτήσεις της ανιχνευσιμότητας, της αυθεντικότητας και της προέλευσης των διαμαντιών. Η δημιουργία μιας κοινοτικής πύλης για τη βιομηχανία είναι σε θέση να αλληλεπιδράσει και να μάθει σημαντικά βήματα για να διασφαλιστεί ότι η πλατφόρμα Tracr θα δημιουργηθεί με όλη τη βιομηχανία στο μυαλό, ενισχύοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
“Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με έναν αυξανόμενο αριθμό κορυφαίων εταιρειών από όλη την αλυσίδα της βιομηχανίας. Το Tracr εξελίσσεται γρήγορα σε μια ψηφιακή υποδομή για τη βιομηχανία διαμαντιών, δημιουργώντας ένα ισχυρό οικοσύστημα ανταλλαγής δεδομένων που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών ενώ ταυτόχρονα οδηγεί σε μια καλύτερη επιχειρηματική απόδοση”.