Image
Image
Image
Image
Image

36 KOSMIMA

Αυξημένη επισκεψιμότητα, θετικός απόηχος, πλήθος εμπορικών επαφών

1.550 εμπορικοί επισκέπτες στη φετινή διοργάνωση

Πλήρης ικανοποίηση των εκθετών για την προσέλευση

KOSMIMA 4

Με αυξημένη επισκεψιμότητα και συγκεκριμένα 1.550 εμπορικούς επισκέπτες, ιδιαίτερα θετικό απόηχο και πλήθος εμπορικών επαφών ολοκληρώθηκε η 36η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων, Εξοπλισμού KOSMIMA, που διοργανώθηκε από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στην KOSMIMA, που μέτρησε 40 εκθεσιακές συμμετοχές μεταξύ των οποίων και εκθέτες από Ινδία, Βουλγαρία, Τουρκία, Εσθονία και Ιταλία, σημαντική ήταν η παρουσία εμπορικών επισκεπτών. Ειδικότερα, οι Έλληνες επισκέπτες προήλθαν από Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Σέρρες, Χαλκιδική, Φλώρινα, Κατερίνη, Πέλλα, Βόλο, Ξάνθη, Λευκάδα, Λασίθι, Αρκαδία, Άρτα, Αττική, Λάρισα, Χίο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καβάλα, Καστοριά, Βέροια, Δράμα, Δωδεκάνησα, Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή, ενώ η έκθεση προσέλκυσε και ξένους εμπορικούς επισκέπτες από Κύπρο, Σερβία, Αλβανία, Κόσοβο και Τουρκία.

KOSMIMA 5

Τα αυξημένα μεγέθη της φετινής τουριστικής σεζόν αποτυπώθηκαν στη διοργάνωση, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου επανήλθαν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε εμπορικές πράξεις και να εφοδιάσουν τα καταστήματά τους με νέα εμπορεύματα. Οι εκθέτες εξέφρασαν μάλιστα την πλήρη ικανοποίησή τους για την προσέλευση εμπορικών επισκεπτών, ενώ ήρθαν σε επαφή και με νέους πελάτες.

Το αισιόδοξο κλίμα που δημιουργήθηκε στην έκθεση αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένη προσέλευση εκθετών και επισκεπτών και στο ATHENS INTERNATIONAL JEWELLERY SHOW που θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου του 2023 στην Αθήνα.

Στο πλαίσιο της KOSMIMA διοργανώθηκε και ο 33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος με θέμα «1922-2022: η Μικρά Ασία στο Ελληνικό Κόσμημα 100 χρόνια μετά» από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Aργυροχρυσοxόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo. Τα έργα μάλιστα παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Το επόμενο ραντεβού για την KOSMIMA στη Θεσσαλονίκη είναι στις 21-23 Οκτωβρίου του 2023.

KOSMIMA 2022

Αναβαθμισμένη και με αισιόδοξη προοπτική

kosmima 1

Το τριήμερο από το Σάββατο 5 Νοέμβρη έως τη Δευτέρα 7 Νοέμβρη 2022 πραγματοποιήθηκε η 36η Διεθνής Έκθεση κοσμήματος, ωρολογίων, πολύτιμων λίθων, μηχανημάτων και εξοπλισμού στο διεθνές εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Θεσσαλονίκης, με αρκετή επιτυχία.

kosmima 2

Το περιοδικό Jewel Time για ακόμη μία φορά, σας μεταφέρει τον παλμό της έκθεσης, ο οποίος ήταν ελπιδοφόρος.

Ο αριθμός των εκθετών ήταν αυξημένος σε σχέση με την περσυνή χρονιά, γεγονός που είναι αισιόδοξο όμως και πάλι τα νούμερα ήταν αρκετά χαμηλά.

Από την άλλη ο αριθμός των επισκεπτών, ήταν πολύ ικανοποιητικός και με καλή διάθεση για τις χειμωνιάτικες παραγγελίες / αγορές -πάντα όμως αναλογικά με τον αριθμό των εκθετών-.

kosmima 3

Επίσης πολύ ενδιαφέρον ήταν ο 33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησησς Σχεδίου Κοσμήματος, ο οποίος πραγματοποιήθηκε για την ανάδειξη και ανάπτυξη του ελληνικού κοσμήματος και ολοκληρώθηκε με την επιβράβευση των νικητών.

Στα κακώς κείμενα της έκθεσης μπορεί να συμπεριληφθεί το γεγονός ότι για να φτάσει κανείς στην κύρια είσοδο έπρεπε να περάσει από σκάλες, κάτι που ενδεχομένως ήταν αποτρεπτικό για τα άτομα με κινητικές δυσκολίες ή αναπηρία. Ωστόσο υπήρξε αργότερα η ενημέρωση για μία δεύτερη είσοδο, η οποία διέθετε ράμπα και διευκόλυνε σημαντικά την πρόσβαση στην έκθεση, για όσους το χρειάζονταν.

kosmima 4

Δεύτερη παρατήρηση που αξίζει να αναφερθεί είναι η απουσία της μοκέτας. Η οργάνωση δήλωσε ότι έγινε για μια πιο αισθητική παρέμβαση, ενώ πολλοί από τους εκθέτες βρήκαν κάτι τέτοιο μη λειτουργικό ή μη ελκυστικό.

kosmima 5

Με μεγάλη μας χαρά είδαμε να γίνεται πράξη η παρότρυνση που διαδίδουμε σαν περιοδικό -ότι οφείλουμε να συμμετέχουμε όλοι οι επαγγελματίες στις κλαδικές εκθέσεις-, καθώς η μεγαλύτερη συμμετοχή εκθετών φέτος έκανε τη διαφορά και έφερε ως αποτέλεσμα και την αύξηση των επισκεπτών.

Πιστεύουμε έντονα πως εκεί βρίσκεται το κλειδί, στη συλλογική σκέψη και πράξη δίνοντας το παρόν, όχι μόνο για τον εαυτό μας αλλά και επειδή γνωρίζουμε ότι η παρουσία μας μετράει.

Ο κλάδος της αργυροχρυσοχοΐας είναι ισομερώς μοιρασμένος στα χέρια του κάθε επαγγελματία του χώρου και όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να φέρουμε την επιθυμητή ανάπτυξη.

Greek Jewelry Show

76η Έκθεση Σύγχρονες Δημιουργίες

exhibition papageorgiou 1

Ο απόηχος μιας έκθεσης με ενδιαφέρουσα προσέλευση

exhibition papageorgiou 2

Η 76η Έκθεση «Σύγχρονες Δημιουργίες» που έλαβε μέρος στο Μ.Ε.Κ. Παιανίας κατά το τετραήμερο 16 με 19 Σεπτέμβρη 2022, ολοκληρώθηκε με επιτυχία

exhibition papageorgiou 3

Το περιοδικό Jewel Time δίνοντας το παρόν για μία ακόμη φορά, είναι σε θέση να μεταφέρει τον παλμό της έκθεσης, ο οποίος σε γενικές γραμμές ήταν ο αναμενόμενος.
Συμμετείχαν συνολικά 130 εκθέτες, νούμερο μεγαλύτερο σε σχέση με τις συμμετοχές της αντίστοιχης έκθεσης της προηγούμενης χρονιάς, όχι όμως σε σχέση με τις συμμετοχές προ κόβιντ. Ως προς τους επισκέπτες η προσέλευση ήταν αρκετά ικανοποιητική τις πρωινές ώρες της Παρασκευής, το Σάββατο και τη Δευτέρα όμως ήταν υποτονική. Από την άλλη, η κίνηση την Κυριακή αρκετά ζωηρή, όπως ήταν το αναμενόμενο.
Μία εξήγηση για αυτή την προσέλευση των επισκεπτών σύμφωνα με τους εκθέτες, είναι το ότι η έκθεση έλαβε χώρα αρκετά νωρίς ημερολογιακά, σε μία περίοδο που η τουριστική αγορά είναι ακόμη ανοιχτή και οι χριστουγεννιάτικες παραγγελίες φαντάζουν αρκετά μακρινές. Παρά το γεγονός όμως της μικρής προσέλευσης, σύμφωνα πάλι με τους εκθέτες, οι επισκέπτες ήταν αρκετά υψηλού αγοραστικού ενδιαφέροντος. Αυτό είναι ένα δεδομένο που προκαλεί την αισιοδοξία ότι πάρα το αποκαρδιωτικό κλίμα που μεταδίδεται συνεχώς από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η περίοδος που έρχεται ενδεχομένως θα ξεπεραστεί ευκολότερα απ’ ό, τι αναμένεται.

exhibition papageorgiou 4

Παρ΄ όλα αυτά η άποψή μας σαν περιοδικό του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας είναι ότι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο σε επίπεδο χονδρικής πώλησης θα πρέπει να συμμετέχουν στις κλαδικές εκθέσεις, διότι είναι το μοναδικό μέρος που μπορούν να συναντιούνται απευθείας τα καταστήματα με τους προμηθευτές τους και να έρχονται ταυτόχρονα σε επαφή με ενδεχόμενους νέους συνεργάτες. Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός εκθετών είναι ένα πολύ δυνατό στοιχείο και πολύ εύκολα μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για τους επισκέπτες/καταστήματα.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι η επισκεψιμότητα των κλαδικών εκθέσεων είναι διπλής όψεως, με την έννοια ότι όπως οι εκθέτες ελκύουν τους επισκέπτες, έτσι ισχύει και το ακριβώς αντίστροφο. Η παρουσία όλων των επαγγελματιών του χώρου είναι εξίσου σημαντική και καθοριστική για την πορεία των εκθέσεων και είναι αναγκαίο αυτές να υποστηρίζονται από τους ενδιαφερόμενους, για την καλύτερη δυνατή ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας

exhibition papageorgiou 5 exhibition papageorgiou 6

 

Το επόμενο ραντεβού της έκθεσης κοσμήματος «Σύγχρονες Δημιουργίες» δίνεται στις 13 με 16 Ιανουαρίου 2023, στο Μ.Ε.Κ. Παιανίας για την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν.

34 Athens International Jewellery Show

logo AIJS

Η Athens International Jewellery Show, η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση κοσμήματος στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε από τις 25 ως τις 28 Φεβρουαρίου στον εκθεσιακό χώρο Metropolitan Expo στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

DSC 0169

Διοργανώθηκε, από την Helexpo σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), ύστερα από ένα χρόνο αποχής λόγω της πανδημίας. Αποτέλεσε την 34η διεθνή κλαδική έκθεση και φιλοξένησε 200 εκθέτες και 112 έμμεσους εκθέτες, ενώ συμμετείχαν και ξένοι οίκοι από τη Γερμανία, την Ιταλία, την Τουρκία, το Βέλγιο και την Κύπρο. Επίσης, όσον αφορά στην προσέλευση των επισκεπτών, αυτή σύμφωνα με στοιχεία της ομοσπονδίας, ήταν μειωμένη κατά το 10% σε σχέση με την έκθεση του 2020. Αυτό ήταν κάτι θετικό, καθώς οι προσδοκίες της οργάνωσης κυμαίνονταν στην μείωση επισκεπτών κατά το 30%.

DSC 0155

Εγκαίνια
Στα εγκαίνια της έκθεσης παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-HELEXPO κος Αναστάσιος Τζήκας, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών, κος Πέτρος Καλπακίδης και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κος Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο κος Τζήκας, απηύθυνε χαιρετισμούς και εξέφρασε τη χαρά του για την επανέναρξη του εκθεσιακού θεσμού μετά από 18 μήνες απουσίας. Επίσης ευχαρίστησε ιδιαιτέρως τον Υπουργό για την παρουσία του και ανήγγειλε ένα σχέδιο ανάπλασης της Θεσσαλονίκης που ετοιμάζει η HELEXPO σε συνεργασία με τον κο Γεωργιάδη.

Από την πλευρά του ο κος Πέτρος Καλπακίδης, τόνισε τη σημαντικότητα της επιστροφής σε μία εμπορευματική κανονικότητα και σημείωσε ότι η προσέλευση των επισκεπτών ξεπέρασε τις προσδοκίες της ομοσπονδίας. Ακόμη, επεσήμανε ότι η διοίκηση της ΠΟΒΑΚΩ, έχει στείλει αιτήματα στους αρμόδιους για την κατάργηση του φόρου πολυτελείας, κάτι που υποστήριξε ότι θα δώσει μία σημαντική ανάσα στον επιχειρηματικό κόσμο του κοσμήματος και θα καταστήσει το κόσμημα ανταγωνιστικότερο στις διεθνείς αγορές.

DSC 0125

Ο ίδιος ο Υπουργός Ανάπτυξης ως ο τελευταίος ομιλών, σχολίασε εκ μέρους της κυβέρνησης, ότι οι συνθήκες πλέον είναι κατάλληλες για να ασχοληθεί με αυτό το ζήτημα κατάργησης του φόρου πολυτελείας και ότι οι αρμόδιοι φορείς κινούνται ήδη προς την επεξεργασία και την επίλυσή του. Κλείνοντας, τόνισε ότι παρά τις πρόσφατες δυσάρεστες εξελίξεις, η ελληνική οικονομία αναμένεται να ανακάμψει στο άμεσο μέλλον και χαρακτήρισε την έκθεση ως σηματοδότηση μιας επανεκκίνησης της οικονομίας στην Ελλάδα.

DSC 0380

Συνεντεύξεις Εκθετών
Στο πλαίσιο των πρόσφατων εξελίξεων και των προκλήσεων που έχουν επιφέρει η πανδημία, η κρίση στην Ουκρανία και η αστάθεια του μετάλλου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά ρεπορτάζ ανάμεσα στους εκθέτες, το οποίο είχε σαν στόχο την ανατροφοδότηση σχετικά με το κλίμα που επικράτησε στην έκθεση.

Οι περισσότεροι εκθέτες κινούνταν μέσα σε ένα κλίμα αισιοδοξίας, παραδεχόμενοι μεν ότι η προσέλευση των επισκεπτών ήταν πεσμένη σε σχέση με άλλες χρονιές, υποστηρίζοντας δε ότι ήταν ικανοποιητική για τα δεδομένα και ότι οι επισκέπτες αν και λίγοι ήταν καλοί. Φάνηκε, να είναι ευχαριστημένοι σε πρώτο επίπεδο για το ίδιο το γεγονός ότι η έκθεση φέτος πραγματοποιήθηκε, θεωρώντας την το μόνο υγιή τρόπο επικοινωνίας των αντιπροσώπων με τους μεταπωλητές τους.

Εξέφρασαν βάσιμες προσδοκίες για μια έντονη άνοδο κατά την τουριστική περίοδο, καθώς σύμφωνα με τις κρατήσεις, ο τουρισμός θα ξεκινήσει από τον Μάρτιο. Κάποιοι θεωρούν ως μόνη ορατή δυσκολία την άνοδο του χρυσού, ενώ άλλοι σημείωσαν πως ο κλάδος της χρυσοχοΐας βιώνει κρίση τα τελευταία χρόνια σε γενικότερο επίπεδο. Πάντως όλοι συνέκλιναν ως προς την άποψη ότι από το καλοκαίρι και μετά αναμένεται μεγάλη ανάπτυξη του κλάδου.

Όσον αφορά τη διοργάνωση της έκθεσης όλοι ήταν πολύ ευχαριστημένοι με μικρούς προβληματισμούς ως προς την προσέλευση των ανεμβολίαστων επισκεπτών – κάτι που βέβαια είναι αρμοδιότητα του Υπουργείου Υγείας-, και προτάσεις ως προς την τοποθέτηση των περιπτέρων σύμφωνα με μία πιο αρμονική διάταξη. Με άλλα λόγια, προτάσεις για μία τοποθέτηση που να διαχωρίζει με καλύτερο τρόπο τα είδη των προϊόντων μεταξύ τους, όπως είναι τα χρυσά κοσμήματα, τα ασημένια, και ούτω καθεξής.

Προβληματισμοί και αναμονή ως προς τις κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις υπήρχαν από όλους και οι ελπίδες των εκθετών για την επόμενη έκθεση αρκούνταν στη σύντομη λήξη των προκλήσεων, την υγεία και τη μεγαλύτερη συμμετοχή για του χρόνου, κάτι που σύμφωνα με προβλέψεις είναι βάσιμο και αναμενόμενο.

VICENZAORO ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2020

“Πρώτη” στους αριθμούς, το περιεχόμενο και την στρατηγική της θέση

1 exhibition

Η Vicenzaoro, παρά την αναταραχή της αγοράς, επιβεβαιώνει τη σημαντική στρατηγική της σημασία για τους παγκόσμιους εμπόρους. Και η τελευταία έκθεση της Vicenzaoro Ιανουαρίου 2020, η οποία μόλις τελείωσε, το αποδεικνύει.

2 NEWS Vicenzaoro

Διασύνδεση με την παγκόσμια αγορά, στρατηγικό πολιτιστικό περιεχόμενο, δημιουργικότητα, καινοτομία, κατάρτιση, σχεδιασμός, συμμετοχές: συνολικά 1.500 εκθέτες μάρκας, πάνω από 35.000 επισκέπτες (ο μεγαλύτερος αριθμός τα τελευταία 10 χρόνια) και πάνω από 40 εκδηλώσεις με τη συμμετοχή κορυφαίων κοσμημάτων τα θεσμικά όργανα και τα πιο γνωστά παγκόσμια εμπορικά σήματα.
Οι VOJ20 και T.GOLD έχουν εκτιμηθεί από τον παγκόσμιο τομέα κοσμημάτων ως κεντρικό στοιχείο όσον αφορά την επιχειρηματικότητα και τη συνολική διαφημιστική έκκληση. Η VO Vintage, η νέα αποκλειστική αγορά για vintage ρολόγια και κοσμήματα, που έκανε το ντεμπούτο της φέτος, χαιρετίστηκε από την ικανοποιημένη συναίνεση του παραδοσιακού κοινού και της κοινότητας των ενθουσιωδών και συλλεκτών.

3 vicenza oro

Τα θέματα προτεραιότητας για το IEG ήταν η βιωσιμότητα, η δημιουργικότητα και η καινοτομία. οι συνεργασίες με το ICE έχουν θεμελιώδη σημασία για την επιτυχημένη εμφάνιση, καθώς και για τις συνεργασίες με τους Federpreziosi - Confcommercio, AFEMO, Assocoral και IGI.

Επιπλέον, το έδαφος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ευχαρίστηση των διεθνών αγοραστών, χάρη στη φιλοξενία που η πόλη της Βιτσέντζα διέθεσε στους επισκέπτες της με το VIOFF “The Golden Factor”, την εκδήλωση VicenzaOro Off Show.
Η αύξηση του αριθμού των συμμετοχών επιβεβαίωσε τη θετική τάση των ξένων εισερχόμενων από περισσότερες από 126 χώρες παγκοσμίως, καλύπτοντας συνολικά το 60% του συνόλου των επισκεπτών. Και η φιγούρα της Ιταλίας ήταν επίσης θετική, λαμβάνοντας ανανεωμένη λάμψη με + 12%.

4 vicenza oro janaury

Τα επόμενα ραντεβού των εκθέσεων κοσμημάτων της IEG: OROAREZZO από τις 18 έως τις 21 Απριλίου 2020, το Vicenzaoro Σεπτεμβρίου από τις 5 έως τις 9 Σεπτεμβρίου 2020 και το VOD Dubai International Jewellery Show το φθινόπωρο

BASELWORLD ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ

Αντιμετωπίζοντας τις αλήθειες

Με την παγκόσμια εμπορική έκθεση πολυτελείας στο επίκεντρο λόγω της πτώσης της την τελευταία χρονιά, ο γενικός διευθυντής της, Michel Loris-Melikoff μιλάει για το όραμά του και για το μέλλον.

exhibition 1

Ο Michel Loris-Melikoff δεν κρύβεται καθόλου και αναφέρεται ανοικτά στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η έκθεση ρολογιών και κοσμημάτων.
Μιλώντας αναφέρει ότι δουλειά του είναι “να κάνει τη Baselworld ελκυστική και πάλι”, αλλά στην πραγματικότητα πρέπει να “κάνει τη Baselworld ξανά μεγάλη”. Μετά την πτώση της παγκόσμια εμπορικής έκθεσης ρολογιών και κοσμημάτων, σε βαθμό που οι εκθέτες της έχουν πέσει από 1.300 το 2016 σε 500 με 600 φέτος.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες στις βιομηχανίες κοσμημάτων, διαμαντιών και ρολογιών συνέβαλαν στα προβλήματα της Baselworld. Ωστόσο, μεγάλο μέρος της ευθύνης έχει και η ίδια η οργάνωση και ο Loris-Melikoff δεν το αποφεύγει αυτό.
Εντάχθηκε στην ομάδα MCH το 2014 ως διευθυντής εκδηλώσεων και έγινε γρήγορα διευθύνων σύμβουλος της MCH Beaulieu Lausanne SA το 2015. Ως εκ τούτου είχε εσωτερική άποψη των προβλημάτων της έκθεσης.
“Όταν το διοικητικό συμβούλιο μου ζήτησε να διαχειριστώ τη Baselworld, η πρώτη ερώτηση που έθεσα εγώ ήταν: έχω αρκετό πάθος για ρολόγια, κοσμήματα και πολύτιμους λίθους; Λοιπόν, μπορεί να γνώριζα για τα ρολόγια, αλλά δεν είχα απολύτως καμία γνώση των κοσμημάτων και των πολύτιμων λίθων “, αποκαλύπτει ο Loris-Melikoff.
Παρά το γεγονός αυτό, αποδέχτηκε τη θέση του και ξεκίνησε την 1η Ιουλίου του 2018. Μετά από μια εβδομάδα, λέει, η προοπτική του άλλαξε τελείως και ήξερε ότι είχε το πάθος για όλα τα προϊόντα που θα εμφανίζονταν στην έκθεση.
Το όραμά του για το πώς να μετατρέψει την Baselworld άρχισε επίσης να διαμορφώνεται. Θυμάται: Την πρώτη φορά που γνώρισα την ομάδα της Baselworld, τους ρώτησα: “Ποιος πληρώνει το μισθό σου;” Γιατί έθεσα αυτό το ερώτημα; Λοιπόν, για να μάθουν ότι οι εκθέτες πληρώνουν όλους τους μισθούς.
“Η Baselworld υποτίθεται ότι είναι ένα οικοσύστημα ολόκληρης της βιομηχανίας, η οποία συναντάται για διάφορους λόγους. Για ορισμένους εκθέτες ο λόγος είναι το μάρκετινγκ, για άλλους είναι οι επικοινωνίες ή οι πωλήσεις και δικτύωση. Όλες οι εταιρείες έχουν διαφορετικούς λόγους για τους οποίους συμμετέχουν στην έκθεση”.
Εξηγεί ότι στο παρελθόν η προηγούμενη διοίκηση επικεντρώθηκε στις ανάγκες των μεγάλων εμπορικών σημάτων της Γενεύης, αλλά “όταν ξεκίνησα ήξερα ότι έπρεπε να σκεφτούμε ένα νέο όραμα”.
“Η δουλειά μου είναι να βελτιώσω την ποιότητα της Baselworld και αν το κάνουμε σωστά, τότε η αγορά θα αποφασίσει ποια έκθεση θα γίνει ισχυρή και επιτυχημένη και ποια όχι”, προσθέτει ο Loris-Melikoff.
Αναγνωρίζει ότι στο παρελθόν όλα γίνονταν προς όφελος της Baselworld και όχι για τους εκθέτες και τους επισκέπτες.

exhibition 2

Προσδιορισμός των προβλημάτων
Το κόστος για την έκθεση στη Baselworld δεν είναι φθηνό και πολλοί προμηθευτές διαμαρτυρήθηκαν για το περιττό κόστος που τους εξαναγκάστε η διοίκηση της MCH για πράγματα που δεν απαιτούνταν.
Ένα παράδειγμα ήταν η απαίτηση να διαφημιστεί στο βιβλίο της Baselworld Brand Book, ένα εντυπωσιακό hardcover των 5 κιλών που λίγοι ήθελαν και ακόμα λιγότεροι διάβασαν. Ωστόσο, ήταν ένα από τα πολλά κόστη που έπρεπε να επωμιστούν οι εκθέτες ακόμη και αν δεν υπήρχε όφελος.
Ο Loris-Melikoff αναγνώρισε ότι το βιβλίο ήταν ακατάλληλο, λέγοντας ότι όταν παρέστη αρχικά στη Baselworld στο MCH το 2014, μετά την είσοδό του, του παραδόθηκε το βαρύ βιβλίο και δεν ήξερε τι να κάνει με αυτό.
“Αυτή είναι η αλλαγή της νοοτροπίας και ένα προσωπικό ζήτημα για μένα. Η MCH διοργανώνει τη Baselworld και εάν θέλεις να συμμετάσχεις στην έκθεση, πρέπει να αποδεχτείς τα πάντα. Όταν λοιπόν ξεκίνησα, η νοοτροπία μου ήταν ότι διοργανώνουμε μια έκθεση επειδή ο κλάδος χρειάζεται μια έκθεση”, εξηγεί ο Loris-Melikoff.
“Η βιομηχανία χρειάζεται ακόμα ένα εσωτερικό γεγονός όπου οι προμηθευτές, οι λιανοπωλητές, οι δημοσιογράφοι, ολόκληρη η βιομηχανία μπορεί να συναντιέται μία φορά το χρόνο. Το MCH αποτελεί επίσης μέρος του οικοσυστήματος, οπότε πρέπει να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα από τη βιομηχανία για τη βιομηχανία. Και αυτό ήταν το κίνητρό μου και γι’ αυτό είχα 800 συναντήσεις μεταξύ της πρώτης μου ημέρας στην δουλειά και την τελική συνέντευξη τύπου της φετινής έκθεσης, για να καταλάβω ποιες είναι οι ανάγκες και τι πρέπει να αλλάξει για να καταστεί η πλατφόρμα πιο επιτυχημένη”.

exhibition 3

Αλλαγή προτεραιοτήτων
Ο Loris-Melikoff αναφέρει ότι ανάλυσε τις ανάγκες όλων δημιουργώντας μερικά απλά υπολογιστικά φύλλα για τις διάφορες κατηγορίες, από τις μάρκες ρολογιών μέχρι τους προμηθευτές κοσμημάτων, τους εμπόρους λιανικής πώλησης και ακόμη και αυτό που ονομάζει “συνδετήρες”, δημοσιογράφοι από παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα.
Αυτό που διαπίστωσε ήταν ότι όχι μόνο οι ανάγκες είναι διαφορετικές σε κάθε κατηγορία, αλλά οι ανάγκες σε κάθε έναν δεν ήταν ομοιόμορφες. “Οι ανάγκες είναι διαφορετικές μεταξύ των μεγαλύτερων και των μικρότερων εταιρειών της ίδιας κατηγορίας, αλλά είναι ακόμα διαφορετικές μεταξύ των μεγάλων εμπορικών σημάτων. Συγκρίνετε Rolex και LVMH, έχουν διαφορετικές ανάγκες ο ένας από τον άλλο, είναι μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση”.
Ο εντοπισμός των προβλημάτων μπορεί να είναι εύκολος, η αποκατάστασή τους όμως δεν είναι. Και με τα προβλήματα που υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό, σε συνδυασμό με έναν κόσμο που είναι πολύ διαφορετικός από πριν από πέντε χρόνια, ποιες είναι οι λύσεις και ποιες οι προτεραιότητες του Loris-Melikoff;
“Στο παρελθόν, η Baselworld ήταν μια πλατφόρμα B2B και τώρα πρέπει να είμαστε και B2C, οι οποίοι, στον ορισμό μας, είναι business to community. Και σε αυτήν την κοινότητα έχουμε τους λιανοπωλητές, τους παραγωγούς - κατασκευαστές, τα εμπορικά σήματα, τους δημοσιογράφους και, τέλος, τον καταναλωτή. Αλλά η κύρια εστίαση θα παραμείνει η B2B”.
Λέει ότι το 60% των επιχειρήσεων εξακολουθεί να γίνεται με τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές “και το 2020 πρέπει να επικεντρωθούμε στις ανάγκες των εμπόρων λιανικής πώλησης”. Ένα ερωτηματολόγιο το οποίο δόθηκε στους εκθέτες τον Αύγουστο ήταν για να βοηθήσει στη δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής την οποία περιγράφει ο Loris-Melikoff ως “μιλήσατε, ακούσαμε”.
Η εστίαση θα είναι για μια έκθεση όπου θα αποτελείται από το ένα τρίτο με ρολόι, το ένα τρίτο με κοσμήματα και το υπόλοιπο ένα τρίτο με διαμάντια και πολύτιμους λίθους, το οποίο και θα μεταφερθεί στην αίθουσα 2.
Η αίθουσα 2 θα περιλαμβάνει επίσης μια νέα περιοχή που ονομάζεται Square Innovation, η οποία περιγράφεται από τη διοίκηση ως “χώρος για την καινοτομία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό”. Εδώ θα βρεθεί και το πρώτο τμήμα της Baselworld αφιερωμένο στα smartwatches και στις φορητές συσκευές. Το τμήμα των πολύτιμων λίθων θα μετακινηθεί στον πρώτο όροφο, ενώ τα εθνικά περίπτερα θα γεμίσουν το ισόγειο.
Η ιδέα για τις νεοϊδρυόμενες επιχειρήσεις και άλλες μικρότερες, λιγότερο γνωστές μάρκες (η οποία ξεκίνησε φέτος στο τμήμα ρολογιών) θα επεκταθεί σε μελλοντικές εμφανίσεις στις περιοχές κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων.
Η έκθεση Square, η πολύ απασχολημένη μεγάλη έκταση έξω από τις εισόδους στις αίθουσες 1 και 2, θα είναι “πλήρως ανασχεδιασμένη και διαδραστική” εγκαίρως για το 2020 και θα περιλαμβάνει και μια περιοχή εκδηλώσεων.

exhibition 4

Κοιτάζοντας προς το μέλλον
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η διάταξη της αίθουσας 1, θα αλλάξει επίσης για την εκδήλωση του 2020, προκειμένου να καταστεί η κεντρική ζώνη της έκθεσης πιο προσιτή για τους εκθέτες.
Οι επιχειρήσεις δεν θα χρειαστεί να κατασκευάσουν τα δικά τους πολυτελή πολυεπίπεδα περίπτερα, όπως στο παρελθόν. Αντ’ αυτού, κάθε δομή σε αυτήν την περιοχή (η οποία έχει ονομαστεί “κοινότητα”) θα φιλοξενήσει δύο έως τρεις μάρκες, ιδιωτικές αίθουσες συνεδρίων και προσαρμόσιμους εσωτερικούς χώρους.
Το σχέδιο έχει ήδη παρουσιαστεί στην Maurice Lacroix, η οποία εγκατέλειψε την έκθεση το 2018, αλλά θα ξανά παρουσιασθεί το 2020. Και ίσως η πιο σημαντική αλλαγή όλων είναι ότι το κόστος του εκθεσιακού χώρου θα πέσει σε όλο του το εύρος.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το υψηλό κόστος έκθεσης στη Baselworld είναι ένας σημαντικός λόγος για την αποχώρηση των 800 με 900 εκθετών τα τελευταία τρία χρόνια και ο Loris-Melikoff έχει υποσχεθεί ότι θα μειώσει το κόστος όσο μπορεί περισσότερο.
Επισημαίνει στατιστικά στοιχεία που δείχνουν ότι ο χώρος (το τετραγωνικό μέτρο) αντιπροσωπεύει περίπου το 15% του συνολικού κόστους, με την κατασκευή του περίπτερου να είναι περίπου στο 55%. Τα υπόλοιπα έξοδα αποτελούνται από τα ταξίδια, τα ξενοδοχεία, το μάρκετινγκ, τη στελέχωση, τη ψυχαγωγία και τη φιλοξενία.
Ο όμιλος MCH ανέφερε και άλλες βελτιώσεις που απαιτούνται για να επιστρέψει η Baselworld στην προηγούμενη δόξα της, ωστόσο ο Loris-Melikoff αναφέρει: “Όλοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όλες τις αλλαγές μέσα σε ένα χρόνο. Δεν είναι απλά δυνατόν. Το 2020, θα επικεντρωθούμε σε τρεις έως τέσσερις κύριες αλλαγές”.
Με τον Loris-Melikoff στο τιμόνι φαίνεται ότι το πλοίο έχει αλλάξει πορεία, το μόνο ερώτημα τώρα είναι εάν κατευθύνεται προς τη σωστή κατεύθυνση!

JEWELLERY & GEM WORLD HONG KONG 2019

Καλύτερα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα καθώς προσέλκυσε σοβαρούς αγοραστές

exhibition 1

Η παγκόσμια αγορά κοσμημάτων παγκοσμίως συνδέει παγκόσμιους προμηθευτές με ποιοτικούς επισκέπτες
Η σοβαρότερη αγοραστική δραστηριότητα, η καλύτερη επισκεψιμότητα των επισκεπτών και οι αποκλειστικές εκδηλώσεις της βιομηχανίας συγκαταλέγονταν στα κορυφαία γεγονότα της Έκθεσης Κοσμημάτων & Κοσμημάτων του Χονγκ Κονγκ.

exhibition 2

Η επταήμερη αγορά κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων άνοιξε τις πόρτες της στις 16 Σεπτεμβρίου στο AsiaWorld-Expo (AWE), όπου παρουσιάστηκε μια μεγάλη ποικιλία διαμαντιών, χρωματιστών πολύτιμων λίθων και μαργαριταριών μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου. Παρουσιάστηκαν συλλογές κοσμημάτων, λύσεις συσκευασίας, εργαλεία και εξοπλισμός, καθώς και τεχνολογίες που σχετίζονται με τη βιομηχανία παρουσιάστηκαν στο τμήμα του συνεδρίου και εκθεσιακού κέντρου του Χονγκ Κονγκ (HKCEC) της έκθεσης από τις 18 έως τις 22 Σεπτεμβρίου.
“Jewellery & Gem World Χονγκ Κονγκ παραμένει ο τελικός τόπος συνάντησης για την παγκόσμια βιομηχανία κοσμημάτων”, δήλωσε ο David Bondi, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Ασίας στην Informa Markets. “Αυτό που συμβαίνει τώρα στο Χονγκ Κονγκ και οι αβεβαιότητες στην παγκόσμια οικονομία μας επηρεάζουν με κάποιο τρόπο.

exhibition 3

Η προσέλευση των επισκεπτών ήταν χαμηλή, αλλά η ποιότητα της κυκλοφορίας αυξήθηκε. Λάβαμε θετικά συγχαρητήρια από τους εκθέτες και τους υψηλής ποιότητας επισκέπτες που συμμετείχαν σε σοβαρό εμπόριο στην έκθεση”.
Οι αριθμοί επισκεπτών από την Κίνα είχαν τη μεγαλύτερη πτώση σε σύγκριση με τα στοιχεία του έτους πριν, ενώ η Ιαπωνία, το Ισραήλ και ορισμένες αγορές σημείωσαν αύξηση στην προσέλευση των αγοραστών. Οι επαγγελματίες αγοραστές έκαναν επίσης τα μέγιστα από το ταξίδι τους, ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο στην έκθεση σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές.
Ως η μεγαλύτερη και τελευταία παγκόσμια εκδήλωση προμήθειας κοσμημάτων της χρονιάς, η Έκθεση Σεπτεμβρίου αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της βιομηχανίας και για πολλές επιχειρήσεις συνέχισε ο Bondi.
“Χρησιμοποιούν την έκθεση ως πινακίδες εκτόξευσης για τις νέες συλλογές, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το χρόνο εργασίας και τις προωθητικές ενέργειες από την πλευρά των πελατών μας”, δήλωσε. “Αυτό εξυπηρετεί μόνο για να επιβεβαιώσουμε την ισχυρή μας δέσμευση να παραδώσουμε την Έκθεση Σεπτεμβρίου στον κλάδο”.

exhibition 4

Η Celine Lau, Διευθυντής Εκθέσεων Κοσμήματος της Informa Markets, σχολίασε: “Η θετική ανατροφοδότηση που έχουμε λάβει από αγοραστές και εκθέτες αποδεικνύει πόσο σημαντική είναι η Έκθεση Σεπτεμβρίου για το εμπόριο κοσμημάτων. Εκτιμούμε βαθιά την εμπιστοσύνη που μας έδωσαν οι συνεργάτες και οι πελάτες της βιομηχανίας μας και προσβλέπουμε στο να προσφέρουμε μια ακόμη πιο σημαντική εμπειρία στην παγκόσμια κοσμηματοποιία τα επόμενα χρόνια”.
Κάθε χρόνο, το Σεπτέμβριο η Fair προσφέρει την τελική ευκαιρία προμήθειας για τους σοβαρούς αγοραστές οι οποίοι χτίζουν τα αποθέματά τους για τους προσεχείς μήνες αιχμής.
“Κανείς δεν μπορεί να αντέξει να χάσει την ευκαιρία να δημιουργήσει τα απαιτούμενα έσοδα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς”, πρόσθεσε ο Lau. “Αυτό μας έδωσε την αποφασιστικότητα να προσφέρουμε την καλύτερη έκθεση του Σεπτέμβρη στην παγκόσμια κοσμηματοποιία”.

exhibition 5

Πλατφόρμα προμήθειας
Το εύρος και το βάθος των προϊόντων και υπηρεσιών που είναι διαθέσιμα στους επαγγελματίες αγοραστές πραγματικά εντυπωσίασε.
“Είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι εδώ σε αυτή την έκθεση και ψάχνω για νέες τάσεις και νέες συλλογές κοσμημάτων σε καλές τιμές. Νομίζω ότι αυτή η Fair είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο. Υπάρχει περισσότερη ποικιλία προϊόντων σε σύγκριση με άλλες εκθέσεις”, δήλωσε η Ludmila Placido από τη Μπραζίνο Atelier με έδρα τη Βραζιλία.
Ο Nicolas Kriukov της DELPHISK με έδρα τη Χιλή ήταν ένας άλλος επαγγελματίας αγοραστής που παρακολούθησε για πρώτη φορά την Έκθεση του Σεπτεμβρίου.

exhibition 6

“Αυτή η έκθεση είναι εκπληκτική”, δήλωσε ο Κρίκοφ. “Υπάρχουν πολλοί πολύτιμοι λίθοι εδώ και δεν έχω δει ποτέ κάτι παρόμοιο. Ψάχνω για διαμάντια, συγκεκριμένα για πέτρες με πιστοποιητικά (εκθέσεις πολύτιμων λίθων)”.
Η έκθεση του Σεπτέμβρη συγκέντρωσε επισκέπτες από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των αντιπροσωπειών αγοραστών από τη Νότια Αμερική, την Κίνα, την Πολωνία, τη Ρωσία και το Βιετνάμ.

exhibition 7

Σημαντικές συνομιλίες
Η έκδοση του 2019 της έκθεσης έσυρε τη συμμετοχή πιο σοβαρών αγοραστών, σύμφωνα με τους εκθέτες.
“Οι άνθρωποι σκέφτονται ότι κανείς δεν θα έρθει εξαιτίας των δημόσιων περιστατικών, αλλά είχαμε αγοραστές από την Ιαπωνία, την Ταϊβάν, το Βιετνάμ, την Αυστραλία, το Ισραήλ και την Ινδία. Υπήρξαν επίσης μερικοί από την ηπειρωτική Κίνα”, δήλωσε ο Sanjay Shah της Ινδίας JB And Brothers Pvt Ltd”. Θεωρούμε την Έκθεση Σεπτεμβρίου ένα πολύ σημαντικό γεγονός στο εμπόριο γιατί είναι μια αποτελεσματική πλατφόρμα για τους αγοραστές και τους πωλητές να συναντηθούν, να επιθεωρήσουν νέα αποθέματα και να συναντηθούμε ως βιομηχανία”.
Ο Vikar Ahmed του Vikar Ahmed Fine Gemstones της Γερμανίας δήλωσε ότι οι αγοραστές ρώτησαν κυρίως για τα γαλαζοπράσινα και τις τουρμαλίνες της Paraiba.

exhibition 8

“Υπήρχαν λιγότεροι άνθρωποι, ναι, αλλά η ποιότητα όσων ήταν εδώ ήταν πολύ καλή. Βρήκαμε νέους πελάτες από την Ελβετία και την Κίνα. Έχουμε επισκέπτες από τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία και το Χονγκ Κονγκ”, δήλωσε ο Ahmed. “Η Έκθεση του Σεπτέμβρη δεν είναι απλώς ένας χώρος για τις επιχειρήσεις. είναι επίσης ένα πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ. Υπάρχει αξία να είσαι εδώ λόγω των σημαντικών επαφών που κάνουμε”.
Εκτός από το ευρύ φάσμα των εκθεμάτων, η B2B αγορά περιελάμβανε ένα αποκλειστικό πρόγραμμα που στοχεύει να εμπνεύσει, να εκπαιδεύσει και να προωθήσει την καινοτομία. Ένα από αυτά τα εξαιρετικά γεγονότα ήταν τα βραβεία JNA στις 17 Σεπτεμβρίου, τα οποία συγκέντρωσαν μερικούς από τους σημαντικότερους και εμπνευσμένους ποδοσφαιριστές και τους υπεύθυνους για τη λήψη αποφάσεων από όλο τον κόσμο για μια αξέχαστη βραδιά εορτασμού.

exhibition 9

Η Informa Markets παρουσίασε επίσης την ανανεωμένη ταυτότητα της επωνυμίας των εκθεσιακών εκθέσεων του Ιουνίου και του Σεπτεμβρίου: Jewellery & Gem Asia Hong Kong για τον Ιουνίου και Jewellery & Gem World Hong Kong για τον Σεπτεμβρίο.
Η έκθεση Jewellery & Gem World Hong Kong για το 2020, η μεγαλύτερη έκθεση κοσμημάτων στον κόσμο, έχει προγραμματιστεί για τις 13 έως τις 17 Σεπτεμβρίου στο AWE και στις 15 έως τις 19 Σεπτεμβρίου στο HKCEC.
Το 1ο μεσογειακό γεγονός της Ασίας, Jewellery & Gem Asia Hong Kong, θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως τις 28 Ιουνίου στο HKCEC το επόμενο έτος.

ATHENS JEWELRY WEEK 22-29 ΜΑΪΟΥ 2019

To σύγχρονο καλλιτεχνικό κόσμημα καλωσορίζει το αθηναϊκό κοινό σε ένα φεστιβάλ με διεθνείς συμμετοχές

exhibition1

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Athens Jewelry Week ανοίγει τις πόρτες της για να καλωσορίσει τους επισκέπτες της. Στόχος αυτού του δυναμικού θεσμού είναι να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό τις τάσεις και την πλούσια ποικιλία του σύγχρονου κοσμήματος, όπως αυτό εξελίσσεται στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στο πλαίσιο της διεθνούς κοσμηματοποιίας, η οργάνωση αποτελεί την ελληνική παρουσία στο παγκόσμιο χάρτη των αντίστοιχων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων με όλο και αυξανόμενο ενδιαφέρον.

exhibition2

Η AJW 2019 καλύπτει μια εβδομάδα εκθέσεων, διαλέξεων και εργαστηρίων, φέρνοντας στο προσκήνιο τους σύγχρονους δημιουργούς κοσμημάτων, την τέχνη τους και τις αυθεντικές φωνές τους.

Η κεντρική έκθεση με τίτλο Τέχνη + Κόσμημα : Τεμνόμενοι Χώροι φιλοξενείται για ακόμη μία χρονιά στο Μουσείο Μπενάκη, Πειραιώς 138 και παρουσιάζει το εξαιρετικό έργο 40 και πλέον καλλιτεχνών. Ο Ισραηλινός δημιουργός Attai Chen, προσκεκλημένος ως guest artist, θα τιμήσει την εκδήλωση με την παρουσία του, εκθέτοντας το έργο του στoν χώρο της κεντρικής έκθεσης και ανοίγοντας το πρόγραμμα διαλέξεων.

exhibition3

Καλεσμένοι είναι επίσης οι καλλιτέχνες Edu Tarin και Patricia Dominguez. Το κλείσιμο της AJW 2019 θα σηματοδοτηθεί από την τελετή απονομής βραβείων. Τα βραβεία θα δοθούν από διεθνείς οργανισμούς/ινστιτούτα που δραστηριοποιούνται στον σύγχρονο χώρο του κοσμήματος.

Η Athens Jewelry Week 2019 περιλαμβάνει επίσης εξωτερικές εκδηλώσεις (ομαδικές και ατομικές εκθέσεις, performances), που θα πραγματοποιηθούν σε διάφορους χώρους στο κέντρο της Αθήνας, διαλέξεις και σεμινάρια. Σχολές κοσμήματος από όλο τον κόσμο θα παρουσιάσουν το έργο των μαθητών τους στο Μουσείο Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη.

exhibition4

Η AJW 2019 ξεκινά μια νέα συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος που θα φιλοξενήσει τη συλλογική έκθεση Materio Talk, επιμελητής της οποίας είναι ο Γάλλος δημιουργός κοσμημάτων Sébastien Carré. Το Popeye Loves Olive Art Space καλωσορίζει τη Σουηδή καλλιτέχνιδα Hanna Hedman σε μια ατομική έκθεση.

exhibition5

Η Athens Jewelry Week, που διοργανώνεται από την ομάδα Anticlastics, στοχεύει στο να ξεκινήσει ένα διάλογο μεταξύ της σύγχρονης σκηνής καλλιτεχνικού κοσμήματος και της πόλης των Αθηνών, να δημιουργήσει συνέργειες/συνεργασίες μεταξύ των πολιτιστικών οργανισμών και φορέων της πόλης και να δημιουργήσει έναν διαδραστικό χάρτη όπου επισκέπτες και κάτοικοι μπορούν να ανακαλύψουν εκ νέου την πόλη τους.

Ανακαλύπτοντας και καλλιεργώντας τα ταλέντα

Η Tendence talents παρουσιάζει χειροποίητα πρωτότυπα, μοναδικά αντικείμενα και μικρές σειρές προϊόντων

tendence 1

Τα ταλέντα, όπως είναι γνωστά, έχουν εξαιρετικές ιδέες. Οι συμβάσεις δεν αποτελούν προτεραιότητα γι’ αυτούς και η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων είναι αυτό που εκτιμούν περισσότερο. Αυτοί είναι επιλεγμένοι σχεδιαστές και τεχνίτες, που αναζητούν το δρόμο σε μια συναρπαστική αγορά καταναλωτικών αγαθών με τα πρωτότυπα, τα μοναδικά αντικείμενα και τις μικρές σειρές προϊόντων. Από τις 24 έως τις 27 Ιουνίου 2017, θα παρουσιάσουν το έργο τους σε δύο περιοχές που χρηματοδοτούνται από την Tendence.

tendence 2

Σύγχρονη χειροτεχνία
Αυτοί είναι οι επιλεγμένοι τεχνίτες των οποίων τα μοναδικά αντικείμενα θα παρουσιαστούν στην περιοχή Talents Modern Crafts στην Αίθουσα 9.0, όπου θα επικεντρωθεί στα σύγχρονα προϊόντα. Εδώ θα βρείτε εμπόρους λιανικής πώλησης που θέλουν σειρές προϊόντων που βρίσκονται εκτός του mainstream και που ελπίζουν ότι τα επιλεγμένα μεμονωμένα κομμάτια θα στείλουν ένα μήνυμα προσοχής στους πιθανούς πελάτες. Θα βρείτε καλλιτεχνικούς λαμπτήρες σε αυτήν την περιοχή, μαζί με μικρά κομμάτια επίπλων και αντικείμενα από πορσελάνη.

tendence 3

Αξεσουάρ & Κοσμήματα
Η δερμάτινη εργασία, καθώς και οι χειροτεχνίες χρυσοχοΐας και αργυροχρυσοχοΐας, αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής στην περιοχή Talents Accessories & Jewellery. Είναι εδώ που οι χειροποίητοι σχεδιαστές βάζουν τα κοσμήματα και τα αξεσουάρ τους στο προσκήνιο. Από τα πρωτότυπα έως τις μικρές σειρές προϊόντων, οι έμποροι λιανικής πώλησης στην αίθουσα 11.1 θα έχουν την ευκαιρία να εξάγουν συγκεκριμένες αναδείξεις για τις σειρές προϊόντων τους. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων του εκθεσιακού χώρου περιλαμβάνει αρχαϊκά γεωμετρικά δαχτυλίδια, παπούτσια με τρεμόπαιγμα από καλώδιο και καρφίτσες που φαίνεται να προέρχονται από τα βάθη του ωκεανού.

Tendence - διεθνής εμπορική έκθεση για καταναλωτικά αγαθά
Η Tendence (24-27 Ιουνίου 2017) είναι ο πιο διεθνής τόπος παραγγελίας της Γερμανίας για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων καλύπτει τα πεδία του σπιτιού, την επίπλωση, τη διακόσμηση, τα δώρα, τα κοσμήματα, τα αξεσουάρ μόδας, τα υφάσματα στο σπίτι και την υπαίθρια ζωή. Οι ειδικές εκδηλώσεις και ένα ευρύ συμπληρωματικό πρόγραμμα εκδηλώσεων αποτελούν πολύπλευρες πηγές ώθησης των πωλήσεων για τους λιανοπωλητές. Ισχυρά brands και key communicators χρησιμοποιούν αυτή την πλατφόρμα νέων προϊόντων για να παρουσιάσουν τις τάσεις τους για τη χειμερινή περίοδο και την εποχή των Χριστουγέννων. Ταυτόχρονα, δίνουν στους αγοραστές από το διεθνές εμπόριο την ευκαιρία να τοποθετήσουν τις παραγγελίες εγκαίρως για τις συλλογές τους την άνοιξη και το καλοκαίρι.

12% αύξηση επισκεπτών

31η KOSMIMA

Kosmima1

Με αυξημένη επισκεψιμότητα κατά 12%, σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη διοργάνωση και εμπορικούς επισκέπτες από 14 χώρες, ολοκληρώθηκε χθες στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης η πιο λαμπερή έκθεση, η 31η KOSMIMA.
Εμπορικοί επισκέπτες από την Αλβανία, Βουλγαρία, Κύπρο, Αίγυπτο, Fyrom, Γερμανία, Καζακστάν, Λίβανο, Ρουμανία, Ρωσία, Σουηδία, Τουρκία, Ουκρανία και ΗΠΑ, πέρασαν τις «πύλες» της ετήσιας φθινοπωρινής συνάντησης του κλάδου του κοσμήματος και των ωρολογίων.
Η φετινή έκθεση ήταν μεγαλύτερη τόσο σε αριθμό εκθετών (80 συμμετέχουσες επιχειρήσεις), όσο και στην επιφάνεια (3.700 τ.μ.), που κάλυψε, σε σχέση με την περσινή διοργάνωση της.
Κατά τη διάρκεια της KOSMIMA πραγματοποιήθηκαν και οι απονομές του 27ου Διαγωνισμού Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος.
Το θέμα του φετινού διαγωνισμού ζητούσε από τους δημιουργούς να εμπνευστούν από το ποίημα του Κωνσταντίνου Καβάφη, που έγραψε το 1913 με τίτλο «του μαγαζιού».

kosmima2

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού είναι τα ακόλουθα:
Στην Α΄ κατηγορία, όπου συμμετείχαν σπουδαστές σχολών αργυροχρυσοχοΐας και σχολών σχεδιασμού το Ά Βραβείο απονεμήθηκε στην Άννα Λατουσάκη (Δήμος Ν. Σμύρνης-Τμήμα Αργυροχρυσοχοΐας & Μεταλλοπλαστικής), το Β΄ στην Χαραλαμπία Χίτου (ΙΕΚ Στεμνίτσας) και το Γ΄ στον Μηνά Μαρκάκη (ΙΙΕΚ Mokume).
Έπαινοι απονεμήθηκαν στην Άννα Φαρμακίδη (ΙΕΚ Στεμνίτσας), Μυρτώ Ιωαννίδη (ΙΕΚ Στεμνίτσας), Αρχοντία Βασίλα (ΙΕΚ Στεμνίτσας), Ευαγγελία Μπλιάτσιου (ΙΕΚ Στεμνίτσας) και Μαρία-Χριστίνα Αρβανίτη (Δήμος Ν. Σμύρνης-Τμήμα Αργυροχρυσοχοΐας & Μεταλλοπλαστικής).
Στη Β΄ κατηγορία, όπου συμμετείχαν επαγγελματίες σχεδιαστές και κατασκευαστές κοσμήματος, έπαινο απέσπασε η Ελπίδα Καμίτση.
Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo.
Το ραντεβού του κλάδου του κοσμήματος ανανεώνεται πλέον για την έκθεση “Ελλήνων Κόσμημα”, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 3-6 Μαρτίου 2017, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αττική.