Η ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ

Σχεδιάζοντας το 2020

1 10

Κατά τη διάρκεια του περασμένου αιώνα τα ωραία κοσμήματα δεν έχουν συνδεθεί πολιτιστικά με τους άνδρες, αλλά αυτό αλλάζει γρήγορα. Τα κοσμήματα μεταβαίνουν και τα νέα στυλ δεν θα είναι ειδικά για το φύλο. Τα αγόρια αποκαθιστούν το ρόλο του dandy Regency, εξερευνώντας κοσμήματα για να προσθέσουν χαρακτήρα και να αντικατοπτρίζουν την προσωπικότητά τους. Συγκεκριμένα, οι καρφίτσες κοσμημάτων, οι καρφίτσες και τα κλιπ θα είναι μια σημαντική τάση, που θα κολλήσει σε όλο και περισσότερα πτερύγια και περιλαίμια.

2 FP11I 1

Τα πρώτα ρουμπίνια αυτής της τάσης έγιναν αισθητά στην εβδομάδα υψηλής ραπτικής στο Παρίσι, όπου η Boucheron εισήγαγε το λευκό διαμάντι Polar Bear για τους άνδρες, εκτός από τη συλλογή Jack Box 26 χρυσών καρφίτσες που φοριούνται ξεχωριστά ή για τον άνθρωπο που θέλει να κάνει δήλωση, όλα μαζί.

3 Ara Vartanian RB105 4

4 460335

Αυτό παρακολουθήθηκε στενά από την σχεδιάστρια της έκθεση της Νέας Υόρκης Ana Khouri στο Phillips Auction House, όπου οι άνδρες σχεδιάστηκαν με σμαραγδένια σκουλαρίκια. Στο παρελθόν, οι άνδρες συχνά επικεντρώνονταν σε κοσμήματα με παραδοσιακά “ανδρικά” μοτίβα όπως όπλα, στρατιωτικά διακριτικά ή κρανία, αλλά τώρα επενδύουν σε πολύτιμους λίθους και ομορφιά. Όπως και οι διπλοί δακτύλιοι από μαύρο διαμάντι που δημιουργήθηκαν από τον βραζιλιάνο σχεδιαστή Ara Vartanian, των οποίων οι άνδρες πελάτες ζητούν να συμπεριληφθούν οι τελετές τους, οι διαμαντένιες και σμαραγδένιες καρφίτσες του Νίκου Κούλη, τα διαμαντένια βραχιόλια Messian’s Move Titanium ή η γοητευτική κίτρινη χρυσή καρφίτσα του Shaun Leane.

5 taseis

6 taseis

7 taseis

“Μετά από μια μακρά περίοδο που οι άνθρωποι φοβούνται να εκφράσουν την προσωπικότητά τους μέσα από κοσμήματα, γίνονται όλο και πιο πειραματικές”, λέει ο Leane, εγκρίνοντας. “Όταν κοιτάμε πίσω στην εποχή της Ελισαβετίας, οι άνδρες ήταν εξίσου κοσμημένοι με τις γυναίκες, καθώς τα κοσμήματα συμβόλιζαν τη μόδα, την κατάσταση και την καινοτομία”. Η Leane λαμβάνει ολοένα και περισσότερο σχέδια για καρφίτσες πολύτιμων λίθων από άνδρες που θέλουν να συσσωρεύουν κομμάτια επικοινωνίας.

8 taseis

“Μια καρφίτσα είναι μια γελοία μορφή αυτο-έκφρασης”, συμφωνεί η Colette Neyrey, σχεδιαστής των νέων Maison Coco μαυρισμένων κοσμημάτων που κοσμούν με διαμάντια γεμάτα ανατρεπτικά μηνύματα που έχουν ξεσπάσει και τα δύο φύλα στην αγορά του Dover Street. “Έτσι, όταν βλέπω έναν άνδρα που φοράει μια καρφίτσα, ξέρω ότι είναι ένας πολύ σίγουρος άνθρωπος ... [αυτός] σίγουρα [ξέρει] τι ακριβώς θέλει και δεν υπάρχει τίποτα πιο σέξι”.
Η τάση επιβεβαιώθηκε στην εκπομπή Alta Sartoria της Dolce & Gabbana, όπου τα αρσενικά μοντέλα περπατούσαν στο διάδρομο, διακοσμημένα με καρφίτσες, σχοινιά από μαργαριτάρια και χρυσοί σταυροί. Τα κομμάτια των αστεριών ήταν μια σειρά εξαιρετικών καρφίτσων που στερεώθηκαν σε κορσέδες, κασκόλ και δεσμούς με χρυσές αλυσίδες βικτοριανού τύπου, εμπνευσμένες από το βιβλίο του Καραβάτζιο του 16ου αιώνα, Basket of Fruit, που κρέμεται στη Βιβλιοθήκη Ambrosiana του Μιλάνου. Οι νατουραλιστικές απεικονίσεις του καρπού στη ζωγραφική ζωντανεύουν σε περίτεχνα μείγματα πολύτιμων λίθων και σμάλτων που χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν ώριμα σύκα, ρόδια και σταφύλια.

9 taseis

Κατά ειρωνικό τρόπο, ο Caravaggio ζωγράφισε το φρούτο για να εκφράσει την εφήμερη φύση των γήινων πραγμάτων, ενώ οι ζουμερές καρφίτσες του Domenico Dolce και του Stefano Gabbana δημιουργήθηκαν ως κειμήλια για να περάσουν μέσα από τις γενιές.

10 taseis

“Η εμπιστοσύνη είναι μέρος της τρέχουσας διάθεσης στα ανδρικά ρούχα, οπότε έχει νόημα να προσθέτετε μια καρφίτσα για να κοσμείτε το βλέμμα”, λέει η Γερμανίδα σχεδιάστρια Julia Muggenberg, η οποία κρέμεται από μαργαριτάρια και σκληρές πέτρες από χρυσές καρφίτσες. “Η καρφίτσα έχει μια παραπομπή στην κλασική σάλτσα εξουσίας για το αρσενικό, και εισάγοντας χρώμα με τη μορφή ενός πολύτιμου λίθου, τονίζουν το ύφασμα και εφιστούν την προσοχή στις υφές”.

11 bentley skinner victorian diamond star brooch

Υπάρχει κίνδυνος να ξεπεράσουν τα κορίτσια; Όπως και στον φυσικό κόσμο, όπου το peahen φαίνεται μάλλον άβολο σε σύγκριση με τον ανδρικό ομόλογό του, το παγώνι; Ευτυχώς όχι, καθώς αυτά τα κομμάτια ταιριάζουν σε όλα τα φύλα. Θα είχα ευτυχώς φορέσει την κρίση μόδας της Vogue, μαργαριτάρι, δαχτυλίδια και βραχιόλια Anders Christian Christian Madsen, και λαχταράει το διαμάντι και το χρυσό δαχτυλίδι Elie Top. Η κορυφαία συλλογή Sirius διαθέτει μινιμαλιστική θλιβερή θήκη από ασήμι και κίτρινο χρυσό σε περιδέραια και δαχτυλίδια που είναι ιδανικά για daywear, αλλά μπορεί να γυρίσει πίσω για να αποκαλύψει ένα κρυμμένο ζαφείρι ή σμαράγδι για σοβαρή λάμψη όταν το απαιτεί η περίσταση. Δημιουργεί συλλογές που είναι ανδροειδείς και διαχρονικές, που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν κατά την εποχή του Καρλομάγνου και παρόλα αυτά να είναι κάπως φουτουριστικές. Οι γυναίκες έχουν δανειστεί από καιρό τα πουκάμισα των φίλων τους, τώρα θα έρθει η ώρα να δανειστούν και τα κοσμήματά τους.

7 ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ

Την παγκόσμια βιομηχανία κοσμημάτων το 2020

taseis 1

Λόγω της τεράστιας τεχνολογικής έκρηξης του 21ου αιώνα, οι μεγάλες βιομηχανίες έχουν βιώσει μια επαναστατική μεταμόρφωση τα τελευταία δύο χρόνια. Η βιομηχανία κοσμημάτων, παρά το γεγονός ότι αποτελεί παραδοσιακό τομέα, δεν στερείται των διακλαδώσεων αυτής της μετατροπής, με ολοένα και πιο εδραιωμένες μάρκες να αρχίζουν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία και την καινοτομία για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Από την άλλη πλευρά, οι πελάτες, ολοένα και περισσότεροι αποκτούν μεγαλύτερη επίγνωση των τάσεων και των δεξιοτήτων. Ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων αναμένεται να υποστεί μια σημαντική αναστάτωση το επόμενο έτος, για να καλύψει τις πολύ συγκεκριμένες και αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς. Ας ρίξουμε μια ματιά σε επτά πρωταρχικές τάσεις που θα κυριαρχήσουν στη βιομηχανία κοσμημάτων το 2020.

Πρωτοποριακά σχέδια υψηλής ποιότητας

taseis 2

taseis 3

Οι πελάτες γίνονται όλο και πιο έξυπνοι και πιο συνειδητοί για το τι θέλουν και ως εκ τούτου ολοένα και περισσότερες μάρκες επικεντρώνονται στη δημιουργία μοναδικών σχεδίων που προσελκύουν τα συγκεκριμένα γούστα και τις απαιτήσεις τους. Επιπλέον, η βιομηχανία θα είναι σε μεγάλο βαθμό μηχανοκίνητη, και έτσι θα υπερηφανεύεται για πραγματικά ανώτερη χειροτεχνία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Τα σύγχρονα σχέδια κοσμημάτων θα επηρεαστούν από παραδοσιακά και μοντέρνα στοιχεία, με αποτέλεσμα τα προϊόντα να είναι εντελώς φρέσκα και μοναδικά.

Κοσμήματα καθημερινής χρήσης

taseis 4

taseis 5

taseis 6

Με την αύξηση της δημοτικότητας των έξυπνων επιχειρήσεων και των περιστασιακών ενδυμάτων, οι άνθρωποι επιθυμούν να συνδυάσουν την καθημερινότητα τους και τις δουλειές τους με τα κατάλληλα κοσμήματα που καθορίζουν το μοναδικό στυλ τους, ενώ παράλληλα είναι πιο άνετα και θα μπορούν να τα φορούν για παρατεταμένες χρονικές περιόδους. Έτσι, παρόλο που τα περίτεχνα κοσμήματα που κοσμούν πολύτιμους λίθους εξακολουθούν να είναι τόσο απαιτητικά όσο πάντα, το επόμενο έτος, θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση για κοσμήματα καθημερινής χρήσης, λόγω της πρακτικότητας, της άνεσης και της ευελιξίας που προσφέρουν.

Ευκολία για τους πελάτες

taseis 7

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι βιομηχανίες επικεντρώνονται στην κινητικότητα χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχουν τα smartphones και το διαδίκτυο. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη βιομηχανία κοσμημάτων, οι πελάτες εξακολουθούν να προτιμούν να αγγίζουν και να αισθάνονται τα προϊόντα πριν κάνουν την αγορά τους. Όμως, η σύνδεση με μια πληθώρα πλατφορμών επιτρέπει στους πελάτες να αναζητούν εύκολα τα διαθέσιμα προϊόντα, να διεξάγουν την έρευνά τους και να κάνουν μια συνειδητή επιλογή πριν κάνουν την αγορά από το κατάστημα. Αυτή η κοινωνία φυσικών κοσμημάτων και online πύλες αναμένεται να κορυφωθεί το επόμενο έτος και να οδηγήσει σε ένα μοντέλο κινητικότητας και ευκολίας που θα ωφελήσει τόσο τους πελάτες όσο και τους πωλητές.

Ο νέος σύγχρονος καταναλωτής

taseis 8

Ενώ οι πελάτες του τμήματος κοσμημάτων κατανέμονται σε ηλικιακές ομάδες, στο μέλλον θα κυριαρχήσουν στην πλειοψηφία τους οι νεότερες γενεές. Ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων διαμορφώνεται για να ικανοποιήσει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους, προσαρμόζοντας τις συνήθειες τους, προσδιορίζοντας τις προτιμήσεις τους και αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες τους. Αυτό θα δημιουργήσει μια αγορά σχεδιασμένη ειδικά για να προσελκύει τον σύγχρονο καταναλωτή, ενισχυμένη από μια σειρά χαρακτηριστικών που καθιστούν την εμπειρία αγορών ομαλή και διαφανή.

Προσαρμογή

taseis 9

Η προσαρμοστικότητα στα κοσμήματα υπήρξε μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις στον κλάδο όπου θα διαμορφώσει την πορεία της αγοράς για τα επόμενα χρόνια. Οι πελάτες είναι πιο ανοιχτοί στο πειραματισμό παρά στη δέσμευση των παραδοσιακών επιλογών και, ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων έχει προσαρμοσθεί για να τους προσφέρει το ίδιο. Τα προσαρμοσμένα, χειροποίητα κοσμήματα κερδίζουν γρήγορα τη δημοτικότητα και μέσα στο επόμενο έτος αναμένεται να κυριαρχήσουν σε ολόκληρο τον κλάδο.

Μεγάλη ποικιλία και επιλογές

taseis 10

Οι πελάτες σήμερα χρησιμοποιούν ένα ευρύ φάσμα επιλογών από τις οποίες μπορούν να κάνουν την επιλογή τους, πριν από την αγορά. Συγκρίνουν τις τιμές, την ποιότητα, το σχεδιασμό και άλλους παράγοντες που διέπουν το προϊόν για να ανακαλύψουν αυτό που τους αρέσει περισσότερο. Ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων προσπαθεί να προσφέρει στους πελάτες της μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων που επιμελούνται ειδικά για να ικανοποιήσουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και προτιμήσεις τους.

Υπηρεσία, ποιότητα και εμπιστοσύνη

taseis 11

Όσον αφορά τους ανοργάνωτους επαγγελματίες, παρατηρούμε ότι ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων της επιχείρησής τους προέρχεται από ένα σταθερό σύνολο πελατών που βασίζονται στις προσωπικές τους σχέσεις, αλλά αυτό μεταβάλλεται σιγά-σιγά και μπορούμε να δούμε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές από τους οργανωμένους επαγγελματίες λόγω της καλύτερης υπηρεσίας σε σχέση με την ποιότητα και την εμπιστοσύνη που διαθέτουν.

GOLDSMITHS ‘FAIR 2019

Τα καλύτερα χειροποίητα κοσμήματα από σχεδιαστές - κατασκευαστές

taseis 1

Οργανωμένη από την εταιρεία Goldsmith’s Company, που ιδρύθηκε το 1327, η έκθεση Clerkenwell παρουσιάζει πληθώρα ταλαντούχων χρυσών και αργυροχρυσοχοϊκών κοσμημάτων, με 63 εκθέτες για την πρώτη εβδομάδα, μια μέρα ελεύθερη, και άλλους 63 για τη δεύτερη εβδομάδα. Αυτό περιλαμβάνει δέκα πρόσφατα πτυχιούχους τεχνίτες που έχουν ελεύθερη στάση, οικονομική υποστήριξη και καθοδήγηση για την έκθεση.
Το πιο συναρπαστικό είναι ότι κάθε εκθέτης είναι και κατασκευαστής εκτός από σχεδιαστής, ο οποίος κατασκευάζει τα κοσμήματα του με τα δικά του χέρια. Είναι τόσο διαφορετική η εμπειρία της συνομιλίας από έναν πωλητή σε κατάστημα, ο οποίος κυριολεκτικά δεν έχει ιδέα πώς έγινε το οτιδήποτε που πουλάει, Αυτοί οι άνθρωποι έχουν δημιουργήσει κυριολεκτικά τα προϊόντα τους. Και είναι προϊόντα που μπορείτε να αγοράσετε τις ημέρες της έκθεσης.
Φέτος, η δουλειά της Romilly Saumarez Smith, ξεχώρισε που έχει χάσει τη χρήση των χεριών της και έτσι βασίζεται σε εξαιρετικές συνεργατικές σχέσεις για να δημιουργήσει αυτό που σχεδιάζει στο κεφάλι της. Η δουλειά της είναι φανταστική και ρουστίκ, χρησιμοποιώντας βέργες, χάντρες με διαμάντια, μικροσκοπικά πηνία χρυσού και μαργαριτάρια σπόρων, όλα ρομαντικά συνυφασμένα για τη δημιουργία όγκου. Τα χειμωνιάτικα σκουλαρίκια της είναι η ουσία των ονείρων.

taseis 2

taseis 3

Επίσης ξεχώρισαν διάφορα έργα, ιδιαίτερα των δαχτυλιδιών Melody, που βλέπουν τις χάντρες πολύτιμων λίθων να κυλούν γύρω από τους μερικώς ανοιχτούς, σε 18Κ χρυσό σωλήνα και να τοποθετούνται σε δαχτυλίδια. Μια σειρά από τρομακτικές αλλά όμορφες καρφίτσες Face, όπου τα πρόσωπα έχουν “κυνηγηθεί” από το αντίθετο σε ασήμι, ενώ φέτος είδαμε να χρησιμοποιούνται και λεπτά σύρματα για να δημιουργηθούν απλά κομμάτια, συμπεριλαμβανομένων όμορφων υφασμάτων που μοιάζουν με ύφανση.

taseis 4

taseis 5

Ένας άλλος βραβευμένος κοσμηματοπώλης είναι εκείνος που δημιουργεί, με τη λαμπερή τολμηρή χρήση επαναλαμβανόμενων μοτίβων σε μια ποικιλία μετάλλων και φινιρίσματος, όπως και αρκετοί που χρησιμοποιούν μόνο το Fairtrade χρυσό ή το ανακυκλωμένο ασήμι στα γλυπτά έργα τους.
Επίσης ένα άλλο έργο θα πρέπει να δοκιμαστεί για να γίνει πραγματικά κατανοητό όπως και κοσμήματα που βασίζονται στο Μπρίστολ σε clusters of shells εμφανίζονται σε ωραία δαχτυλίδια, σκουλαρίκια και μενταγιόν.

taseis 6

taseis 7

taseis 8

Η συγκεκριμένη έκθεση είναι για την εξεύρεση νέων ταλέντων ή για να συναντήσετε σχεδιαστές κοσμημάτων των οποίων το έργο δεν γνωρίζατε πριν, αλλά είναι επίσης και ένα υπέροχο μέρος για να συναντηθείτε και με τους καθιερωμένους σχεδιαστές σε ένα χώρο.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΤΩΝ CAMEO JEWELLERY

Μετά από αιώνες ιστορίας, η τέχνη του Cameo κερδίζει τα βλέμματα

taseis 9

Όταν στο κόκκινο χαλί η βασίλισσα Cate Blanchett βγήκε πρόσφατα από την πρεμιέρα Joker στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, ήταν τα σκουλαρίκια της που έπιασαν την προσοχή όλων. Η ηθοποιός φορούσε ένα ζευγάρι εντυπωσιακών, χειροποίητων Cameo βασισμένων στη συλλογισμένη, αυτοπροσωπογραφία του Αμερικανού καλλιτέχνη Cindy Sherman. Τα σκουλαρίκια περιορισμένης έκδοσης δημιουργήθηκαν από τη LizWorks, μια πλατφόρμα που συνεργάζεται με μερικούς από τους κορυφαίους σύγχρονους καλλιτέχνες στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής Cameo Sherman και της συναδέλφου της Catherine Opie. “Λατρεύω τα παραδοσιακά πράγματα και τα εκσυγχρονίζω για να τους δώσω μια νέα διάσταση και μια νέα φωνή”, λέει ο ιδρυτής της Liz Swig με έδρα τη Νέα Υόρκη.

taseis 10

Η συλλογή που ξεκινά για πρώτη φορά στην αγορά Dover Street Market στο Λονδίνο την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου είναι μόνο ένα σημάδι ότι η αρχαία παράδοση της καμεοποιίας απολαμβάνει ανανεωμένη εκτίμηση. Λιγότερο από ένα μίλι μακριά από την αγορά του δρόμου Dover στο St James ‘βρίσκεται η Wartski, ένας από τους κορυφαίους εμπόρους κοσμημάτων αντίκες του Λονδίνου. Multum in Parvo, η ασημένια έκθεση των αρχαίων και χαραγμένων πολύτιμων λίθων και Cameo ανοίγει στο κοινό την Τρίτη 1 Οκτωβρίου. Αυτά τα μικροσκοπικά, στο χέρι χαραγμένα έργα τέχνης έχουν βραβευθεί από τα δικαιώματα και την αρχοντιά από την αρχαιότητα, λέει ο σκηνοθέτης Thomas Holman.

taseis 11

taseis 12

“Για πολλά χρόνια, τα Cameo είχαν θεωρηθεί μάλλον ντεμοντέ. Θεωρούνταν ότι είναι το απόθεμα των μεγάλων θείων και των συμβόλων του βικτοριανού kitsch”, εξηγεί “Βλέπουμε όμως μια ξεχωριστή αναγέννηση στην εκτίμηση του Cameo, καθώς οι άνθρωποι κατανοούν καλύτερα την αρχαιότητα αυτής της μορφής τέχνης και τις τεράστιες δεξιότητες που απαιτούνται για να τα δημιουργήσουν”.

taseis 13

Για γενιές, οι κάμερες αποτιμήθηκαν ως έργα γλυπτικής σε μικρογραφία, σκαλισμένα σε πολύτιμα και όμορφα υλικά. Οι προστάτες αυτών των καλλιτεχνών ήταν αυτοκράτορες, βασιλιάδες και πρίγκιπες από την αρχαία Ελλάδα έως την Αναγέννηση μέχρι τον 18ο αιώνα.

taseis 14

taseis 15

Η Sophie Jackson, συνώνυμη αντιπρόσωπος του Λονδίνου Symbolic και Chase, λέει ότι η έκκλησή τους έγκειται στο γεγονός ότι “είναι αυτά τα μικρά παράθυρα του μυστηρίου και του συμβολισμού, μαθαίνω κάτι καινούργιο κάθε φορά και έχω ανακαλύψει την ανταμοιβή που πραγματικά υπάρχει όταν διαθέτετε χρόνο για να εξετάσετε κάθε λεπτομέρεια τους”.

taseis 16

taseis 17

Και δεν είναι απλώς μια αναζήτηση παλαιών κοσμημάτων. Κορυφαία σύγχρονα κοσμηματοπωλεία έχουν ενσωματώσει αντίκες χαραγμένα σε πολύτιμους λίθους στα σχέδιά τους. Ο βασιλιάς του Μονάχου Hemmerle ανακάλυψε ένα νεοκλασικό Cameo που απεικονίζει τον βασιλιά Γεώργιο Β ‘, ο οποίος κυβέρνησε τη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία κατά τον 18ο αιώνα, καθώς επίσης και ως πρίγκιπας εκλογέας της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Έχει ενσωματώσει τα χαραγμένα πετράδια σε ένα από τα μεγαλοπρεπή του μενταγιόν με πλαίσιο χάλκινων και κίτρινων διαμαντιών.

taseis 18

Ο Marc Auclert, διακοσμητικός ιστορικός τέχνης στο Παρίσι, εν τω μεταξύ αναζωογονεί ένα σπασμένο Cameo δημιουργώντας σκουλαρίκια που χρησιμοποιούν χρυσό για να ανακατασκευάσουν το μισό που λείπει για μοναδικό εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Αφιερώνουν αμέσως την αρχική χάραξη και του επιτρέπουν να γίνει κάτι εντελώς σύγχρονο. Ο Auclert πιστεύει ότι είναι καιρός να αναδειχθούν εκ νέου αυτά τα μικροσκοπικά αριστουργήματα. Δεν είναι, λέει “με τη μόδα” για όλους, αλλά “με γούστο” για τους απαιτητικούς γνωστούς”.

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Μπορεί να έχει ξεκινήσει με την Coco Chanel, προσφέροντας στις πελάτες της κοσμήματα με μοντέρνο άγγιγμα. Αλλά ένας αιώνας μετά, τα κοσμήματα από γυναίκα σε γυναίκα είναι η γεγονός.

 

Η Chanel δημιούργησε μια νέα συλλογή για γυναίκες που είναι μια επόμενη έκδοση του do-it-yourself. Σχεδόν τα μισά από τα 50 κομμάτια έχουν σχεδιαστεί για να μεταμορφώνονται σε μια άλλη μορφή, για παράδειγμα, με ένα σύμπλεγμα διαμαντιών που μπορούν να προστεθούν ή να αφαιρεθούν από ένα κολιέ. Αντί να θεωρείται ως τέχνασμα, αυτή η συλλογή είναι μια στοχαστική εξέλιξη όπου οι μεταβαλλόμενες πέτρες φαίνονται κατάλληλες για τις γυναίκες του σήμερα, οι οποίες είναι πιο πιθανό να πάνε σε ένα γεγονός απ’ ευθείας από αίθουσα συνεδριάσεων παρά στο σπίτι.

women 1

Το επίκεντρο είναι - δεν αποτελεί έκπληξη - το Coco’s fetish flower, αλλά τα ενιαία άνθη στη συλλογή είναι μετατρέψιμα σε πέντε διαφορετικούς τρόπους για να φαίνονται συμβατικά ή πιο τολμηρά. Η ακρίβεια αυτής της συλλογής εμφανίζεται και στην περιορισμένη παλέτα τριών χρωμάτων: κόκκινα ρουμπίνια, ροζ ζαφείρια και χαλαζία και λευκά διαμάντια, μαργαριτάρια και πετράδια.
Και μαντέψτε ποιος σκέφτηκε αυτή την ιδέα mix-and-match; Η Coco Chanel η ίδιος, η οποίος είπε: “Τα κοσμήματά μου είναι ευέλικτα και αποσπώμενα. Μπορείτε να διαχωρίσετε τα κοσμήματα και να τα χρησιμοποιήσετε για να τα ταιριάξετε με ένα καπέλο ή με μια γούνα. Με αυτόν τον τρόπο, τα κοσμήματα δεν είναι πλέον ένα αμετάβλητο αντικείμενο, η ζωή το μεταμορφώνει και το κάμπτει στις ανάγκες της”.

women 2

“Τα κοσμήματα θα πρέπει να επιτρέπουν στις γυναίκες να εκφράζουν τη μοναδικότητά τους”, λέει η σχεδιάστρια, η οποία βρήκε ότι αλλάζει τη διαδικασία της δημιουργίας. “Παραδοσιακά, ένα σχέδιο αρχικά σχηματίζεται ως σκίτσο gouache, αλλά πιο συχνά βρισκόμαστε σε παραβίαση αυτού του σκηνικού προκειμένου να εργαστούμε άμεσα με το υλικό και, πάνω απ’ όλα, βλέπουμε το κομμάτι που φοριέται. Για μένα, η δημιουργία γίνεται πραγματική όταν ενσωματώνεται από μια γυναίκα”.

 

Η Chaumet είναι ένας άλλος κοσμηματοπώλης, δημιουργώντας τις τιάρες, καθώς οι πέτρες λάμπουν και ξαφνιάζουν και μια από τις τιάρες ονομάζεται Josephine. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί μόνο ως αναφορά στον αυτοκράτορα Ναπολέοντα, έτσι είναι αυτά τα ιστορικά φαινομενικά κομμάτια κυρίως ένα μάθημα ιστορίας Chaumet;

women 3

“Όχι! “ Είναι η απάντηση του Bertrand Bonnet Besse, του πρεσβευτή του οίκου. Εξήγησε ότι πρόκειται για τιάρες σχεδιασμένες σήμερα, κυρίως για ώριμες ασιατικές γυναίκες που έχουν φτάσει στο κατώτατο σημείο μιας σταδιοδρομίας και φορούν αυτούς τους κύκλους λίθων στην αίθουσα συνεδριάσεων για να αναισθητοποιήσουν (και ενδεχομένως να εκφοβίσουν) τους συναδέλφους τους. Εξουσιοδοτημένες γυναίκες, πράγματι!

women 4

“Αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι στη δεκαετία του 1950 ήταν μόνο οι άνδρες που αγοράζουν τα κοσμήματα - τότε οι γυναίκες άρχισαν να εργάζονται και είχαν τα δικά τους εισοδήματα και ξεκίνησαν πρώτα με κοσμήματα bijou”, δήλωσε ο πρεσβευτής του Chaumet. “Σήμερα έχουμε γυναίκες πελάτες που επιλέγουν και αγοράζουν τα δικά τους κομμάτια. Πολλές γυναίκες που αγοράζουν μια τιάρα σήμερα θα στείλουν περίπου επτά ειδικές παραγγελίες το χρόνο, αγοράζοντάς τις με δικά τους χρήματα. Ένα διάδημα είναι ένα αντικείμενο εξουσίας γι’ αυτές”.

 

Η Chopard και ο συν-πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της, Caroline Scheufele, έστειλε ένα σαφές μήνυμα σχετικά με την τελευταία συλλογή κοσμημάτων “που γιορτάζει την ελευθερία και την ενδυνάμωση της θηλυκότητας”.

women 5

Το άλλο διάταγμα κοσμημάτων της είναι: αφήστε να υπάρχει φως! Η ιδέα πίσω από το σχεδιασμό των μενταγιόν, των σκουλαρικιών ή ακόμη και των κλασσικών λουλουδιών ήταν να επικεντρωθεί στο έντονο φως και λάμψη στην καρδιά κάθε πολύτιμου λίθου. Η πρόθεση του ήταν να συλλάβει την ουσία των πετρών που είχε δει ως παιδί όταν έπαιζε με τα “μπιχλιμπίδια” της μητέρας του.

women 6

Σκοπός της συλλογής ήταν να δημιουργηθούν σύγχρονα - και πάνω απ’ όλα φωτισμένα – κλασικά κομμάτια. Η ακτινοβολία περιγράφηκε ως “μαγικό σκηνικό”, καθιστώντας μια ελαφριά επίδειξη παραδοσιακών κομματιών, όπως τα διακοσμητικά λουλούδια τοποθετημένα σε αντίθεση με χρωματιστές πέτρες. Έτσι, ένα πλαίσιο από ρουμπίνια γύρω από ένα ενιαίο διαμάντι, σμαράγδια με ένα σύνολο από κομμάτια διαμαντιών στο κέντρο ή ρουμπίνια που περιβάλλουν ένα λουλούδι - το καθένα προσέφερε μια σύγχρονη περιστροφή στο χρονικά τιμημένο σύμπλεγμα.

women 7

Στο ίδιο πνεύμα, η Chopard συνεργάστηκε με την Giambattista Valli για τη συλλογή του Spring / Summer 2019, όπου το νεανικό πνεύμα της designer’s για τις νεαρές πελάτισσες του ήταν μια καλή εμφάνιση με την νεράιδα της Chopard.

 

Η Piaget επικεντρώνεται στο φως και έφερε μια φρεσκάδα στα κλασικά κοσμήματα σε μια συλλογή που είχε ξεκινήσει κατά τη διάρκεια της σεζόν υψηλών κοσμημάτων του Ιουλίου. “Τα φώτα που ζεσταίνουν, τα αναζωογονητικά αξιοθέατα και οι νύχτες χορού” ήταν ο περιγραφικός τίτλος που χρησιμοποιείται για να ορίσει τι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καλύτερα ως “κλασικισμός στην κίνηση”.

women 8

Η συλλογή “Warming” ήταν το ρολόι White Sun - όπως υπονοούσε το όνομά του, ακτίνες λευκών διαμαντιών που μπορεί να προέρχονται από έναν ουρανό της Αρκτικής που περιβάλλει έναν πυρσό στον ήλιο στο κέντρο. Τα “αξιοθαύμαστα αξιοθέατα” περιελάμβαναν νιφάδες χιονιού, όπου τα σχέδια των λίθων φαινόταν να είναι παγωμένα στο διάστημα.

women 9

Τα ηλεκτρικά χρώματα του aurora borealis ενέπνευσαν τις πιο δραματικές προσφορές της Piaget με φωτεινές αποχρώσεις του χρώματος που ελήφθησαν από τη φύση και επεξεργάστηκαν ως κοσμήματα.
Όπως όλα τα ωραία κοσμήματα, το ερώτημα δεν είναι αν αυτά τα υπέροχα κομμάτια είναι κατάλληλα για αγορά από άνδρες ή γυναίκες. Πρόκειται για την ομορφιά της χειροτεχνίας και της συγκίνησης που προκαλείται από ένα ολοκληρωμένο αντικείμενο.

 

Όπως όλα τα ωραία κοσμήματα, το ερώτημα δεν είναι αν αυτά τα υπέροχα κομμάτια είναι κατάλληλα για αγορά από άνδρες ή γυναίκες. Πρόκειται για την ομορφιά της χειροτεχνίας και της συγκίνησης που προκαλείται από ένα ολοκληρωμένο αντικείμενο.

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ;

dark 1

Η Cora Sheibani πρωτοτυπεί με μια νέα συλλογή κοσμημάτων που χαρακτηρίζεται από πολύτιμους λίθους που μετατρέπονται σε φθορισμού κάτω από το υπεριώδες φως.
Όλοι γνωρίζουν τη διαδρομή προς τα πιο επιθυμητά διαμάντια: τα τέσσερα Cs: το κόψιμο, το χρώμα, τη σαφήνεια και το βάρος. Η κοσμηματοποιός Cora Sheibani προτείνει τώρα να προσθέσουμε ένα F για φθορισμό. Με την τελευταία συλλογή της Glow, η σχεδιάστρια κοσμημάτων γιορτάζει αυτή τη μαγική αλλά φυσική ποιότητα του πολύτιμου λίθου που δημιουργεί μια άλλη κοσμική λάμψη αλλαγής χρώματος όταν το κόσμημα εκτίθεται σε υπεριώδες φως.

dark 2

Η συλλογή, η οποία θα παρουσιαστεί στην γκαλερί Louisa Guinness στο Λονδίνο. Διαθέτει ρουμπίνια και σπινθήρες που λαμπυρίζουν ένα κόκκινο, μια μωβ τουρμαλίνη που εκπέμπει μπλε λεβάντα και καφέ διαμάντια σε ένα εκθαμβωτικό λευκό.
Το αστέρι της επίδειξης είναι ένα δαχτυλίδι Disco, με πρωτότυπο σχεδιασμό, το οποίο διαθέτει ένα υπέροχο άσπρο διαμάντι που κόβει μαρκίζα που φθορίζει ένα λαμπερό νέον-μπλε άξιο των φώτων του χορού στο Στούντιο 54. Περιβάλλεται από πέτρες Jedi spinels που ονομάζονται έτσι για τη μοναδική τους λάμψη “που δεν έχουν σκοτεινή πλευρά”, λέει. Δεν είναι ίσως τυχαίο ότι επίσης λάμπουν κόκκινα με τα φώτα.

dark 3

Η Sheibani είχε ένα πάθος για το φθορισμό από μικρή ηλικία. “Ως παιδί μου άρεσε πάντα να πηγαίνω στα μεταλλικά δωμάτια του μουσείου και βλέποντας τα εκθέματα να λάμπουν κάτω από το φωτισμό UV”, λέει. Μόλις πρόσφατα, όμως, χτυπήθηκε από την αντίφαση στο πώς η ποιότητα αντιμετωπίζεται από διαφορετικούς πολύτιμους λίθους και από κοσμηματοπωλεία και κοσμηματοπωλεία.
“Τα διαμάντια θεωρούνται λιγότερο καθαρά αν φθορίζουν ενώ η αξία των ρουμπινιών της Βιρμανίας αυξάνεται όσο περισσότερο το κάνουν”, λέει. “Είναι παράξενο και συναρπαστικό ταυτόχρονα.” Έχοντας συγκεντρώσει ένα θησαυρό από λαμπερές πέτρες, ξεκίνησε να εργαστεί για τη δημιουργία μιας συλλογής που περιλαμβάνει νέα σχέδια, καθώς και φθορίζουσες εκδόσεις των μεγαλύτερων επιτυχιών της, όπως ένα δαχτυλίδι cupcake που λάμπει με ροζ spinels και μια καρφίτσα σύννεφων φθορισμού λευκών διαμαντιών.

dark 4

Το κλειδί, λέει, ήταν να διασφαλίσει ότι κάθε πολύτιμος λίθος φαινόταν όμορφος στο φυσικό φως όπως έκανε και με το υπεριώδες φως: “Θέλησα μόνο να φτιάξω πράγματα που φαινόταν απίστευτα αν οι πολύτιμοι λίθοι φθορίζονταν ή όχι”.

dark 5

Οι λάτρεις των κοσμημάτων μπορούν να δουν το μαγικό αποτέλεσμα για τον εαυτό τους όταν η συλλογή εμφανίζεται σε μια εγκατάσταση που αφορά τη συγκεκριμένη τοποθεσία στη γκαλερί Louisa Guinness, πριν εμφανιστεί στην έκθεση Colnaghi Gallery της Νέας Υόρκης από τις 16 έως τις 23 Μαΐου. Η εγκατάσταση θα οδηγήσει τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι σε μια σκοτεινή περιοχή των θαυμάτων, όπου μπορούν να εξερευνήσουν τα κομμάτια παράλληλα με φθορίζοντα και φωσφορίζοντα ορυκτά. Αντιπροσωπεύει το επόμενο στάδιο σε ένα έργο το οποίο και για τις δύο γυναίκες ήταν η πηγή της μεγάλης ευχαρίστησης. Εξάλλου, λέει η Sheibani, “Τα κοσμήματα πρέπει να είναι τόσο διασκεδαστικά όσο και πολύτιμα”.

Κοσμήματα για το φθινόπωρο χειμώνα 2019

Οι σχεδιαστές έχουν ήδη παρουσιάσει τα trends του φθινοπώρου. Αναπόσπαστο κομμάτι μιας ολοκληρωμένης εμφάνισης αποτελούν φυσικά τα κοσμήματα.
Η λίστα περιέχει προτάσεις για όλα τα γούστα και για όλες τις εμφανίσεις. Είναι πραγματικά φανταστικό να βρίσκεις τρόπους να απογειώνεις ένα λιτό σύνολο, εστιάζοντας στην σωστή επιλογή κοσμήματος. Τα κοσμήματα και γενικά τα αξεσουάρ που προτιμούμε προσδίδουν άλλες διαστάσεις και βάθος στα σύνολα μας.

taseis 2

taseis 2

Φθινοπωρινά φύλλα
Τα φθινοπωρινά φύλλα σαν διακοσμητικό στοιχείο έχουν μια δόση μαγείας, είναι φίνα και φευγαλέα αινιγματικά. Φέτος τα συναντάμε σε μακριά σκουλαρίκια και κολιέ σε μεταλλικές αποχρώσεις. Η επιλογή αυτή δίνει μια γήινη και ρομαντική διάσταση στα σύνολα μας ακόμα και αν φοράμε ένα μονό σκουλαρίκι με χρυσά φύλλα.

 

taseis 3

taseis 3

Πολλές αλυσίδες
Οι μεγάλες αλυσίδες επέστρεψαν και είναι εντυπωσιακές . Έχουν μια απλότητα αλλά παράλληλα μπορούν να κάνουν μία εμφάνιση μοναδική. Ένα κολιέ από αλυσίδες ή ένα ζευγάρι σκουλαρίκια δίνουν άλλη διάσταση ακόμα και σε ένα απλό λευκό μπλουζάκι. Συνδυάζονται εύκολα και φέτος τις συναντάμε σε μεταλλικές αποχρώσεις είτε χρυσό και ασημένιο.

 

taseis 7

taseis 7

XXXL κοσμήματα
Ακόμα μια τάση που συναντήσαμε φέτος είναι τα υπερμεγέθη κοσμήματα. Βασίζονται στη λογική του όσο μεγαλύτερο τόσο πιο εντυπωσιακό και υπόσχονται να κλέψουν την παράσταση. Κρίκοι πιο μεγάλοι από ποτέ, τεράστια σκουλαρίκια και “βαριά” κολιέ μας γυρνάνε πίσω στις μέρες που η μόδα ήταν ατρόμητη και οι επιλογές κοσμημάτων μια δήλωση.

 

taseis 9

taseis 9

Χειροπέδες
Οι χειροπέδες έχουν την τιμητική τους για αυτό το φθινόπωρο και έρχονται να μας εντυπωσιάσουν σε μεγάλα μεγέθη και ιδιαίτερα σχέδια. Μια από τις πιο δημοφιλής επιλογές μεταξύ των σχεδιαστών καθώς “παντρεύουν” την μόδα με την τέχνη και την γλυπτική. Απέχοντας πλέον από την λογική των λεπτοκαμωμένων κοσμημάτων οι στολισμένες χειροπέδες ήρθαν για να ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο τολμηρούς και καλλιτεχνικούς θαυμαστές.

 

taseis 11

taseis 11

Μονό σκουλαρίκι
Μία από τις πιο εντυπωσιακές προτάσεις που είδαμε είναι το μονό σκουλαρίκι. Η επιλογή αυτή κρύβει αποφασιστικότητα και σιγουριά. Παίζει με τα μέχρι στιγμής δεδομένα σου και καταφέρνει να κάνει τις εμφανίσεις σου μοναδικές αλλά ταυτόχρονα και βαθιά αυθεντικές. Τα σχέδια που μπορείς να επιλέξεις αμέτρητα μεταξύ των οποίων σπείρες, γεωμετρικά ακόμα και φιγούρες θεοτήτων.

 

taseis 11

taseis 11

Λάμψη και νοσταλγία
Ένας συνδυασμός ρομαντικός, θηλυκός και παράλληλα τόσο κομψός. Η χάρη των κοσμημάτων των αρχών του αιώνα επενδύεται με λαμπερά υλικά και το αποτέλεσμα πραγματικά μοναδικό. Το μέλλον συναντά το παρελθόν προσφέροντας μας κοσμήματα κομψά και νοσταλγικά. Συναντάμε μπαρόκ επιρροές αλλά και αναγεννησιακά σχέδια με βασικούς συμπρωταγωνιστές ημιπολύτιμους λίθους και μελετημένες αναλογίες.

 

taseis 13

taseis 13

Ασυμμετρία
Ασύμμετρα, γοητευτικά και αινιγματικά σχέδια κατέκλυσαν τις πασαρέλες και μας εντυπωσίασαν. Αυτή η μοναδική τάση περιέχει μια δόση μυστηριώδους ποιότητας, μια αναπόφευκτη και δελεαστική πτυχή της φετινής μόδας. Η ισορροπία προκύπτει από τη γοητευτική ασυμμετρία της φύσης και την λεπτότητα της γλυπτικής. Η μόδα μιμείται την τέχνη και τα φυσικά στοιχεία του περιβάλλοντος μας καταλήγοντας σε μοναδικά κομμάτια.

 

taseis 15

taseis 15

Δυναμικοί κρίκοι
Οι κρίκοι δεν έχουν φύγει ποτέ από τη μόδα και αποτελούν μια κλασική και ασφαλή επιλογή για οποιαδήποτε μας εμφάνιση. Οι σχεδιαστές πειραματίστηκαν και τους αναβάθμισαν παίζοντας με το μέγεθος, τα κουμπώματα, την ποσότητα και οι τελικές προτάσεις που προέκυψαν είναι άκρως ενδιαφέρουσες. Σίγουρα τους κρίκους θα τους συναντήσεις και θα τους φορέσεις πολλές φορές στους προσεχείς κρύους μήνες.

 

taseis 18

taseis 18

Λαμπερό ασημί
Το ασημί φέτος πρωταγωνίστησε σε όλες τις πτυχές της μόδας και το αγαπήσαμε με την πρώτη ματιά. Όσο κλασικό και τετριμμένο να ακούγεται το ασημί φέτος μπαίνει στη ζωή μας και κλέβει τις εντυπώσεις. Μακριά μεταλλικά σκουλαρίκια και εντυπωσιακά κολιέ ακούγονται μινιμαλιστικές προτάσεις, ωστόσο κουβαλούν μια απεριόριστη και προκλητική ενέργεια.

 

taseis 20

taseis 20

Μεταλλικά chokers
Tα chokers επανήλθαν στην μόδα πριν από λίγα χρόνια με σπάνια ορμή. Για αυτό το φθινόπωρο μετατρέπονται σε μεταλλικά παίζοντας εκπληκτικά με την μορφή και την υφή. Ιδανική αντίθεση με το γυναικείο δέρμα που τονίζει και αναδεικνύει το γυναικείο μπούστο. Μια από τις αγαπημένες μου τάσεις που είναι τολμηρή και παράλληλα ακαταμάχητα chic.

 

Οι επιλογές λοιπόν που έχουμε είναι πολλές, δημιουργικές και ανατρεπτικές. Αρκεί να βρούμε αυτή που μας ταιριάζει και να την ενσωματώσουμε στο στιλ μας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αξίζει να τολμήσουμε και να πειραματιστούμε. Τα κοσμήματα αναβαθμίζουν τις εμφανίσεις μας και μπορούν να μετατρέψουν ακόμα και ένα απλό μονόχρωμο σύνολο σε μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.

Η δημοτικότητα των ανδρικών κοσμημάτων συνεχίζει να αυξάνεται

men1

men2men2

Παρά τη ζήτηση για ανδρικά κοσμήματα που κυμαίνονται σε όλη την ιστορία της βιομηχανίας της μόδας, η δημοτικότητά της τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί συνολικά καθώς δαχτυλίδια, περιδέραια και σκουλαρίκια έχουν γίνει μόδα
Ένας σημαντικός παράγοντας που συνέβαλε στην αναζωπύρωση της ζήτησης ανδρικών κοσμημάτων ήταν η προθυμία διακεκριμένων ανδρών και διασημοτήτων να φορούν κοσμήματα μπροστά στα παγκόσμια μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι Superstars, όπως ο Will Smith, ο Lewis Hamilton και ο Alexander Skarsgard, είναι τακτικά παγιδευμένοι από τους παπαράτσι φορώντας περήφανοι τα κοσμήματα τους.

men4


Τέτοιες συνήθειες μόδας διασημοτήτων γίνονται γρήγορα παγκόσμιες τάσεις μόδας, οι οποίες αυξάνουν τη ζήτηση για παρόμοια κοσμήματα μεταξύ ανδρών, αυξάνοντας έτσι την παρουσία αρσενικών κοσμημάτων σε διεθνείς πασαρέλες και σε μεγάλα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Οι ερευνητές της αγοράς, έχουν συλλέξει δεδομένα τα τελευταία πέντε χρόνια, γεγονός που δείχνει ότι το 48% των ανδρών αγοράζουν δαχτυλίδια, το 47% αγοράζουν περιδέραια και το 32% αγοράζουν βραχιόλια για τον εαυτό τους. Επίσης επισημαίνουν τον ζωτικό ρόλο του online marketing που απευθύνεται στους άνδρες, με στοιχεία που δείχνουν ότι το 40% των ανδρών είναι πιθανό να χρησιμοποιήσει τα κοινωνικά μέσα για να πάρει ιδέες για αγορές κοσμημάτων, σε σύγκριση με το 31% των γυναικών.
Ενώ η αγορά αρσενικών κοσμημάτων δεν αναμένεται να ξεπεράσει τον γυναικείο τομέα, εξακολουθούν να υπάρχουν ενδείξεις σημαντικής δυνητικής ανάπτυξης στην αγορά, καθώς η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται. Οι ειδικοί της βιομηχανίας προβλέπουν την εμφάνιση κοσμημάτων πολυτελείας ως κορυφαία ανδρική τάση που προχωράει.

men5

 

 

Η επιστροφή του ρολογιού μενταγιόν

Τα μενταγιόν ρολόγια είναι πάλι πίσω στη μόδα. Ανακαλύψαμε τα πιο μοντέρνα για να φορεθούν πέρα από τον καρπό.

pendant 1

Αυτό που πηγαίνει πίσω στο χρόνο έρχεται και στα ρολόγια κόσμημα του παρελθόντος για το λαιμό των γυναικών. Από την αναβίωση του lorgnette της αφθονίας των μυστικών ρολογιών, ο χρόνος σε ένα κομμάτι κόσμημα είναι μια επικρατούσα τάση

pendant 2

Το μυστήριο των κινήσεων του Cartier
Ένα γιγαντιαίο μενταγιόν στη σκηνή κοσμημάτων, Cartier είναι ο πλοίαρχος του συνδυασμού υψηλής ωρολογοποιίας με κοσμήματα, όπως μπορείτε να δείτε στο hypnotising Tourbillon Mystérieux Azure ρολόι κόσμημα. Ένας συνδυασμός από διαμάντια, ζαφείρια και όνυχα  σχεδιασμένο για να προκαλέσει τα φτερά μιας πεταλούδας,  αποτελούν το σώμα του μενταγιόν με αποσπώμενη 25,93 καρατίων Σρι Λάνκα ζαφείρι. Πέρα από την εκθαμβωτική ομορφιά της σε αυτό το κομμάτι θα παρατηρήσετε ένα γύρισμα διπλό Tourbillon που αιωρούνται στο κενό στην κορυφή του μενταγιόν. Γνωστό ως ένα Tourbillon μυστήριο, όπου φαίνεται να επιπλέουν στο διάστημα, αυτό το εξαιρετικό τρικ υπήρξε ένα από τα πιο διάσημα κόλπα του Cartier από το 1912.
Το ρολόι κόσμημα Panthere Mystérieuse,  είναι κατηγορηματικά Cartier. Ένας ευκίνητος διαμαντένιος πάνθηρας σε μια κούνια που περιβάλλει μια ημιδιαφανή αχάτη μενταγιόν πλαισιώνεται από διαμάντια και οψιανό. Αποσβολωμένος από τα μυστηριωδώς χέρια του ρολογιού, σμαραγδένια μάτια του πάνθηρα για να θαυμάσετε τις ώρες και τα λεπτά χέρια γύρω από το καντράν.

pendant 4

Το ρομαντικό ρολόι κόσμημα Rosebud Harry Winston
Ο Harry Winston ελπίζει ότι θα είναι η αγάπη που χτύπησε σε σχήμα καρδιάς το κρεμαστό κόσμημα ρολόι, ίσως ο πιο ρομαντικός τρόπος για να φοράς ένα ρολόι. Το τυποποιημένο λευκό χρυσό καρδιά διάτρητος με μαγικό βέλος του θεού Έρωτα είναι διακοσμημένα με την τεχνική διασποράς υπογραφή Harry Winston, στην οποία τα διαμάντια που σε διαφορετικές γωνίες για να αυξήσετε την τάση των λίθων. Για ακόμα περισσότερη διασκέδαση, ένα απλό κλιπ σας επιτρέπει να φορέσει την καρδιά σας στο μανίκι σας, σε ένα κομψό μαύρο σατέν λουράκι.

pendant 5

Η Pendentif Βουλή από την Hermès
Αυτό το πολύχρωμο σφαιρικό Pendentif Βουλή ρολόι κόσμημα αναδεικνύει τις δεξιότητες της επισμάλτωσης των Hermès. Cloisonné επισμάλτωση κοσμεί το μισό του λευκού χρυσού. Αυτή η πολύπλοκη τεχνική χρησιμοποιεί μικροσκοπικό λευκό χρυσό cloisons ή κομμάτια, τα οποία σε αυτή την περίπτωση, έχουν ανεγερθεί προσεκτικά στην θολωτή επιφάνεια. Τα διαφορετικά χρώματα του σμάλτου στη συνέχεια εφαρμόσταν σε κάθε θάλαμο και καύση σε υψηλές θερμοκρασίες. Κρέμονται από τή λευκή χρυσή αλυσίδα της Pendentif Βουλής, Με τις περιστροφές αναδεικνύονται οι δύο όψεις της: ένα πολύχρωμο floral μοτίβο στη μία πλευρά και ένα όμορφο λευκό  ρολόι dial από την άλλη.

pendant 6

Roger Dubois και το έτος του Diva Velvet
Οι γυναίκες, ή μάλλον οι ντίβες, ήταν στο προσκήνιο το 2016 με τον Roger Dubois με λαμπερές δημιουργίες του Hollywood style παντρεύει με  τον καλύτερο τρόπο την υψηλή ωρολογοποιία  με τα κοσμήματα. Η κορδέλα βελούδο με μαργαριτάρι sautoir κολιέ, αφήνει κυριολεκτικά το χρόνο να κρέμεται σε ένα ένα ρολόι κόσμημα και να ταλαντεύεται από ένα σκέλος της κρεμώδη λευκά μαργαριτάρια Akoya και μελανωμένος μαύρο όνυχα. Είναι επιστρωμένος με 918 μπαγκέτα διαμάντια κομμένα και ο μηχανισμός είναι πιστοποιημένος με σφραγίδα της Γενεύης. Για επιπλέον όνυχα και μαργαριτάρια φούντα εξαρτάται από τον ιδιοκτήτη του.

Κινητά τηλέφωνα που μοιάζουν περισσότερο με… κοσμήματα

Πόσα λεφτά θα δίνατε για ένα κινητό τηλέφωνο; Σίγουρα η απάντηση διαφέρει για κάθε άνθρωπο. Όλοι όμως συμφωνούν ότι σήμερα ένας χρήστης χρειάζεται μια συσκευή που να πραγματοποιεί κλήσεις, ανταλλαγή μηνυμάτων, να τραβάει μια καθαρή φωτογραφία και να επιτρέπει το σερφάρισμα στο Διαδίκτυο. Αυτές τις λειτουργίες μπορούν να τις βρουν οι καταναλωτές σε όλα σχεδόν τα κινητά τηλέφωνα της αγοράς.

phone1

Ένα όμως στοιχείο των υπερβολικά πλούσιων ανθρώπων είναι ότι ξοδεύουν μυθικά ποσά σε πράγματα, για τα οποία θα μπορούσαν να ξοδέψουν λιγότερα… απλά επειδή μπορούν. Με αυτό το σκεπτικό, κάποιες εταιρείες βελτίωσης έχουν κατασκευάσει πολυτελή κινητά που απευθύνονται σε πάρα πολύ λίγους ανθρώπους και κοστίζουν μια περιουσία. Τα περισσότερα από αυτά μάλιστα είναι iPhone εξαιτίας της αριστοτεχνικής δουλειάς του σχεδιαστή Stuart Hughes στα προϊόντα της Apple…

phone2

Gresso Luxor Las Vegas Jackpot
Τον Αύγουστο του 2010, η ρώσικη εταιρεία Gresso που φημίζεται για την κατασκευή πολυτελών αντικειμένων καθώς και κινητών τηλεφώνων, παρουσίασε ένα κινητό που κόστιζε, σύμφωνα με το gsmarena.com ένα εκατομμύριο δολάρια.
Αυτό που κάνει το κινητό τόσο ιδιαίτερο είναι τα μαύρα διαμάντια που καλύπτουν το μπροστινό κομμάτι της συσκευής, καθώς και ένα κομμάτι ξύλου ηλικίας 200 ετών στο πίσω μέρος του τηλεφώνου. Επίσης η Gresso γέμισε μια γραμμή 12 χιλιοστών στη συσκευή με 180 γραμμάρια χρυσού.

phone3

phone4

iPhone 5 Black Diamond
Ένα μαύρο διαμάντι 26 καρατίων αποφάσισε να ενσωματώσει σε ένα iPhone 5 ένας επιχειρηματίας από το Χονγκ Κονγκ στη θέση του περίφημου Home Button στη συσκευή της Apple. Όπως ήταν φυσικό, η τιμή του smartphone εκτοξεύτηκε στα 11,7 εκατ. ευρώ. Το χειροποίητο iPhone 5 Black Diamond κατασκευάστηκε από τον Stuart Hughes, σε συνεργασία με την Goldstriker, η οποία έχει τυλίξει σε χρυσό και διαμάντια και πολλά άλλα προϊόντα της Apple, όπως Ipad.
Σημειώνεται ότι το Phone 5 Black Diamond έχει επίσης το λογότυπο της Apple ντυμένο με 53 αψεγάδιαστα διαμαντάκια, χρυσό 24 καρατίων που ζυγίζει 135 γραμμάρια, και οθόνη από ζαφείρι.

phone5

phone6

GoldVish Le Million
Το 2006 η ελβετική GoldVish μπήκε στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες παρουσιάζοντας το ακριβότερο κινητό που κατασκευάστηκε και πωλήθηκε. Αγοραστής ήταν ένας ρώσος μεγιστάνας ο οποίος έγινε φτωχότερος κατά ένα περίπου εκατομμύριο ευρώ.
Η εταιρεία που ειδικεύεται στην κατασκευή τέτοιων τηλεφώνων έφτιαξε ένα κινητό με περίεργο σχήμα και το έντυσε με χρυσό 18 καρατίων και διαμάντια 120 καρατίων. Μόλις τρεις τέτοιες συσκευές κατασκευάστηκαν, ενώ μια είναι μόνο η επιβεβαιωμένη πώληση.

phone7

iPhone 4 Diamond Rose Edition
Ακόμα μια δουλειά του Stuart Hughes που εντυπωσιάζει. Ο Hughes αναδημιούργησε τη ζώνη γύρω από τις πλευρές του iPhone 4 προσθέτοντας χρυσό και διαμάντια, ενώ διαμόρφωσε το λογότυπο της Apple με 53 περισσότερα διαμάντια.
Το κόστος της κατασκευής έφτασε τα 5 εκατ. λίρες, ενώ μεταξύ των διαμαντιών υπάρχει και ένα ροζ 7,4 καρατίων!

phone8

Diamond Crypto Smartphone
Πριν δέκα χρόνια εμφανίστηκε το Diamond Crypto Smartphone και κέρδισε αυτομάτως μια θέση στη λίστα με τα κινητά τηλέφωνα που κοστίζουν εκατομμύρια. Το 2006 λοιπόν η ρώσικη εταιρεία JSC Ancort ανέπτυξε ένα κινητό βασισμένο στο λειτουργικό Windows CE το οποίο φημιζόταν για τις ισχυρές του δυνατότητες στην τεχνολογία κρυπτογράφησης… Η εταιρεία κατασκευής εξυμνούσε τις δυνατότητες του κινητού για την προστασία δεδομένων, ωστόσο τα 50 διαμάντια ήταν αυτά που έκαναν την τιμή του να φτάσει στα 1,3 εκατομμύρια δολάρια.

phone10

Diamond Ecstasy iPhone 6
Από τη λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα «έξυπνο» κινητό από ατόφιο χρυσό και διαμάντια. Ο λόγος για το «Diamond Ecstasy iPhone».
Αν απορείτε για το ποιος θα έδινε 3,5 εκατ. δολάρια για να αποκτήσει το smartphone, σύμφωνα με την εταιρεία Goldgenie που επιμελείται την κατασκευή, στη λίστα των πάμπλουτων πελατών της βρίσκονται ονόματα όπως οι: Γιουσέιν Μπολτ, Ντέιβιντ Μπέκαμ και Παφ Ντάντι. Η πολύτιμη συσκευή έχει φτιαχτεί από ατόφιο χρυσό 24 καρατίων και έχει διακοσμηθεί με δεκάδες μικρά διαμαντάκια.

phone9

iPhone 4S Elite Gold
Παρόλο που το iPhone 4S μοιάζει παρωχημένο μπροστά στο iPhone 6s που κυκλοφορεί σήμερα, υπάρχει ένα 4S που κοστίζει 7,2 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό συμβαίνει επειδή διαθέτει 500 αψεγάδιαστα διαμάντια, πολλά εξ’ αυτών σπάνια, συνολικού βάρους πάνω από 100 καράτια και λογότυπο της Apple με όχι λιγότερα από 50 διαμάντια. Όχι μόνο το κινητό αλλά και η θήκη, έχει διακοσμηθεί με πολύτιμους λίθους.

phone11

phone12

Savelli smartphone
Το κινητό που έφτιαξε ο ελβετικός οίκος κοσμημάτων Savelli είναι γνωστό ως το smartphone των 250.000 ευρώ. Φυσικά η συσκευή ανήκει περισσότερο στην κατηγορία των κοσμημάτων παρά σε αυτή των κινητών, αφού διαθέτει ιδιαίτερο σχεδιασμό και κατασκευή από διαμάντια, χρυσάφι και δέρμα. Η συσκευή του ελβετικού κυκλοφόρησε σε επιλεγμένες αγορές Ρωσίας, της Ευρώπης, της Κίνας και της Μέσης Ανατολής.