Image
Image
Image
Image

26 ελληνικες εταιρειες στην Inhorgenta 2015

26 ελληνικές εταιρείες στην Inhorgenta 2015

INHORGENTA1

Δυναμική παρουσία με 26 επιχειρήσεις του κλάδου κατασκευής και σχεδιασμού κοσμημάτων έδωσε η Ελλάδα στη διεθνή έκθεση αργυροχρυσοχοΐας, ρολογιών, εξοπλισμού εργαστηρίων και πολύτιμων λίθων, Inhorgenta Munich 2015, που ολοκληρώθηκε προ ημερών στο Μόναχο.
Ειδικότερα στην έκθεση έλαβαν μέρος οι εταιρίες: 7pm Leather Jewel, Acme Art Theodoros Christogiannis, Afoi Mavridi OE, A HANDMADE JEWELLERY, Andreopoulos E. – Chatzialexi M. OE, Apostolos Jewellery, Niki Boli, Character Jewels in Art M. Grammatikou – E.Michailidis j.s.c., Efi Agelaki designs, Enigma Jewellery, George Giannoutsos Jewellery, ‘GREGIO’ KOTSALIDIS BROS, Hatzimihail Michael, Huffy Jewels, “Kiss the frog studio” Myrto Gleni, Krinaki Fotini,Margaritis Eleftherios, M. Margoni – I. Mandilakis, Niki Stylianou Studio,Onirolithi – Veatriki Chasiotou, ORIGAMMI atelier, Panos & Savvas exclusive, Dimitra Papadimitriou, Pearls Center-Althea, Euripides Taloumis & Co OE και Tsimpiskaki Maria Jewelry.

INHORGENTA2

Οι ελληνικές επιχειρήσεις κατέλαβαν 374 τετραγωνικά μέτρα του εκθεσιακού κέντρου του Μονάχου, στο οποίο φιλοξενήθηκαν 1.050 εκθέτες από 40 χώρες του κόσμου, παρουσιάζοντας τις νέες τάσεις και τα σχέδιά τους σε 26.000 επισκέπτες από 75 χώρες.
Κατά τη διάρκεια της Inhorgenta Munich 2014 οργανώθηκε για δεύτερη φορά το “Inspiration Pearl Forum” με θέμα “Made in Germany”, αλλά και μία παρουσίαση από «έξυπνα» κοσμήματα, ρολόγια και διαδραστικά αξεσουάρ. Επιπλέον, στο πλαίσιο του “Smartwatch-Forum” παρουσιάστηκαν τα «ρολόγια του μέλλοντος», αλλά και όλες οι εξελίξεις στον τομέα της τρισδιάστατης εκτύπωσης και του 3D body scanning.

INHORGENTA3

Μεγάλο μέρος των 233 νέων εκθέτων της φετινής έκθεσης έχει δηλώσει ήδη τη συμμετοχή του στην Inhorgenta Munich 2016, που πρόκειται να λάβει χώρα από 12 μέχρι 15 Φεβρουαρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο του Μονάχου.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της έκθεσης www.inhorgenta.com για να ενημερωθεί σχετικά με το πλήρες πρόγραμμα και την επόμενη διοργάνωση.

ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ 2015

Σε ανοδική τροχιά η έκθεση της Αθήνας

Του Δημήτρη Σταμούλη

exhibition1

Οι εκθέτες, το 2014, έφτασαν συνολικά τους 325.

Τη «λάμψη» του ελληνικού κοσμήματος θα αναδείξει από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου 2015 η έκθεση «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ», που διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-Helexpo στο Metropolitan Expo στην Αθήνα. Το ενδιαφέρον που έχει εκδηλωθεί για την 28η Διεθνή Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού είναι πολύ μεγάλο, καθώς η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ» έχει προσελκύσει ήδη περισσότερες από 250 εταιρείες του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας και των ωρολογίων, εμφανίζοντας ενισχυμένα μεγέθη σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση και μάλιστα για τρίτη συνεχή χρονιά.

Πρόγραμμα hosted buyers

Φέτος η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ» θα αναπτυχθεί σε 6.600 τετραγωνικά μέτρα, μέγεθος αυξημένο κατά 25% σε σχέση με τη διοργάνωση του 2014. Στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης, η ΔΕΘ-Helexpo υλοποιεί πρόγραμμα προσκεκλημένων ξένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers) από εννέα χώρες:  τη Βρετανία, την Τυνησία, την Αλγερία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Τουρκία, την Κύπρο, τη Ρωσία, την Αίγυπτο και τον Λίβανο, ώστε τους φέρει σε επαφή με τους Έλληνες εκθέτες.
Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ», η οποία διοργανώνεται σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), φιλοξενεί φέτος κατασκευαστές, εργαστήρια, σχεδιαστές, εισαγωγείς και αντιπροσώπους κοσμημάτων και ωρολογίων και απευθύνεται σε επαγγελματίες που θέλουν να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις, να ανανεώσουν τις επαφές τους και να αναπτύξουν συνεργασίες με εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ», μαζί με την KOSMIMA, που διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo στη Θεσσαλονίκη τον Οκτώβριο, αποτελούν ένα δυναμικό εκθεσιακό «δίδυμο» στον κλάδο της αργυροχρυσοχοΐας.

Ανοδικά από το 2013

Την ανοδική τάση της έκθεσης επιβεβαίωσε και η περσινή διοργάνωση, η οποία στον απολογισμό της κατέγραψε αύξηση στην επισκεψιμότητα, σε σχέση με την αντίστοιχη διοργάνωση του 2013.
Την ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ 2014 επισκέφθηκαν συνολικά 3.107 εμπορικοί επισκέπτες και επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έναντι 2.850 στην αντίστοιχη έκθεση του 2013, την οποία είχε διοργανώσει για πρώτη φορά η ΔΕΘ-HELEXPO στην Αττική.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως καταγράφτηκε αύξηση της τάξης του 30% στους μοναδικούς (χωρίς συνοδό) εμπορικούς επισκέπτες, οι οποίοι προσέγγισαν τους 2.451, έναντι 1.873 στην περσινή αντίστοιχη διοργάνωση. Οι παραπάνω επιδόσεις αποκτούν μεγαλύτερη σημασία εάν ληφθεί υπόψη και το ότι η φετινή έκθεση είχε διάρκεια τριών ημερών, έναντι τεσσάρων πέρσι.
Από το σύνολο των επισκεπτών, οι ξένοι προήλθαν από την Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Γερμανία, Αλγερία, Αίγυπτο, Λίβανο, Ρωσία, Ισπανία, Τουρκία, Ολλανδία και Μ. Βρετανία, ενώ οι υπόλοιποι από την εγχώρια αγορά με εκπροσώπηση σχεδόν όλων των γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδας.
Οι εκθέτες, το 2014, έφτασαν συνολικά τους 325, έναντι 291 το 2013, ενώ ξεχώρισε η παρουσία όλων των σημαντικών εγχώριων δημιουργών κοσμήματος. Οι εκθεσιακές εγκαταστάσεις της ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ του 2014 προσέγγισαν τα 5.314 τμ, έναντι 4.393 τμ στη διοργάνωση του 2013. Εκπροσωπήθηκε σχεδόν το σύνολο των επαγγελματιών του κλάδου του κοσμήματος, όπως ιδιοκτήτες κοσμηματοπωλείων, αργυροχρυσοχόοι, σχεδιαστές κοσμημάτων, αντιπρόσωποι, εισαγωγείς και έμποροι.

exhibition2

Στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ ξεχωρίζει η παρουσία όλων των σημαντικών εγχώριων δημιουργών κοσμήματος.

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ Η INHORGENTA 2015

Η μεγάλη διεθνής γερμανική έκθεση κοσμήματος και ρολογιού στις 20-23 Φεβρουαρίου

inhoregenta1

Η έκθεση INHORGENTA MUNICH αποτελεί την διεθνή  πλατφόρμα προβολής όλων των σημαντικών brands στο χώρο του κοσμήματος, του ρολογιού και του λάιφσταιλ, για πάνω από σαράντα χρόνια, παρουσιάζοντας στο ευρύ κοινό των επαγγελματιών του κλάδου όχι μόνο μια μεγάλη και πολύπλευρη γκάμα προϊόντων, αλλά αναδεικνύοντας σύγχρονες εξελίξεις και τάσεις της αγοράς.
Στη διοργάνωση του 2015, που θα διεξαχθεί από τις 20 ως τις 23 Φεβρουαρίου 2015, στο εκθεσιακό κέντρο του Μονάχου, το νέο Φόρουμ των Τάσεων (Τrend Forum) θα εστιάσει στο μέλλον της βιομηχανίας και θα προσφέρει μια γεύση από τις επερχόμενες συλλογές κοσμημάτων όλων των κορυφαίων οίκων του κόσμου. Στο Εργαστήριο Έμπνευσης (Inspiration Lab), το φετινό μότο που επιλέχθηκε είναι “Made in Germany”, με προφανή επιδίωξη να αναδειχθούν οι καινοτομίες και τα επιτεύγματα της γερμανικής βιομηχανίας κοσμήματος και ρολογιού.  Στην ενότητα «Πρόγραμμα Σεμιναρίων» θα παρουσιαστεί με διεισδυτικό τρόπο αλλά και κριτική διάθεση το μέλλον των έξυπνων ρολογιών, με το χαρακτηριστικό δίλημμα «Κίνδυνος ή ευκαιρία;».  Τέλος, στην ενότητα «Κοσμηματοπωλείο 2015» (Jewelry Store 2050), το μέλλον θα γίνει παρόν, και θα παρουσιαστούν διάφοροι τρόποι σε σχέση με το πώς οι κοσμηματοποιοί μπορούν να προβάλλουν το έργο τους ως επώνυμο brand.

inhorgenta2

Όπως και στις προηγούμενες διοργανώσεις, έτσι και φέτος, το Hall A1 θα είναι συνώνυμο με τον κόσμο των ρολογιών και του λάιφσταϊλ προβάλλοντας το μεγαλείο και την ποικιλία των συλλογών για το 2015.  Προκειμένου να προσφερθεί ένας ακόμα πιο άνετος και πιο σαφώς διαρθρωμένος χώρος προβολής για τους εκθέτες, το Hall B3 “Lifestyle – Trends & Vision” θα ενσωματωθεί στα Halls A1 και B2. Στο Hall A1 “Timepieces & Lifestyle” σχεδιάζεται μια επέκταση προκειμένου να συμπεριληφθεί και ο τομέας του λάιφσταϊλ κοσμήματος.  Η ενότητα τεχνολογίας και μπιζού “Technology & Bijoux” και το φόρουμ της ωρολογοποιίας «Watchmaker’s Forum» θα παρουσιαστούν στο Hall A2. Το ανασχεδιασμένο Hall B1 και η ενότητα “Selection” θα φιλοξενήσουν premium εκθέτες, όπως συνήθως. Στο Hall B2 και στην ενότητα “Jewelry”, θα παρουσιαστούν κλασικά κοσμήματα και πολλά εθνικά περίπτερα. Εκθέτες με πολύτιμους λίθους και διαμάντια θα παρουσιάσουν τα πολύτιμα εκθέματά τους στο Ηall C1 στην ενότητα “Carat”. Στο Hall C2 και στην ενότητα του σύγχρονου σχεδιασμού κοσμημάτων “Contemporary Design & Vision” θα παρουσιαστούν μοντέρνες συλλογές και δημιουργίες. Στον ίδιο χώρο θα βρίσκεται και το “Inspiration Lab””.

ΕΚΘΕΣΗ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ»

Διοργανώνεται 28/2-2/3 στο Metropolitan Expo

ellinon kosmima1

Με εντατικές προετοιμασίες προχωρά η έκθεση κοσμήματος «Ελλήνων Κόσμημα» που διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo από τις 28 Φεβρουαρίου ως τις 2 Μαρτίου 2015. Η έκθεση θα λάβει χώρα εκθεσιακό κέντρο METROPOLITAN EXPO, στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Έλ. Βενιζέλος». Ανάμεσα στα εκθέματα θα παρουσιαστούν κοσμήματα, ωρολόγια, πολύτιμοι λίθοι, συσκευασίες, μηχανήματα, πρώτες ύλες και εξοπλισμός.
Η «Ελλήνων Κόσμημα» είναι η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα με συμμετοχή των κορυφαίων ελληνικών εταιρειών, ενώ αναδεικνύει όλες τις νέες τάσεις της επερχόμενης ανοιξιάτικης και καλοκαιρινής σεζόν σε κόσμημα και ρολόι.
Οι επαγγελματίες επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις νέες συλλογές των ελληνικών εργαστηρίων κοσμήματος και να θαυμάσουν μοναδικές δημιουργίες από έλληνες σχεδιαστές.
Επίσης με τα νέα είδη συσκευασίας και τους τρόπους παρουσίασης που θα αναδειχτούν από τους ειδικούς στην έκθεση, οι επαγγελματίες έχουν την ευκαιρία να ανανεώσουν την επιχείρησή τους, αλλά και να ενημερωθούν για όλα τα νέα υλικά, τα μηχανήματα, τις τεχνοτροπίες, τα προγράμματα σχεδιασμού καθώς και για τις τελευταίες εξελίξεις στα συστήματα ασφαλείας.

Η περσινή διοργάνωση

Με αυξημένη επισκεψιμότητα, σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη διοργάνωση, πραγματοποιήθηκε η έκθεση Ελλήνων Κόσμημα 2014. Την έκθεση επισκέφθηκαν συνολικά 3.107 εμπορικοί επισκέπτες και επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έναντι 2.850 στην περσινή ανάλογη έκθεση, την οποία είχε διοργανώσει για πρώτη φορά η ΔΕΘ-Helexpo στην Αττική.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως καταγράφτηκε αύξηση της τάξης του 30% στους μοναδικούς (χωρίς συνοδό) εμπορικούς επισκέπτες, οι οποίοι προσέγγισαν τους 2.451, έναντι 1.873 στην περσινή αντίστοιχη διοργάνωση. Οι παραπάνω επιδόσεις αποκτούν μεγαλύτερη σημασία εάν ληφθεί υπόψη και το ότι η φετινή έκθεση είχε διάρκεια τριών ημερών, έναντι τεσσάρων πέρσι.
Από το σύνολο των επισκεπτών, οι ξένοι προήλθαν από την Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Γερμανία, Αλγερία, Αίγυπτο, Λίβανο, Ρωσία, Ισπανία, Τουρκία, Ολλανδία και Μ. Βρετανία, ενώ οι υπόλοιποι από την εγχώρια αγορά με εκπροσώπηση σχεδόν όλων των γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδας.

ellinon kosmima2

Οι εκθέτες έφτασαν συνολικά τους 325, έναντι 291 πέρσι, ενώ ξεχώρισε η παρουσία όλων των σημαντικών εγχώριων δημιουργών κοσμήματος.
Οι εκθεσιακές εγκαταστάσεις της «Ελλήνων Κόσμημα» του 2014 προσέγγισαν τα 5.314 τμ, έναντι 4.393 τμ στην προηγούμενη διοργάνωση.
Όπως προκύπτει από την ανάλυση των στατιστικών δεδομένων επισκεψιμότητας, στην «Ελλήνων Κόσμημα» εκπροσωπήθηκε σχεδόν το σύνολο των επαγγελματιών του κλάδου του κοσμήματος, όπως ιδιοκτήτες κοσμηματοπωλείων, αργυροχρυσοχόοι, σχεδιαστές κοσμημάτων, αντιπρόσωποι, εισαγωγείς και έμποροι.

ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ

Μοναδικής αξίας έκθεση στο Μόντρεαλ «Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο»

ekthesi1

Ως ένα «μακρύ και γοητευτικό ταξίδι του διαχρονικού Ελληνισμού σε μακρινές, αλλά και τόσο φιλικές χώρες» χαρακτηρίζεται από πολλούς η μεγάλη έκθεση αρχαιοτήτων, που εγκαινιάστηκε στις 12 Δεκεμβρίου στο Μουσείο Πολιτισμού του Καναδά στην Οττάβα και θα συνεχισθεί στο Τορόντο και αμέσως μετά, έως τον Σεπτέμβριο του 2016, στο Field Museum στο Σικάγο, στο National Geographic στην Ουάσιγκτον και ίσως και σε άλλα μουσεία στον Καναδά και στις ΗΠΑ.
Η έκθεση συμπεριλαμβάνει 562 αρχαία αντικείμενα, πολλά από τα οποία ταξιδεύουν για πρώτη φορά εκτός Ελλάδος, αρκετά μάλιστα δεν έχουν εκτεθεί ποτέ ξανά.
Όχι μόνον ο αριθμός και η σπουδαιότητα των εκθεμάτων, αλλά και ο τίτλος– “Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο”- φανερώνουν ότι δεν πρόκειται απλώς για μια έκθεση, αλλά για ακόμα ένα μεγάλο ταξίδι του Ελληνισμού. Ένα ταξίδι με εθνική σημασία, που, μέσα από σημαντικά εκθέματα από τα αρχαιολογικά μουσεία όλης της χώρας, αλλά και μέσα από πρόσφατα ανασκαφικά ευρήματα, αποκαλύπτει το λαό μας και τα επιτεύγματά του:
Από την εποχή του Λίθου μέχρι την Ελληνιστική περίοδο.
Από τον Μυκηναϊκό κόσμο, που αναπτύσσεται στον Ελληνικό χώρο ως γέφυρα μεταξύ Ανατολής και Δύσης, έως την άνοδο των Μακεδόνων βασιλέων, που αλλάζουν όλο τον γνωστό έως τότε κόσμο.
Τα αριστουργήματα της γλυπτικής, της ζωγραφικής, της κοσμηματοτεχνίας συνοδεύουν τα επιτεύγματα της φιλοσοφίας και των επιστημών ξετυλίγοντας τη μοναδική διαχρονική συνέχεια και την ενότητα τού πολιτισμού μας. Το τέλος κάθε εποχής δίνει τη θέση του σε μια καινούρια αρχή. Και όμως, η ενότητα αυτή παραμένει αδιάσπαστη.

ekthesi2

Εννέα ενότητες

Εννέα χρονολογικές, αλλά και θεματικές ενότητες απαρτίζουν την έκθεση. Το χρονολογικό πλαίσιο καλύπτει από την Εποχή του Λίθου έως την Ελληνιστική περίοδο, δηλαδή από περίπου το 6000 π.Χ μέχρι τον 2ο αιώνα π.Χ. «Το σημαντικό είναι ότι δεν πρόκειται για μια απλή παράθεση», έχει δηλώσει η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού κα Λίνα Μενδώνη. «Αντιθέτως, η έκθεση αναπτύσσει τη διαχρονία του ελληνικού πολιτισμού και καταδεικνύει την ουσιαστική συνοχή των περιόδων μεταξύ τους και των μνημείων που αυτές κατέλειπαν.
Η κα Μενδώνη τόνισε ότι όλα τα έξοδα, από το μουσειολογικό σχεδιασμό έως την ασφάλιση, καλύπτουν τα ξένα μουσεία. Η ελληνική πλευρά θα αναλάβει μόνο την παραγωγή ενός δίτομου συνοδευτικού καταλόγου. Ο ένας τόμος θα αφορά τα εκθέματα και ο άλλος θα περιέχει δοκίμια που έχουν αναλάβει να συγγράψουν καταξιωμένοι επιστήμονες, όπως οι κ.κ. Βασίλης Λαμπρινουδάκης και Νίκος Σταμπολίδης.
Η πρώτη ενότητα της έκθεσης, είπε η Γενική Διευθύντρια Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς κα Μαρία Ανδρεαδάκη- Βλαζάκη έχει τίτλο «Προοίμιο: Ο άνθρωπος στο προϊστορικό Αιγαίο». Στις υποενότητες παρουσιάζονται έργα από τη νεολιθική Ελλάδα, το κυκλαδικό Αιγαίο και τη μινωϊκή Κρήτη.
Ακολουθούν οι ενότητες:

ekthesi3

• «Ο Αγαμέμνων και ο κόσμος των Μυκηναίων». Οι βασιλικοί λακκοειδείς τάφοι του 16ου αι. π.Χ. δημιουργούν τη βάση για το μύθο των πολύχρυσων Μυκηνών του Ομήρου. Εκτίθενται έργα από τις ταφές αυτές και από ταφές των Αχαιών από τη Μακεδονία μέχρι την Κρήτη.
• «’Ηρωες και Αριστοκράτες». Οι ήρωες του Ομήρου και οι αριστοκράτες αλληλοσυνδέονται με τους θεούς σε αυθύπαρκτη και κυρίαρχη ανθρώπινη μορφή.
• «Αθλητές και Πανελλήνιοι Αγώνες», όπου απεικονίζεται το αγωνιστικό πνεύμα των Ελλήνων.
• «Κούροι και Κόραι» όπου τονίζεται η εξέλιξη της απεικόνισης της ελληνικής μορφής από τον 7ο αι. π.Χ.
• «Λεωνίδας, ο βασιλιάς της Σπάρτης». Ο ήρωας της μάχης των Θερμοπυλών πλαισιώνεται από αιχμές βελών από το πεδίο της μάχης.
• «Οι Αθηναίοι και η Δημοκρατία». Μέσα από τα εκθέματα τεκμηριώνεται η δομή και η λειτουργία της Αθηναϊκής Δημοκρατίας.
• «Φίλιππος Β’ και ο Μέγας Αλέξανδρος». Η άνοδος των Μακεδόνων βασιλέων με τις συνέπειες στον τότε γνωστό κόσμο προβάλλεται με ποικίλα έργα, ανάμεσα στα οποία αργυρά σκεύη από τον τάφο του Φιλίππου του Β’. Στην ενότητα κυριαρχεί η κεφαλή του Αλεξάνδρου από την Πέλλα.
• Η τελευταία ενότητα τιτλοφορείται «Η αυγή ενός νέου κόσμου» και αποτελείται από την έκθεση ελληνιστικών ειδωλίων που σηματοδοτούν την εποχή των διαδόχων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

ekthesi4

Συναρπαστική έκθεση

Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας Μουσείου Πολιτισμού, του μεγαλύτερου μουσείου του Καναδά, που δέχεται ετησίως 1,2 επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο, ο κ. Μαρκ Ο’ Νιλ τόνισε τη σημασία που έχει για εκείνον και για τους συμπατριώτες του η έκθεση αυτή. «Έχουμε δεσμευθεί να προσφέρουμε στο καναδικό κοινό συναρπαστικές εξιστορήσεις από κάθε γωνιά του πλανήτη», είπε. «Και η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν πολλές πιο συναρπαστικές ιστορίες από την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας. Εκτιμάται ότι η έκθεση αυτή είναι η μεγαλύτερη και πιο ολοκληρωμένη του είδους της που παρουσιάζεται στη βόρειο Αμερική εδώ και αρκετές δεκαετίες».

ekthesi5

Ο κ. Ο Νιλ πρόσθεσε ότι γίνονται συζητήσεις με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού για την ανταπόδοση από την καναδική πλευρά με άλλες εκθέσεις, μια εκ των οποίων αφορά τον πολιτισμό των Haida, από τους αρχαιότερους πληθυσμούς του Καναδά.
«Αγκαλιάζουμε την ιστορία της Ελλάδας όπως αγκαλιάζουμε τη δική μας», είπε ο κ. Φρέντερικ Χίμπερτ, εκπρόσωπος του Μουσείου του National Geographic. «Κάθε φοιτητής γνωρίζει την προσφορά του ελληνικού πολιτισμού στη γραφή, στη φιλοσοφία, στο θέατρο, στη δημοκρατία. Και η έκθεση αυτή αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία να θαυμάσει κανείς τα τεκμήρια αυτής της προσφοράς μέσα από αυθεντικά αντικείμενα, πολλά από τα οποία δεν έχουν ξαναβγεί εκτός Ελλάδος».

29η KOSMIMA ME… ΛΑΜΠΡΟ ΠΡΟΣΗΜΟ

kosmima2

Αύξηση διεθνών επισκεπτών κατά 116%!

Με σημαντικά αυξημένη επισκεψιμότητα σε σχέση με την περσινή διοργάνωση έπεσε η αυλαία της 29ης Kosmima, της διεθνούς έκθεσης κοσμήματος, ωρολογιών, πολύτιμων λίθων, μηχανημάτων και εξοπλισμού, που φιλοξενείται κάθε χρόνο στο εκθεσιακό κέντρο της Helexpo στη Θεσσαλονίκη και που φέτος έλαβε χώρα από τις 18 ως τις 20 Οκτωβρίου.

Όπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές, το σύνολο των επισκεπτών ήταν αυξημένο κατά 14%, φτάνοντας τους 2.000, ενώ οι εμπορικοί επισκέπτες ήταν περισσότεροι από πέρυσι κατά 20%. Σημαντική μεταξύ αυτών ήταν η παρουσία των ξένων εμπορικών επισκεπτών από την Ουγγαρία, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, την Τσεχία, την ΠΓΔΜ, την Ιορδανία, τον Λίβανο, τη Ρωσία, τη Σερβία, την Τουρκία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Ουκρανία. Μάλιστα, ο αριθμός των ξένων εμπορικών επισκεπτών ήταν αυξημένος κατά 116% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση.

kosmima1

Ανοδική πορεία

Τα μεγέθη της 29ης Kosmima ήταν συνολικά ενισχυμένα. Οι εκθέτες αυξήθηκαν κατά 17,5% και η εκθεσιακή επιφάνεια κατά 24%. Ειδικότερα, οι εκθέτες ανήλθαν σε 98, ενώ η συνολική επιφάνεια της έκθεσης ανήλθε σε 1.800 τετραγωνικά μέτρα. Οι άμεσοι ξένοι εκθέτες προήλθαν από την Ισπανία και τη Γερμανία, ενώ έμμεσα εκπροσωπήθηκαν και οίκοι από τη Βρετανία, την Αυστρία, τη Γερμανία, την Ελβετία, τις ΗΠΑ και το Χονγκ Κονγκ.

Στο πλαίσιο της 29ης Kosmima, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) και ο 25ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Σχεδίου Κοσμήματος, με θέμα «Συμβολίζοντας τη μοναδικότητα». Για τις εντυπωσιακές δημιουργίες απονεμήθηκαν τρία βραβεία και πέντε έπαινοι στην κατηγορία Α’, σπουδαστών σχολών αργυροχρυσοχοΐας και ένας έπαινος στην κατηγορία Β’, επαγγελματιών αργυροχρυσοχοΐας.

Το επόμενο ραντεβού για τον κλάδο του κοσμήματος έχει προγραμματιστεί για την έκθεση «Ελλήνων Κόσμημα», την οποία διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου του 2015 στην Αθήνα. Με βάση την έως τώρα εικόνα, οι συμμετοχές είναι σημαντικά αυξημένες και το ενδιαφέρον μεγάλο.

kosmima3

Ο CARTIER ΣΤΟ DENVER ART MUSEUM

Μοναδικά εκθέματα σε 75 χρόνια ιστορίας

cartier1

Μια νέα έκθεση περίπου 250 κοσμημάτων, ρολογιών και άλλων πολύτιμων αντικειμένων που έχει κατασκευάσει ο οίκος Cartier από το 1900 έως το 1975 θα παρουσιαστεί στο Μουσείο Τέχνης του Ντένβερ, στις Ηνωμένες Πολιτείες, από τις 16 Νοεμβρίου 2014 ως τις 15 Μαρτίου 2015. Το μεγάλο αυτό εκθεσιακό γεγονός έχει τίτλο «Brilliant: Cartier in the 20th Century» και οργανώνεται υπό την επιμελητεία της Margaret Young-Sánchez και το σχεδιασμό της Νathalie Crinière. Το δίδυμο αυτών των συντελεστών είχε διοργανώσει και μια άλλη εξαιρετική έκθεση του εν λόγω μουσείου τέχνης, το 2012, βασισμένη σε δημιουργίες του διάσημου σχεδιαστή Yves Saint Laurent.

cartier2

Η έκθεση ακολουθεί τα ίχνη της ιστορίας του οίκου Cartier από την αρχή του 20ου αιώνα, όταν ο πλούτος της Αμερικής εκείνης της εποχής ώθησε τον μεγάλο γάλλο κοσμηματοποιό να ανοίξει ένα υποκατάστημα στην πόλη της Νέας Υόρκης, το 1909. Ζάπλουτοι Αμερικανοί όπως ο τραπεζίτης JP Morgan και η οικογένεια Vanderbilt υπήρξαν ανάμεσα στην εκλεκτή πελατεία του κορυφαίου οίκου κοσμημάτων, όπως επίσης και επιφανείς εκπρόσωποι της ρωσικής αριστοκρατίας, Ινδοί πρίγκιπες, μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας και άλλες διασημότητες από όλο τον κόσμο.

cartier3

Ανάμεσα στα εκθέματα περιλαμβάνονται και κομμάτια που ανήκαν σε μερικές από τις πιο διάσημες και πλούσιες κυρίες της εποχής εκείνης, αλλά και σε λάτρεις συλλέκτες πολύτιμων αντικειμένων της κοσμηματοποιίας, όπως η μεξικάνα ηθοποιός María Félix, η Elizabeth Taylor, η δούκισσα του Windsor και η Wallis Simpson.

cartier4

Η έκθεση στο Μουσείο Τέχνης του Ντένβερ γίνεται πραγματικότητα χάρη στην προσφορά μέρους της περίφημης συλλογής της CartierCollection, που περιλαμβάνει πάνω από 1500 ιστορικά κοσμήματα του οίκου, τα οποία έχουν συγκεντρωθεί επιμελώς από τη δεκαετία του 1970 και αποτελούν την μεγάλη κληρονομιά του Cartier.

KOSMIMA 2014

ΔΥΝΑΜΙΚΟ «ΠΑΡΩΝ» ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΠΟΙΙΑΣ

Με πυρετώδεις ρυθμούς προχωρούν οι προετοιμασίες της KOSMIMA 2014, της 29ης ετήσιας φθινοπωρινής συνάντησης του κλάδου του κοσμήματος και των ωρολογίων, που θα πραγματοποιηθεί 18-20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη.

Η KOSMIMA είναι το σημείο συνάντησης για τους επαγγελματίες που θέλουν να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις σε κόσμημα και ρολόι και να ανανεώσουν τις συλλογές τους για την περίοδο των Χριστουγέννων.

H KOSMIMA 2014 φιλοξενεί τον 25ο Διαγωνισμό Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος, έναν θεσμό που στόχο έχει να αναδείξει τη δημιουργικότητα των νέων καλλιτεχνών του κλάδου.

Στόχος της KOSMIMA είναι τόσο το άνοιγμα νέων αγορών και η δημιουργία νέων εμπορικών πράξεων για τον κλάδο της αργυροχρυσοχοΐας όσο και η προβολή του ελληνικού κοσμήματος στις αγορές του εξωτερικού.

Στην KOSMIMA συμμετέχουν κατασκευαστές, εργαστήρια, σχεδιαστές, εισαγωγείς, αντιπρόσωποι και χονδρέμποροι κοσμημάτων, ωρολογίων και πολύτιμων λίθων, καθώς και εταιρίες με ασημένια είδη, είδη συσκευασίας και μηχανήματα.

Η KOSMIMA απευθύνεται σε επαγγελματίες που θέλουν να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις, να ανανεώσουν τις επαφές τους και να αναπτύξουν συνεργασίες με νέες και γνωστές εταιρίες του κλάδου. Παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα μας και ειδικότερα την αγορά κοσμήματος, οι διοργανωτές επιδιώκουν να φέρουν σε επαφή τις δυναμικότερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου με επιλεγμένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Να σημειωθεί δε ότι στην περσινή διοργάνωση έλαβαν μέρος 20% παραπάνω εκθέτες και 12%

Ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της KOSMIMA είναι η συμμετοχή εταιριών με ελληνικό κόσμημα, που διακρίνεται για τον ιδιαίτερo σχεδιασμό και την υψηλή κατασκευαστική του ποιότητα, και με ορθόδοξο θρησκευτικό κόσμημα (σταυρό) και αντικείμενο.

kosmima2014

25ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός

Σημαντική πλευρά της έκθεσης είναι ο 25ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος, που διοργανώνεται από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) σε συνεργασία με τη HELEXPO, με θέμα «Συμβολίζοντας τη μοναδικότητα». Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάπτυξη και η ανάδειξη του ελληνικού κοσμήματος.

Στην Οργανωτική Επιτροπή συμμετέχουν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), η Συντεχνία Χρυσοχόων – Αργυροχρυσοχόων Θεσσαλονίκης (ΣΧΑΘ), ο Σύλλογος Αργυροχρυσοχόων Αθηνών (ΣΑΑ), ο Σύλλογος Κοσμηματοπωλών – Ωρολογοπωλών Θεσσαλονίκης (ΣΚΩΘ) και η HELEXPO.

JUNWEX MOSCOW

Η ΡΩΣΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΣ

junwex1

Η μεγάλη διεθνής έκθεση κοσμήματος και ρολογιού της Μόσχας, Junwex Moscow, πραγματοποιείται από 1 ως 5 Οκτωβρίου 2014 στο Πανρωσικό Εκθεσιακό Κέντρο της ρωσικής πρωτεύουσας. Πρόκειται για τη δέκατη διοργάνωση που φιλοξενείται στη Μόσχα, στα εκθεσιακά περίπτερα 75 και 69 του εκθεσιακού κέντρου, και διοργανώνεται υπό την αιγίδα των Ρωσικού Εμπορικού Κλαμπ Κοσμήματος, των επίσημων αντιπροσώπων της διεθνούς συνομοσπονδίας κοσμήματος CIBJO, και του εκδοτικού οίκου Jewellery Russia.

Οι διοργανωτές επισημαίνουν ότι η Junwex Moscow αποτελεί την μόνη έκθεση της ρωσικής πρωτεύουσας στην οποία οι εμπορικοί επισκέπτες μπορούν να συναντήσουν τις κορυφαίες ρωσικές εταιρείες κοσμήματος, όπως Adamas, Adamant, Diamant, Topaz, Platina, Kameya, Aquamarine, Diamonds of Kostroma, κ.α. Νέες συλλογές θα παρουσιάσουν εταιρείες όπως Mousson, Ringo, Master Diamond, Jewellers of Ural.Εκτός όμως από τις σημαντικότερες ρωσικές κοσμηματοποιίες, θα δώσουν το «παρών» και πολλές άλλες εταιρείες προερχόμενες από τις σημαντικότερες χώρες-παραγωγούς κοσμήματος, όπως Γαλλία, Ιταλία, Ινδία, Χονγκ Κονγκ, Βραζιλία, Τουρκία, Κίνα, Ταιλάνδη, Πολωνία, Ισραήλ και Αραβικά Εμιράτα.

Σήμερα η Junwex Moscow δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη και η πιο δημοφιλής διεθνώς έκθεση στη Ρωσία, αλλά και η πιο αποτελεσματική για τους εκθέτες από εμπορικής άποψης, τόσο για τους κατασκευαστές κοσμημάτων, όσο και για τους εμπόρους και τις εταιρείες του κλάδου, που ειδικεύονται στην τεχνολογία κοσμήματος, τον σχετικό εξοπλισμό, τα λογισμικά κ.α.

Το ειδικό τμήμα τεχνολογίας, JUNWEX Tech, προσφέρει μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών για τη βιομηχανία κοσμημάτων. Δεν είναι τυχαίο ότι θα πλαισιωθεί από τις πιο σημαντικές ρωσικές επιχειρήσεις του κλάδου, όπως Sisma, Fasti Industriale, Sapphire, Jeweler Partner, Juvin, Umo, Tarasov’s Plant κ.λπ..

Η Junwex Moscow άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της το 2005 και αποτελεί πλέον έναν καταξιωμένο εκθεσιακό θεσμό, από τους μεγαλύτερους στη ρωσική επικράτεια. Συμμετέχουν εταιρείες κοσμήματος, ωρολογοποιίες, έμποροι χονδρικής διαμαντιών, πολύτιμων λίθων και μαργαριταριών, εταιρείες εξοπλισμού, συσκευασίας και δώρων. Οι χώρες με τη σημαντικότερη συμμετοχή είναι οι Ιταλία, Γερμανία, Τουρκία, Βραζιλία, Ισπανία, Ινδία, Ισραήλ, Χονγκ Κονγκ, Κίνα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ελλάδα, Πορτογαλία κ.α..

junwex2

Στην περσινή διοργάνωση έλαβαν μέρος 718 εκθέτες με τα εκθέματά τους να καταλαμβάνουν συνολική έκταση 37.700 τετραγωνικών μέτρων, ενώ οι εμπορικοί επισκέπτες ανήλθαν σε 19.000 περίπου.

 

ΛΑΜΠΕΡΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ HILLWOOD

Η συλλογή κοσμημάτων Cartier της Marjorie Post

Μοναδικά κοσμήματα του οίκου Cartier που ανήκαν στην φιλάνθρωπο και επιχειρηματία γυναίκα MarjorieMerriweatherPost, μία από τις πιο αφοσιωμένες πελάτισσες του οίκου, εκτίθενται σε δημόσια θέα στο μουσείο Hillwood της Ουάσινγκτον. Η έκθεση με τίτλο “Cartier: MarjorieMerriweatherPostsDazzlingGems” εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουνίου στο MuseumandGardens της Ουάσινγκτον και θα ολοκληρωθεί στις 31 Δεκεμβρίου.

Η Post, η οποία γεννήθηκε το 1887 και πέθανε το 1973, κληρονόμησε την εταιρεία PostumCerealCompany στην ηλικία των 27 ετών, όταν έχασε τον πατέρα της. Η εταιρεία στη συνέχεια μετονομάστηκε σε GeneralFoodCorp.

Συλλέκτρια

cartier1

cartier2

Το εκθαμβωτικό αυτό κολιέ του Cartier από διαμάντια και ζαφείρια, δημιουργήθηκε με το συνδυασμό δύο προϋπαρχόντων βραχιολιών.

Άρχισε να συλλέγει περίοπτα κοσμήματα του οίκου Cartier από τη δεκαετία του 1920, και παρέμεινε μία από τις σημαντικότερες πελάτισσες του οίκου για όλη την υπόλοιπη ζωή της. Η έκθεση στο Ηillwood προσφέρει στον επισκέπτη μια αντιπροσωπευτική ματιά στο γούστο και την αντίληψη που είχε το στιλ της Post, κάτι που χαρακτήρισε όλη της τη ζωή και κυρίως τον τρόπο που έζησε και το lifestyle που υιοθέτησε.

«Η έκθεση των πιο σημαντικών κοσμημάτων Cartier που απέκτησε η MarjoriePost προσφέρει μια πολύ χαρακτηριστική εικόνα της περιόδου εκείνης κατά την οποία ο οίκος Cartier, περίπου το 1920, αγκάλιασε με τόλμη τις σύγχρονες ευαισθησίες της περιόδου ArtDeco και προσέλκυσε το ενδιαφέρον της πιο εξέχουσας αλλά και μοντέρνας πελατείας του κόσμου», δήλωσε η LianaParedes, διευθύντρια του μουσείου Hillwood και επιμελήτρια της έκθεσης.

Ανάμεσα στα πιο ξεχωριστά εκθέματα της συλλογής της Post είναι μια καρφίτσα η οποία κατασκευάστηκε από επτά σμαράγδια Mogul σμιλευμένα από τον 17ο αιώνα, τα οποία έχουν βάρος 250 καράτια, όπως επίσης και ένα κολομβιανό σμαράγδι 21 καρατιών «δεμένο» σε δακτυλίδι, το οποίο φορούσε ο αυτοκράτορας του Μεξικό, Μαξιμιλιανός.

Μια καρφίτσα σε σχήμα βέλους με εκθαμβωτικές αδαμάντινες φούντες την οποία η Post χρησιμοποιούσε ως κούμπωμα για ένα κρεμαστό κόσμημα από μαργαριτάρια και ένα κολιέ από αμέθυστο, τουρκουάζ και διαμάντια δεμένα σε πλατίνα, δείχνουν πώς ο Cartier ακολούθησε τις τελευταίες τάσεις της μόδας.

Επίσης στην έκθεση παρουσιάζονται και αρκετά από τα κοσμήματα Cartier που η MarjoriePost δώρισε στο Ινστιτούτο Smithsonian το 1964, όπως και ένα κολιέ σε ινδικό στιλ με 24 σμαράγδια σταγόνες σε κοπή μπαρόκ.

Στην εποχή μας, η συλλογή Cartier της Post παραμένει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα που ο οίκος κοσμήματος είχε υπό την αιγίδα του σε όλο τον 20ο αιώνα, σύμφωνα με το μουσείο Hillwood.

«Η Marjorie δεν αγόραζε απλώς κοσμήματα για τον εαυτό της. Ήταν ένας εξαιρετικός γνώστης της κοσμηματοποιίας και των μυστικών της, καθώς ήξερε πολλά γύρω από τους πολύτιμους λίθους, ενώ επέλεγε μόνο την καλύτερη ποιότητα», σημειώνει η εκτελεστική διευθύντρια του Hillwood, KateMarkert. «Αναγνώριζε τα μεγάλα σχέδια, και ήξερε πώς να φορέσει τα κοσμήματα προκειμένου τόσο αυτά όσο και η ίδια, να αναδεικνύονται καλύτερα».

cartier3

Αυτή η καρφίτσα αποτελείται από σμαράγδια 250 συνολικά καρατιών, και απεικονίζει το ινδικό στιλ του οίκου Cartier, που δουλεύτηκε κατά κόρον μεταξύ των δεκαετιών 1910 και 1930, όταν και η Post απόκτησε τα κοσμήματά της

Σχέσεις με τους Cartier

Η MarjorieMerriweatherPost σύχναζε και στα τρία καταστήματα που είχε ιδρύσει η φίρμα Cartier μεταξύ των δεκαετιών του ‘20 και του ‘60 . Ο PierreCartier, ο ένας εκ των αδελφών Cartier, με τον οποίο η Post διατηρούσε τις πιο συχνές σχέσεις όσον αφορά τις αγορές της, μαζί με την ίδια, είχαν αναπτύξει κοινά ενδιαφέροντα γύρω από τη ρωσική αυτοκρατορική τέχνη, ενώ ήταν αυτός που πούλησε στην Post το πρώτο της έργο του διάσημου κοσμηματοποιού Faberge. Η Post συνεργάστηκε με τον Cartier στο σχεδιασμό κοσμημάτων και αξεσουάρ για πολλά χρόνια, ενώ η σχέση τους συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη και βελτίωση του προσωπικού της στιλ όσον αφορά στη δημιουργία μοναδικών έργων τέχνης. Σκίτσα προερχόμενα από το αρχείο του Cartier και τα οποία παρουσιάζονται στην έκθεση, απεικονίζουν αυτή την γόνιμη συνεργασία.

cartier4

Καρφίτσα του Cartier από σμαράγδια.

Πολύτιμα αξεσουάρ

Εκτός όμως από το γεγονός ότι η Post αγόρασε μια σειρά από κοσμήματα από τον Cartier, απέκτησε και αρκετά πολύτιμα έργα τέχνης. Στις δεκαετίες του ’20 και του ’30 παρήγγειλε μια σειρά από κάδρα για οικογενειακές φωτογραφίες, δίνοντας μεγάλη προσοχή στα υλικά και τα χρώματα που θα διακοσμούσαν κάθε πορτραίτο. Άλλα πολύτιμα αντικείμενα συμπεριλάμβαναν ένα μπουντουάρ από ασήμι διακοσμημένο με σμάλτο, μια απογευματινή τσάντα από πλατίνα, όπως επίσης και εντυπωσιακά πορτρέτα, ζωγραφικούς πίνακες, και ιστορικές φωτογραφίες, αδιάσειστοι μάρτυρες της διαρκούς προσπάθειας της Post να προβάλει το πρόσωπό της αξιοποιώντας την λάμψη του οίκου Cartier.  

cartier5

Κολιέ από μαργαριτάρια της Post φιλοτεχνημένο από τον Cartier

cartier6

Στις δεκαετίες του ’20 και του ’30 η Post παρήγγειλε μια σειρά από κάδρα για οικογενειακές φωτογραφίες, δίνοντας μεγάλη προσοχή στα υλικά και τα χρώματα που θα διακοσμούσαν κάθε πορτραίτο

H έκθεση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του ιδρύματος MarjorieMerriweatherPostFoundation, και των EllenMacNeilleCharles, DinaMerrillHartley, DonaldG. Preston, Jr. & Frank C. Torres III, Susan & David Thoms, Diane B. Wilsey.