Image
Image
Image
Image

Inhorgenta 2015

«Έλαμψαν» οι  wearable τεχνολογίες και τα «έξυπνα» κοσμήματα 

INHORGENTAfinal1

Του Δημήτρη Σταμούλη

Η 42η Inhorgenta που διεξήχθη στη γερμανική πόλη του Μονάχου απέδειξε και πάλι ότι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προβολής και επικοινωνίας για τους κατασκευαστές κοσμημάτων και ρολογιών και τους εξειδικευμένους εμπόρους του κλάδου. Συνολικά 1.055 εκθέτες από 40 χώρες του κόσμου παρουσίασαν τα νέα τους προϊόντα από 20 έως 23 Φεβρουαρίου. Πολλοί από αυτούς εξέφρασαν το πόσο εξαιρετικά ικανοποιημένοι έμειναν κατά τη διάρκεια της έκθεσης και εξήραν την υψηλή ποιότητα των εμπορικών επισκεπτών και το καλό επίπεδο των παραγγελιών. Όπως για παράδειγμα ο Frank Maier, Διευθύνων Σύμβουλος στη Leo Wittwer, ο οποίος δήλωσε: «Είχαμε μια πολύ καλή συχνότητα των διεθνών εμπορικών επισκεπτών και καλές πωλήσεις στην Αίθουσα Β2”.
Ο Klaus Dittrich, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της διοργανώτριας εταιρείας Messe München GmbH, εμφανίστηκε επίσης πολύ ικανοποιημένος: «Παρά την τεταμένη κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο, η έκθεσή μας χαρακτηρίστηκε από μια πολύ θετική διάθεση. Οι πολυάριθμες παραγγελίες που συνάφθηκαν απέδειξαν ότι η Inhorgenta εξακολουθεί να είναι το πιο σημαντικό εκθεσιακό βήμα παρουσίας για μια εταιρεία που επιδιώκει να συνάψει καλές και επικερδείς συνεργασίες».

INHORGENTAfinal2

Η πλειοψηφία των 233 νέων εκθετών ανακοίνωσε ήδη κατά τη διάρκεια της έκθεσης ότι θα συμμετάσχει και πάλι στην επόμενη διοργάνωση του 2016. Συνολικά, πάνω από 26.000 επισκέπτες από περισσότερες από 75 χώρες επισκέφθηκαν το Μόναχο, προκειμένου να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικά με νέα προϊόντα, τις νέες τάσεις και τις εξελίξεις στους κλάδους κοσμήματος και ρολογιού. Περίπου το ένα τρίτο των επισκεπτών ταξίδεψε στο Μόναχο από το εξωτερικό. Η πιο ισχυρή εκπροσώπηση χωρών ήταν, μεταξύ άλλων, από τις εξής χώρες: Αυστρία, Ελβετία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία και Βόρεια Ιρλανδία, Τσεχία και Ουγγαρία.

INHORGENTAfinal3

Η ικανοποίηση των επισκεπτών είναι επίσης ένα γεγονός που αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε από το ινστιτούτο έρευνας αγοράς Gelszus Messe-Marktforschung: Το 94 % των ερωτηθέντων αξιολόγησε την Inhorgenta ως άριστη, πολύ καλή ή καλή. Κατά κύριο λόγο η ατμόσφαιρα στις αίθουσες και το υψηλής ποιότητας εκθεσιακό περιβάλλον ομόφωνα αξιολογήθηκε ως πολύ καλό από τους επισκέπτες της έκθεσης.

INHORGENTAfinal4

Επιπλέον, η Inhorgenta έχει δώσει νέα ώθηση στη βιομηχανία με το Εργαστήριο Έμπνευσης, το οποίο έλαβε χώρα για δεύτερη φορά φέτος. Εκτός από το βασικό θέμα “Made in Germany”, περαιτέρω έμφαση δόθηκε στις wearable (φορέσιμες) τεχνολογίες, τα «έξυπνα» κοσμήματα και ρολόγια, καθώς και τη διαδραστική μόδα και τα αξεσουάρ. Το φόρουμ SmartWatch και το Πρόγραμμα Σεμιναρίου παρουσίασε το ρολόι του μέλλοντος. Επιπλέον παρουσιάστηκαν οι τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας 3D εκτύπωσης, καθώς και ένας από τους πρώτους παγκοσμίως 3D σαρωτές σώματος.

INHORGENTAfinal5

Όπως και στις προηγούμενες εκθέσεις, έτσι και στη φετινή, μπορούμε να πούμε ότι η αίθουσα C2 υπήρξε ένα πραγματικό εφαλτήριο για πολλούς νέους διεθνείς καλλιτέχνες και νέους ταλαντούχους σχεδιαστές, που είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις συλλογές τους σε ένα ευρύ κοινό.

INHORGENTAfinal6

INHORGENTAfinal7

INHORGENTAfinal8

Η επόμενη Inhorgenta θα διοργανωθεί στο Μόναχο από τις 12 ως τις 15 Φεβρουαρίου 2016 στο εκθεσιακό κέντρο της πόλης.