Image
Image
Image
Image
Image

ΓΕΜΜΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

Το περιοδικό G&G σε iPad εφαρμογή 

Το Γεμμολογικό Ινστιτούτο της Αμερικής (GIA) ανακοίνωσε μέσα στο καλοκαίρι ότι η έκδοσή της Gems & Gemology (G&G) πλέον διατίθεται και σε iPad εφαρμογή. 

Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί συμπληρωματική προσφορά στην έντυπη τριμηνιαία ερευνητική έκδοση του GIA και περιέχει εμπλουτισμένο ψηφιακό περιεχόμενο, με αποκλειστικά βίντεο για πολύτιμους λίθους και συνεντεύξεις με ειδικούς της βιομηχανίας πολύτιμων λίθων. 

gemologies 4

Το Gems & Gemology διατίθεται δωρεάν και για iTunes. 

Το ψηφιακό Gems & Gemology διαθέτει άρθρα και ψηφιακό περιεχόμενο για ένα κοίτασμα σμαραγδιών που ανακαλύφθηκε πρόσφατα στη Βόρεια Βραζιλία και μια επισκόπηση των ιδιοτήτων και της αντοχής των επιστρωμένων, άχροων κυβικών ζιρκονίων. Επιπλέον, υπάρχει αφιέρωμα στις εκθέσεις πολύτιμων λίθων του Tucson και στα αποτελέσματα των βραβείων Edward J. Gübelin Most Valuable Article. 

Το G & G θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή, ενώ σύντομα θα προσφερθεί μια δωρεάν έκδοση επιφάνειας εργασίας για κάθε υπολογιστή.

Τεύχος 1

HARRY WINSTON

Αύξηση πωλήσεων κατά 32% 

Οι πωλήσεις των καταστημάτων του οίκου πολυτελών κοσμημάτων Harry Winston στις Ηνωμένες Πολιτείες αυξήθηκαν κατά 32%, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2012, ενώ οι παγκόσμιες πωλήσεις στη λιανική αγορά μειώθηκαν κατά 13%, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. 

gemologies 3

Στις ΗΠΑ, οι λιανικές πωλήσεις κατά το δεύτερο τρίμηνο (31 Ιουλίου) ανήλθαν σε 35,8 εκατ. δολάρια, ενώ οι πωλήσεις στην Ευρώπη περιορίστηκαν στα 15.6 εκατ. δολάρια, μειωμένες κατά 40%. Οι πωλήσεις στην Ασία (εκτός της Ιαπωνίας) μειώθηκαν κατά 43%, στα 34,0 εκατ. δολάρια, και οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αυξήθηκαν 47% και ανήλθαν σε 30,1 εκατ. δολάρια. 

Η πτώση στην Ασία (εκτός της Ιαπωνίας) οφείλεται εν μέρει σε μια μεγάλη εμπορική πράξη που έλαβε χώρα κατά το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους, και η οποία δεν επαναλήφθηκε φέτος. 

Συνολικά, το δεύτερο τρίμηνο οι λιανικές πωλήσεις ανήλθαν σε 115,4 εκατ. δολάρια, αρκετά μειωμένες σε σχέση με τα 132,8 εκατ. δολάρια πέρυσι. Τα μικτά κέρδη βελτιώθηκαν και από 37,9% ανήλθαν σε 49,8% κατά κύριο λόγο οφείλεται στη σύνθεση των προϊόντων και την λιγότερο 

υψηλή αξία τους. 

Η εταιρεία Harry Winston εκτιμά ότι οι αναδυόμενες αγορές να συνεχίσουν να οδηγούν τη ζήτηση για τα προϊόντα πολυτελείας, αν δεν προβλέπεται μια επιβράδυνση σε σύντομο χρονικό διάστημα, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. «Μακροπρόθεσμα, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο brand και στα προϊόντα πολυτελείας που προσφέρει αναμένεται να παραμείνει ισχυρή. Στο εγγύς μέλλον, η κρίση χρέους στην Ευρώπη και η αναμενόμενη επιβράδυνση της ανάπτυξης στις εξαγωγές στις αναδυόμενες αγορές, αποτελούν προκλήσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ζήτηση για κοσμήματα πολυτελείας και για ρολόγια», δήλωσε η εταιρεία. 

Για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 31 Ιουλίου, οι πωλήσεις στην Αμερική αυξήθηκαν κατά 9% και έφτασαν τα 68,0 εκατ. ευρώ, στην Ευρώπη είχαν θετικό πρόσημο αυξημένες κατά 5%, όπως και στην Ιαπωνία κατά 45%, ενώ στην υπόλοι πη Ασία μειώθηκαν κατά 26%. 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Harry Winston είχε πωλήσεις 218,9 εκατ. δολαρίων, αυξημένες κατά 2%, με αυξημένο περιθώριο κέρδους από 41,6% σε 51,1% 

Κατά τη διάρκεια του ίδιου τριμήνου, η Harry Winston άνοιξε ένα νέο κατάστημα στο πολυκατάστημα Harrods στο Λονδίνο. 

Επίσης, έναν νέο κατάστημα-σαλόνι λειτούργησε στη Μόσχα, ενώ όλα είναι έτοιμα και για ένα ακόμα κατάστημα που θα λειτουργήσει άμεσα στη Rue du Rhone, στη Γενεύη. Τέλος, ο οίκος σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί και στο Κουβέιτ. 

Συνολικά, η Harry Winston διαθέτει 21 δικά της καταστήματα, πέντε σαλόνια, και 196 συμβεβλημένα καταστήματα σε όλον τον κόσμο, ενώ στόχος είναι έως το 2013 να ανέλθουν συνολικά στα 220. 

Τεύχος 1

HRD AWARDS

Διαμάντια πρωταγωνιστούν σε διαγωνισμό 

Το HRD Antwerp, που εδρεύει στην πόλη Αντβέρπ του Βελγίου και αποτελεί το παγκόσμιο κέντρο επεξεργασίας των διαμαντιών, ανακοίνωσε τη 15η διοργάνωση HRD Awards. Πρόκειται για έναν διεθνή διαγωνισμό σχεδιασμού, ο οποίος στόχο έχει να αναδείξει τη δημιουργική και καινοτόμο σχεδίαση κοσμημάτων, παρέχοντας στο νικητή μια μοναδική πλατφόρμα προβολής της συλλογής κοσμημάτων του. 

gemologies 2

Το θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι Trompe l’oeil («Τίποτα δεν είναι αυτό που δείχνει»). Οι σχεδιαστές καλούνται να «αναδιφήσουν στον κόσμο των ψευδαισθήσεων και των παραισθήσεων, δημιουργώντας λαμπρά κοσμήματα με διαμάντια, που θα εξερευνούν τα όρια ανάμεσα στην εικόνα και την πραγματικότητα», όπως σημειώνει χαρακτηριστικά στην πρόσκλησή του το HRD Antwerp. 

Οι σχεδιαστές θα πρέπει πρώτα να εγγραφούν και να αναρτήσουν τα σχέδιά τους μέσω της ιστοσελίδας του HRD Antwerp 

(http://www.hrd.be). Μια κριτική επιτροπή θα προεπιλέξει τα κομμάτια που θα εισέλθουν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, που περιλαμβάνει τη δημιουργία του κοσμήματος. Τα διαμάντια θα προσφερθούν από την Αμβέρσα και διάφορες διεθνείς εταιρείες διαμαντιών. Στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού τα έργα που θα βραβευτούν, θα επιλεγούν από μία διεθνή κριτική επιτροπή.

Τα βραβεία HRD Awards είναι ανοικτά σε όλους τους σχεδιαστές και σε ατομική βάση, και η συμμετοχή είναι δωρεάν. Η νικήτρια συλλογή θα εκτεθεί και θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο κατά το 2013-2014 μέσα από διεθνείς εκθέσεις κοσμήματος, εκδηλώσεις και γκαλερί κοσμημάτων. 

Η προθεσμία για την εγγραφή και την υποβολή των σχεδίων έληξε πριν από λίγες ημέρες, στις 15 Δεκεμβρίου.

Τεύχος 1

ΚΙΜΠΕΡΛΙ

Ανακαλύφθηκε σπάνιο ροζ διαμάντι

gemologies 1

Το μεγαλύτερο ακατέργαστο ροζ διαμάντι που έχει βρεθεί στην Αυστραλία ανακοίνωσε ότι εξόρυξε μία αυστραλιανή μεταλλευτική εταιρεία. Πρόκειται για ένα ροζ διαμάντι 12,76 καρατίων, το οποίο εκτιμάται ότι κοστίζει αρκετά εκατομμύρια δολάρια. Το σπάνιο διαμάντι βρέθηκε στο αδαμαντωρυχείο Αρτζάιλ της εταιρείας Ρίο Τίντο στην περιοχή Ιστ Κίμπερλι της δυτικής Αυστραλίας. Μιλώντας προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι η ανακάλυψη ενός τέτοιου διαμαντιού είναι «πρωτοφανής». 

Το διαμάντι, το οποίο ονομάστηκε Argyle Pink Jubilee κόπηκε και στιλβώθηκε στο Περθ, σε μια διαδικασία επεξεργασίας που κράτησε δέκα ημέρες. Μέσα στην χρονιά πρόκειται να πουληθεί, αφού πρώτα θα παρουσιαστεί σε ολόκληρο τον κόσμο, από τη Νέα Υόρκη έως το Χονγκ Κονγκ. 

Ποσοστό μεγαλύτερο του 90% των ροζ διαμαντιών προέρχεται από το ορυχείο αυτό της Αυστραλίας. Σε χρώμα μοιάζει στο Williamson Pink, το διαμάντι που βρέθηκε στην Τανζανία, το οποίο η βασίλισσα Ελισάβετ Β’ έλαβε ως γαμήλιο δώρο και το οποίο στη συνέχεια «δέθηκε» σε καρφίτσα για την στέψη της.

Τεύχος 1 

35ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΩΝ

Τα κοσμήματα με διαμάντια στο επίκεντρο της Ινδίας 

Η Διεθνής Ένωση Κατασκευαστών Διαμαντιών (IDMA) και η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαμαντιών (WFDB) συζήτησαν την προώθηση και προβολή των διαμαντιών καθώς και των κοσμημάτων με διαμάντια προς τους καταναλωτές, στο πλαίσιο του 35ου Παγκόσμιου Συνέδριου Διαμαντιών (WDC), που πραγματοποιήθηκε από 14 έως 17 Οκτωβρίου στην Βομβάη της Ινδίας. 

gemologies

Σε σχετική συνέντευξη Τύπου, ο Sanjay Kothari, αντιπρόεδρος του ινδικού Συμβούλιου Προώθησης Εξαγωγών Πολύτιμων Λίθων και Κοσμημάτων (GJEPC), δήλωσε ότι στα επόμενα τρία χρόνια το GJEPC αναμένεται να διαθέσει κονδύλι περίπου 10 εκατομμυρίων δολαρίων για την προώθηση των κοσμημάτων με διαμάντια στους καταναλωτές της Ινδίας. 

«Η Ινδία είναι η πιο σημαντική αγορά για εμάς, και είμαστε αποφασισμένοι να ξεκινήσουμε τις προωθητικές μας ενέργειες σχετικά με τα διαμάντια, ακριβώς εδώ, στην Ινδία!», τόνισε μιλώντας στο συνέδριο. «Έχουμε την πρόθεση να διαθέσουμε κατά τα επόμενα τρία έτη, 2 ως 3 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος, προκειμένου να υλοποιήσουμε αυτόν τον στόχο». 

Ο Kothari πρόσθεσε ότι το GJEPC έχει αρχίσει να επικοινωνεί με το Διαχείριση Διαμαντιών της Κίνας (DAC), που αποτελεί το υψηλότερο κυβερνητικό όργανο που ρυθμίζει την κινεζική βιομηχανία διαμαντιών, προκειμένου να δημιουργήσουν παρόμοιες προσπάθειες για την κινεζική αγορά των καταναλωτών. 

Ο πρόεδρος της IDMA, Moti Ganz, δήλωσε ότι οι προσπάθειες του GJEPC θα παρακινήσουν κι άλλες οργανώσεις του κλάδου να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία του Συμβουλίου. 

«Δυστυχώς, οι προηγούμενες προσπάθειες να πείσουμε τους μεγαλύτερους παραγωγούς διαμαντιών για τη δημιουργία και την υποστήριξη της Διεθνούς Επιτροπής για την προώθηση των διαμαντιών στους καταναλωτές δεν έχουν αποφέρει καρπούς, παρά τις προσπάθειες της βιομηχανίας», δήλωσε ο Ganz και κατέληξε: «Το GJEPC φαίνεται πως τώρα οδηγεί τη βιομηχανία διαμαντιών σε μια νέα κατεύθυνση και εφόσον η εκστρατεία ξεκινήσει, άλλες οργανώσεις της βιομηχανίας δεν μπορεί παρά να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα». 

Τεύχος 1