Image
Image
Image
Image

Σπουδαία συμμετοχή στο ιωβηλαίο της Inhorgenta

30.000 επισκέπτες, και 1237 εκθέτες στην επέτειο των 40 διοργανώσεων

thema1

Χρονιά ιωβηλαίου αποτέλεσε το 2013 για την καταξιωμένη παγκοσμίως διεθνή έκθεση κοσμήματος και ρολογιού Inhorgenta που πραγματοποιήθηκε στο Μόναχο της Γερμανίας για τεσσαρακοστή φορά. Η διοργάνωση κατέρριψε τα ρεκόρ όλων των προηγούμενων ετών και αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την παγκόσμια βιομηχανία της πολυτέλειας, του κοσμήματος και του ρολογιού.

thema2

Η Inhorgenta αποτελεί τη μεγαλύτερη γερμανική εμπορική έκθεση στους κλάδους κοσμήματος και ρολογιού και με τη φετινή της διοργάνωση απέδειξε ότι τα καλύτερα έπονται. Συνολικά, περίπου 30.000 εμπορικοί επισκέπτες που προέρχονταν από 85 χώρες έλαβαν μέρος στην διεθνή έκθεση inhorgenta που διοργανώθηκε από τις 22 ως τις 25 Φεβρουαρίου του 2013, ένας απολογισμός που ισοδυναμεί με αύξηση κατά 2% σε σχέση με την αντίστοιχη της περσινής διοργάνωσης.

thema3

Μεγάλη διεθνής συμμετοχή

Χαρακτηριστικό της μεγάλης διεθνούς απήχησης είναι και το γεγονός ότι το ένα τρίτο των εμπορικών επισκεπτών ταξίδεψε εδώ από το εξωτερικό. Μεταξύ των χωρών που έλαβαν μέρος με σημαντική εκπροσώπηση ήταν η Αυστρία, η Ελβετία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ολλανδία και η Μεγάλη Βρετανία. Πολυπληθείς εμπορικές αποστολές είχαν επίσης είχαν επίσης και χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Κίνα, η Νότια Αμερική και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Εύλογα οι διοργανωτές εκτιμούν ότι η inghorgenta πέτυχε να ενισχύσει περαιτέρω το διεθνή της χαρακτήρα και να εδραιώσει τον ρόλο της ως η κορυφαία εκθεσιακή διοργάνωση σε όλο τον κόσμο που αναφέρεται στην προσιτή πολυτέλεια στους τομείς του κοσμήματος και του ρολογιού.

Αναφερόμενος στον απολογισμό της inhorgenta 2013, o Klaus Dittrich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της διοργανώτριας αρχής Messe München GmbH, εξηγεί: "Η inhorgenta Munchen δεν είναι πλέον μόνο η πιο σημαντική εμπορική έκθεση για γερμανόφωνους επισκέπτες, αλλά σαφώς κερδίζει σε σπουδαιότητα και κύρος σε διεθνές επίπεδο".

thema4

Θετική αποδοχή επιβεβαιώνει έρευνα 

Η θετική έκβαση της inhorgenta 2013 επιβεβαιώνεται και από έρευνα που διενεργήθηκε στους επισκέπτες της Messe München (διεξήχθη από την εταιρεία GMM Gelszus Messe-Marktforschung). Το 97% των επισκεπτών αξιολόγησε την εμπορική έκθεση ως άριστη, πολύ καλή ή καλή! Επομένως, η συνεχής βελτίωση των υποδομών και υπηρεσιών που προσφέρει η διοργάνωση σε εκθέτες και επισκέπτες αποδίδουν σημαντικούς καρπούς.

Ειδικότερα, η ατμόσφαιρα στις αίθουσες χάρη στα υψηλής ποιότητας υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, αξιολογήθηκε πολύ θετικά από κάθε άποψη από τους επισκέπτες. Το 55% των επισκεπτών βρήκε την ατμόσφαιρα να είναι πολύ καλή έως εξαιρετική, ένα επιπλέον 37% καλή. Σύμφωνα με την έρευνα, το 38% των επισκεπτών αναμένουν η inhorgenta να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερο ειδικό βάρος στους επόμενους δώδεκα μήνες, ενώ το 87% των επισκεπτών δήλωσε ότι θα είναι σίγουρα ή πολύ πιθανόν και στην επόμενη διοργάνωση.

Όσον αφορά τους αρμόδιους για λήψεις αποφάσεων των εταιρειών, το 85% δήλωσε ικανοποιημένο, ιδίως όσον αφορά την πληρότητα και σαφήνεια, καθώς και το εύρος των προϊόντων και υπηρεσιών των κλάδων κοσμήματος και ρολογιού που προσφέρονται από την έκθεση. «Η θετική ανταπόκριση από τους εμπορικούς επισκέπτες αποδεικνύει την εμπιστοσύνη που απολαμβάνουν από την inhorgenta. Είμαστε ικανοποιημένοι που καταφέραμε να ικανοποιήσουμε τους εκθέτες και τους επισκέπτες μας με την αναθεωρημένη θέση της έκθεσής μας, ως μια πλατφόρμα που αναδεικνύει τις νέες τάσεις γύρω από την προσιτή πολυτέλεια, καθώς με και την υψηλής ποιότητας σχεδιαστική φιλοσοφία που διέπει την έκθεση», υπογράμμισε ο Klaus Dittrich.

thema5

Η συμμετοχή των εκθετών

Συνολικά 1.237 εκθέτες – αυξημένοι κατά 9% σε σχέση με την περσινή διοργάνωση – πλαισίωσαν την inhorgenta 2013. Το ποσοστό των εκθετών από το εξωτερικό αυξήθηκε από to 37%, το 2012, στο 47% φέτος. Ευθεία αντανάκλαση του τεράστιου ενδιαφέροντος της αγοράς για τη γερμανική έκθεση είναι και το γεγονός ότι το 2013 η Inhorgenta διέθεσε αυξημένο κατά 17% εκθεσιακό χώρο, έχοντας υπερκαλύψει την επιφάνεια της περσινής διοργάνωσης, δηλαδή τα 30.847 τετραγωνικά μέτρα.

Με το άνοιγμα της εκθεσιακής αίθουσας που αναφέρεται στο lifestyle - «Τάσεις & Vision» - η εμπορική έκθεση γιόρτασε την 40η επέτειό της σε συνολικά επτά αίθουσες. Η μεγάλη ποικιλία των τάσεων, τα νέα υλικά και οι φόρμες που χρησιμοποιήθηκαν για να παρουσιαστούν υπογράμμισαν τους καινοτόμους τρόπους ου επιθυμούν να αξιοποιήσουν οι Γερμανοί διοργανωτές για να οδηγήσουν τις εξελίξεις προς το μέλλον του εμπορίου στο χώρο των προϊόντων προσιτής πολυτέλειας.

Πολλές διάσημες και καταξιωμένες εταιρείες που παραδοσιακά δίνουν το «παρών» στο Μόναχο, συναντήθηκαν με πλήθος νεώτερων και δυναμικά ανερχόμενων εταιρειών από πολλούς και διαφορετικούς τομείς της αγοράς, και όλες μαζί παρουσίασαν τις νέες συλλογές σε ένα διεθνές κοινό επισκεπτών από τις αγορές όλου του κόσμου.

Όσον αφορά την ίδια τη διοργάνωση, οι επισκέπτες και οι εκθέτες απόλαυσαν τις υψηλής ποιότητας εκθεσιακές σάλες, αλλά και το συνολικό ανασχεδιασμό όλων των εμπορικών τομέων της έκθεσης.

thema6

Η σάλα “HallB1 – PremiumJewelry» παρουσίασε ένα νέο concept, όπως εξήγησε η Ρ. Βιτγκενστάιν. «Η ολοένα αυξανόμενη σημασία που διαδραματίζει το λάιφ στάιλ μας οδήγησε στην επιλογή να προσθέσουμε μία επιπλέον σάλα στην βιομηχανία που εκφράζει τις μοντέρνες τάσεις στην πολυτέλεια», πρόσθεσε.

Εύλογα, λοιπόν, οι διοργανωτές της Inhorgenta παρουσιάζουν την έκθεσή τους ως «πρόσκληση στο μέλλον», ευελπιστώντας ότι οι εταιρείες που εμπιστεύονται αυτό το θεσμό θα μπορέσουν να έχουν για όλα τα επόμενα χρόνια ένα ιδανικό περιβάλλον για την εμπέδωση και την καρποφορία των επιχειρηματικών σχεδίων τους.

Η επόμενη inhorgenta θα πραγματοποιηθεί από τις 14 ως τις 17 Φεβρουαρίου του 2014 στο Νέο Εκθεσιακό Κέντρο του Μονάχου.

 

Τεύχος 2 (για Ρωσία)