Image
Image
Image
Image

Ηλεκτρονικό Λιανικό Εμπόριο

Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα 4 πλατφόρμων πώλησης κοσμημάτων

Η έρευνα του National Jeweler για τις 4 μεγαλύτερες πλατφόρμες πώλησης κοσμημάτων, στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την Αμερική.

1 platformes

Από το Ebay έως το 1stDibs, ρωτήσαμε κοσμηματοπώλεις για τις εμπειρίες τους από την πώληση κοσμημάτων σε μη παραδοσιακά μέρη/ σύγχρονες πλατφόρμες.
Στον κλάδο του κοσμήματος και όχι μόνο, οι επιτυχημένοι έμποροι λιανικής εξελίσσονται παράλληλα με τον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο λιανικής, προσαρμόζονται καθώς τα γούστα των καταναλωτών και οι αγοραστικές συνήθειες αλλάζουν, ενώ παραμένουν σταθεροί στη δέσμευσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες.
Τα τελευταία δύο χρόνια είναι απόδειξη αυτού, καθώς ακόμη και τα πιο ανθεκτικά στην τεχνολογία κοσμηματοπωλεία προσαρμόστηκαν επιδέξια στις διακοπές λειτουργίας που σχετίζονται με τον COVID και στα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης, ενισχύοντας τις προσφορές τους στο διαδίκτυο. Επιβραβεύτηκαν δεόντως. Οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μετά, με τα αποτελέσματα πολλών λιανοπωλητών για το 2021 να ξεπερνούν κατά πολύ αυτά του 2020.
Μέχρι στιγμής, το πάρτι συνεχίζεται και το 2022, καθώς πολλοί έμποροι λιανικής διατηρούν τις αλλαγές που έκαναν για χάρη της διευκόλυνσης των πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και, ίσως, προσπαθούν να βελτιώσουν περαιτέρω τις διαδικτυακές τους προσφορές.
Υπάρχει πληθώρα διαδικτυακών πλατφορμών για εξερεύνηση από τους λιανοπωλητές, από τις αγαπημένες του κοινού όπως το Amazon, ο διαδικτυακός προορισμός για τα πάντα, μέχρι τις πλατφόρμες για πολυτελείς αγορές όπως το 1stDibs.
Εδώ, το National Jeweler ρίχνει μια ματιά σε τέσσερις πλατφόρμες που αξίζει να εξερευνήσετε, συγκεντρώνοντας πληροφορίες από κοσμηματοπώλεις που τις έχουν χρησιμοποιήσει, ως προς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της καθεμίας.

2 amazon

Amazon
Πλεονεκτήματα

Ας ξεκινήσουμε με το προφανές: Σχεδόν όλοι ψωνίζουν στο Amazon, συμπεριλαμβανομένων των πελατών εκλεκτών κοσμημάτων. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου κατατάχθηκε στο Νο. 3 στη λίστα «Υπερπωλητές 100 εκατομμυρίων δολαρίων» της National Jeweler για το 2022, με εκτιμώμενες πωλήσεις 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε εξαιρετικά κοσμήματα και ρολόγια κατά το έτος 2021-2022.
Περισσότεροι από 300 εκατομμύριοι καταναλωτές έκαναν αγορές με την Amazon παγκοσμίως από τον Απρίλιο του 2021, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 200 εκατομμυρίων μελών Prime, της συνδρομητικής υπηρεσίας, σύμφωνα με ενημέρωση του Απριλίου 2021 από τον πρώην CEO Jeff Bezos.
Με εκατοντάδες εκατομμύρια αγοραστές να συρρέουν στο Amazon, οι έμποροι πιθανότατα χρειάζονται έναν τρόπο να ξεχωρίζουν στο πλήθος. Η εγγραφή σε έναν επαγγελματικό λογαριασμό δίνει στους πωλητές πρόσβαση στα διαφημιστικά εργαλεία της Amazon για να επεκτείνουν την εμβέλεια των καταχωρίσεών τους.
Όταν έρχονται οι παραγγελίες, το επόμενο βήμα είναι η αποστολή των προϊόντων. Η παράδοση της παραγγελίας ενός πελάτη στους πωλητές έγκαιρα και με ασφάλεια είναι ζωτικής σημασίας για τη διαδικασία ηλεκτρονικών αγορών.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα της πώλησης μέσω Amazon είναι ότι οι πωλητές έχουν την επιλογή είτε να χειριστούν οι ίδιοι τις αποστολές είτε να αφήσουν την Amazon να τις αποστείλει. Μπορούν να αποθηκεύουν το απόθεμα σε ένα κέντρο εκπλήρωσης της Amazon και να το αποστέλλουν από εκεί, αντί να αντιμετωπίζουν την ταλαιπωρία της διαδικασίας αποστολής.
Ωστόσο, αυτή η ευκολία έχει κόστος, μέσω διαφόρων τελών εκπλήρωσης και μηνιαίων τελών αποθήκευσης αποθέματος.

3 amazon

Μειονεκτήματα
Η Amazon δεν έχει ισχυρούς περιορισμούς εισόδου για όσους θέλουν να πουλήσουν στην πλατφόρμα της, το οποίο μπορεί να είναι ένα δίκοπο μαχαίρι.
Η αγορά του είναι πλημμυρισμένη από πωλητές, κάτι που είναι θετικό για τους πελάτες που θέλουν να ψωνίσουν, αλλά αρνητικό για τους πωλητές που θέλουν να ξεχωρίσουν.
Μια αναζήτηση για «σκουλαρίκια κρίκους», για παράδειγμα, βγάζει περισσότερα από 20.000 αποτελέσματα.
Παρόλο που υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία διαφήμισης που βοηθούν στο να ξεπεραστεί ο θόρυβος, μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερες από δώδεκα αναρτήσεις με χορηγία.
Οι χαμηλοί περιορισμοί εισόδου συνεπάγονται επίσης λιγότερη αποκλειστικότητα, κάτι που μπορεί να μην είναι αυτό που επιθυμεί μια μάρκα πολυτελών κοσμημάτων. Οι αγοραστές μπορούν να βρουν σκουλαρίκια από ορείχαλκο και χρυσούς κρίκους 18 καρατίων να πωλούνται δίπλα-δίπλα.
Ένα άλλο μειονέκτημα της χρήσης της πλατφόρμας μπορεί να είναι το περίπλοκο σύστημα τελών της.
Η Amazon, όπως και πολλές άλλες πλατφόρμες πωλήσεων, έχει μια ποικιλία χρεώσεων που πρέπει να γνωρίζουν οι κοσμηματοπώλεις, συμπεριλαμβανομένων των τελών για καταχωρίσεις, σύμφωνα με την ενότητα πωλητών του ιστοτόπου της.
Για 39,99 $ το μήνα, οι πωλητές μπορούν να δημιουργήσουν έναν επαγγελματικό λογαριασμό στην Amazon. Παρότι οι επιχειρήσεις μπορούν να πληρώσουν περισσότερο ή λιγότερο, αυτό το επίπεδο λειτουργεί γενικά καλύτερα για όσους πωλούν περισσότερα από 40 τεμάχια το μήνα.
Τα οφέλη περιλαμβάνουν τη δυνατότητα διαφήμισης προϊόντων και τη χρήση προηγμένων εργαλείων πώλησης.
Οι πωλητές πληρώνουν επίσης τέλη παραπομπής. Για κάθε αντικείμενο που πωλείται, οι πωλητές πληρώνουν στην Amazon είτε ένα ποσοστό του συνολικού ποσού που κατέβαλε ο καταναλωτής - το οποίο περιλαμβάνει την τιμή του προϊόντος, τα έξοδα αποστολής, εάν υπάρχουν, και τυχόν χρεώσεις συσκευασίας δώρου - είτε ένα ελάχιστο ποσό, ανάλογα με το ποιο είναι μεγαλύτερο.
Η Amazon αναλύει τις χρεώσεις ανά κατηγορία προϊόντων.
Για κοσμήματα, οι πωλητές πληρώνουν στην Amazon το 20 τοις εκατό της συνολικής τιμής πώλησης έως και 250 $ και ένα επιπλέον 5 τοις εκατό για οποιοδήποτε τμήμα της τιμής πώλησης άνω των 250 $.
Έτσι, εάν ένα κατάστημα πουλά ένα δαχτυλίδι 1.000 δολαρίων, η Amazon λαμβάνει 87,50 δολάρια.
Για τα ρολόγια, οι πωλητές πληρώνουν στην Amazon το 16 τοις εκατό της συνολικής τιμής πώλησης για έως και 1.500 $ και ένα επιπλέον 3 τοις εκατό για οποιοδήποτε μέρος της τιμής πώλησης άνω των 1.500 $.
Τόσο για ρολόγια όσο και για κοσμήματα, η ελάχιστη χρέωση παραπομπής είναι 30 σεντς.

4 EBay

Ebay
Πλεονεκτήματα

Το eBay ιδρύθηκε το 1995 και ήταν ένας από τους πρώτους διαδικτυακούς ιστότοπους δημοπρασιών, ο οποίος αναδύθηκε από τη φούσκα των dot-com της δεκαετίας του ‘90.
Η καθιερωμένη παρουσία του είναι η απόδειξη μιας υγιούς βάσης πελατών.
Το EBay είχε συνολικά 147 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές τον Δεκέμβριο του 2021, σύμφωνα με τα αποτελέσματα εκείνου του έτους.
Παρόμοια με το Amazon, το eBay έχει μικρούς περιορισμούς εισόδου, πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων αλλά αυξημένο ανταγωνισμό. Για να βοηθήσει τους πωλητές, το eBay δίνει επίσης την επιλογή προώθησης καταχωρίσεων.
Ο ιστότοπος έχει ένα μοναδικό όφελος για όσους πωλούν ρολόγια πολυτελείας.
Προσπαθώντας να καταστήσει πιο ασφαλή την αγορά και την πώληση πολυτελών ρολογιών στην πλατφόρμα, η εταιρεία πρόσθεσε μεσεγγύηση στις επιλογές πληρωμής για ρολόγια υψηλής ποιότητας τον Μάιο του 2021. Η επιλογή είναι διαθέσιμη σε όσους αγοράζουν ή πωλούν ρολόγια για περισσότερα από 10.000 $.
Όταν ένας αγοραστής επιλέγει την επιλογή μεσεγγύησης, κατευθύνεται στον ιστότοπο Escrow.com, έναν εξωτερικό συνεργάτη, για να δημιουργήσει έναν λογαριασμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι και ο αγοραστής και ο πωλητής πρέπει να έχουν λογαριασμό σε αυτό τον ιστότοπο.
Στη συνέχεια ο αγοραστής προσθέτει χρήματα σε έναν λογαριασμό μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή ηλεκτρονικής επιταγής ACH.
Μόλις ο αγοραστής λάβει το ρολόι στην κατάσταση που περιγράφεται στην καταχώριση και πληρούνται όλοι οι άλλοι όροι της πώλησης, τα χρήματα αποδεσμεύονται στον πωλητή.
Στη συνέχεια, ο αγοραστής έχει έως και επτά ημέρες για να επιθεωρήσει το ρολόι πριν το αποδεχτεί. Μόλις γίνει αποδεκτό ή περάσουν οι επτά ημέρες, το προϊόν δεν μπορεί πλέον να επιστραφεί.
Ωστόσο, για την προστασία των πωλητών από μια δόλια επιστροφή, το Escrow.com κρατά χρήματα για πέντε ημέρες για να επιτραπεί στους πωλητές να επιθεωρήσουν τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα και να βεβαιωθούν ότι ταιριάζει με το αρχικό αντικείμενο που πωλήθηκε.
Ένα άλλο θετικό για τους πωλητές ρολογιών είναι ότι το eBay έχει τη δική του διαδικασία επαλήθευσης για ρολόγια αξίας 2.000 $ και πλέον τα επισημαίνει με το σήμα «Authenticity Guarantee (Εγγύηση αυθεντικότητας)» μετά από επιθεώρηση από την εταιρεία Stoll & Co.
Αν και πουλάει σχεδόν τα πάντα, το eBay επεκτείνεται περισσότερο στον κόσμο των ρολογιών και των κοσμημάτων, ενώ το 2021 συμμετείχε για πρώτη φορά στην έκθεση, Las Vegas Antique Jewelry & Watch Show.
Η EBay πούλησε περισσότερα από 196.000 ρολόγια πολυτελείας το 2020, συμπεριλαμβανομένων των πολυπόθητων εμπορικών μπραντ όπως η Rolex και η Patek Philippe. Τα μεταχειρισμένα πολυτελή ρολόγια αντιπροσώπευαν το 62 τοις εκατό του αποθέματός και το 77 τοις εκατό των πωλήσεων πολυτελών ρολογιών εκείνου του έτους.
Το eBay είναι εκεί για τους αγοραστές που αναζητούν συγκεκριμένα μοντέλα ρολογιών, καθώς ορισμένες μάρκες αντιμετωπίζουν έλλειψη προμηθειών, ενώ αποτελεί ένα εξαιρετικό μέρος για τους κοσμηματοπώλεις που επιθυμούν να συναντούν τις ανάγκες των πελατών τους.

5 ebay

Μειονεκτήματα
Όπως στην Amazon, έτσι και στο eBay υπάρχουν επιπρόσθετες χρεώσεις.
Οι πωλητές που ανοίγουν ένα κατάστημα στο eBay επιλέγουν ένα πακέτο από πέντε επίπεδα συνδρομής: starter, basic, premium, anchor ή business.
Η κύρια διαφορά μεταξύ των επιπέδων, όπως εξηγείται στην ενότητα πωλητών του ιστότοπού, είναι η τιμή των συνδρομών και ο αριθμός των καταχωρίσεων που μπορεί να έχει ένας πωλητής. Όσο περισσότερες καταχωρήσεις χρειάζεται ένας πωλητής, τόσο υψηλότερο είναι το επίπεδο και τόσο πιο ακριβή γίνεται η συνδρομή.
Οι χρεώσεις ποικίλλουν ευρέως, από 4,95 $ ετησίως για μια «starter» συνδρομή έως σχεδόν 3.000 $ για μια ετήσια συνδρομή σε επίπεδο «business». Οι πωλητές μπορούν να επιλέξουν να πληρώνουν μηνιαία για τα περισσότερα επίπεδα, αλλά υπάρχει μια μικρή έκπτωση όταν πληρώνουν ολόκληρο το έτος.
Ανάλογα με το επίπεδο μέλους, οι πωλητές λαμβάνουν έναν περιορισμένο αριθμό δωρεάν καταχωρίσεων. Πέρα από αυτό, οι πωλητές θα πρέπει να πληρώσουν ένα ποσό εισαγωγής ή καταχώρισης 0,35 $. Αυτές οι χρεώσεις δεν επιστρέφονται, ακόμα κι αν το αντικείμενο δεν πουληθεί. Εάν ένας πωλητής επανατοποθετήσει το προϊόν, η χρέωση πρέπει να καταβληθεί ξανά.
Το EBay χρεώνει επίσης μια αμοιβή «τελικής αξίας» μόλις πουληθεί το αντικείμενο. Παρόμοια με το σύστημα της Amazon, οι υπολογισμοί των τελών ποικίλλουν ανά κατηγορία προϊόντος.
Για καταχωρίσεις κοσμημάτων, το eBay παίρνει σχεδόν το 13 τοις εκατό του συνολικού ποσού της πώλησης έως και 7.500 $ και περισσότερο από το 2 τοις εκατό του τμήματος της πώλησης πάνω από αυτό το ποσό.
Για τα ρολόγια, είναι λίγο πιο περίπλοκο. Το EBay παίρνει σχεδόν το 15 τοις εκατό του συνολικού ποσού πώλησης έως και 1.000 $, περίπου το 7 τοις εκατό της μερίδας από 1.000 έως 7.500 $ και το 3 τοις εκατό της μερίδας άνω των 7.500 $.
Σε αντίθεση με την Amazon, το eBay δεν χειρίζεται την αποστολή των αντικειμένων, επιλέγοντας να αφήσει αυτή τη διαδικασία στους πωλητές. Ωστόσο, ο ιστότοπος της εταιρείας διαθέτει έναν υπολογιστή αποστολής για να εκτιμήσει πόσο κοστίζει η αποστολή του αντικειμένου μέσω διαφορετικών μεταφορέων.
Επίσης, οι πωλητές που δεν χρεώνουν τα έξοδα αποστολής ή δεν επιβαρύνουν αυτό το κόστος στην τιμή του αντικειμένου, ενδέχεται να πληρούν τις προϋποθέσεις για την επιλογή “δωρεάν αποστολή” δίπλα στην καταχώρισή τους, κάτι που μπορεί να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές.

6 etsy

Etsy
Πλεονεκτήματα

Το Etsy ξεκίνησε στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης το 2005 ως μια διαδικτυακή αγορά για χειροποίητα και vintage αντικείμενα.
Από το ταπεινό ξεκίνημά της ως πλατφόρμα για την πώληση μοναδικών χειροτεχνιών, η εταιρεία διαθέτει πλέον κεφαλαιοποίηση 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μετράει 96,3 εκατομμύρια αγοραστές το 2021, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του έτους.
Πολλές από τις προσφορές του Etsy μοιάζουν με αυτό που θα μπορούσε κανείς να βρει σε μια έκθεση χειροτεχνίας, με καταχωρήσεις για τα πάντα, από αναμνηστικά υψηλής αξίας έως περιζήτητα vintage αντικείμενα.
Η φήμη του για μοναδικά ευρήματα βοήθησε το Etsy να τοποθετηθεί ως προορισμός που πρέπει να επισκεφτούν οι αγοραστές vintage κοσμημάτων και, κατά συνέπεια, οι πωλητές κοσμημάτων - αντίκες.
Για απαιτητικούς πελάτες, η ενότητα κοσμημάτων της Etsy επιτρέπει στους αγοραστές να φιλτράρουν τα αποτελέσματα αναζήτησης κατά πολύτιμους λίθους, υλικό, στυλ και επιλογές προσαρμογής.
Επίσης, από τις τέσσερις πλατφόρμες που σχολιάζονται σε αυτό το άρθρο, το Etsy έχει το απλούστερο σύστημα τελών.
Υπάρχει μια χρέωση καταχώρισης 0,20 $ ανά στοιχείο, μια χρέωση συναλλαγής 5 τοις εκατό και μια χρέωση διεκπεραίωσης πληρωμής 3 τοις εκατό συν 0,25 $, σύμφωνα με την ενότητα πωλητών του ιστότοπού της.
Το Etsy προσφέρει επίσης ένα δωρεάν σύνολο επιχειρηματικών εργαλείων για πωλητές ή ένα διευρυμένο σύνολο εργαλείων για 10 $ το μήνα.
Όπως το eBay, οι πωλητές είναι υπεύθυνοι για την αποστολή των δικών τους αντικειμένων, αλλά το Etsy προσφέρει έκπτωση αποστολής.

7 etsy

Μειονεκτήματα
Όπως συμβαίνει με κάθε δημοφιλή πλατφόρμα, οι πωλητές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν, όπου οι ευκαιρίες διαφήμισης μπαίνουν στο παιχνίδι. Ωστόσο, μια πρόσφατη αλλαγή στη διαφημιστική πολιτική του Etsy και οι σχετικές χρεώσεις αναστάτωσαν ορισμένους από τους επί μακρόν πωλητές της και οδήγησαν σε φόβους για αποκλεισμό μικροπωλητών.
Η πλατφόρμα ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι θα ξεκινήσει αυτόματα να διαφημίζεται για λογαριασμό των πωλητών και στη συνέχεια θα τους χρεώσει ένα τέλος 15 τοις εκατό εάν οι πωλήσεις πραγματοποιηθούν μέσω του αυτοματοποιημένου προγράμματος διαφήμισης εκτός τοποθεσίας.
Οι μικροπωλητές που δεν θέλουν να το κάνουν αυτό ή δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τις χρεώσεις θα μπορούν να εξαιρεθούν από το πρόγραμμα. Αυτό όμως σημαίνει λιγότερη διαφήμιση για αυτούς και τα προϊόντα τους.
Οι κορυφαίοι πωλητές, που ορίζονται ως εκείνοι που κερδίζουν 10.000 $ ή περισσότερα ετησίως, θα πρέπει να συμμετέχουν και να πληρώνουν μειωμένη χρέωση 12 τοις εκατό.
Η επιλογή διαφήμισης προϊόντων στο Etsy εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη και οι πωλητές μπορούν να ορίσουν έναν διαφημιστικό προϋπολογισμό.

1stdibs (PRNewsfoto/1stdibs)

1stDibs
Πλεονεκτήματα

Το 1stDibs είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που ειδικεύεται στην πώληση ειδών πολυτελείας, από κοσμήματα και ρολόγια μέχρι έπιπλα υψηλής ποιότητας και έργα τέχνης.
Είναι μια πιο αποκλειστική πλατφόρμα, με μόνο 3,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, σημαντικά μικρότερους από οποιαδήποτε από τις άλλες τρεις πλατφόρμες που εξερευνήθηκαν εδώ.
Ωστόσο, αυτό που μπορεί να λείπει από την 1stDibs σε αριθμούς, το αναπληρώνει στο επίπεδο εισοδήματος της πελατείας της.
Από τους εγγεγραμμένους χρήστες του στις ΗΠΑ, το 87 τοις εκατό έχει καθαρή περιουσία άνω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων, σύμφωνα με τον ιστότοπό του. Η μέση αξία παραγγελίας είναι μεγαλύτερη από 2.500 $.
Για τους λιανοπωλητές που θέλουν να επεκτείνουν τη γεωγραφική τους εμβέλεια, το 19 τοις εκατό των χρηστών είναι εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Υπάρχει επίσης ένα πρόγραμμα ανταμοιβών που διατίθεται στους αγοραστές για να ενθαρρύνουν περισσότερες δαπάνες. Το 1stDibs έχει πέντε επίπεδα: registered members, bronze, silver, gold, and platinum, καθένα από τα οποία συνοδεύεται από διάφορες ανταμοιβές και οφέλη.
Οι αγοραστές ανεβαίνουν στις βαθμίδες κερδίζοντας «πόντους κατάστασης», έναν για κάθε δολάριο που δαπανάται. Τα εγγεγραμμένα μέλη έχουν κερδίσει λιγότερους από 10.000 πόντους ενώ τα πλατινένια μέλη έχουν κερδίσει 250.000 πόντους ή περισσότερους.
Ένα άλλο πλεονέκτημα αυτής της πλατφόρμας, παρόμοιο με την Amazon, είναι ότι το 1stDibs μπορεί να χειριστεί τα έξοδα αποστολής.
Η εταιρεία παρέχει επίσης μια σειρά εργαλείων πωλητών, εκπαίδευσης και αναλυτικών στοιχείων χωρίς πρόσθετο κόστος, συμπεριλαμβανομένων αναφορών, παρακολούθησης και πληροφοριών τιμολόγησης με βάση τις ιστορικές πωλήσεις παρόμοιων αντικειμένων με αυτά που καταχωρίζει ένας πωλητής.

10 stdibs

Μειονεκτήματα
Η αποκλειστικότητα και οι εκλεκτές πωλήσεις κοσμημάτων πάνε χέρι-χέρι και η 1stDibs το γνωρίζει αυτό, γι’ αυτό και έχει το μεγαλύτερο εμπόδιο εισόδου από οποιαδήποτε πλατφόρμα που αναφέρεται εδώ.
Αυτός είναι ένας από τους λόγους που έχει μια διαδικασία αίτησης που πρέπει να ολοκληρώσουν οι πωλητές πριν καταθέσουν τα προϊόντα τους στην αγορά. Η διαδικασία περιλαμβάνει την παροχή τουλάχιστον δύο συστάσεων που μπορούν να επαληθεύσουν τη θέση τους στον τομέα τους.
Στη συνέχεια, οι εφαρμογές εξετάζονται από ειδικούς της 1stDibs σε αυτόν τον τομέα, οι οποίοι αξιολογούν την ποιότητα του αποθέματος των πωλητών.
Η διαδικασία αξιολόγησης μπορεί να περιλαμβάνει αιτήματα για δείγματα, αυτοπροσώπως επισκέψεις σε εργαστήρια, ελέγχους λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και εκδοτική κάλυψη του κλάδου. Οι αξιολογητές μπορούν επίσης να ελέγξουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.
Από τον Δεκέμβριο του 2021, η 1stDibs είπε ότι έχει περισσότερους από 4.700 πωλητές στην πλατφόρμα της.
Όσον αφορά τις χρεώσεις της, αυτοί οι ακριβείς αριθμοί δεν είναι άμεσα διαθέσιμοι στον ιστότοπό της και τα αιτήματα για περισσότερες πληροφορίες έμειναν αναπάντητα.
Οι πωλητές πληρώνουν μια ετήσια συνδρομή καθώς και μια προμήθεια, η οποία κυμαίνεται από 5 έως ένα απότομο 50 τοις εκατό, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα 10-K, ενώ τα τέλη επεξεργασίας είναι 3 τοις εκατό.
Οι βασικές καταχωρίσεις είναι δωρεάν με τη συνδρομή, αλλά οι πωλητές μπορούν να πληρώσουν για να προωθήσουν τις καταχωρίσεις τους.

9 platformes

Σχόλια εμπόρων
Η διαθεσιμότητα αποθέματος στο διαδίκτυο είναι μια νίκη για τους κοσμηματοπώλες που θέλουν να προσεγγίσουν ένα νέο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις χωρίς να χρειάζεται να αυξήσουν το φυσικό τους αποτύπωμα.
Ωστόσο, οι έμποροι λιανικής με τους οποίους μίλησε η National Jeweler είχαν την ίδια συμβουλή: Μην εξαπλώνεστε πολύ.

Οι κοσμηματοπώλες που κάνουν λίστα σε πολλές πλατφόρμες πρέπει να παρακολουθούν την καθεμία, φροντίζοντας να αφαιρέσουν αντικείμενα που έχουν ήδη πουληθεί και να παρακολουθούν άλλες λεπτομέρειες για να βεβαιωθούν ότι όλα λειτουργούν ομαλά.

«Ένα άλλο μεγάλο ζήτημα είναι όταν υπάρχει αύξηση της τιμής και έχετε τα κοσμήματά σας σε πέντε διαφορετικά μέρη, τότε πρέπει να θυμάστε να αυξήσετε την τιμή σε πέντε διαφορετικά μέρη», λέει ο Eisen.

Όλη αυτή η διοικητική εργασία μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσει εάν ένας κοσμηματοπώλης δεν έχει μια ειδική ομάδα για να την παρακολουθεί.
Κανένας από τους κοσμηματοπώλες που συμμετείχαν στη συνέντευξη δεν υπολόγισε τις πωλήσεις σε αυτές τις πλατφόρμες ως σημαντικό παράγοντα εσόδων, αλλά συνέστησε στους συναδέλφους τους να δοκιμάσουν.

Μιλώντας ο Kuvin. «Πιστεύω πραγματικά ότι υπάρχει χώρος για όλους να ευδοκιμήσουν. Δεν νιώθω ότι ανταγωνίζομαι άλλους σχεδιαστές. Προφανώς, όλοι ανταγωνιζόμαστε σε μια μεγάλη αγορά, αλλά απλώς πιστεύω ότι πρέπει να υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον σε κάθε βήμα».

Για τον Joseph, η πλοήγηση σε διαδικτυακές πλατφόρμες είναι το κλειδί για να συμβαδίζει με την εποχή.
«Δεν είμαι ο άνθρωπος με μεγάλη εξοικείωση στην τεχνολογία, αλλά είμαι πάντα πρόθυμος να το κοιτάξω γιατί καταλαβαίνω ότι αυτό κάνει η επόμενη γενιά. Αν θέλετε να έχετε μια κληρονομιά και να είστε σε θέση να συνεχίσετε να είστε προοδευτικοί, πρέπει πάντα να σκέφτεστε τι θα ακολουθήσει».

Πηγή: www.nationaljeweler.com