Image
Image
Image
Image
Image

Η Klarna Bank AB*

Οι λιανικές πωλήσεις πρέπει να αποκτήσουν πιο ευέλικτους τρόπους πληρωμής, σύμφωνα με έρευνες

Η Η Klarna Bank AB* ανέλαβε τη διεξαγωγή έρευνας, η οποία καταδεικνύει σε τι βαθμό οι καταναλωτές προτιμούν τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής, όταν ψωνίζουν σε έναν τομέα πολυτελείας.

1 a83e0699d9113362 org

Η Παγκόσμια Τράπεζα Λιανικής και η Υπηρεσία Πληρωμών και Αγορών δημοσίευσε τον απολογισμό εν ονόματι «The State of Smooth: Unpacking Luxury in 2022 Report», διερευνώντας τις προτιμήσεις αγορών και πληρωμών των καταναλωτών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 84% τοις εκατό των αγοραστών ειδών πολυτελείας δηλώνουν ότι θα ήταν χρήσιμο να πληρώνουν για προϊόντα υψηλής ποιότητας σε βάθος χρόνου, χωρίς τόκο ή επιπλέον κόστος.
Με βάση τα ευρήματα μιας πρόσφατης έρευνας σε περισσότερους από 1.000 αγοραστές στις ΗΠΑ καθώς και μέσα από στοιχεία για τα ιδιωτικά δεδομένα αγορών και εφαρμογών της Klarna, στον απολογισμό διαπιστώνεται επίσης ότι το 78% των αγοραστών θεωρούν την αφοσίωση των επώνυμων brand πολυτελείας στην καινοτομία ως σημαντικό παράγοντα που καθοδηγεί τις αγοραστικές αποφάσεις.

2 S KlarnaLandingPage AW01

Τρεις στους πέντε αγοραστές προϊόντων υψηλής ποιότητας (61%) θέλουν να χρησιμοποιούν διαδικτυακές εφαρμογές, ενώ περισσότεροι από τους μισούς (57%) αναζητούν επίσης ευέλικτες επιλογές πληρωμής στο ταμείο.
«Μια νέα γενιά αγοραστών πολυτελείας με ανεπτυγμένες γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας αναδύεται, φέρνοντας στο προσκήνιο νέες προτιμήσεις σχετικά με τους τρόπους που ψωνίζουν και πληρώνουν», δήλωσε ο David Sykes, επικεφαλής της Klarna στη Βόρεια Αμερική. Και συμπλήρωσε:
«Παρότι η γοητεία των brand (52%) και η αυθεντικότητα (39%) εξακολουθούν να κινούν τα νήματα για τις αγορές πολυτελείας, οι σημερινοί αγοραστές υψηλής ποιότητας αναζητούν μεγαλύτερη ευελιξία και καινοτομία στη συνολική εμπειρία των αγορών τους.

3 img 5984 scaled

«Για τους εμπόρους λιανικής, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες για τη δημιουργία μιας ανεπτυγμένης εμπειρίας αγορών παντός καναλιού, τόσο στο διαδίκτυο όσο και εντός του καταστήματος – από άτοκες εναλλακτικές λύσεις πληρωμής στο ταμείο, έως την ενσωμάτωση εικονικών αγορών και επιλογής μέσω του διαδικτύου - παραλαβής από το κατάστημα υπηρεσιών».
Άλλα ευρήματα που αξίζει να αναφερθούν είναι το γεγονός ότι το 84% των αγοραστών πολυτελείας θεωρούν ότι το να αγγίζουν και να βλέπουν ένα προϊόν στη φυσική του κατάσταση είναι απαραίτητο για την αγοραστική τους εμπειρία και το ότι τρεις στους τέσσερις αγοραστές πολυτελείας (73%) αγόρασαν ένα προϊόν αφού το είχαν βρει πρώτα στο διαδίκτυο – αριθμός που αναφέρεται κυρίως στους αγοραστές της νεότερης ηλικιακής ομάδας.

4 instore

Εν τω μεταξύ, οι καινοτόμες τεχνολογίες ολοένα αυξάνονται στο γενικότερο πλαίσιο του εμπορίου, με παραδείγματα όπως τα εικονικά καμαρίνια ή την επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές που αγοράζουν είδη πολυτελείας έχουν περισσότερες από δύο φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να αναμένουν παράδοση εντός 24 ωρών ή λιγότερο από τους αγοραστές μη πολυτελών προϊόντων.

* Η Klarna Bank AB, κοινώς αναφερόμενη ως Klarna, είναι μια σουηδική εταιρεία fintech που παρέχει διαδικτυακές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως πληρωμές για ηλεκτρονικές βιτρίνες και άμεσες πληρωμές μαζί με πληρωμές μετά την αγορά.