Image
Image
Image
Image

Edelman

Τι προσδοκούν οι καταναλωτές από τις εταιρείες κοσμημάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας;

Μια νέα μεγάλη παγκόσμια έρευνα της εταιρείας επικοινωνιών, Edelman, αποκαλύπτει ότι εάν οι καταναλωτές αντιληφθούν ότι μια εταιρεία ενδιαφέρεται μόνο για το οικονομικό της κέρδος κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κοροναϊού, τότε “θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους σ’ αυτήν για πάντα”.

1 Edelman coronavirus

Σ’ αυτή την παγκόσμια έρευνα συμμετείχαν 12000 ερωτηθέντες που κάλυψαν το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ινδία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, τη Νότια Αφρική, τη Νότια Κορέα και τη Βραζιλία και το 71% αυτών συμφώνησαν με την προαναφερόμενη δήλωση.

Επιπλέον, η μελέτη αποκαλύπτει ότι το 62% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι οι επώνυμες μεγάλες εταιρείες “διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο” βοηθώντας τις χώρες τους να ανακάμψουν από την κρίση του κοροναϊού και τις προκλήσεις που φέρνει. Στην πραγματικότητα, το 55% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι τα brands και οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από τις κυβερνήσεις.

Για το σκοπό αυτό, ένα συντριπτικό 90% των ερωτηθέντων “θέλει τις εταιρείες να κάνουν ότι μπορούν για να προστατεύσουν την ευημερία και την οικονομική ασφάλεια των υπαλλήλων και των προμηθευτών τους, ακόμη και αν αυτό σημαίνει σημαντικές οικονομικές απώλειες έως ότου τελειώσει η πανδημία”.

2 coronavirus

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές θέλουν να δουν και να ακούσουν τι κάνουν οι εταιρείες και οι λιανοπωλητές κοσμημάτων για να βοηθήσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αντί να βλέπουν την άμεση πώληση προϊόντων τους στα κοινωνικά μέσα και σε άλλα ψηφιακά κανάλια.

Αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε από το πώς φροντίζετε τους υπαλλήλους για να βεβαιωθείτε ότι είναι ασφαλείς και οικονομικά υποστηριζόμενοι, έως τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρησή σας συγκεντρώνει χρήματα για μια συγκεκριμένη φιλανθρωπική οργάνωση ή ακόμα και για την κατασκευή εξοπλισμού που θα βοηθήσει στην καταπολέμηση του ιού.

3 coronavirus

Αυτά τα στατιστικά στοιχεία της έρευνας ρίχνουν φως στο πως θα μπορούσαν να λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις κοσμημάτων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου:

Το 80% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θέλουν να βλέπουν από τη διαφήμιση της εταιρείας να “επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο βοηθούν τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ζωής που σχετίζονται με την πανδημία”.

Το 77% δήλωσε ότι θέλει από τις εταιρείες “να μιλούν μόνο για τα προϊόντα τους με τρόπο που να δείχνουν ότι γνωρίζουν για την κρίση και τον αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων”.

Το 85% των ερωτηθέντων δηλώνουν επίσης ότι επιθυμούν οι εταιρείες να χρησιμοποιούν τη δύναμή τους για εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένης της παροχής εκπαιδευτικών πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο προστασίας τους. Για τα κοσμηματοπωλεία αυτό μπορεί να σημαίνει την ανάδειξη της σημασίας της υγιεινής κοσμημάτων και της παροχής καθοδήγησης για το πώς να το πράξουν.

Σε τελική ανάλυση, οι επιχειρήσεις είναι στην πραγματικότητα μια βασική πηγή πληροφοριών για τους καταναλωτές, καθώς είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται τον πιστό τους τοπικό κοσμηματοπώλη από τα τυχαία άρθρα στο διαδίκτυο που συχνά καταλήγουν να είναι ψεύτικες ειδήσεις.

4 coronavirus

Επίσης το 78% αξιολόγησαν τους ιατρούς ως αξιόπιστους εκπροσώπους για τις ενέργειες που σχετίζονται με τον ιό και όχι τους επώνυμους ή τους celebrities να λειτουργούν ως εκπρόσωποι της εκάστοτε κυβέρνησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

5 coronavirus

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάσουν τα μηνύματά τους σε λύσεις και όχι σε πωλήσεις.

Η ερώτηση λοιπόν είναι: Τι κάνετε ως επιχείρηση για να κάνετε τη διαφορά για τους ανθρώπους που εργάζονται για εσάς, αγοράζουν από εσάς και παλεύουν για έναν καλό σκοπό για τη χώρα σας;

Όποια και αν είναι η απάντηση… μοιραστείτε την με την κοινότητά σας αυτήν τη στιγμή. Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό να δείξετε την προσωπικότητα της εταιρείας σας σε σχέση με τα προϊόντα της.

Τέλος, οι εταιρείες πρέπει να φέρνουν κοντά τους ανθρώπους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή και να δημιουργήσουν μια αίσθηση σύνδεσης και αλληλεγγύης.

Οι ερωτηθέντες λένε ότι θέλουν συναισθηματική σύνδεση, πράγμα που σημαίνει ότι τους βοηθά να παραμείνουν κοντά σε άτομα από τα οποία αναγκάζονται να απομακρυνθούν φυσικά. Το 83% θέλει επίσης συμπονετική σύνδεση, συμπεριλαμβανομένης της ανταλλαγής μηνυμάτων από τις εταιρείες που επικοινωνούν με την εν συναίσθηση και την υποστήριξη με τους αγώνες που αντιμετωπίζουν, ενώ το 84% θέλει τα κοινωνικά κανάλια να διευκολύνουν την αίσθηση της κοινότητας και να προσφέρουν υποστήριξη σε όσους την έχουν ανάγκη.

Το να ακούν από εταιρείες που γνωρίζουν και χρησιμοποιούν, το τι κάνουν για την αντιμετώπιση της πανδημίας είναι παρηγορητικό και καθησυχαστικό.

Όχι για να ασκήσουν άμεση πίεση για πώληση, αλλά το 65% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η ανταπόκριση μιας εταιρείας στην κρίση θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στην πιθανότητα αγοράς από αυτήν στο μέλλον.

Έτσι, για τη βιομηχανία κοσμημάτων, δεν είναι η ώρα να χαλάρωση, αλλά για την ενεργή χρήση των εργαλείων που βρίσκονται στη διάθεσή σας για να κοινοποιήσετε την προσωπικότητα, τις αξίες και τον ρόλο της εταιρείας σας στην κοινότητα.

6 coronavirus

Πηγή: professionaljeweller