Image
Image
Image
Image

HELEXPO

Ο εθνικός εκθεσιακός φορέας της Ελλάδας

80 χρόνια τεχνογνωσίας, υποδομών και αξιόπιστων εκθεσιακών προϊόντων

H Helexpo στην Ελλάδα είναι συνώνυμο με τον εθνικό εκθεσιακό φορέα και χαρακτηρίζεται από μία μακρά παράδοση 80 ετών στο αντικείμενο της δραστηριότητάς της, συμπυκνώνει τεχνογνωσία, υποδομές και ορισμένα από τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες της εκθεσιακής αγοράς.

hellexpo 3 

Η Helexpo διοργανώνει την Kosmima, που αποτελεί την κορυφαία ετήσια εκθεσιακή διοργάνωση της Ελλάδας στον κλάδο του κοσμήματος και ρολογιού, με έντονα εξαγωγικό προσανατολισμό και συμμετοχή χιλιάδων επισκεπτών και εκατοντάδων εκθετών από όλο το φάσμα του κλάδου.

Η έδρα της Ηelexpo βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, μία πόλη με πρωταγωνιστικό ιστορικό, πολιτιστικό, κοινωνικό και οικονομικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

hellexpo

Η Θεσσαλονίκη ήταν πόλη πάντοτε ελληνική, αλλά συγχρόνως πολυπολιτισμική, με γεωφυσική θέση και γεωπολιτικά γεγονότα που της επιφύλαξαν μια περίοπτη θέση στην ιστορία, αποτελεί, επί αιώνες, πύλη συνάντησης και επικοινωνίας μεταξύ της Ευρώπης και της Ασίας.

Στο χώρο της Βαλκανικής, η Θεσσαλονίκη, εκ των πραγμάτων, ήταν και παραμένει πύλη προς τη Μεσόγειο, ενώ, με τα σύγχρονα γεωπολιτικά δεδομένα, γέφυρα προς την Ευρώπη.

Σήμερα, η Θεσσαλονίκη, διανύει μια δυναμική φάση με αναβαθμισμένο ρόλο και λόγο, όχι μόνο στη Βόρειο Ελλάδα, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή.

Οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις και η Ευρωπαϊκή προοπτική, κατά κάποιο τρόπο ενοποιούν τον ευρύτερο Βαλκανικό χώρο, οικονομικά, στρατηγικά, πολιτιστικά. Στο περιβάλλον αυτό, η Θεσσαλονίκη αξιοποιεί δυναμικά την ιστορικότητά της, τη γεωγραφική της θέση, την πολυπολιτισμκή της κουλτούρα, το επίπεδο της οικονομικής της ανάπτυξης και τη θεσμική της ιδιαιτερότητα, ως πόλη χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα νέα δεδομένα στον ευρωπαϊκό χώρο αλλά και διεθνώς, δημιούργησαν νέες αναπτυξιακές δυνατότητες καθώς συνειδητοποιείται ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να υπερβεί την περιφερειακή της λειτουργία και να ενταχθεί σε ευρύτερα δίκτυα πολιτικών, οικονομικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων.

Η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα Διεθνές Περιφερειακό Εκθεσιακό Κέντρο, αποτελεί κεντρικό στόχο της αναπτυξιακής στρατηγικής της Helexpo για την ερχόμενη πενταετία.

hellexpo 1

Οι Helexpo Countries

Η ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει χώρες που δεν γειτνιάζουν μόνο γεωγραφικά αλλά έχουν ισχυρούς δεσμούς με την πόλη και με όλη την Ελλάδα . Δεσμούς πολιτιστικούς, όπως οι χώρες των Βαλκανίων, της πρώην ΕΣΣΔ, αλλά και η Ιταλία, δεσμούς οικονομικούς όπως οι χώρες της Βαλκανικής και οι χώρες Βίσεγκραντ, δεσμούς θρησκευτικούς, όπως πάλι οι χώρες των Βαλκανίων και της πρώην ΕΣΣΔ, καθώς και πολιτικούς, όπως οι χώρες της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής.

Δεσμοί δυνατοί, διαχρονικοί, οι οποίοι καθιστούν εύκολη όχι μόνο την πρόσβαση αλλά και την προσέγγιση σε κατηγορίες του πληθυσμού αυτών των χωρών, με εμπορικό ενδιαφέρον, κυρίως. Σημειώνεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των χωρών αυτών είναι αναδυόμενες οικονομίες, αναδυόμενες αγορές, κατάλληλες για την ιχνηλασία και την αξιοποίηση ευκαιριών.

Οι παραπάνω χώρες, 30 στον αριθμό, αναγνωρίζονται από τη Helexpo τιμητικά και προνομιακά και αποκτούν μία ονομασία που προσδιορίζει την παραπάνω στρατηγική στοχοθεσία.. Είναι οι Helexpo Countries.

Αγορές στις οποίες προσανατολίζεται η στρατηγική marketing των εκθέσεων της Helexpo και η οποία καθιστά ακόμη πιο ελκυστικές τις εκθέσεις, τόσο σε εκθέτες όσο και σε επισκέπτες.

Οι 30 «χώρες της Helexpo” ή αλλιώς “Helexpo Countries” εμφανίζουν αξιοσημείωτους ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης και πύκνωσης των σχέσεών τους αφενός με την Ευρωπαϊκή Ένωση, αφετέρου μεταξύ τους. Πρόκειται για αγορές που από τη μια πλευρά παρουσιάζουν αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον, όπως διαφαίνεται από την πορεία των εισαγωγών και εξαγωγών τους, αλλά και επενδυτικό ενδιαφέρον, όπως προκύπτει από την εξέλιξη των άμεσων ξένων επενδύσεων. Στις περισσότερες από τις χώρες αυτές υπάρχει έντονη ελληνική εμπορική και επενδυτική παρουσία, ενώ σχεδόν όλες συμμετέχουν στις διοργανώσεις της Helexpo, άλλες επί σειρά ετών και άλλες τα τελευταία χρόνια.

Έτσι, η Helexpo αποτελεί πυρήνα ανταλλαγής πληροφοριών και πεδίο γνωριμίας ανάμεσα σε 6,000 περίπου επιχειρήσεις προερχόμενες από τις 30 Helexpo Countries, με δεδομένη συμμετοχή στις εκθέσεις της.

Ο ρόλος και η συμβολή της εκθεσιακής και συνεδριακής δραστηριότητας της HELEXPO στην ανάπτυξη οικονομικών σχέσεων είναι μεγάλος και αδιαμφισβήτητος και περνά σε μια νέα περίοδο με σύγχρονες υπηρεσίες και υποδομές και με ένα νέο οργανωτικό μοντέλο που εγγυάται την επιτυχία σε όλες τις διοργανώσεις της Helexpo.

Σε ποιους απευθύνονται οι εκθέσεις

Στη Θεσσαλονίκη και στις Διεθνείς Εκθέσεις της Helexpo καλούνται επιχειρηματίες από όλα τα μέρη του κόσμου να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι αγορές της ευρύτερης περιοχής και να αποκτήσουν αποδοτική πρόσβαση σε υπηρεσίες, προϊόντα, αγορές από τις Helexpo Countries να αξιοποιήσουν τα προνόμια συμμετοχής στις Διεθνείς Εκθέσεις της HELEXPO και να αποκτήσουν ένα παράθυρο στον κόσμο των εξαγωγών, ενισχύοντας την εξωστρέφειά τους.

Η Helexpo είναι μέλος των παρακάτω Επιμελητηρίων: Ελληνογερμανικό, Ελληνοϊταλικό, Ελληνοαραβικό, Ελληνογαλλικό. Ελληνοαμερικανικό, Ελληνοκινεζικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο, υπουργείο Εξωτερικών, Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών, Σύνδεσμος Βιομηχανιών

Βορείου Ελλάδας, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και Αρχή Κρατικών Εκθέσεων Κύπρου.

hellexpo 2

Τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στη Ηelexpo

Η συμμετοχή στις εκθέσεις της Helexpo προσφέρουν πολλές και σημαντικές ευκαιρίες στους εκθέτες αλλά και στους επισκέπτες της.

Προσφέρουν ευκαιρίες διάδρασης πρόσωπο-με-πρόσωπο μεταξύ αγοραστών και πωλητών.

Αποτελούν γόνιμο έδαφος για ζωντανή παρουσίαση νέων προϊόντων και υπηρεσιών και οικονομικά αποδοτικό τρόπο απόκτησης μεριδίου στην αγορά.

Είναι ο κατάλληλος χώρος για την άμεση ανταλλαγή πληροφοριών σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα και μας φέρνουν σε επαφή με υφιστάμενους ή νέους πελάτες.

Παρέχουν την ευκαιρία σύγκρισης των προϊόντων και των υπηρεσιών με όσα προσφέρουν οι ανταγωνιστές, ενώ υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.

Παρέχουν άμεση ανάδραση όσον αφορά νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Προσφέρουν ευκαιρίες εξαγωγών.

Ενισχύουν το εταιρικό προφίλ. Φέρνουν σε επαφή με δυνητικούς νέους προμηθευτές, πράκτορες, εργολάβους και διανομείς.

Προσφέρουν τη δυνατότητα γνωριμίας των μελλοντικών τάσεων αλλά και βοηθούν στην κατανόηση των αναγκών των πελατών των εκθετριών εταιρειών.

Βοηθούν τη διείσδυση νέων προϊόντων και υπηρεσιών σε νέες αγορές.

Συμβάλλουν στη διερεύνηση της πολιτικής τιμών των ανταγωνιστών.

Έχουν μεγάλες επιπτώσεις στη διαδικασία απόφασης αγοράς.

Τέλος, δίνουν την ευκαιρία συμμετοχής σε παράλληλες εκδηλώσεις και συνέδρια που βοηθούν στην εν γένει αξιολόγηση της εξέλιξης τόσο της αγοράς όσο και των τάσεων που επικρατούν.

Τεύχος 1 (για Ρωσία)