Image
Image
Image
Image

7 ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ

Την παγκόσμια βιομηχανία κοσμημάτων το 2020

taseis 1

Λόγω της τεράστιας τεχνολογικής έκρηξης του 21ου αιώνα, οι μεγάλες βιομηχανίες έχουν βιώσει μια επαναστατική μεταμόρφωση τα τελευταία δύο χρόνια. Η βιομηχανία κοσμημάτων, παρά το γεγονός ότι αποτελεί παραδοσιακό τομέα, δεν στερείται των διακλαδώσεων αυτής της μετατροπής, με ολοένα και πιο εδραιωμένες μάρκες να αρχίζουν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία και την καινοτομία για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Από την άλλη πλευρά, οι πελάτες, ολοένα και περισσότεροι αποκτούν μεγαλύτερη επίγνωση των τάσεων και των δεξιοτήτων. Ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων αναμένεται να υποστεί μια σημαντική αναστάτωση το επόμενο έτος, για να καλύψει τις πολύ συγκεκριμένες και αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς. Ας ρίξουμε μια ματιά σε επτά πρωταρχικές τάσεις που θα κυριαρχήσουν στη βιομηχανία κοσμημάτων το 2020.

Πρωτοποριακά σχέδια υψηλής ποιότητας

taseis 2

taseis 3

Οι πελάτες γίνονται όλο και πιο έξυπνοι και πιο συνειδητοί για το τι θέλουν και ως εκ τούτου ολοένα και περισσότερες μάρκες επικεντρώνονται στη δημιουργία μοναδικών σχεδίων που προσελκύουν τα συγκεκριμένα γούστα και τις απαιτήσεις τους. Επιπλέον, η βιομηχανία θα είναι σε μεγάλο βαθμό μηχανοκίνητη, και έτσι θα υπερηφανεύεται για πραγματικά ανώτερη χειροτεχνία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Τα σύγχρονα σχέδια κοσμημάτων θα επηρεαστούν από παραδοσιακά και μοντέρνα στοιχεία, με αποτέλεσμα τα προϊόντα να είναι εντελώς φρέσκα και μοναδικά.

Κοσμήματα καθημερινής χρήσης

taseis 4

taseis 5

taseis 6

Με την αύξηση της δημοτικότητας των έξυπνων επιχειρήσεων και των περιστασιακών ενδυμάτων, οι άνθρωποι επιθυμούν να συνδυάσουν την καθημερινότητα τους και τις δουλειές τους με τα κατάλληλα κοσμήματα που καθορίζουν το μοναδικό στυλ τους, ενώ παράλληλα είναι πιο άνετα και θα μπορούν να τα φορούν για παρατεταμένες χρονικές περιόδους. Έτσι, παρόλο που τα περίτεχνα κοσμήματα που κοσμούν πολύτιμους λίθους εξακολουθούν να είναι τόσο απαιτητικά όσο πάντα, το επόμενο έτος, θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση για κοσμήματα καθημερινής χρήσης, λόγω της πρακτικότητας, της άνεσης και της ευελιξίας που προσφέρουν.

Ευκολία για τους πελάτες

taseis 7

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι βιομηχανίες επικεντρώνονται στην κινητικότητα χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχουν τα smartphones και το διαδίκτυο. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη βιομηχανία κοσμημάτων, οι πελάτες εξακολουθούν να προτιμούν να αγγίζουν και να αισθάνονται τα προϊόντα πριν κάνουν την αγορά τους. Όμως, η σύνδεση με μια πληθώρα πλατφορμών επιτρέπει στους πελάτες να αναζητούν εύκολα τα διαθέσιμα προϊόντα, να διεξάγουν την έρευνά τους και να κάνουν μια συνειδητή επιλογή πριν κάνουν την αγορά από το κατάστημα. Αυτή η κοινωνία φυσικών κοσμημάτων και online πύλες αναμένεται να κορυφωθεί το επόμενο έτος και να οδηγήσει σε ένα μοντέλο κινητικότητας και ευκολίας που θα ωφελήσει τόσο τους πελάτες όσο και τους πωλητές.

Ο νέος σύγχρονος καταναλωτής

taseis 8

Ενώ οι πελάτες του τμήματος κοσμημάτων κατανέμονται σε ηλικιακές ομάδες, στο μέλλον θα κυριαρχήσουν στην πλειοψηφία τους οι νεότερες γενεές. Ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων διαμορφώνεται για να ικανοποιήσει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους, προσαρμόζοντας τις συνήθειες τους, προσδιορίζοντας τις προτιμήσεις τους και αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες τους. Αυτό θα δημιουργήσει μια αγορά σχεδιασμένη ειδικά για να προσελκύει τον σύγχρονο καταναλωτή, ενισχυμένη από μια σειρά χαρακτηριστικών που καθιστούν την εμπειρία αγορών ομαλή και διαφανή.

Προσαρμογή

taseis 9

Η προσαρμοστικότητα στα κοσμήματα υπήρξε μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις στον κλάδο όπου θα διαμορφώσει την πορεία της αγοράς για τα επόμενα χρόνια. Οι πελάτες είναι πιο ανοιχτοί στο πειραματισμό παρά στη δέσμευση των παραδοσιακών επιλογών και, ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων έχει προσαρμοσθεί για να τους προσφέρει το ίδιο. Τα προσαρμοσμένα, χειροποίητα κοσμήματα κερδίζουν γρήγορα τη δημοτικότητα και μέσα στο επόμενο έτος αναμένεται να κυριαρχήσουν σε ολόκληρο τον κλάδο.

Μεγάλη ποικιλία και επιλογές

taseis 10

Οι πελάτες σήμερα χρησιμοποιούν ένα ευρύ φάσμα επιλογών από τις οποίες μπορούν να κάνουν την επιλογή τους, πριν από την αγορά. Συγκρίνουν τις τιμές, την ποιότητα, το σχεδιασμό και άλλους παράγοντες που διέπουν το προϊόν για να ανακαλύψουν αυτό που τους αρέσει περισσότερο. Ως εκ τούτου, η βιομηχανία κοσμημάτων προσπαθεί να προσφέρει στους πελάτες της μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων που επιμελούνται ειδικά για να ικανοποιήσουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και προτιμήσεις τους.

Υπηρεσία, ποιότητα και εμπιστοσύνη

taseis 11

Όσον αφορά τους ανοργάνωτους επαγγελματίες, παρατηρούμε ότι ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων της επιχείρησής τους προέρχεται από ένα σταθερό σύνολο πελατών που βασίζονται στις προσωπικές τους σχέσεις, αλλά αυτό μεταβάλλεται σιγά-σιγά και μπορούμε να δούμε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές από τους οργανωμένους επαγγελματίες λόγω της καλύτερης υπηρεσίας σε σχέση με την ποιότητα και την εμπιστοσύνη που διαθέτουν.