Image
Image
Image
Image

TAG Heuer

Αποκαλυπτήρια για το smartwatch “Connected”

tagheyer

Η απάντηση της TAG Heuer στο Αpple Watch ήρθε με το έξυπνο ρολόι της “Connected”, το οποίο έκανε την παρθενική του επίσημη εμφάνιση στις 9 Νοεμβρίου. Το ρολόι αυτό αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τους ανταγωνιστές της Apple, Google και Intel, και σύμφωνα με πληροφορίες, θα πωλείται έναντι 1.400 δολαρίων. Το «Connected» είναι μια ψηφιακή έκδοση ενός από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της TAG Heuer, το μαύρο Carrera.

tag-heuer2

Παρότι είναι ένα smartwatch, το «Connected» θα αναγνωρίζεται ως ένα ρολόι TAG. Αυτό είχε δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος της ελβετικής υψηλής ωρολογοποιίας, Jean-Claude Biver, τον περασμένο Μάρτιο, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε δημοσίως τα σχέδιά της για παραγωγής smartwatch στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης ωρολογοποιίας Baselworld. «Το Apple Watch θυμίζει το Apple», είχε πει χαρακτηριστικά. «Το smartwatch της ΤAG Heuer θυμίζει TAG Heuer. Το έξυπνο ρολόι της TAG Heuer θα έχει το DNA της TAG Heuer».

tag-heuer3

Η προωθητική καμπάνια της ωρολογοποιίας για το smartwatch της ήταν πολύ έξυπνη και γεμάτη «μυστήριο». Επιτηδευμένα αρνήθηκε να διοχετεύσει λεπτομέρειες και συγκεκριμένα στοιχεία, ενώ στο λογαριασμό της στο Twitter είχε ενεργοποιήσει την αντίστροφη μέτρηση, επιτείνοντας την αγωνία για το τελικό αποτέλεσμα.

tag-heuer4

 Το «Connected» της TAG Heuer συνέπεσε με την ανακοίνωση της μητρικής εταιρείας της TAG Heyer, LVMH, σχετικά με τα πρόσφατα οικονομικά της στοιχεία, τα οποία δείχνουν σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεων για τα brands ωρολογοποιίας και κοσμηματοποιίας που ανήκουν στον όμιλο.
Σύμφωνα λοιπόν με την LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, το τμήμα ρολογιού και κοσμήματος κατέγραψε 22% αύξηση πωλήσεων και 10% αύξηση κύκλου εργασιών, από 2,25 δισ. δολάρια στα 2,73 δισ. δολάρια. Η μάρκα Bulgari τα πήγε «αξιοσημείωτα καλά», ενώ η Hublot γνώρισε «γρήγορη ανάπτυξη» ανοίγοντας μάλιστα και δεύτερη βιομηχανική μονάδα παραγωγής στην ελβετική πόλη Nyon. Η TAG Heuer, επίσης, «συνέχισε την ανάπτυξη των βασικών προϊόντων της», όπως σχολίασε η LVMH.  
Οι συνολικές πωλήσεις για τον όμιλο που εδρεύει στο Παρίσι, ανήλθαν σε 28,80 δισ. δολάρια κατά τους πρώτους εννέα μήνες, αυξημένες κατά 6 % σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.