Image
Image
Image
Image

ΟΙ 5 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΡΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ

Η ανεξαρτησία είναι ένα σπάνιο είδος στην παγκόσμια ωρολογοποιία. Το να την έχεις είναι ένα πράγμα και να μπορέσεις να την κρατήσεις είναι ένα άλλο. Έχουμε δει πολλές μεγάλες μάρκες που καταναλώνονται από μεγάλα συγκροτήματα κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο δεκαετιών, με πολλά μεγάλα ονόματα να υπάγονται στην ιδιοκτησία του ομίλου από το 2009. Αλλά ποια είναι αυτά που παραμένουν; Ποιες ετικέτες παραμένουν σταθερές και είναι σε θέση να κατευθύνουν το πλοίο τους οπουδήποτε επιθυμούν να ταξιδέψουν; Η αναζήτηση αυτοδιοικούμενων superstars για τη λίστα με τα κορυφαία πέντε ανεξάρτητα σήματα ρολογιών της τελευταίας δεκαετίας αποτελείται από ένα ταξίδι σε όλο τον κόσμο, σταματώντας σε τρεις χώρες. Και έτσι, με αλφαβητική σειρά, σας παρουσιάζουμε τη λίστα...

 

Grand Seiko

12 GrandSeiko2

13 GrandSeiko3

Υπάρχουν πολλά ενοχλητικά πράγματα για το Grand Seiko. Όποιος είναι υπεύθυνος για τη φωτογραφία του προϊόντος και την μετα-παραγωγή πρέπει να κάνει μια μακρά και στοχαστική βόλτα στη βροχή. Αλλά παρά αυτές τις (διαδεδομένες) επιθέσεις, το Grand Seiko παραμένει μια από τις πιο φανταστικές μάρκες στον κόσμο. Τα σχέδια είναι ονειρικά, ο δεύτερος τελείωσε και η τεχνολογία κίνησης (ειδικά το Spring Drive) είναι κάτι άλλο. Μία καλύτερη στρατηγική για την παγκοσμιοποίηση του εμπορικού σήματος θα εκτιμηθεί, αλλά μόλις οι δυνάμεις που έχουν επιλεγεί, νομίζω ότι θα μπορούσαμε να δούμε μια ακόμη μεγαλύτερη έκρηξη ενδιαφέροντος για το εμπορικό σήμα.

 

NOMOS Glashütte

14 NOMOS1

15 NOMOS2

Πριν από δέκα χρόνια, ο NOMOS ονειρευόταν να γίνει ένας κατασκευαστής στο σπίτι. Τώρα, αυτά τα όνειρα είναι πραγματικότητα. Με την αυξανόμενη γκάμα εσωτερικών κινήσεων και ιδιόκτητων εξαρτημάτων (όπως το hairspring, το οποίο διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην ειδικά σχεδιασμένη διαφυγή της μάρκας, γνωστή ως swing σύστημα), η NOMOS αντιμετωπίζει διαφορετική πρόκληση καθώς η μάρκα προσεγγίζει το 30ό έτος της η επιχείρηση. Στη συνέχεια, στη λίστα υπάρχει θέμα επικοινωνίας. Όταν μια μάρκα βιώνει την τεράστια αλλαγή θέσης που έχει η NOMOS (κινούμενη από έναν μικρό, προσιτό σχεδιαστή ρολογιών με γοητευτική αισθητική, σε μια μικρή κατασκευή που δεν είναι πλέον οικονομικά προσιτή, με αυστηρότερους στυλιστικούς κώδικες), οι λόγοι για την αλλαγή πρέπει να είναι διεξοδικά και καλά γνωστά. Το προϊόν είναι τώρα εκεί. Όλες οι ανάγκες του NOMOS είναι η ιστορία που πρέπει να ακολουθήσει. Εδώ ελπίζουμε ότι τα επόμενα 10 χρόνια θα έχουν την ίδια επιτυχία με το τελευταίο για τους αγωνιώδεις Saxon.

 

Patek Philippe

16 PatekPhilippe1

17 PatekPhilippe2

Δεν μπορούμε να πούμε τίποτα για τον Patek Philippe, απλώς και μόνο επειδή συμβαίνει όπως συμβαίνει. Η πρώτη γραμμή και το μισό από το Rudyard Kipling’s. Αν έρχεται στο μυαλό όταν αναλύει την δραστηριότητα του Patek Philippe στην αγορά: “Αν μπορείτε να κρατήσετε το κεφάλι σας όταν τα πάντα χάνουν τις δικές τους...”. Μια αίσθηση ηρεμίας διεισδύει. Αυτό είναι ένα εμπορικό σήμα που γνωρίζει τη θέση του και το γνωρίζει καλά. Ως το πιο σεβαστό ωρολογοποιείο (όπου η Rolex μπορεί να θεωρηθεί ως η πιο ισχυρή μάρκα), τα ρολόγια του Patek Philippe είναι τόσο όμορφα, τόσο εκλεπτυσμένα και τόσο περιζήτητα που είναι για να τα φορούν. Η διαφημιστική καμπάνια ολόκληρης της μάρκας βασίζεται στο γεγονός ότι η μάρκα παράγει κειμήλια. Και πάλι, όπως και η Rolex, η θέση της στον κλάδο είναι σχεδόν ιερή. Είναι ενδιαφέρον το πώς η κορυφή του παιχνιδιού μας είναι πραγματικά το θεμέλιό της και γύρω από το οποίο όλα τα άλλα είναι χτισμένα. Αυτός είναι ο κορυφαίος κόσμος της ωρολογοποιίας για εσάς!

 

Richard Mille

18 RichardMille1

19 RichardMille2

Και τώρα κάτι εντελώς διαφορετικό... Ο Richard Mille έχει απολαύσει ένα δυνατή θέση τα τελευταία 10 χρόνια. Ενώ τα πιο διάσημα ονόματα έχουν ιδρώσει, αγωνιζόμενοι για τα σκληρά κερδισμένα μετρητά των πελατών τους, ο Richard Mille και η μπάντα του bokers bobings βρίσκονται σε μυστικά εργαστήρια, δημιουργώντας προϊόντα τα οποία ακόμη και οι υπερ-πλούσιοι βρίσκουν ακριβά. Ένα ρολόι RM είναι ένα σύμβολο εξαιρετικού πλούτου και αυτοπεποίθησης. Και, πρέπει να πούμε, πολύ χαριτωμένο. Γνωρίζοντας τη θέση του και την προσκόλλησή του σε αυτό, υπήρξε η φόρμουλα της επιτυχίας του Richard Mille και αναμένουμε να συνεχιστεί καθώς το χάσμα μεταξύ των πλουσίων και των υπόλοιπων αυξάνεται όλο και περισσότερο.

 

Rolex

20 Rolex1

21 Rolex2

Τι μπορεί να ειπωθεί για το φαινόμενο που είναι η Rolex; Η Rolex έπαψε να παίζει με τους ίδιους κανόνες με κάθε άλλο εμπορικό σήμα τα τελευταία 10 χρόνια. Ήταν εδώ και πολύ καιρό. Με μια αξιέπαινη κληρονομιά και ονομαστική δύναμη, όπως και πριν ή από τότε, ίσως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Rolex το έφερε σε μια ανυπέρβλητη θέση στην κορυφή του δέντρου, αλλά μάρτυρες της απόλυτης ισχύος της μάρκας στο επίπεδο του εδάφους είναι κάτι που μπορεί ακόμα να πάρει την ανάσα κάποιου. Τα επόμενα 10 χρόνια θα είναι ενδιαφέροντα, αλλά δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχείτε εδώ. Η ζήτηση για ρολόγια Rolex θα κρατήσει τον κινητήρα σε λειτουργία για πολλά φεγγάρια ακόμα.