Image
Image
Image
Image

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ONLINE ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ισχυρή και σταθερή παρουσία στα social media είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη πορεία στο διαδίκτυο

marketing 1

Η παγκόσμια βιομηχανία κοσμημάτων αρχίζει σιγά σιγά να ακμάζει. Οι σχεδιαστές κοσμημάτων όλο και περισσότεροι δηλώνουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο καθώς ο ψηφιακός κόσμος αναπτύσσεται και η πελατειακή βάση μετατοπίζεται σε ηλεκτρονικές αγορές. Έτσι, και ο κατασκευαστής κοσμημάτων οφείλει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή στην ηλεκτρονική του επιχείρηση. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά κοινά λάθη που αμελούν να προσέξουν στις online επιχειρήσεις τους.

marketing 2

Αντιφατική ή κακή φωτογραφία
Οι οπτικές εικόνες των προϊόντων σας είναι το καλύτερο εργαλείο μάρκετινγκ για τις online επιχειρήσεις. Οι σωστές και ποιοτικές φωτογραφίες αποτελούν το μοναδικό κλειδί για όλο και μεγαλύτερες και περισσότερες πωλήσεις. Έχοντας μεγάλες και καλές φωτογραφίες είναι η πρώτη πόρτα για να προσελκύσετε έναν πιθανόν αγοραστή. Μια ποιοτική εικόνα κοσμημάτων δεν θα κάνει μόνο το ίδιο το προϊόν να φανεί εξαιρετικό, αλλά θα προσθέσει και μια εντύπωση υψηλής ποιότητας για ολόκληρο το εμπορικό σήμα σας (λογότυπο), ειδικά αν όλες οι εικόνες έχουν μια μοναδική και συνεπή “προσωπικότητα” ή “εμφάνιση και αίσθηση”. Οι ισχυρές εικόνες είναι μέρος ενός μάρκετινγκ και έχουν σαν αποτέλεσμα να προσελκύουν κόσμο πολύ πέρα από τον ιστότοπό σας. Το Instagram και το Pinterest είναι δημοφιλή δίκτυα κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης τα οποία είναι χτισμένα γύρω από τα γραφικά. Έτσι επενδύστε σε κορυφαία φωτογραφία και θεωρήστε την ως μια επένδυση που θα επιστρέψει τα χρήματά σας πίσω.

marketing 3

Μια ιστοσελίδα χωρίς καθόλου επένδυση
Οι διάφορες πλατφόρμες τρίτων, μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία και τόπος για να έχετε πωλήσεις και κίνηση. Ωστόσο, τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον δικό σας εμπορικό ιστότοπο. Σας παρέχει τη νομιμότητα για τα εμπορικά σήματα και σας επιτρέπει να βλέπετε τις προοπτικές ή στο να οδηγεί και να δημιουργεί ένα χώρο για τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα για την επιχείρηση σας, με αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις με την πάροδο του χρόνου. Όμως οι περισσότεροι επαγγελματίες κοσμημάτων γνωρίζουν ελάχιστα για ένα σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας και γενικότερα για το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Αυτό συχνά είναι σε θέση να οδηγήσει σε αδυναμία κατανόησης του πραγματικού κόστους της λειτουργίας ενός επιτυχημένου ιστότοπου. Θα μπορούσαμε να παραλληλίσουμε μια ιστοσελίδα με ένα φυσικό κατάστημα που θα θέλαμε να κτίσουμε από την αρχή του, από τα τούβλα. Θα προσλαμβάνατε ποτέ έναν έφηβο για να κατασκευάσει τα θεμέλια του νέου σας καταστήματος με λίγα χρήματα; Ή θα προσλάβετε έναν επαγγελματία τεχνικό και σχεδιαστή; Ή εάν θέλατε να αλλάξετε τον φωτισμό στο κατάστημα σας ώστε να αναδεικνύονται καλύτερα τα κοσμήματα σας, θα επιλέγατε έναν φωτισμό με μοναδικό κριτήριο το κόστος του; Ή θα επιθυμούσατε το καλύτερο αποτέλεσμα; Αυτά ισχύουν λίγο πολύ για το σχεδιασμό των ιστοσελίδων και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μην προσπαθείτε να επιλέξετε με κριτήριο την τιμή και μόνο και ίσως θα ήταν προτιμότερο αν δεν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά, τότε να μην το κάνετε καθόλου.

marketing 4

Χωρίς καθόλου στρατηγική και μάρκετινγκ και να αναμένουμε πωλήσεις
Μήπως γνωρίζετε περιπτώσεις που ενώ έχουν ολοκληρώσει τις όμορφες συλλογές τους από κοσμήματα και τις έχουν ανεβάσει είτε και κάποια πλατφόρμα τρίτου είτε σε δική τους ιστοσελίδα αλλά δεν έχουν πωλήσεις; Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουν κανένα μάρκετινγκ ή γενικότερα κάποια στρατηγική. Θα πρέπει εκτός από τις εξαιρετικές συλλογές σας να δημιουργήστε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ. Αν δεν μπορείτε να κοινοποιήσετε τη μάρκα κοσμημάτων σας εκεί έξω, τότε δεν θα μπορείτε να περιμένετε να λάβετε πωλήσεις.

marketing 5

Δεν χρησιμοποιείτε ολοκληρωμένες και ασφαλείς πύλες πληρωμής
Μια πύλη πληρωμής επιτρέπει να ολοκληρώνονται πληρωμές στους λιανοπωλητές από όλες τις επιχειρηματικές κατηγοριοποιήσεις. Να μπορούν να εξασφαλίζουν ότι οι ευαίσθητες πληροφορίες, όπως είναι οι αριθμοί πιστωτικών καρτών, που εισέρχονται σε ένα εικονικό τερματικό ή σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, να διαβιβάζονται με ασφάλεια από τον πελάτη στον έμπορο και από τον έμπορο στον διεκπεραιωτή (τράπεζα) πληρωμής μέσω της κρυπτογράφησης. Έτσι, ώστε η χρήση των ενσωματωμένων πυλών πληρωμής να δημιουργεί περισσότερη ασφάλεια και να την καθιστά φιλική ως προς το χρήστη. Εάν όχι, μπορεί αυτός να είναι ο λόγος για να υπάρξει μείωση της πελατειακής σας βάσης.

marketing 6

Μη διατήρηση παρουσίας στα κοινωνικά μέσα
Τα κοινωνικά μέσα παρέχουν στις εταιρείες την ευκαιρία να επικοινωνούν άμεσα με τους πελάτες τους. Η ισχυρή και σταθερή παρουσία στα μέσα ενημέρωσης είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση στο διαδίκτυο. Συχνά μπορείτε να βρείτε ένα εμπορικό σήμα που μοιράζεται το ίδιο θέμα σε όλους τους λογαριασμούς του, στο Facebook, το Instagram, το Twitter, το Google+ και το Pinterest. Αν και κάθε πλατφόρμα τείνει να έχει τη δική της βάση χρηστών, θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν λογαριασμούς σε όλους τους. Μόλις διαπιστώσουν ότι δημοσιεύετε πανομοιότυπο περιεχόμενο σε όλα τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, θα σταματήσουν να σας ακολουθούν σε όλα και θα επιλέξουν μόνο ένα, με αποτέλεσμα να χάσετε την προβολή και την αφοσίωση τους. Έχοντας ένα κακό προφίλ στα μέσα κοινωνικών ενημέρωσης με ακανόνιστες, κακώς μελετημένες εικόνες, αφήνει στους επισκέπτες μια εντύπωση μιας ανοργάνωτης και αντιεπαγγελματικής εταιρείας.

marketing 7