Image
Image
Image
Image

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

12 Lab Grown Diamonds02 GQ 10122018 3x2

Η εταιρεία Michael Hill International (MHI) έχει επικριθεί για τη διαφήμισή της γύρω από τα εργαστηριακά διαμάντια (LGD), στην Αμερική. Ο διευθύνων σύμβουλος της ALTR, Amish Shah, χρησιμοποιώντας μια τοπική παροιμία που λέει: : “Οι πρωτοπόροι τελειώνουν με βέλη στην πλάτη και οι άποικοι κερδίζουν χρήματα”, είπε ότι έχει αφαιρέσει πολλά βέλη από την πλάτη του, με την εισαγωγή των βιτρινών ALTR Created Diamonds στα καταστήματα. Ενώ κάποιοι μπορεί να επικρίνουν την κίνηση, η MHI θα πρέπει να χειροκροτηθεί από το εμπόριο για το άνοιγμα των θυρών ευρύτερα, αποδεχόμενοι ότι τα LGD έχουν μια θέση στη βιομηχανία και στα καταστήματά της. Με τη σύγχυση στη βιομηχανία γύρω από συνθετικά ή δημιουργημένα ή εργαστηριακά αναπτυσσόμενα διαμάντια, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι έμποροι λιανικής μπερδεύονται επίσης όταν προωθούν τα LGD στον καταναλωτή.

13 Lab Grown Diamonds

Τα σχέδια της CIBJO για τη δημιουργία μιας επιτροπής διαμαντιών με εργαστηριακή διάθεση για τη διαχείριση των ραγδαίων αλλαγών αρχίζουν να εμφανίζονται στον κλάδο. Όμως, οι νέες εξελίξεις στο τμήμα των LGD, δείχνουν την ταχεία ανάπτυξη στον τομέα. Από την είδηση των αλλαγών στους κανονισμούς των τιμοκαταλόγων για τα εργαστηριακά διαμάντια, την εκτόξευση των εργαστηριακών διαμαντιών της Goldmark την περασμένη εβδομάδα και την ανακοίνωση του Michael Hill ότι η δοκιμή των εργαστηριακών διαμαντιών τους θα αυξηθεί περαιτέρω τους επόμενους έξι μήνες. Ο κλάδος έχει επιταχύνει να προετοιμαστεί για μια απότομη καμπύλη ανάπτυξης, που παρατηρήθηκε στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια.
Μια συνέντευξη αυτό το μήνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ALTR Created Diamonds, στην εταιρεία Fox News στις ΗΠΑ, αναφερόταν στα εργαστήρια διαμαντιών Lab-Created ως βιομηχανία των ΗΠΑ αξίας 150 εκατομμυρίων δολαρίων το 2016, αλλά εκτιμά ότι το 2020 θα είναι μια βιομηχανία 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.

14 Lab Grown graphic

Για τους παρατηρητές της βιομηχανίας, το μέγεθος αυτής της αλλαγής ήταν προβλέψιμο. Ο “βραχυπρόθεσμος και υψηλός δυναμικός αντίκτυπος” ήταν ο τρόπος με τον οποίο η Bain & Co. ταξινόμησε τρεις διασυνδεδεμένες τάσεις που επηρέασαν τη βιομηχανία διαμαντιών στην έκθεσή τους για το 2018 - ψηφιακές τεχνολογίες, εξελίξεις σε διαμάντια που καλλιεργούνται σε εργαστήριο και γενετικές αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η έκθεσή τους προέβλεπε ότι ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του τομέα θα είναι μεταξύ 15% και 20%.
Τον περασμένο μήνα, η Grand View Research Inc δημοσίευσε στοιχεία που δείχνουν ότι ενώ το Global Diamond Market στο σύνολό του αναμένεται να αυξηθεί με ρυθμό 3% (CAGR) για να φτάσει πάνω από 120 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, Τα LGD θα αυξηθούν σε περισσότερο από τριπλάσιο ρυθμό, σε 10% CAGR και αναμένεται να καλύψει 15 δισ. δολάρια μέχρι το 2035.

15 diamond is forever e1433753957258

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η Stockhead.com ανέφερε τον ανεξάρτητο αναλυτή διαμαντιών Paul Zimnisky, “βλέπω ότι η αγορά κοσμημάτων με διαμάντια αυξήθηκε από 2 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα σε 15 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2035, με το μερίδιο αγοράς να παραβιάζει περισσότερο την αγορά κοσμημάτων μόδας από την αγορά πολύτιμων κοσμημάτων”.
Άλλοι ήταν πιο διογκωμένοι, η εκκίνηση των LGD, αναφέρει ο Martin Roscheisen, που δημοσιεύτηκε στο Diamond Foundry, τον Δεκέμβριο του 2018, λέγοντας ότι η βιομηχανία θα μπορούσε να εκλείψει τα διαμαντιών εξόρυξης μέχρι το 2030, αναφέροντας τον διπλασιασμό της παραγωγής και των πωλήσεων κάθε τρίμηνο.

16 Why are people liking lab created diamonds more

Η “καινοτομία ή η κατάρρευση” είναι μια φθαρμένη απόκλιση στις περισσότερες βιομηχανίες που έχουν ήδη αισθανθεί τον πόνο της ψηφιακής αναστάτωσης - στην παραδοσιακά αργά κινούμενη βιομηχανία κοσμημάτων, ωστόσο, ένα παλιρροιακό κύμα αλλαγών έρχεται. Η βιομηχανική αναταραχή αναφέρθηκε ως ο όγδοος μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετωπίζει η βιομηχανία ορυχείων και μετάλλων σε μια έκθεση του 2019-2020 σχετικά με το θέμα από την ΕΕ. Για τις βιομηχανίες μεταλλείων και μεταλλικών βιομηχανιών, οι συμβουλές ήταν σαφείς: “Βρισκόμαστε τώρα σε μια εποχή συνεχούς διακοπής και προέρχεται από απροσδόκητες τοποθεσίες. Αντί να το βλέπετε ως απειλή, θα πρέπει να το δούμε σαν μια μεγάλη ευκαιρία για καινοτομία, εξέλιξη και ευημερία”, δήλωσε ο Paul Mitchell - Ευρωπαίος Σύμβουλος Ορυχείων και Μεταλλευμάτων.

17 lab diamond engagement ring

Στο αντίθετο άκρο του φάσματος, ένας μεγάλος πωλητής της Αυστραλίας που καινοτομεί στον χώρο αυτό, είναι ο Michael Hill, όπου έχουν ήδη επεκτείνει την αρχική δοκιμή των LGD από 11 καταστήματα σε 23 καταστήματα σε τρεις χώρες, καθώς και το online κανάλι τους τελευταίους μήνες, μια επέκταση των αγορών κατά τους επόμενους έξι μήνες. Ας σκεφτούμε επίσης τι κάνει η MHI για τη βιομηχανία με τη στρατηγική της μάρκετινγκ. Όλες οι διαφημίσεις της MHI είναι για να προωθήσουν το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα τους, και να διεγείρει τον καταναλωτή για μια αγορά κοσμημάτων από την οποία όλοι επωφελούνται.
Σύμφωνα με τον Michael Hill, CEO, ο Daniel Bracken ο οποίος είναι λίγο περισσότερο από ένα χρόνο στην εργασία, λέει ότι η δοκιμή είναι η πρώτη του είδους για έναν σημαντικό λιανοπωλητή στην Αυστραλία.
Αναφέρεται σε δύο βασικούς παράγοντες που οδηγούν στην ταχεία ανάπτυξη του τομέα των διαμαντιών που αναπτύσσεται στο εργαστήριο: Η εκκίνηση του DeBeers ‘Laboratory Grown Lightbox Jewellery και η προγραμματισμένη αποκάλυψη, το 2020, της εγκατάστασης DeBeers αξίας 94 εκατομμυρίων δολαρίων στο Όρεγκον.
Από τις ΗΠΑ, λέει: “Είναι μια πολύ πιο ώριμη αγορά εκεί και ορισμένοι λιανοπωλητές λένε ότι τα εργαστηριακά αναπτυσσόμενα διαμάντια αποτελούν το 20 τοις εκατό της επιχείρησης νυφικών”.
Ανταποκρινόμενη στις κατηγορίες ότι ο Michael Hill δεν ήταν πλήρως συμβατός στη γλώσσα του περιγράφοντας τα διαμάντια που καλλιεργούσαν το εργαστήριο σε όλα τα εμπορικά του υλικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος δήλωσε:
“Ο Michael Hill προσπάθησε πάντα να είναι διαφανής στην αγορά και να δείξει στους πελάτες με μεγάλη σαφήνεια τη διαδικασία με την οποία κατασκευάζονται τα διαμάντια που παράγονται από εργαστήρια. Ως η πρώτη μας επιχείρηση στην αγορά με εργαστηριακά διαμάντια που καλλιεργούμε, έχουμε δοκιμάσει και μαθαίνουμε την προσέγγιση καθώς βελτιώνουμε συνεχώς την ανταπόκρισή μας.

18 shutterstock 1170386515 2

Ο κ. Bracken αναφέρει επίσης ότι η αντιπαράθεση δεν προκαλεί έκπληξη, επικαλούμενη την εμπειρία των ΗΠΑ ως “χούφτα δυσφημιστών”, πριν η βιομηχανία κατανοήσει και υιοθετήσει τις συμβάσεις για την εμπορία των διαμαντιών που καλλιεργούνται στο εργαστήριο.
“Αυτό είναι ένα παιχνίδι αλλαγής για τη βιομηχανία με την πάροδο του χρόνου, ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε την εκπαίδευση των καταναλωτών κατά μήκος του τρόπου”.
Ενώ πολλοί έχουν σκεφτεί για τη συνεχιζόμενη κίνηση των DeBeers στη βιομηχανία τόσο για να εξασφαλίσουν την εξόρυξη των επιχειρήσεων διαμαντιών τους και να επενδύσουν σε μεγάλο βαθμό στο χώρο LGD. Άλλοι, όπως ο διευθύνων σύμβουλος του Diamond Foundry Martin Roscheisen, ισχυρίστηκαν ότι η DeBeers έχει “νομιμοποιήσει πρωτίστως την ανθρωπογενή κατηγορία”.
Η νομιμότητα είναι στο επίκεντρο της διαμάχης που αφορά τα εργαστηριακά αναπτυσσόμενα διαμάντια και είναι αυτή που βρίσκεται σε παρακμή καθώς οι αντιλήψεις των καταναλωτών εξελίσσονται και τα LGD κερδίζουν δημοτικότητα λόγω της υψηλής προσιτότητας και του χαμηλού κόστους.
Μια έρευνα αγοράς της εταιρείας MVI έδειξε ότι η ελκυστικότητα ενός LGD για μια αγορά δέσμευσης είχε αυξηθεί από 55 τοις εκατό το 2016 σε σχεδόν 70 τοις εκατό το 2018.
Προτείνει επίσης ότι η βιομηχανία μπορεί να έχει αμφότερους τους τρόπους με την προσβασιμότητα των διαμαντιών που καλλιεργούνται σε εργαστήρια για μια ευρύτερη καταναλωτική αγορά, θα μπορούσαν να αυξήσουν τις απαιτήσεις για διαμάντια εν γένει.