Image
Image
Image
Image

Η De Beers θέλει να προσλάβει περισσότερες γυναίκες

Η De Beers, μερικές φορές αποκαλούμενη ως λέσχη παιδιών, έχει τώρα ένα νέο μήνυμα:
Οι γυναίκες ήθελαν

debeers1

Την περασμένη εβδομάδα, ο γίγαντας με τα διαμάντια σφυρηλάτησε μια τριετή συνεργασία με την UN Women, τμήμα των Ηνωμένων Εθνών. Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, η De Beers δεσμεύθηκε να επιτύχει την ισότητα των φύλων στη διαχείριση ανώτερου επιπέδου έως το 2020, να επενδύσει 3 εκατομμύρια δολάρια για να στηρίξει τις γυναίκες στις χώρες παραγωγής διαμαντιών και να διασφαλίσει ότι τα εμπορικά σήματα της είναι «θετική δύναμη για την υποστήριξη της ισότητας των φύλων».
(Πρέπει να σημειώσουμε ότι ο εκτελεστικός διευθυντής των γυναικών των Ηνωμένων Εθνών είναι ο Phumzile Mlambo-Ngcuka, ο οποίος εποπτεύει με την De Beers όταν υπηρέτησε ως υπουργός ορυκτών της Νότιας Αφρικής).
Ο διευθύνων σύμβουλος της De Beers Bruce Cleaver καλεί την εταιρική σχέση φυσική, καθώς το 90% των διαμαντιών αγοράζονται για τις γυναίκες.
«Οι γυναίκες αποτελούν βασικό κομμάτι του μέλλοντος μας», λέει ο JCK. «Υπάρχει μια δίκαιη έρευνα που δείχνει ότι οι πιο διαφορετικές ομάδες παίρνουν καλύτερες αποφάσεις».

debeers2

Παραδοσιακά, η De Beers στερείται γυναικών στις ανώτερες τάξεις της - με την αξιοσημείωτη εξαίρεση του σημερινού διευθυντή πωλήσεων Varda Shine. Η Cleaver σημειώνει ότι στην εταιρεία προσλήφθηκε προσφάτως γυναίκα επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού και ότι αυτή και μια άλλη γυναίκα στην εκτελεστική εξουσία προήχθησαν πρόσφατα στην εκτελεστική επιτροπή της εταιρείας.
Και θέλει σαφώς να αυξήσει τις τάξεις του.

«Οι αριθμοί μας δεν είναι αρκετά καλοί», λέει. «Είκοσι τέσσερα τοις εκατό του εργατικού μας δυναμικού είναι γυναίκες, η οποία δεν είναι αρκετά καλή».
«Αυτό δεν θα είναι εύκολο», προσθέτει. «Δεν πρόκειται απλώς να πληρώνουμε τα χείλη. Αυτό θα αλλάξει τον τρόπο που προσλαμβάνουμε τα ταλέντα».
Επιπλέον, η De Beers έχει δεσμευτεί να κάνει το μάρκετινγκ για τα σήματα Forevermark και De Beers Diamond Jewelers «να χρησιμεύσει ως θετική δύναμη για την ισότητα των φύλων».

debeers4

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θα συνεργαστεί με τις γυναίκες του ΟΗΕ για να «καταρτίσει δημιουργικές εκστρατείες που αντικατοπτρίζουν τους διαφορετικούς ρόλους που καταλαμβάνουν οι γυναίκες στην κοινωνία».
Με την έρευνά της που δείχνει αύξηση του αριθμού των αυτοσχέδιων γυναικών, η De Beers σκόπευε να μιλήσει περισσότερο με τις γυναίκες στη διαφήμισή της ούτως ή άλλως, αλλά τώρα σχεδιάζει να το επιταχύνει.
«Αυτό δεν είναι φιλανθρωπικό», λέει ο Cleaver. «Υπάρχει μια ισχυρή δύναμη γυναικείας αυτο-αγοράς. Βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία εκεί».

debeers5

Τέλος, η De Beers έχει δεσμεύσει 3 εκατομμύρια δολάρια για να προωθήσει τις προοπτικές γυναικών και κοριτσιών σε χώρες που παράγουν διαμάντια. Στη Μποτσουάνα, τη Ναμίμπια και τη Νότια Αφρική, τα χρήματα θα πάνε στην επιτάχυνση της ανάπτυξης των γυναικείων μικροεπιχειρήσεων. Στον Καναδά, η De Beers θα χρηματοδοτήσει υποτροφίες για νέες γυναίκες και κορίτσια από μειονεκτούσες κοινότητες που επιθυμούν να παρακολουθήσουν σπουδές στην επιστήμη, την τεχνολογία, τα μαθηματικά και τη μηχανική (STEM).

Στο πλαίσιο αυτής της δέσμευσης, η De Beers θα πρέπει να αναφέρει δημοσίως κάθε χρόνο την πρόοδο που σημειώνεται σε σχέση με τα συμφωνηθέντα σημεία αναφοράς.

Ο Cleaver λέει ότι η εσωτερική ανατροφοδότηση ήταν εξαιρετικά θετική.
«Έχουμε μια τεράστια ανταπόκριση σε όλη την ομάδα», λέει. «Με κάνει να αισθάνομαι υπερήφανος που συμμετείχα στην De Beers».

debeers6