Image
Image
Image
Image

INHORGENTA 2014

Σκόρπισε αισιοδοξία στη βιομηχανία κοσμήματος

Επιμέλεια: Δημήτρης Σταμούλης

Στην 41η διοργάνωσή της, η διεθνής έκθεση κοσμήματος και ρολογιών Inhorgenta, που διεξάγεται κάθε χρόνο στο Μόναχο της Γερμανίας, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την ηγετική της θέση και το ρόλο της ως βαρόμετρο των τάσεων και των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά πολυτελών αγαθών.

inhorgenta1

Την έκθεση φέτος επισκέφθηκαν πάνω από 30.000 άτομα από 80 χώρες του κόσμου, διατηρώντας τη συμμετοχή στα περσινά επίπεδα. Περίπου το ένα τρίτο των επισκεπτών ταξίδεψαν στο Μόναχο από χώρες του εξωτερικού. Ανάμεσα στις χώρες που είχαν την πιο μαζική παρουσία εμπορικών επισκεπτών ήταν η Αυστρία, η Ιταλία, η Ελβετία, η Ολλανδία, η Τσεχία και η Μεγάλη Βρετανία. Ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση της παρουσίας τους κατέγραψαν χώρες όπως η Πολωνία, η Αυστραλία, η Ισπανία, η Ινδία και η Κίνα.
Σε δήλωσή του σχετικά με τον απολογισμό της φετινής Inhorgenta, o Κlaus Dittrich, διευθύνων σύμβουλος της διοργανώτριας Messe München International, είπε τα εξής: «Μετά από μια δύσκολη επιχειρηματική χρονιά για τη βιομηχανία κοσμήματος, αισθανθήκαμε μια ξεχωριστή ανοδική τάση στην Inhorgenta. Η φετινή διοργάνωση ενθουσίασε τους πελάτες μας με τον στοχευμένο και σταθερά προσανατολισμένο χαρακτήρα της έκθεσης στις ανάγκες των εκθετών και επισκεπτών, ως αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας μας στον κλάδο κοσμήματος και ρολογιών. Επίσης, θετικά συνέβαλαν τόσο ο πλούσιος σχεδιασμός των αιθουσών, όσο και το Εργαστήριο Έμπνευσης (Inspiration Lab) και το υψηλού επιπέδου πρόγραμμα των σεμιναρίων που διοργανώθηκαν».

inhorgenta2

Θετικές εντυπώσεις
Το θετικό αυτό αποτέλεσμα επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα της καθιερωμένης έρευνας που διεξάγεται από τους διοργανωτές, για το πόσο ικανοποιημένοι έμειναν οι συμμετέχοντες στην έκθεση. Το 99% των επισκεπτών αξιολόγησε την διοργάνωση ως άριστη, πολύ καλή ή καλή. Έτσι, τα πολύ καλά αποτελέσματα που είχαν καταγραφεί πέρσι, επιβεβαιώθηκαν και από τη φετινή Inhorgenta.  Ένα επιπλέον 91% εξήρε τον διεθνή χαρακτήρα των εκθετών. Ειδικά η ατμόσφαιρα στις αίθουσες και το υψηλής ποιότητας περιβάλλον αξιολογήθηκαν πολύ θετικά από κάθε άποψη από τους επισκέπτες. Το 60% δήλωσε πως οι πτυχές αυτές ήταν εξαιρετικές ως πολύ καλές, και ένα επιπλέον 35% ως καλό.
Συνολικά 1.197 εκθέτες παρουσίασαν τις καινοτομίες τους και τα νέα προϊόντα στις επτά αίθουσες της Ιnhorgenta 2014. Η συμμετοχή των ξένων εκθετών παρουσίασε μια θετική εξέλιξη, καθώς ανήλθε σε 581 εταιρείες, αυξάνοντας το ποσοστό τους σε περίπου 48% επί του συνόλου του συμμετεχουσών εταιρειών.

inhorgenta3

Συμπόσιο… έμπνευσης
Το πρόγραμμα των σεμιναρίων, επίσης, αξιολογήθηκε επίσης πολύ θετικά στην έρευνα επισκεπτών. Η θεματική του ήταν προσανατολισμένη στο μέλλον του κλάδου κοσμήματος και ρολογιών. Πλαισιώθηκε δε και από δύο επιτυχημένες πρεμιέρες. Η πρώτη ήταν το «Διεθνές Φόρουμ Μαργαριταριού» (International Pearl Forum) για το οποίο οι ειδικοί της αγοράς ταξίδεψαν στο Μόναχο από όλο τον κόσμο. Η δεύτερη ήταν σχετικά με το «Συμπόσιο για το Εργαστήριο Έμπνευσης» (Inspiration Lab Symposium). Το εν λόγω εργαστήριο είναι ένα διεπιστημονικό δημιουργικό φόρουμ που απευθύνεται ειδικά σε σχεδιαστές, επιστήμονες, καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες, και θα συνεχιστεί και μετά την ολοκλήρωσε της εμπορικής έκθεσης. Οι ιδέες που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του συμποσίου αυτού  θα ενσωματωθούν στην επόμενη διοργάνωση της Ιnhorgenta, που θα διεξαχθεί από τις 20 ως τις 23 Φεβρουαρίου του 2015, στο εκθεσιακό κέντρο του Μονάχου,
Messe München.

inhorgenta4

Είπαν για την έκθεση
Gellner, Daniela Brües
«Για εμάς, η Ιnhorgenta είναι η πιο σημαντική εμπορική έκθεση για το γερμανόφωνο κόσμο, με μια καλή γεωγραφική θέση στους ευρωπαίους πελάτες μας, που διεξάγεται την κατάλληλη χρονική περίοδο. Είχαμε μια πάρα πολύ καλή υποστήριξη από το Διεθνές Φόρουμ Μαργαριταριού. Η βελτίωση των υποδομών στο εκθεσιακό κέντρο μας έκανε επίσης πολύ  θετική εντύπωση. Όπως και η καλή συχνότητα των πελατών στο περίπτερο μας φέτος».

Junghans, Thomas Fiedler (Brand Manager)
«Είμαστε ικανοποιημένοι! Η ανταπόκριση που βρήκαμε στην έκθεση ήταν πολύ σημαντική. Η έκθεση του Μονάχου είναι ένα ισχυρό βήμα προβολής για την εταιρεία μας».

Schoeffel, Till Schoeffel
«Η Inhorgenta συνεχίζει να κατέχει μια πολύ ισχυρή θέση στον τομέα των ευρωπαϊκών εμπορικών εκθέσεων κοσμήματος και να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες εταιρειών όπως η δική μας».

Meister, Fabian Meister
«Η θέση μας στην αγορά επιβεβαιώθηκε από την θετική ανταπόκριση των επισκεπτών στις νέες σειρές κοσμημάτων που παρουσιάσαμε και στην διάθεση για συνεργασίες και νέες παραγγελίες που καταγράψαμε»

TheFifthSeason by Roberto Coin, Cristina Cavinato
«Το σόου ήταν πολύ καλά οργανωμένο, ακριβές και στοχευμένο στο κατάλληλο εμπορικό κοινό».

Crivelli, Pini M. Antonella
«Αισθανόμαστε καλά στην έκθεση αυτή και εκτιμούμε την «ανεπίσημη» ατμόσφαιρα που κυριαρχεί. Οι περισσότεροι πελάτες μας ήρθαν στο Μόναχο και είμαστε ευχαριστημένοι από αυτό το δεδομένο. Πιστεύουμε ότι η έκθεση είναι πολύ καλά οργανωμένη και θα είμαστε παρόντες και την επόμενη χρονιά».

Diamond Group, Anke Schmidt
«Για την εταιρεία μας, η φετινή Inhorgenta ήταν η καλύτερη από κάθε άλλη μας παρουσία στην έκθεση. Μας ευχαρίστησε ιδιαίτερα ο διεθνής χαρακτήρας της. Επίσης σε πολύ υψηλά επίπεδα κινήθηκαν ο επαγγελματισμός της όλης διοργάνωσης».

Couture Las Vegas Pavilion, Nina Rundsdorf
«Συμμετείχαμε για πρώτη φορά στην έκθεση του Μονάχου και είμαστε πολύ εντυπωσιασμένοι από την κομψότητα και την άψογη διοργάνωση. Ως εκθέτες, νιώσαμε πολύ καλοδεχούμενοι. Επίσης, καταφέραμε και συνάψαμε σημαντικές νέες συνεργασίες με Ευρωπαίους πελάτες».

Endless Jewelry, Jesper Nielsen
«Είναι πολύ ωραίο που ήμασταν εδώ! Συμμετείχαμε στην αίθουσα του λάιφ στάιλ και των τάσεων (Lifestyle - Trends & Vision) και το περίπτερό μας έγινε αποδέκτης πολλών και σημαντικών επισκεπτών και νέων συνεργατών μας».

Quoins, Laura Hassler
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την ελαστικότητα του εμπορικού σόου και της άψογης διεύθυνσής του. Θα είμαστε παρόντες και στην επόμενη διοργάνωση».

Casio Europe, Marc Czemper
«Ήταν μια πολύ επιτυχημένη έκθεση για την εταιρείας μας. Οι στόχοι μας επιτεύχθηκαν. Καταφέραμε και συναντήσαμε τους πιο σημαντικούς εμπορικούς εταίρους μας από τη Γερμανία και την Αυστρία, αλλά και άλλες γειτονικές χώρες όπως η Ιταλία. Παρουσιάζοντας νέες τεχνολογίες όπως η χρήση Bluetooth στην ωρολογοποιία, συνάψαμε συνεργασίες με αξιόλογο αριθμό νέων εξειδικευμένων εμπορικών εταίρων».

Didier Brodbeck
Κατά την άποψή μου, η Inhorgenta είναι η καλύτερη έκθεση κοσμήματος στην Ευρώπη. Το διεθνές φόρουμ μαργαριταριών είναι μοναδικό στη βιομηχανία μας και αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα προβολής για τα μαργαριτάρια. Οι υψηλής ποιότητας ομιλητές, και η ενδιαφέρουσα μείξη των θεματικών ενοτήτων ήταν εξαιρετική, καθιστώντας σαφές πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος που κατέχει αυτό το τμήμα της αγοράς στη βιομηχανία κοσμήματος. Το International Pearl Forum ήταν ένα απολύτως επιτυχημένο γεγονός και θα είμαστε πολύ ευτυχείς εάν διοργανωθεί και στην επόμενη έκθεση».

Τεύχος 6