Image
Image
Image
Image

Το success story συνεχίζεται

Baselworld 2014
150.000 επισκέπτες και 4.000 δημοσιογράφοι στη μεγάλη έκθεση του κλάδου

Επιμέλεια: Δημήτρης Σταμούλης

basel1

Πάνω από 150.000 επισκέπτες παρακολούθησαν τη φετινή Baselworld, ανάμεσά τους απεσταλμένους εταιρειών του κλάδου κοσμήματος και ρολογιού, αγοραστές, εκπροσώπους του Τύπου και άλλοι επισκέπτες, αποδεικνύοντας ότι το success story συνεχίζεται για την κορυφαία διεθνώς έκθεση.

Η Baselworld είναι το απόλυτο σημείο συνάντησης για όλη την βιομηχανία της πολυτέλειας: ωρολογοποιία, κοσμηματοποιία, διαμάντια, πολύτιμοι λίθοι και μαργαριτάρια, μηχανήματα, και προμηθευτές. Πρόκειται για ένα ετήσιο γεγονός που προσελκύει πάνω από 1500 εκθέτες, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, προερχόμενους από 40 χώρες, και οι οποίοι παρουσίασαν όλες τις τελευταίες καινοτομίες τους.  
Η ελβετική βιομηχανία ρολογιού είχε παρουσία σε ποσοστό 95% στην Βασιλεία, με εξαγωγές ύψους 21,8 δις. ελβετικών φράγκων το 2013. Και δεν είναι μόνο η βιομηχανία ρολογιού και κοσμήματος της Ελβετίας που βγαίνει ωφελημένη από μια τέτοια διοργάνωση, αλλά και όλη η χώρα, καθώς η Baselworld άμεσα και έμμεσα δημιουργεί ένα εισόδημα περίπου 2,4 δις. ελβετικών φράγκων ετησίως και πάνω από 13.000 θέσεις εργασίας.

basel2

Μπλοκμπάστερ για όλα τα brands
Οι εκθέτες και οι επισκέπτες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για τα αποτελέσματα και της φετινής διοργάνωσης, τόσο από την άποψη της συμμετοχής όσο και από τις οικονομικές συνεργασίες που προέκυψαν από τις οκτώ ημέρες που διήρκεσε η έκθεση.
Ο Jacques Duchene, πρόεδρος της επιτροπής διοργάνωσης, βεβαίωσε τα εξής: «Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τη φετινή Baselworld. Οι εκθέτες έκαναν ένα πολύ καλό απολογισμό και ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την προβολή μέσω των μέσων ενημέρωσης που είχαν στο πλαίσιο της έκθεσης. Η Baselworld ήταν και παραμένει ένα σόου που καμία από τις μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας κοσμήματος και ρολογιού, δε χάνει».
Σύμφωνα με τον Francois Thiebaud, πρόεδρο της ελβετικής επιτροπής εκθετών «η έκθεση του 2014 επιβεβαίωσε την τελειότητα και την παγκόσμια εμβέλεια που έχει η Baselworld», και πρόσθεσε: «Το γεγονός ότι η παγκόσμιος έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος αφιέρωσε πολύ μεγάλη έκταση στη έκθεση της Βασιλείας υπογραμμίζει το πόσο δημοφιλής είναι ανάμεσα σε εταιρείες και καταναλωτές της βιομηχανίας κοσμήματος και ρολογιών».
«Ιστορικό! Ήταν μια καταπληκτική Baselworld για την Bulgari και θα τη θυμόμαστε για πολύ καιρό», δήλωσε ο Jean Christophe Babin, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Η Baselworld είναι εκείνη η στιγμή στο χρόνο που καθορίζει το μέλλον. Παρουσιάσατε όλες τις νέες μας καινοτομίες στους πελάτες και συνεργάτες μας αλλά και στον Τύπο όλου του κόσμου. Κατά την επιστροφή μας στην έδρα μας, αισθανθήκαμε ότι οι δημουργίες μας προκάλεσαν όλους όσοι τις είδαν. Είναι μια κορυφαία εμπειρία για το μέλλον, που μας καλεί να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τον εαυτό μας».
Ο Thierry Stern, διευθύνων σύμβουλος της Patek Philippe, χαρακτήρισε την έκθεση ως «μια πολύ έντονη διαδικασία, με ευχάριστη ατμόσφαιρα και εξαιρετική συμμετοχή από την πλευρά των μέσων ενημέρωσης», για να προσθέσει: «Συμμετέχουμε στην Baselworld  από το 1931, καθώς πιστεύουμε ότι είναι μια από τις σημαντικότερες πλατφόρμες συνάντησης με όλους τους αντιπροσώπους μας και ένα εξαιρετικό βήμα προβολής μας στα ΜΜΕ. Στη φετινή έκθεση επισκέφθηκαν το περίπτερό μας πάνω από 1000 δημοσιογράφοι σε μόλις λίγες ημέρες».
«Η φετινή έκθεση ήταν εφάμιλλη της έκθεσης του 2013», δήλωσε ο Karl Friedrich Scheufele, αντιπρόεδρος της Chopard, προσθέτοντας ότι η Baselworld επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την κυρίαρχη θέση της ως το ραντεβού της βιομηχανίας της πολυτέλειας. Από τη μεριά του, ο Luc Perramond του οίκου Hermes, συμφώνησε, σημειώνοντας ότι «αποτελεί ένα μοναδικό βήμα συνάντησης των εταιρειών του κλάδου με τα μέσα ενημέρωσης και τους πελάτες τους από το χώρο του εμπορίου, προσφέροντας μια σημαντική ευκαιρία προβολής των καινοτομιών τους σε όλο τον κόσμο».
Υπογραμμίζοντας τη σπουδαιότητα της έκθεσης της Βασιλείας, ο διευθύνων σύμβουλος της Zenith, Jean-Frederic Dufour τόνισε: «Η Baselworld είναι ένα ασυναγώνιστο ετήσιο γεγονός που μας επιτρέπει να συναντήσουμε τους πελάτες μας, τους συνεργάτες και τους δημοσιογράφους στον ίδιο χρόνο και τόπο».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tag Heuer, Stephane Linder, ήταν ιδιαίτερα θετικός όσον αφορά το αποτέλεσμα στη συμμετοχής της εταιρείας στη διοργάνωση, τονίζοντας: «Άλλη μια εξαιρετική χρονιά! Οι πωλήσεις ακολουθούν τους στόχους μας, οι οποίοι είναι πολύ φιλόδοξοι. Από την άποψη του όγκου των πωλήσεων, ήδη έχουμε καλύψει τις αντίστοιχες του 2013 κατά 50%, μέσω της Baselworld!». Όταν ρωτήθηκε τι σημαίνει η έκθεση αυτή για την εταιρεία του, απάντησε: «Είναι η εμπορική διοργάνωση της χρονιάς, όπου θα δούμε όλους τους εμπόρους λιανικής και τους πράκτορές μας στον ίδιο χώρο για λίγες μέρες. Είναι η μόνη έκθεση που αντιλαμβανόμαστε τον παλμό της αγοράς εν ριπή οφθαλμού»!
Από τη μεριά του, ο πρόεδρος της Longines, Walter von Kanel, σημείωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι φέτος, η έκθεση είχε τεράστια επιτυχία».

basel3

Λάμψη και χαμόγελα στον τομέα κοσμήματος
Ο τομέας κοσμήματος φαίνεται πως βγήκε εξίσου εντυπωσιασμένος και κερδισμένος από την Baselworld 2014. O Pasquale Bruni, διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης εταιρείας κοσμημάτων, σημείωσε: «Η έκθεση είχε πολύ καλή κίνηση, και ειδικά οι αμερικανικές και αραβικές αγορές εμφάνισαν δυναμική ανάπτυξη, κι αυτό είναι πολύ σπουδαίο για εμάς». Η κόρη του Eugenia Bruni, πρόσθεσε: «Η Baselworld είναι η πιο σημαντική έκθεση διεθνώς για εμάς. Μας προσφέρει πολύ θετική ενέργεια και άποψη για το μέλλον».
Ο Walter Hausermann, διευθύνων σύμβουλος της Furrer Jacot, χαρακτήρισε την έκθεση «καλή και ισάξια του πολύ υψηλού επιπέδου ποα κατέκτησε η έκθεση του 2013». Πρόσθεσε δε: «Γνωρίσαμε πολλούς νέους πελάτες, και παρουσιάσαμε στο ευρύ κοινό όλε τις νέες μας συλλογές» . Κατά τη γνώμη του, «η Baselworld είναι μια εξαιρετική έκθεση ειδικά για προώθηση νέων συλλογών και προϊοντικών καινοτομιών.

Διαμάντια και πολύτιμοι λίθοι πολλών καρατιών
Για την εταιρεία Groh+Ripp, «η Baselworld παρέχει το βήμα για διεθνείς επικοινωνίες και συνεργασίες», όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος Bernd-Willi Ripp, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την διοργάνωση.
Ο Raj Mehta, πρόεδρος της Rosy Blue υπογράμμισε την σπουδαιότητα της έκθεσης για την εταιρεία του, λέγοντας: «Είναι πολύ ουσιαστικό για εμάς να είμαστε παρόντες στην Baselworld επειδή είναι η πιο σημαντική εμπορική έκθεση, που φέρνει σε άμεση επικοινωνία τους πελάτες, και τους συνεργάτες μας από όλο τον κόσμο». Πρόσθεσε επίσης ότι «η έκθεση της Βασιλείας είναι η ιδανική πλατφόρμα για να παρουσιάσει μια εταιρεία τα προϊόντας της, αλλά και για να αντιληφθεί όλες τις νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν στη βιομηχανία. Για αυτό, λοιπόν, προσελκύει τους καλύτερους παίκτες της βιομηχανίας και αυτό είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία υψηλού επιπέδου».

Πόλος έλξης για τα ΜΜΕ
Η Baselworld εξακολουθεί να αποτελεί έναν πολύ σημαντικό πόλο έλξης για όλα τα κορυφαία μέσα ενημέρωσης και δίκτυα του κόσμου, καθώς αποτελεί ένα από τα πιο καλά προβεβλημένα από άποψη δημοσιογραφικής κάλυψης, γεγονότα στον τομέα των εκθέσεων. Κορυφαία διεθνή οικονομικά έντυπα, οι πιο σημαντικές ημερήσιες εφημερίδες, εκδόσεις lifestyle, και όλος ο εμπορικός τύπος, τα πιο καταξιωμένα και αναγνωρισμένα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα, και οι παίκτες-κλειδιά στον τομέα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δίνουν σταθερά το «παρών» στην έκθεση, επιβεβαιώνοντας κάθε χρόνο πως πρόκειται για την κορυφαία διοργάνωση στον χώρο του κοσμήματος και του ρολογιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι η φετινή έκθεση προσέλκυσε πάνω από 4000 διαπιστευμένους δημοσιογράφους από 70 και πλέον χώρες του κόσμου.

Τεύχος 6