Image
Image
Image
Image

BASELWORLD

Η λάμψη της προκάλεσε νέα…ρεκόρ

Το νέο μότο της Baselworldείναι «η λάμψη συναντά τις νέες ιδέες και καινοτομίες». Όπως και έγινε, βέβαια, στην φετινή διοργάνωση, η οποία όχι μόνο αποτέλεσε πόλο έλξηςγια εκατοντάδες επιχειρήσεις και χιλιάδες επισκέπτες, αλλά και κατέρριψε όλα τα ρεκόρ επισκεψιμότητας και συμμετοχής εκθετών.

basel1

Η ανακαινισμένη διεθνής έκθεση ρολογιού και κοσμήματος Baselworld ολοκληρώθηκε μετά από οκτώ καταπληκτικές ημέρες με απόλυτη επιτυχία στις 2 Μαΐου, στην ελβετική πόλη Βασιλεία. Δικαίωσε για άλλη μια φορά τις υψηλές προσδοκίες των διοργανωτών, των εκθετών και των επισκεπτών της, κι αυτό αντανακλάται στον τελικό απολογισμό, σημειώνοντας ρεκόρ 122.000 επισκεπτών, αυξημένο κατά 17% σε σχέση με το 2012. Οι εκθέτες εξέφρασαν τη μεγάλη τους ικανοποίηση με τη νέα ποιότητα της Baselworld και τα αποτελέσματα που τους απέφερε η παρουσία τους στην έκθεση. Ένα άλλο στοιχείο, ενδεικτικό της παγκόσμιας εμβέλειας της ελβετικές έκθεσης αποτελεί και το νέο ρεκόρ συμμετοχής δημοσιογράφων, που έφτασαν τους 3.610 διαπιστευμένους, αυξημένοι κατά 9% σε σχέση με το 2012.

Στην 41η Baselworld επί 8 ημέρες, 1460 εκθέτες από τη βιομηχανία κοσμήματος και ρολογιού, προερχόμενοι από 40 διαφορετικές χώρες, παρουσίασαν στο ευρύ κοινό της έκθεσης τις πιο πρόσφατες καινοτομίες τους και τις πιο εξελιγμένες συλλογές τους. Η Baselworld εισήλθε σε μια νέα εποχή, με την πλήρως ανακαινισμένη εκθεσιακή εγκατάσταση από τους εξαιρετικούς αρχιτέκτονες Herzog & de Meuron, και τα 1000 περίπου νέα περίπτερα, υπογραμμίζοντας έτσι την παγκόσμια διάστασή της. Οι επισκέπτες που πλαισίωσαν την έκθεση ανήλθαν σε 122.000 και ταξίδεψαν στη Βασιλεία από 100 περίπου διαφορετικές χώρες, επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχής.  

basel2

Η νέα εκθεσιακή εγκατάσταση

Οι εταιρείες κοσμήματος και οι ωρολογοποιίες τα τελευταία χρόνια έχουν σημειώσει μια πολύ σημαντική ανάπτυξη. Ο χωροταξικός διαχωρισμός τους που επέβαλε το προηγούμενο εκθεσιακό συγκρότημα στη Βασιλεία, πλέον άρθηκε και επιλύθηκε με έναν ιδανικό τρόπο από τους σχεδιαστές του νέου εκθεσιακού κέντρου.

Στην Baselworld 2013, η Σάλα 1 φιλοξένησε εταιρείες και φίρμες ρολογιών και κοσμήματος που έχουν διεθνή απήχηση και μεγάλη ζήτηση. Στη Σάλα 2 εξέθεσαν τα προϊόντα τους οι κοσμηματοποιίες και οι ωρολογοποιίες με διεθνή δραστηριότητα. Οι εκθέτες διαμαντιών, πολύτιμων λίθων και μαργαριταριών παρουσίασαν τα προϊόντα τους σε δικό τους χώρο με την ονομασία «Πέτρες και Μαργαριτάρια», στη Σάλα 3, όπου η εμφάνισή του είναι ολότελα καινούργια. Οι εταιρείες που διαθέτουν μηχανήματα και πρώτες ύλες για τη βιομηχανία του κλάδου πλαισίωσαν τη Σάλα 4. Στο Κτίριο 4 στεγάστηκαν τα Εθνικά Περίπτερα με τα οποία εκπροσωπούνται οι διάφορες χώρες.

Η διοργανώτρια αρχή MCH Group επένδυσε 430 εκατ. ευρώ ελβετικά φράγκα για το νέο εκθεσιακό κέντρο, το οποίο σχεδιάστηκε από τους ονομαστούς αρχιτέκτονες Herzog & de Meuron. Οι εκθέτες θα έχουν στη διάθεσή τους και στο νέο εκθεσιακό κέντρο την ίδια διαθέσιμη εκθεσιακή επιφάνεια, όπως και παλιότερα, προκειμένου να είναι σε θέση να σχεδιάσουν τα περίπτερά τους με τις καθιερωμένες παραμέτρους τους.

basel3

Επιτυχημένη αρχή στη νέαεποχή

Οι εκθέτριες εταιρείες της φετινής Baselworld εξέφρασαν τη μεγάλη ικανοποίησή τους με την πορεία της έκθεσης αλλά και με την εξαιρετική ποιότητα των υπηρεσιών της.

Ο JacquesDuchene, πρόεδρος της Εκθεσιακής Επιτροπής της διοργανώτριας εταιρείας, δήλωσε τα εξής: «Μπορούμε να μιλήσουμε για ένα λαμπρό εκθεσιακό γεγονός. Όλες οι προσπάθειες που καταβάλαμε, σε συνεργασία με τους αντιπροσώπους των εκθετριών εταιρειών, τη διεύθυνση της έκθεσης και τις πολιτικές αρχές, αποπληρώθηκαν και με το παραπάνω. Και τώρα μπορούμε να δρέψουμε τους καρπούς αυτής της προσπάθειας, έχοντας κατακτήσει ένα σόου με νέα ποιότητα και αισθητική, απαράμιλλη σε παγκόσμιο επίπεδο».

Ο FrancoisThiebaud, πρόεδρος των ελβετών εκθετών της Baselworld, επίσης, επιβεβαιώνει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επιβεβαιώνουμε ότι η βιομηχανία ρολογιού εισήλθε σε έναν νέο αιώνα με την Baselworld 2013.                         Επιτύχαμε εξαιρετικά επιχειρηματικά deal σε αυτή την υπέροχη διοργάνωση».

Ο Karl-FriedrichScheufele, αντιπρόεδρος του οίκου Chopard, τόνισε από τη μεριά του: «Η Baselworld 2013 απέδειξε ότι ήταν μια υψηλού επιπέδου διοργάνωση που σημείωσε τρομερή επιτυχία, παρά το γεγονός ότι έλαβε χώρα με αρκετή καθυστέρηση σε σχέση με τη συνήθη ημερομηνία διεξαγωγής της. Τόσο οι επισκέπτες μας όσο και οι δημοσιογράφοι που μας επισκέφτηκαν, ήταν ενθουσιασμένοι με το νέο σόου».

Ο ThierryStern,πρόεδρος της PatekPhilippe, υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της έκθεσης. «Το γενικό κλίμα ήταν πολύ θετικό και αισιόδοξο. Πρόκειται για μια συνάντηση-κλειδί για την βιομηχανία ρολογιού, καθώς στη Βασιλεία μπορούμε να συναντιόμαστε με όλους μας τους συνεργάτες, τους διανομείς μας, ακούμε με προσοχή τις απόψεις τους και τις προσδοκίες τους για την τρέχουσα χρονιά και από τη μεριά μας, τους παρουσιάζουμε όλες μας τις νέες καινοτομίες».

Για τον GuidoTerreni, διευθύνοντα σύμβουλο του τμήματος ρολογιού της Bulgari, η έκθεση Baselworld σημείωσε μέγιστη επιτυχία. «Είμαστε εντυπωσιασμένοι με τις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις. Η Baselworld είναι πλέον ένα αυθεντικό σόου πολυτέλειας. Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι, καθώς το νέο μας περίπτερο, στη νέα του θέση, μέσα στην έκθεση μας προσφέρει πολύ καλύτερη ορατότητα, και αυτό με τη σειρά του, συνέβαλε, όπως εκτιμούμε, στην αύξηση της επισκεψιμότητας του περιπτέρου μας».

basel4

basel5

Το πιο σημαντικό γεγονός για τα μέσα ενημέρωσης

«Είναι ένα εξαιρετικό έτος φέτος για εμάς», εξηγεί ο LucPerramond, διευθύνων σύμβουλος της LaMontreHermes. «Μπορέσαμε να κατασκευάσουμε το νέο περίπτερό μας σε μια έμπνευση του ToyoIto. Αυτό το περίπτερο αντανακλά τη φιλοσοφία της εταιρείας μας. Εδώ, σε αυτό το χώρο, υποδεχτήκαμε πάνω από 800 δημοσιογράφους. Αυξημένος ήταν και ο αριθμός των αγοραστών που μας επισκέφθηκαν. Δεν πρόκειται ποτέ να χάσουμε ένα τέτοιο σόου».

Ο FrancoiseBezzola, αντιπρόεδρος της TAGHeuer, συνόψισε ως εξής τη δική του εμπειρία: «Η φετινή έκθεση ήταν εξαιρετική για την εταιρεία μας. Επιτύχαμε διψήφιο ρεκόρ ανάπτυξης σε σχέση με την προηγούμενη εκθεσιακή παρουσία μας. Η νέα θέση του περιπτέρου μας αλλά και η νέα εμφάνισή του μας απέφερε αυξημένη παρουσία επισκεπτών και μεγαλύτερη άνεση επικοινωνίας».

Ο MarcBuelling, ιδιοκτήτης της γερμανικής Buelling εξέφρασε ιδιαίτερα την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η πρωτεύουσα της γερμανικής κοσμηματοποιίας, η χρυσή πόλη του Πφόρτσχαϊμ, έκανε την παρθενική της εμφάνιση στην Baselworld. «Για την εταιρεία μου, η παρουσία μας στην Baselworld 2013 ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες εδώ και 15 χρόνια».

 

Τεύχος 2 (για Ρωσία)