Image
Image
Image
Image

Inhorgenta 2016

Οι 940 εκθέτες επιβεβαίωσαν την ηγετική θέση της γερμανικής έκθεσης

Toυ Δημήτρη Σταμούλη

1

Ηγετική θέση έχει στην παγκόσμια εκθεσιακή αγορά κοσμήματος και ρολογιού η Inhorgenta.

Την ηγετική της θέση στην παγκόσμια εκθεσιακή αγορά κοσμήματος και ρολογιού επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά η έκθεση Inhorgenta που πραγματοποιήθηκε στην γερμανική πόλη του Μονάχου, από τις 12 ως τις 15 Φεβρουαρίου. Τόσο οι εκθέτριες εταιρείες όσο και οι επισκέπτες συμφώνησαν ότι οι εκθεσιακές σάλες «Α1» με τα ρολόγια, «Β1» με τα κοσμήματα και «C2» με το σύγχρονο σχεδιαστικό κόσμημα κάλυψαν τις προσδοκίες τους και ικανοποίησαν όλους τους εμπλεκόμενους στη διοργάνωση. Η ικανοποίηση των επισκεπτών επιβεβαιώθηκε επίσης και από τις απαντήσεις που έδωσαν στο πλαίσιο της καθιερωμένης έρευνας γνώμης μετά την ολοκλήρωση της έκθεσης: Το 92% έδωσαν συγχαρητήρια στη διοργανώτρια αρχή για την φετινή έκθεση, και γα το νέο concept που ανέδειξε και γα την ποιότητα παρουσίασης των προϊόντων όπως είναι τα ρολόγια στο Α1 ή τα ακριβά κοσμήματα στο Β1.

2

Οι επισκέπτες στη φετινή Inhorgenta ξεπέρασαν τους 26.000 και ταξίδεψαν από 75 χώρες του κόσμου.

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την πορεία της Inhorgenta 2016, σημείωσε ο Klaus Dittrich, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Messe München. «Όλους τους τελευταίους μήνες επενδύσαμε πολλά στην δέσμευση και τη δημιουργικότητα της Inhorgenta, αλλά χάρη στην πολύ καλή συνεργασία μας με τους εκθέτες, τους επισκέπτες και τους συνεργάτες μας, τα καταφέραμε. Το κλίμα ανάμεσα στους επισκέπτες ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξο, η διάθεση θετική και η αγορά εκτιμάμε ότι θα κινηθεί σε θετική κατεύθυνση το επόμενο διάστημα».
Στην φετινή Inhorgenta συμμετείχαν περίπου 940 εκθέτες από 33 χώρες και ανάμεσά τους ήταν πολλές νέες εταιρείες, αλλά και αρκετές ακόμα που επέλεξαν να επανέλθουν μετά από μια περίοδο απουσίας τους.

3

Στο Watch Innovation Forum, μεγάλο ενδιαφέρον υπήρξε στα smartwatches.

Διασημότητες στα εγκαίνια
Η 43η INHORGENTA MUNICH ξεκίνησε την πρώτη ημέρα της με ένα ξεχωριστό γεγονός που έλαβε χώρα στη σάλα Β1, η οποία αποτέλεσε ιδανικό βήμα προβολής για κοσμήματα και για τάσεις της μόδας. Σε μια ειδική επίδειξη μόδας που διοργανώθηκε στο πλαίσιο των εγκαινίων, παρουσιάστηκαν κοσμήματα και ρολόγια υψηλής ποιότητας και σχεδιασμού από κορυφαίους οίκους που συμμετείχαν στην έκθεση ως εκθέτες. Στην έκθεση συμμετείχαν κορυφαίας κλάσης μοντέλα, όπως το ίνδαλμα Nadja Auermann, η Cathy Hummels και η αδελφή της Vanessa Fischer όπως επίσης και η Ralf Bauer. Πολλές διασημότητες ήταν ανάμεσα στα άτομα που παρακολούθησαν την επίδειξη, ανάμεσά τους οι τηλεπαρουσιάστριες Karen Webb, Funda Vanroy και Annemarie Carpendale. Η τραγουδίστρια Lena Meyer-Landrut προκάλεσε ενθουσιασμό με τη ζωντανή συναυλία της στο Munich Club P1.

4

Όλα τα τελευταία επιτεύγματα της διεθνούς ωρολογοποιίας είχαν την τιμητική τους στις προθήκες της έκθεσης.

Σταθερή επισκεψιμότητα
Οι επισκέπτες στη φετινή INHORGENTA ξεπέρασαν τους 26.000 και ταξίδεψαν από 75 χώρες του κόσμου προκειμένου να επισκεφθούν την διοργάνωση και να δουν από κοντά τα νέα προϊόντα, τις νέες τάσεις και τις καινοτομίες της βιομηχανίας κοσμήματος και ρολογιού. Οι περισσότεροι επισκέπτες προήλθαν από τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία, την Ελβετία, την Ολλανδία, την Ισπανία, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Ρωσία, την Κίνα και το Ισραήλ.

5

Κοσμήματα για όλες τις προτιμήσεις παρουσιάστηκαν ικανοποιώντας όλους τους εμπλεκόμενους στη διοργάνωση.

Νέες εκδηλώσεις
Στο πλαίσιο της φετινής INHORGENTA έλαμψαν το φόρουμ καινοτομίας ρολογιού που διοργανώθηκε στην σάλα Α1 αλλά και το Web Campus στη σάλα C2, δύο διοργανώσεις που έγιναν για πρώτη φορά στο πλαίσιο της έκθεσης.  Στο Watch Innovation Forum, μεγάλο ενδιαφέρον υπήρξε στα smartwatches και τις συσκευές  wearables. Στο Web Campus, διεθνείς ειδικοί από το χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσίασαν σε εμπορικούς επισκέπτες μια σειρά από θέματα που αφορούν το e-commerce, την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, καθώς αυτά θεωρούνται κλειδιά για τον μελλοντικό ανταγωνισμό στην αγορά κοσμήματος και ρολογιού.
Κατά την τελευταία ημέρα της έκθεσης προσφέρθηκε ένα ειδικό πρόγραμμα για νέα ταλέντα και επαγγελματίες, που αντιμετωπίστηκε με ιδιαίτερη ανταπόκριση και ενθουσιασμό  από μαθητές και σπουδαστές. Στην πρώτη «Ημέρα καριέρας» της ΙNHORGENTA, εταιρείες, οργανισμοί και κέντρα εκπαίδευσης παρείχαν ενημέρωση γύρω από τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που προσφέρονται στο επάγγελμα του κοσμηματοποιού, του ωρολογοποιού ή του επαγγελματία στο χώρο του κοσμήματος και ρολογιού, στο φόντο των τελευταίων οικονομικών εξελίξεων και τάσεων.