Image
Image
Image
Image

Η ΤIFFANY «ΧΤΥΠΑ» ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ

Νέα καμπάνια που απευθύνεται στην LGBT κοινότητα

tiffany

Η Tiffany & Co. πρόκειται να παρουσιάσει την πρώτη της διαφημιστική καμπάνια που στηρίζεται σε ένα γκέι ζευγάρι, την ερχόμενη άνοιξη, ως μέρος της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας της, και η οποία επιδιώκει να αναδείξει προς τα έξω την άποψή της για την «μοντέρνα αγάπη».

Η νέα ανοιξιάτικη καμπάνια της εταιρείας που ήδη μετρά 178 χρόνια από την ίδρυσή της, ονομάζεται «Will You?»  και έχει φωτογραφηθεί από τον φωτογράφο Peter Lindbergh. Αποτελεί δε μια «πραγματικά μοντέρνα ματιά στην αγάπη, την πρόταση και το γάμο», όπως σημειώνει και η ίδια η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της.  
Η καμπάνια εστιάζει σε επτά διαφορετικές σκηνές ζευγαριών.

Η διαφήμιση με το ζευγάρι ίδιου φύλου –που όπως επιβεβαίωσε και η ίδια η εταιρεία είναι και η πρώτη της αντίστοιχη διαφημιστική καμπάνια- απεικονίζει δύο άντρες οι οποίοι δεν είναι μοντέλα, αλλά πραγματικό ζευγάρι στη ζωή. Τους δείχνει να κάθονται μαζί σε μια κλασική είσοδο πολυτακοικίας της Νέας Υόρκης, και το κείμενο που συνοδεύει τη φωτογραφία, γράφει τα εξής: «Θα μου υποσχεθείς ότι ποτέ δε θα σταματήσεις να συμπληρώνεις τις προτάσεις μου ή να μου σιγοτραγουδάς, κάτι που φοβάμαι πλέον ότι το κάνεις συχνά; Και θα αφήσεις σήμερα να είναι η πρώτη πρόταση σε μια μακριά ιστορία που δεν τελειώνει ποτέ; Θα μου το υποσχεθείς;»

Η Tiffany σημειώνει ότι οι σκηνές που απεικονίζονται στο «Will you;» στόχο έχουν να καλλιεργήσουν την ιδέα ότι «συνελήφθησαν» εκείνη τη στιγμή του χρόνου, όταν το ζευγάρι συνειδητοποίησε ότι ήταν γραφτό να είναι μαζί για πάντα.

Η ονομαστή εταιρεία κοσμημάτων που έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη πλαισιώνει κι αυτή με τη σειρά της τη λίστα των εταιρειών, τόσο εντός όσο και εκτός της βιομηχανίας κοσμήματος, που διευρύνουν την πολιτική του μάρκετινγκ προσβλέποντας στην LGBT κοινότητα.

Η οικογενειακή αλυσίδα Rogers & Hollands, για παράδειγμα, προωθεί τη σειρά κοσμημάτων γάμου του Rony Tennenbaum, η οποία απευθύνεται στην LGBT κοινότητα, ακολουθώντας μια άλλη αλυσίδα καταστημάτων κοσμήματος, την Ben Bridge Jeweler, η οποία διαθέτει τέτοια προϊόντα στα καταστήματά της ήδη από τον Ιούλιο του 2013.

Ωστόσο, στην καμπάνια της Tiffany εκτός από τα γκέι ζευγάρια, υπάρχουν και πιο παραδοσιακά ζευγάρια, πιο νέα στην ηλικία που μόλις ξεκινούν την σχέση τους, αλλά και ζευγάρια που έχουν ήδη αποκτήσει παιδί, πριν από την ημέρα του γάμου τους. Και αυτή η επιλογή της εταιρείας λαμβάνει υπόψη της τα νέα δεδομένα που θέλουν ένα όλο και αυξανόμενο ποσοστό ζευγαριών να διαχωρίζει το γάμο από την υπόθεση του να αποκτήσει ένα παιδί.

«Αυτές οι εύστοχες σκηνές αναδεικνύουν το γεγονός ότι η μοντέρνα αγάπη δεν είναι γραμμική, και ότι η πραγματική αγάπη έρχεται μέσα από μια ποικιλία μορφών», τονίζει η Tiffany. «Αυτά τα ζευγάρια αντιπροσωπεύουν το φάσμα των ανθρώπων που επισκέπτονται τα Tiffany κάθε ημέρα και αναζητούν να βρουν ένα συμβολικό δακτυλίδι, την απόλυτη έκφραση της αγάπης τους».

Το  “Will You?” είναι μια παγκόσμια καμπάνια της Tiffany και η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει ψηφιακά μέσα, βίντεο αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η έναρξή της αναμένεται την ερχόμενη άνοιξη.