Image
Image
Image
Image

ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΤΖΙΡΟ

Αύξηση 4% προβλέπει η Deloitte για τα επερχόμενα Χριστούγεννα

christmas1

Θετικές προσδοκίες για την αμερικανική αγορά κοσμήματος στην εορταστική σεζόν δημιουργεί η τελευταία έρευνα της Deloitte
Σύμφωνα με την Deloitte, το 84% των αγοραστών-καταναλωτών χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία

Θετικές προσδοκίες για την αμερικανική αγορά κοσμήματος δημιουργεί η τελευταία έρευνα της εταιρείας Deloitte, η οποία εκτιμά ότι φέτος κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων αναμένεται αύξηση των πωλήσεων της τάξης του 4-4,5% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Όσον αφορά τον κύκλο εργασιών, εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 981-986 δισεκατομμύρια δολάρια. Εντυπωσιακές αυξήσεις αναμένεται να καταγραφούν στις διαδικτυακές πωλήσεις κοσμημάτων, καθώς η εταιρεία προβλέπει άνοδό τους κατά 13,5-14%!

christmas2

Ο οικονομολόγος της Deloitte ΗΠΑ κ. Ντάνιελ Bachman τόνισε ότι το εισόδημα, οι μισθοί και οι θέσεις εργασίας αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα του χρέους, τα κέρδη της χρηματιστηριακής αγοράς και τη σταθερότητα των τιμών του φυσικού αερίου, διαμορφώνουν ένα πλέγμα θετικών ενδείξεων, το οποίο μπορεί να επιδράσει θετικά στους καταναλωτές κατά την εορταστική περίοδο. «Παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές παρακολουθούν τις εντάσεις που ξεδιπλώνονται στη Μέση Ανατολή και την Ουκρανία, η βελτίωση της οικονομικής τους κατάστασης θα πρέπει να αντιστάθμισε την επίδραση των ξένων συγκρούσεων στην εμπιστοσύνη τους στην κατανάλωση και στις λιανικές πωλήσεις».

Εάν οι λιανικές πωλήσεις για τους μήνες Νοέμβριο έως Ιανουάριο θα αυξηθεί 4% ή και περισσότερο, αυτό θα αντιπροσωπεύσει μία μέτρια βελτίωση σε σχέση με την περίοδο των εορτών του 2013, που έκλεισε με αύξηση πωλήσεων μέχρι 2,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

christmas3

Καθώς οι πωλήσεις online εξακολουθούν να αυξάνονται, η Deloitte προβλέπει ότι οι έμποροι λιανικής που θα κάνουν καλές δουλειές αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι εκείνοι που θα προσφέρουν μια δυνατή εμπειρία μέσω διαδικτύου, που σημαίνει ότι οι πελάτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση αδιάλειπτα σε φορητό υπολογιστή, κινητό και tablet, αλλά και να έχουν μια καλή εξυπηρέτηση, όταν φυσικά επισκεφθούν το κατάστημα που τους ενδιαφέρει.

christmas4

Σύμφωνα με την Deloitte, το 84% των αγοραστών-καταναλωτών χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία, δηλαδή επισκέπτονται πρώτα «διαδικτυακά καταστήματα», προτού αποφασίσουν να επισκεφθούν ένα πραγματικό κατάστημα. Μάλιστα, αυτή η κατηγορία καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές 40% υψηλότερης αξίας σε σχέση με τους καταναλωτές που δεν επισκέπτονται online καταστήματα. Επιπρόσθετα, οι διαδικτυακές διαδραστικές εφαρμογές αναμένεται να επηρεάσουν περίπου το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων λιανικής κατά την εορταστική αγοραστική περίοδο.  

christmas5

«Οι διαδραστικές καταναλωτικές εφαρμογές μέσω τόσο των διαδικτυακών καναλιών όσο και των φυσικών καταστημάτων παρουσιάζουν πολύ μεγαλύτερες αγοραστικές δυνατότητες σε σχέση με το εμπόριο που διεξάγεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου ή καταστήματος», τόνισε η Αlison Paul, αντιπρόεδρος του τμήματος λιανικού εμπορίου της Deloitte.

christmas6

Για να προσθέσει τα εξής: “Οι έμποροι λιανικής που αντιλαμβάνονται καλύτερα πώς οι καταναλωτές λαμβάνουν τις αποφάσεις τους για αγορές, θα δημιουργήσουν και τα πιο κατάλληλα εργαλεία που θα υποστηρίξουν αυτή τη διαδικασία, κατά τρόπο που να είναι συνεπής και συμπληρωματικός σε όλα τα καταναλωτικά κανάλια, όπως το διαδίκτυο, τα κινητά τηλέφωνα και τα καταστήματα αυτή την εορταστική περίοδο».

christmas7

christmas8