Image
Image
Image
Image

LVMH

LVMH logo

Aύξηση των εσόδων οργανικών προϊόντων της LVMH κατά 7% στο τμήμα Κοσμημάτων και Ρολογιών

LVMH 1

Η LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) κατέγραψε έσοδα 86,2 δισεκατομμυρίων ευρώ (73,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων) το 2023, ποσό που αντιστοιχεί σε ανάπτυξη 13% στα οργανικά προϊόντα σε σχέση με το 2022.
Ο όμιλος ανέφερε ισχυρή αύξηση εσόδων από οργανικά προϊόντα σε όλους τους επιχειρηματικούς ομίλους εκτός από την Wines & Spirits, καθώς και κέρδη μεριδίου αγοράς παγκοσμίως.
Ισχυρή ανάπτυξη σημειώθηκε ιδιαίτερα στο τμήμα κοσμημάτων και ρολογιών της, χάρη στην ώθηση για μια ισχυρή δημιουργική δύναμη προς όλα τα brand κοσμημάτων πολυτελείας που της ανήκουν, ιδιαίτερα τη Tiffany, Bulgari και TAG Heuer.

LVMH 2

Ο επιχειρηματικός όμιλος LVMH Watches & Jewellery κατέγραψε αύξηση των εσόδων των οργανικών προϊόντων του κατά 7% το 2023.
Αυτό οφειλόταν κυρίως σε ένα από τα πιο προσοδοφόρα brand πολυτελείας της LVMH, την Tiffany & Co, που ξεκίνησε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με την επαναλειτουργία του «The Landmark» στη Νέα Υόρκη.
Ανεβάζοντας τον πήχη για το λιανικό εμπόριο κοσμημάτων παγκοσμίως, η μεταμόρφωση αυτού του κορυφαίου καταστήματος έγινε πραγματικότητα.
Η Tiffany κυκλοφόρησε επίσης τη νέα συλλογή «Lock» παγκοσμίως, η οποία με τη σειρά της έφερε μεγάλη επιτυχία στην ομάδα.
Η συλλογή «The Blue Book: Out of the Blue» – μια νέα συλλογή κοσμημάτων που σχεδιάστηκε από τη δημιουργική διευθύντρια κοσμημάτων, Nathalie Verdeille – παρουσιάστηκε επίσης.
Ακολουθώντας πιστά τα βήματα της Tiffany, η Bulgari σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη, με γνώμονα τα υψηλά κοσμήματα, ιδιαίτερα με την επιτυχία της συλλογής Mediterranea.
Η εμβληματική σειρά Serpenti της Bulgari, η οποία γιόρτασε την 75η επέτειό της, σημείωσε επίσης εξαιρετικές επιδόσεις, τόσο σε κοσμήματα όσο και σε γυναικεία ρολόγια, αποσπώντας βραβεία στο Grand Prix της Γενεύης Watchmaking.

LVMH 3

LVMH 4

Ο Bernard Arnault, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LVMH, σχολίασε: «Η απόδοσή μας το 2023 απεικονίζει την εξαιρετική απήχηση των brand πολυτελείας μας και την ικανότητά τους να πυροδοτήσουν την επιθυμία των καταναλωτών.
«Ο Όμιλος κατέγραψε για άλλη μια φορά σημαντική αύξηση εσόδων και κερδών. Η αναπτυξιακή μας στρατηγική, που βασίζεται στη συμπληρωματική φύση των επιχειρήσεών μας, καθώς και στη γεωγραφική τους ποικιλομορφία, ενθαρρύνει την καινοτομία, τον σχεδιασμό υψηλής ποιότητας και την αριστεία λιανικής και προσθέτει μια πολιτιστική και ιστορική διάσταση χάρη στην κληρονομιά των brands πολυτελείας μας.
«Αυτό αντικατοπτρίστηκε στις θεαματικές επιδείξεις μόδας του Louis Vuitton και του Christian Dior, στην επαναλειτουργία του «The Landmark» από την Tiffany στη Νέα Υόρκη και στη διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα του καταστήματος των Sephora παγκοσμίως.
«Το 2023 μας είδε επίσης να σημειώνουμε πρόοδο σε αρκετούς βασικούς τομείς που αποτελούν βασικά στοιχεία του μακροπρόθεσμου οράματός μας: προστασία του περιβάλλοντος, ανάπτυξη του ταλέντου μας και διατήρηση και μετάδοση της τεχνογνωσίας μας.
«Παρότι παραμένουμε σε επαγρύπνηση στο τρέχον πλαίσιο, μπαίνουμε στο 2024 με αυτοπεποίθηση, με την υποστήριξη των πολύ επιθυμητών εμπορικών σημάτων μας και των ευέλικτων ομάδων μας.
«Η επερχόμενη χρονιά υπόσχεται να είναι μια εμπνευσμένη, εξαιρετική χρονιά για όλους μας, με τη συνεργασία μας με τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024, των οποίων οι βασικές αξίες του πάθους, της ένταξης και της υπέρβασης του εαυτού μας μοιράζονται τον Όμιλό μας.
«Για την LVMH, παρέχει μια νέα ευκαιρία να ενισχύσουμε την παγκόσμια ηγετική μας θέση στα είδη πολυτελείας και να προωθήσουμε τη φήμη της Γαλλίας για προϊόντα υψηλής ποιότητας σε όλο τον κόσμο».