Image
Image
Image
Image

Tiffany & Co

Άνοδος πωλήσεων για πρώτη φορά μέσα σε δύο χρόνια

Tiffany1

H Tiffany & Co. ανέφεραν 1% αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις για το τρίτο τρίμηνο (έληξε στις 31 του Οκτώβρη), βάζοντας τέλος στα δύο χρόνια με πτώση των πωλήσεων.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης μια αύξηση κατά 5% των καθαρών κερδών σε 95 εκατομμύρια δολλάρια.
Συνολικά, όμως, η εταιρεία παραδέχτηκε ότι τα αποτελέσματα τα “αναμιγνύεται” με το 3% σε σταθερή βάση ανταλλαγής κοσμημάτων, το οποίο όμως, αντισταθμίστηκε από την απαλότητα και σε άλλες κατηγορίες.
Σε τηλεδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο νεοδιορισθείς επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών Mark Erceg δήλωσε ότι η ασφάλεια, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και οι διαμαρτυρίες που περιβάλλει τον πύργο Trump είχε βλάψει την κυκλοφορία με τα πόδια στην πόλη της Νέας Υόρκης και συγκεκριμένα στην ναυαρχίδα της Tiffany.
“Με δεδομένη την κυκλοφορία της Fifth Avenue το κατάστημα ναυαρχίδα μας στον Πύργο Trump, έχουμε διαπιστώσει ότι λόγω των εκλογών έχει προκαλέσει λιγότερη κίνηση των πεζών γύρω από αυτό το κατάστημα», είπε. Οι Ομοσπονδιακοί και ολόκληρο το προσωπικό ασφαλείας της Tiffany, όλοι κάνουν μια υπέροχη δουλειά για να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα διαταραχής. Δεδομένης της σημασίας των χριστουγεννιάτικων διακοπών η σεζόν πώλησης στο κατάστημα ναυαρχίδα μας, παραμένουμε να είμαστε δικαιολογημένα επιφυλακτικοί για το πώς αυτή η κατάσταση μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις στις τρέχουσες εβδομάδες”
Επίσης, σε αυτή τη δήλωση, ο διευθύνων σύμβουλος Frederic Cumenal είπε ότι “ενθαρρύνθηκε” από σημάδια ανάκαμψης, αλλά περίμενε να δει πιο θετικά στοιχεία.
“Σε αυτό το πρόσφατο τρίμηνο, είδαμε μια μικρότερη πτώση των πωλήσεων στις ΗΠΑ από τις αρχές του έτους, ενώ τα αποτελέσματα της Ασίας & του Ειρηνικού, αντικατοπτρίζει την έντονη αύξηση στην ηπειρωτική Κίνα και μια σχετικά μικρότερη μείωση στο Χονγκ Κονγκ”, είπε. “Η επιχείρησή μας στην Ιαπωνία απέδωσε καλά, πράγμα που αποδίδουμε στις δαπάνες από οικιακούς καταναλωτές, αλλά πιστεύουμε ότι η ενίσχυση του γιεν επηρέασε αρνητικά τις αγορές από τους Κινέζους καταναλωτές. Είδαμε, επίσης, σχετική δύναμη στις πωλήσεις του Ενωμένου Βασιλείου, αλλά τη συνέχιση της απαλότητας στην ευρωπαϊκή ήπειρο”.
Παρά τη βελτίωση, η εταιρεία δεν αλλάζει την καθοδήγηση της, η οποία προβλέπει ότι οι πωλήσεις για την χρήση 2016 θα πέσουν στα χαμηλά μονοψήφια.