Image
Image
Image
Image

Renate Wittgenstein

Η Inhorgenta σημείο συνάντησης για το σύγχρονο κόσμημα

sinenteuji1

Για τα νέα σχέδια και τους στόχους της InhorgentaMunich, τη διεθνή απήχησή της σε επισκέπτες και εμπόρους, και τον τρόπο με τον οποίο φιλοδοξεί η κορυφαία γερμανική έκθεση κοσμήματος και ρολογιού να καταστεί σημείο συνάντησης για το σύγχρονο design και το μοντέρνο κόσμημα, μιλάει σε συνέντευξή της η RenateWittgenstein, διευθύντρια της InhorgenaMunich. Η έκθεση θα λάβει χώρα στο Μόναχο από τις 14 ως τις 17 Φεβρουαρίου 2014.

sinenteuji2

Η παγκοσμίας φήμης διεθνής έκθεση κοσμήματος, ρολογιού και πολύτιμων λίθων Inhorgenta γιόρτασε τη χρονιά που μας πέρασε τα 40 χρόνια από την ίδρυσή της. Ποιος είναι ο απολογισμός που κάνετε για αυτές τις τέσσερις δεκαετίες;

Από τη χρονιά που η InhorgentaMunich άνοιξε τις πόρτες της το 1973, συνεχώς εξελισσόταν και αναπτυσσόταν , ώστε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έλαβε το χαρακτήρα ενός πανευρωπαϊκού φόρουμ για όλη τη βιομηχανία κοσμήματος και ρολογιού. Αυτό το successstory μπορεί να διατυπωθεί και με συγκεκριμένους αριθμούς. Στην πρώτη διοργάνωση έλαβαν μέρος 210 εκθέτες. Στην 40η διοργάνωση του 2013 συμμετείχαν 1237 εκθέτες από 19 χώρες. Συνολικά, 30.000 εμπορικοί επισκέπτες πλαισίωσαν την Inhorgenta από 85 χώρες του κόσμου. Φέτος, στη διοργάνωση του 2014, θα κινηθούμε στα ίδια περίπου επίπεδα. Ωστόσο, το πιο σημαντικό πράγμα για την έκθεσή μας είναι η ικανότητά της να ανανεώνεται και να επανιδρύεται.

sinenteuji3

Επειδή μιλήσατε για ανανέωση, με τη λειτουργία της νέας σάλας HallB3, νέοι δημιουργοί και εταιρείες παραγωγής μοντέρνων πολυτελών προϊόντων μπορούν να παρουσιάσουν εκεί τη δουλειά τους. Αυτό το concept λειτούργησε;

Η περσινή διοργάνωση ήταν μια άκρως πετυχημένη έκθεση, που εστίασε στο νέο λαιφσταϊλ. Στη φετινή 41η InhorgentaMunich που θα λάβει χώρα από 14 ως 17 Φεβρουαρίου, θα αναπτύξουμε περαιτέρω το LifestyleHallB3. Έχουμε ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα με την ονομασία «InspirationLab» (Εργαστήριο Έμπνευσης), με τον διάσημο graphicdesignerMirkoBorsche.

Το «εργαστήριο έμπνευσης» είναι ένα διεπιστημονικό event με υψηλής κλάσης ειδικούς, σχεδιαστές και ανθρώπους που διαμορφώνουν τις σύγχρονες τάσεις. Παράλληλα, θα υπάρχουν εξαιρετικά συμπόσια, διαλέξεις και άλλα εργαστήρια.

sinenteuji4

Το ΗallC2, το οποίο φιλοξενεί το «Μοντέρνο σχεδιασμό» κ.α. ανακαινίστηκε εξ ολοκλήρου για την επέτειο των 40 χρόνων στην περσινή διοργάνωση. Πώς ανταποκρίθηκαν οι εκθέτες και οι επισκέπτες σε αυτές τις αλλαγές;

Τα αποτελέσματα του επανασχεδιασμού της σάλας HallC2 έτυχαν πολύ θετικής ανταπόκρισης τόσο από τους εκθέτες όσο και από τους επισκέπτες. Σκοπός μας ήταν η ατμόσφαιρα του χώρου να αντανακλά τη δημιουργικότητα των εκθετών και την πρωτοτυπία των προϊόντων και μπορώ να πω ότι πετύχαμε απολύτως σε αυτό το επίπεδο. Λάβαμε πολλές θετικές γνώμες από εκθέτες, μερικοί από τους οποίους ανανέωσαν ήδη από τότε τη συμμετοχή τους στην επερχόμενη έκθεση. Η συνεχής ροή επισκεπτών και η διεθνής ατμόσφαιρα σχολιάστηκαν με πολύ θετικό τρόπο. Κατά τη γνώμη μου, επιτύχαμε τη δημιουργία μιας πολύ επιτυχημένης πλατφόρμας επικοινωνίας για τη βιομηχανία κοσμήματος και ρολογιού ως αποτέλεσμα του νέου σχεδιασμού στο HallC2.

sinenteuji5

Συνολικά, η υψηλή αισθητική που χαρακτηρίζει την InhorgentaMunich πώς αποτιμάται από τους εκθέτες και τους επισκέπτες της;

Η εικόνα που μας μεταφέρεται από όλους όσοι πλαισιώνουν την έκθεσή μας είναι ιδιαίτερα θετική. Τόσο οι επισκέπτες όσο και οι εκθέτες πραγματικά διασκέδαζαν να περιδιαβαίνουν τους διαδρόμους και τις εκθεσιακές σάλες της Inhorgenta και να αντλούν εμπνεύσεις από το νέο σχεδιασμό της έκθεσης. Τα διάφορα επιχειρηματικά ραντεβού λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια της έκθεσης στα πολυτελή και γουστόζικα σχεδιασμένα lounge που έχουμε διαμορφώσει. Το concept αυτό θα ακολουθήσουμε και για το 2014.

sinenteuji6

Πώς εκτιμάτε τη διεθνή απήχηση της η InhorgentaMunich;

Συνολικά, το ένα τρίτο των εμπορικών επισκεπτών ταξίδεψε στο Μόναχο από χώρες του εξωτερικού κατά το 2013. Οι χώρες με την ισχυρότερη παρουσία ήταν η Αυστρία, η Ελβετία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ολλανδία και η Μεγάλη Βρετανία. Αλλά επισκέπτες είχαμε και από πιο μακρινές χώρες, όπως οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα, και από χώρες της Νότιας Αμερικής, ή τα Αραβικά Εμιράτα. Το ποσοστό των διεθνών επισκεπτών κυμαίνεται στις εκθέσεις μας μεταξύ 37% και 47%. Μετά την ανανέωση που κάναμε στο DesignHallC2 και το νέο λάιφσταϊλ που προτείνει η σάλα Β3, εκτιμάμε ότι η διεθνής απήχηση της Inhorgenta θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο.

 

Ποια είναι η θέση της InhorgentaMunich στην διεθνή αγορά κοσμήματος και ρολογιού; Πού εκτιμάτε ότι θα βρίσκεται η έκθεση στα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια;

Στα επόμενα χρόνια, θα αναπτύξουμε το προφίλ της InhorgentaMunich περισσότερο ως brand προσανατολισμένο στις μελλοντικές τάσεις και τις νέες επιταγές της μόδας. Στόχος μας είναι να καθιερώσουμε την έκθεση ως βήμα προβολής των προϊόντων που κατατάσσονται στους τομείς μέσης και υψηλής τιμής στο απώτερο μέλλον. Επίσης θέλουμε να γίνει η Inhorgenta σημείο συνάντησης για το σύγχρονο κόσμημα και το σχέδιο.

 

Ποια άλλα highlights περιμένουν τους εμπορικούς επισκέπτες της InhorgentaMunich στη φετινή έκθεση;

Όπως ήδη ανέφερα, θέλουμε να καθιερώσουμε το «Εργαστήριο Έμπνευσης» στη σάλα Β3 ως μια «συνάντηση έμπνευσης» της διεθνούς κοσμηματοποιίας και της βιομηχανίας ρολογιού. Όπως επίσης, και η επίδειξη μόδας InspirationLabFashionWalk, ή άλλα σημαντικά event όπως το InspirationLabSymposium (συμπόσιο έμπνευσης). Για το InnovationForum και το BrandNew, έχουμε προσελκύσει περίπου πενήντα πολλά υποσχόμενα νέα ταλέντα στο χώρο του σχεδιασμού. Στη σάλα C2 θα λάβουν χώρα κάποια ειδικά σόου στη φετινή διοργάνωση. Πιστεύουμε ότι οι επισκέπτες θα είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με όλα όσα θα απολαύσουν στη φετινή διοργάνωση.

Τεύχος 5 (για εξωτερικό)